Ads by Google X

رواية عريس لقطة الفصل السادس والعشرون 26 - حنين عادل

الصفحة الرئيسية

رواية عريس لقطة البارت السادس والعشرون 26 بقلم حنين عادل

رواية عريس لقطة الفصل السادس والعشرون 26

تليفوني بيرن...
..ايه 😖😭 فارس في المستشفي ...
طلعت اجري عليه المكالمه كانت من سيف كان بيقولي أن فارس في المستشفي ما استنيتش اعرف ايه السبب لقيتني بلبس هدومي بسرعه وبجري علي المستشفي 😭
يارب احميه يارب يارب يكون كويس يارب انا بحبه وماقدرش اعيش من غيرة 💔
الوقت بيعدي ببطئ الثانيه كأنها ساعه اخيرا وصلت المستشفي نزلت وانا ماسكه قلبي بايدي 💔
دخلت المستشفي ...
مش عارفه اروح فين أو اعمل ايه عقلي مش راضي يشتغل واقف علي كلمه أنه في المستشفي طلعت تليفوني وانا عنيا مدمعه😢...
..الو ..يا سيف انت فين انا في المستشفي في الريسبشن تعالالي 😢
سيف : تمام جايلك ...
اجي سيف ..
..هوا كوي.س يا سيف اي ه اللي ح.صل  ط.مني بصوت متقطع 😢
سيف : هوا كويس الحمد لله شويه كدمات بس وكسور علي شويه بونيات علي شويه بقع يعني متدشدش😁
..مش وقتك خالص يا سيف وديني ليه ارجوك 😭
سيف: خلاص اهدي ماتعيطيش مفيش حاجه هوا كويس ماتفوليش علي الراجل 🤣
..🙂🙂
سيف: اسف تعالي ورايا 😁
مشيت وراه حاسه ان رجلي مش قادرة تشيلني معقول اخسره ..
افتكرت كلمته ليا : لو هاعيش حياتي وانتي مش فيها يبقي اعيشها ليه 💔
..انا اللي لو انت مش في حياتي مش عايزاها قلبي ما يستحملش بعدك عني 💔
فوقت من شرودي علي ايد سيف علي كتفي ...
سيف: الووو بقالي ساعه بكلمك سرحانه في ايه وصلنا اوضه سيف اهي ادخلي ..
فتحت الباب ودخلت وانا خايفه ...
لقيته نايم علي السرير دراعه متجبس  ورجله عليها رباط ضغط طلعت جريت عليه حضنته بالجامد قبل اي كلام وانا بعيط بحرقه 😭
فارس: اااه اهدي انا كويس .
..بعدت عنه حسيت أنه بيتوجع 💔
فارس بيمسح دموعي ...
فارس: ماكنتش اعرف اني غالي عليكي كده ❤️
..ماكنتش تعرف 😭
فارس: خلاص اهدي انا كويس ..
..ايه اللي حصل وايه اللي في وشك ده ومين اللي كسر دراعك كده ورجلك 😡
فارس: الدلف يا ستي عرفوا بيتي واستنوني هناك  وضرب بالشوم بقا ويارتيهم 4 بس دول بقوا 6🙂
..يا عني ماقدروش علي الحمار راحوا يتشطروا علي البردعه 😡
فارس: الله يكرم اصلك 🙄
..مش القصد يا فارس بس دول لازم يتحطلهم حد بقا انا رايحه ليهم هاعلمهم الأدب 😡
فارس مسكني من ايدي رايحه فين يا مجنونه وانت اللي هتقدري عليهم  🙄
..ايوه انا هاعلمهم الأدب 😡
فارس: اهدي بس ..
..استحاله ..
فارس: يابنتي .
..واللهي ابدا 😡
فارس: خلاص روحي 🤔
مشيت لحد الباب ورجعت تاني ...
فارس: ما روحتيش ليه 🤣
..اصل اصلي مش عارفه عنوانهم فين 😢
فارس: 😂😂 جبتي لورا اهدي بقا ..
..لأ ما جبتش لورا مش القصد يعني 😁
فارس: حاسس ان الطبيعه معندانا كل حاجه معندانا وفرحنا اللي بعد يومين ده ..
..هيتأجل بقا لحد ما تبقي كويس 💔
فارس: لو علي كرسي متحرك هانعمله برده 🙂
..بعيد الشر عنك 😖
فارس: بتخافي عليا 😉
..طبعا ما انت حبيبي ❤️
فارس: ماتجيبي 😘
..هههه والنبي يا فارس خليك في اللي انت فيه 😂
فارس: اصبري بس عليا وشوفي اللي هيحصل يوم الفرح دا انا هاقطعك 😉
سيف: بس بقي بتكسف 😁
بصيت انا وفارس عليه😳
فارس: انت هنا من امتي 🤨
سيف: لا من اول ما دخلت وحضنتك والحمار والبردعه وعاملة فيها سبع رجاله وعايزة تروح ليهم وهاقطعك تقدر تقول حاضر ومذاكر وهاقعد يوم الفرح تحت السرير 😂
انا وفارس: سيف اطلع بره 😡
سيف: تصدقوا انتم ما تستاهلوش صاحب جدع زيي في حياتكم انا ماشي وماعتوش هتشوفوا وشي تاني وانا لما بقول كلمه عمرها ما تنزل الأرض ابدا 🙄
فارس: تمام بس خليك قد كلامك 🤣
..😂😂
سيف: بقا كده ماشي انتم الخسرانين 🤨
انا ماشي ....
بعد دقيقتين .
فارس: اللهم طولك يا روح 🙄
سيف: خلاص ماشي اهو 😁
بعد خمس دقائق ..
فارس: حنