رواية عذراء ولكن فجر ومالك الفصل الثاني 2

الصفحة الرئيسية

رواية عذراء ولكن فجر ومالك البارت الثاني 2 بقلم الكاتبة فاطمة الجبالي.

رواية عذراء ولكن فجر ومالك كاملة

رواية عذراء ولكن الفصل الثاني 2

فجر اتنفضت وزقة محمد وبصت لنفسها لقت نفسها مش لبسه حاجه غير شورت شهقت وعينيه لمعت بدموع
مالك قفل الباب بغضب وعينه احمرت وبداء يشمر قميصه
مالك قاعد قدامهم ببرود عكس العاصفه الي جوه:ممكن اعرف اي ده
محمد بتوتر:ده ده هي اه مكنتش عارفه تلبس التيشيرت وانا كنت بساعدها وانت عارف ماما مش هنا
مالك قام ببرود وقف قدام محمد:والي بيساعد حد بيسعدو كده
محمد بتوتر وخوف:انا انا
مالك ميل جنب ودانو وبهمس:لو فاكر انو ابوها مش سائل فيها وتعمل معها نفس الي بتعملو مع نور تبقا غلط كلمنا مخلص هنا وبعد عنو وبنفس البرود برا
محمد بصص ل فجر بخوف
مالك فقد بروده وبزعيق:برا
محمد فتح الباب وخرج وسابو مفتوح 
فجر جت تتتكلم:ابيه انا
مالك رفع ايدو بمعني اسكوتي ومشي نحيت الباب قفلو وغمض عينيه بالم وفي سرو:لي مصممها تخليني اكرهك فيا لي
فجر لبست التيشيرت ونزلت من السرير قربت منو:ابيه انت مش بترد عليا لي
مالك اتجهلها وراح طلع هدوم الجيم وكان خارج
فجر وقفت قدام الباب بعيط:ابيه ونبي اسمعني بس
مالك كور ايد:بعد اذنك يافجر ابعدي
فجر بعيط:اسمعني طيب
مالك بصراخ:انتي مش صغيرها لي الحركات دي ولا انا موجود دايما عشان الحقك انتي لي ياشيخ بتبهدلي ق بصلها مالك وسكت
فجر بصتلو ودموعها بتزيد:ابيه والله انا
مالك بغضب:ابعدي يا فجر مش عايز اشوف وشك
فجر بعيط:مش هبعد
مالك شدها وزقها بعيد عن الباب وكان طالع
فجر اتخبطت في ايديها اتجرحت عيطتت اكتر:ابيه ايدي اتعورت
مالك غمض عينيه بالم وطلع وسابها
فجر قاعدت علي الارض تعيط بحرقه:انت قولتلي مش هسيبك مهما حصل حته انتي بتخلف بوعدك ليا انا بحبك
مالك ساند برا علي الباب بالم ودمعه خانته:انا اسف كل ده عشانك
فجر قلبها دق وبصت ل الباب مسحت دموعها بسرعه:ابيه انت لسه هنا صح
 مالك فتح عينيه بصدمه ومشي بسرعه استخبي في الزاويه
فجر فتحت الباب ملقتش حد انهارت علي الارض بصرخ:حته انت كداب لييي بتعملو فيا كده لييي
مالك بص عليها بص اخيرا وطلع برا
محمد بص عليه وهو بيطلع وراح لي فجر ولسه هيمسك ايديها يقومها
فجر بصراخ:كلو بسببك انت ابيه زعلان مني
محمد بضيق:فجر انا معملتش حاجه غلط انا
فجر قامت من الارض بغضب ولسه هتخش جوه
محمد مسك ايديها
فجر اتالمت
محمد اتخض:فجر اي ده
فجر تبص ل ايديها وبعدين تبصلو:ده ولا حاجه جنب وجع قلبي
محمد بمشاكسه:وجع قلب اي يا بسله يا ام تسع سنين
فجر برفع حاجب وهي بتقرب منو:لعلمك بقا انا احله بكتير من الي عندها تسعتاشر حته وغمزتلو
محمد حاسس قلبي بينتفض بين ضلوعه:قنبلة اغراء ياعالم
فجر بصتلو بغيظ ودخلت ورزعت الباب
محمد بصدمه:اقرة عيني خدي وجي يخش لقي الباب مقفول
محمد بصوت عالي:احنا فينا من كده
فجر بغضب:اسمع ياض غور من هنا انا مش طيقاك
محمد بضحك:اقرة عيني ده انا هبقا جوزك
فجر بغيظ:عارف مامتك
محمد:اه ريم مالها
فجر بغيظ اكبر:ده عندها 
محمد بصدم:اناي طفله انتي وبردو هنجوز ها وابتسم ودخل اوضه
فجر قاعدت علي السرير وبصت ل البيتزا بحزن:تسبني جعانه وتمشي هونت عليك بصت جنبها وخدت صورته حاضنتها 
في الجيم مالك بيلعب بغل لقي حد مسك كيس الملكمه
مالك بغضب:اي
طارق:اي انت مالك متعصب لي
مالك يشد الفوطه بتاعتو:مفيش مفيش يا طارق
طارق:كدب يا ابو الصحاب مالك
مالك اتنهد:فجر
طارق ابتسم:ايده هي هنا فين مجبتهش لي
مالك بغيره:وانت بتسال عنها لي
طارق بستغرب:في اي يا مالك
مالك بضيق:مفيش مفيش يا طارق
طارق بشك:انت بتحبها
مالك بصلو بصدمه:بحبها
طارق هز راسو بتاكيد
مالك بسخريه:احب اي دي طفلها
طارق:نظراتك كلامك غيرتك بتقول غير كده
 مالك بغضب:غيريت اي انا بس
طارق قاطعو:وانت منفعل لي
مالك بغضب:انا سيبهالك وماشي وخرج وهو متعصب
طارق ابتسم بسخريه:طب وربنا بتحبها 
مالك دخل البيت وهو متنرفز ودخل اوضه ورزع الباب جامد
فجر قامت بخضه:عييييييس زلزال
مالك ضحك:لا ده انا 
فجر بنعاس:طيب ورجعت نامت
مالك دخل الحمام خد دش وخرج وهو لابس البنطلون بس ولس هيلبس التيشيرت لقي علبه البيتزا زي مهيا رمي التيشيرت وفتحها 
مالك بضيق:كلو بسببي قرب منها يفوقها
فجر بنعاس:عايز اي ياخرا
مالك بصدمه:انا خرا 
فجر قامت قاعد قدامه:اه انت خرا وكداب وخاين
مالك بيجز علي سنانو:ده انا
فجر بصتلو بدموع وزقتو ونامت
مالك اتنهد:مكلتيش لي
لا رد
مالك قومها بغضب وقعدها قدامو 
فجر بصتلو بغضب وهي مده بوزها بطفوله
مالك ابتسم غصب وبدون وعي:لو بتحبيني كلي
فجر ابتسمت وشدت العلبه وقاعدت تاكل
مالك اتنهد وهو بيبصلها بحب
فجر بعدت العلبه:احم خد
مالك برفع حاجب:مدالي دراعك لي هاكلو
فجر بغيظ:لا يا خفيف الدم وجميل الشكل ايدي متعوره
مالك بحزن:اه صح فتح الدرج وطلع العلبه وبداء يعقم الجرح
فجر بصتلو وسكتها
مالك:خلاص يلا نامي
فجر:بتردد ابيه انا 
مالك:انتي اي
فجر بشجعه:بحبك
مالك حس قلبه دق مينكرش انو فرح لكن:فجر انتي لسه صغيرها بطلي هبل
فجر قامت قاعدت بين رجلي وبصدق:هو بالعمر
مالك ابتسم وغمزاتو بانت:امال بي اي
فجر قلبها دق وهي بصه في عينيه:بالقلب
مالك عقد حاجبه:مين قالك الكلام ده
فجر:انت ابيه انا متاكده انو حب انت دايما جنبي مبتحبش العب مع حد اكلم حد وانا انا مليش غيرك
مالك بعصبيه:اه ملكيش غيري قولتي تربطيني بيكي
فجر بصتلو بالم
مالك اتنهد وغمض عينيه وفي سرو"لي بتصعبيها عليا لي هيقوله اي علق البنت بي وهي قد بنتو"
فجر لفتو ليها:انت مش بترد عليا لي
مالك فتح عينيه:فجر ممكن نقفل الموضوع
فجر ربعت ايديها قصدها:قصدك فجر ممكن يكون الموضوع ده بينا
مالك بصلها بصدمه
فجر بضحك:مبصش كده وتختفي ضحكتها عارفه ان في فرق سن كبير بنا وترفع كتفها بس مش بايدي ولا ايدك
مالك بيبربش بصدمه:ليمكن تكون طفله
فجر تلف ايديها حولين رقبته وبهمس:انا ست كبيره في شكل طفله
مالك مسهم في شكلها وبرائتها:تغريني وترجعي تقولي قليل الادب
فجر ابتسم:انت كلت
مالك بوز:اه
فجر حطط ايديها علي وسطها كداب كداب استني وجريت ل العلبه خد
فتحها لقي وكله نصها بس بصلها
فجر ببتسامه:عارف انك مكلتش شدتو يقعد ومسكت العلبه تاكله وكل لقمه تبوس خدو
مالك بضحك:ياربي يابنتي خافي علي نفسك
فجر ببراءه:من اي
مالك بصدمه:راجل انا ولا مش راجل
فجر:تؤتؤ حبيبي
مالك بصلها بعمق:مصممه تبهدلي قلبي انتي
فجر بضحك:انا جيت جنبك
مالك:في التيشيرت خاليني انام
فجر:نام كده خالي عضلاتك تخد رحتها علي السرير
مالك بضحك:هي لحمه ربنا يهديكي تيشرتي في
فجر بضحك:اكيد ف الدولاب الا لو انت بتستهبل عشان تنام كده
مالك ضحك:شكلك فاهم يا نصه اصل الجو حر والمروحه بايظه
فجر:طب استني خدت كراسه من ال دورج وقاعدت تهوي لي
مالك شدها وقعت عليه:كده هتتعبي
فجر بعفويه:فداك
مالك بصلها وسرح
فجر حضنتو ونامت بعمق
تاني يوم الصبح
فجر قامت تبص حوليها وقامت وقفت علي السرير بفزع:اعاااا ابيه فين
مالك خرج من الحمام بضحك:يا خوافه
فجر نطت عليه وباست خدو:صباح الخير يا ارنوبي
مالك بصلها بصدمه:ارنوبك
فجر بضحك:احله ارنوب ده ولا اي وسبتو ودخلت تغسل وشها
مالك ابتسم ولبس جزمتو وسمع زعيق برا:اي ده
خرجت فجر بخوف ومسكت فيه:ابيه
مالك شالها وهو بيملش علي شعرها:متخفيش هشوف وجي
فجر مسكت فيه اكتر:لا هجي معاك
طلع مالك وهو شايلها:في اي
فجر اول مشافت بابها استخبت في حضن مالك
وليد شدها بغضب:تعالي هنا
مالك زقه بغضب:انت بتشدها كده لي
وليد اتجهلو وشد ايديها جامد وقعت في الارض
مالك بغضب:اييييي انت بتعملها كده لي
وليد ضربه بالبوكس وبغضب:بنتي نايمه معاك في الاوضه لي واحدها
فجر بعيط:متضربش ابيه هو معملش حاجه
ريم بتهدي الموضوع:في اي يا وليد ده زاي اخوها
مالك بيبص لي فجر بحزن
وفجر رفعت عينيها وهي بتعيط
 
وليد بغضب:العيب مش عليها العيب علي امها الي سبتها وراحت تتسرمح 
فجر حطت ايديها علي ودانها وهي بتضغط عليها جامد
مالك بعصبيه:مش وقتو الكلام ده انت جي لي
وليد وقف قدامه بغضب مكتوم:هخد بنتي وامشي عايزك تعرف الي بتعمل ده عيب انت لو اتجوزت بدري كنت جبت قدها
مالك ملامحه اتغيرت
وليد شد فجر بغضب وماشي
فجر بتنادي علي مالك وهي بتعيط
مالك كور ايدو عشان ميتهورش
فجر لفت راسها وبتحرك شفايفها:انا بحبك
مالك غمض عينو بالم وفي سرو:وانا بحبك
فجر طول الطريق عماله تعيط بصوت مكتوم اول موصلت الشارع جريت علي البيت لقت الباب مفتحو دخلت لقت امها وخالها جوه جريت علي اوضتها 
طلعت كتاب مخبيها تحت السرير فيه صورة ل مالك
فجر بعيط:شوفت بيعملو فيا اي
وليد بغضب:افتحي الباب ده
فجر اتنفضت وخبت الكتاب تحت السرير ومسكت في السرير بخوف
وليد بغضب:هتفتحي ولا اكسرو
فجر قامت بسرعه فتحتو ورجعت وراه بخوف
وليد بغضب:بقا مش عايزه تجي
فجر بصه في الارض ومبتردش
وليد بغضب:قاعده مع الحيوان ده في الاوضه لي
فجر رفعت راسها بحده:متشتمهوش
وليد غضبو ذات:ومشتمهوش لي ماسك عليكي ذله
فجر مردتش عليه ورجعت تبص في الارض
وليد اتجنن وشد شعرها بغضب:بينك وبينو اي
فجر:الي بيني وبينو اكبر من الكلام
وليد ضربها بالقلم وبغضب:خالتك دي مش هتروحي عندها تاني مانتي مربيكي واحدها فجره
فجر بصراخ:انتو بتعملو كده لي حرام عليكم في اي
وليد بغضب:عاملنا اي
فجر بصتلو ومردتش
وليد بغضب:والله لو ابن الكلب ده عملك حاجه لكون قاتلو
فجر بغضب طفولي:مالك مش ابن كلب متقولش عنو كده 
وليد قلع الحزام وفضل يضربها وفجر تصوت لحد ما اغم عليها
زهرة وقفه عند الباب بتبص بحزن وخايفه تدخل جريت عليها لما سابها تفوقها 
زهرة بعيط:فجر يا فجر قومي قامت بسرعه جابت مايه وقاعدت ترشها عليها
فجر قامت بالم وهي بتعيط:جسمي بيوجعني
عند مالك
طارق بضيق:يابني اقعد خيلتني
مالك بغضب:مش هتزفت يا طارق وحط ايدو علي قلبو
طارق قام بفزع:انت كويس
مالك بصوت مخنوق:مش كويس مش كويس حاسس انو عملها حاجه وانا مش قادر اعملها حاجه
طارق بحزن:انت بتحبها
مالك بصلو بحزن وسكت
طارق:مالك انت عارف عندك كام سنه خمسه وعشرين سنه يعني اكبر منها ب تلت تاشر سنه
مالك بغضب:عارف الكلام ده كلو بس مش بسن يا طارق مش بسن
طارق بص ليه بسخريه:امال بي اي
مالك افتكر كلام فجر وبتسم:السن
طارق بضحك:انت واقع بقا
مالك اتنهد وقاعد قدامو:عارف انا مبحسهش طفله بحس لما اقعد معها اني قاعد مع حببتي مبحسهش اصغر مني بحسها قدي زكيه بطريقه بتعرف الي جوايه من غير مكلم بتحتويني بتطريقه مش شايف غيرها
طارق ببلهاء:انت الي بتقول كده
مالك:اه انا بحبها واي بحبها لدرجة اني بغير عليها من اي حاجه و
فجاه موبيله رن عقد حاجبو وهو بيبص ل الرقم
طارق:طيب هقوم اجيب حاجه لحد متخلص
مالك رد:انت عايز اي
عند فجر بعدت عنها:مسالتنيش مالي
زهره:مانا كنت هسالك اناي كويسه
فجر بصتلها بكسرها:طب مسالتيش بؤقي اتعور من اي
زهره خدت بالها:اي ده
فجر بصتتها بدموع:ده تقصيركم معايه هاتي ايدك
زهرة مدت ايديها ليها
فجر مشيت بيها ل الباب وزقتها وقفلت الباب وقعدة وراه تعيط بحرقه:لي ياربي كل حاجه احبها تضيع مني 
طارق دخل وهو شايل كوبيتين قهوه ملقش مالك
طارق بضيق:هي بقت كده والقهوه هوووف
فجر صحيت علي رزع علي الباب انتفضت:ميين
وليد بحده:افتحي
فجر بخوف:لا
وليد:ولا هتفتحي لي مالك
فجر فتحت بسرعه وابتسمت:ابيه
وليد بسخريه:ده انتي متشعلقه في اوي كده
فجر بصت حوليه:هو فين
وليد:مش هيجي هيتجوز
فجر بصراخ:انت كداب
وليد شد شعرها بغضب:بنت لمي نفسك احسن لك
زهره جت وشدتها من ايدو:اييي الي بتهببو ده
وليد بسخريه:بقولها ان ابيه مالك هيتجوز مش عايزه تصدق
زهرة ابتسمت:يلا عشان نروح الخطوبة انهارده
فجر رجعت خطوتين ل وراه:هو انا نمت كتير
زهرة بضحك:لا احنا الظهر يلا عشان تلحقي
فجر بعدم استعاب:الحق اي
وليد طلع فلوس من جيبه:هاتلها فستان
فجر بعبط:لي انا العروسه
زهرة ضحكت:تعالي بس
فجر في سرها:انا مش بعيط لي مش حسه بحاجه انا بحلم اكيد
وصلت فجر عند خالتها وجريت علي اوضة مالك لقتها مقفولها اتصدمت مقفولها
محمد ببتسامه:فجر انتي هنا
فجر اتجهلتو:ابيه مالك فين
محمد:عريس بقا وراح يجيب شويه حاجات
فجر سبتو وراحت قاعدت جمب مامتها الوقت بيعدي هي مش بتعيط لي لقت نفسها لبسه فستان ابيض رقيق 
وزهرة بتفرد شعر فجر ببتسامه:تعرفي انك حلوه اوي
فجر بصه في المرايه وساكته
زهره ببتسامه:وهتبقي عروسه حلو
مالك من وراها:في دي عندك حق
فجر كان الروح دبت فيها من جديد بصتلو في المرايه وبدات دموعها تتجمع
مالك"كنت وقف من بدري انسحرت بملامحها البريئه صحيح الحزن طغي عليها بس قولولي اعمل اي مقدرتش اشوفها كده محستش غير وانا برد علي خالتي"
فجر لفت لي:ابيه اااه
زهره بخوف:اسفه انتي الي لفتي حرقتك
مالك جري عليها بخوف و وهو بيشوف جبهتها
 زهره بخوف:هجيب تلج وخرجت
فجر بعيط:عملت كده لي
مالك ببرود:عملت اي
فجر بتعيط بحرقهم:مترد
مالك ببمسح دموعها:انتي بتعيطي لي دلوقتي
فجر بعيط:عشان بحبك هو انت مش
مالك بغضب:لا يا فجر مش بحبك
فجر غمضت عينيه جامد:لي
مالك بحزن:لي اي بقولك مش بحبك
فجر تفتح عينيه:لي بتعمل كده خايف
مالك بصصلها وفي سره:خايف عليكي يا عبيطه
فجر بعيط:يا ابيه انا بحبك انت لي بتعمل فيا كده لي عايز تكسر قلبي والله ميستحمل
مالك قام ادها ضهرو:وانا مش بحبك ولا مجبور احبك انتي صغيره 
فجر جت تقف قدام:هكبر هو انا هفضل صغيره
مالك بيهزها بغضب:انتي اي مبتحسيش مبتفهميش مش بحبك كفايه ضغط وحمل عليا انا ولا بحبك ولا هكون ابوكي
فجر مغمضها عينيه بالم:اشد
مالك سابها وعقد حاجبه:بتقولي اي
فجر بتبص في عينيه:اشد من المسيح حزنا قلبي مصلوب لرؤية عينك يانبي قلبي
مالك قرب وشه من وشها ليفصل بينهم انش واحد:قولتي اي
فجر وهي بتبص في عينيه:قولت اني بحبك يا ابيه
مالك غمض عينيه بالم:ابيه ابيييه
زهرة دخلت:التلج وبصتلهم بستغرب هو ف اي
فجر بصه ل مالك:مفيش ابيه كان بيشوف الحرق
زهره قربت وبدات تحط تلج علي الحرق
فجر عينيه متعلقها علي مالك 
فجر في سره:ونبي متعمل كده انا بحبك
محمد دخل وهو  بيلف حولين نفسو:حلو
فجر:قمر
محمد بفرحه:بجد شيفاني قمر
فجر ابتسمت
مالك بصلهم بغيره وخرج برا بغضب
محمد:شكلك حلو اوي
فجر سكتت ومردتش وهي بتفكر ياتره شكلها اي الي مالك رايح يتجوزها
وصلو بيت العروسه 
فجر بضيق:مش عايزه اجي انا
مالك ببرود:مش عايزه تشوفي عروسة ابيه
فجر بغضب:كتعها حولها وحشها اكيد
محمد ضحك بصوت عالي ومالك بصلها بغيظ من مراية العربيه نزلو ومالك خبط
فتحتلهم ببتسامه:نورتنا
فجر بصدمه:انتي لا
سحر بضحك:قلبك ابيض بقا 
 فجر بصت ل مالك بدموع
مالك اتجهلها ودخلو قراء الفاتحه وقاعد كلهم
فجر بصت ل مالك لقيتو وقف هو وسحر بعيد وبيضحكو
دخلت البلكونه وبصه ل السماء بدموع:لي ياربي الوجع ده كلو
فجر مسكت قلبها بعيط:انت بتوجعني لي ياخايب انت يا عبيط مش بيتزفت يحبك اتهد بقا
فجر بصت لقت نفسها في السابع محستش بنفسها غير وهي وقفه علي السور وبصها لتحت
فجر بخوف:لا لا مش هقدر انط اصلن حرام لفت عشان تنزل عينيه جت في عين مالك الي كان بيضحك وبيبص ل البلكونه وتلاشت ضحكتو 
مالك حس قلبه هينخلع وهو بيبصلها بذهول:مستحيل
فجر نسيت انها علي السور رجعت وراه وختل توزنها وقعت
مالك حس قلبو بيقع معاها وبصراخ:فجررررر
اتخبط جسمها في الارض ودم ساح حوليها و..
يتبع الفصل الثالث 3 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent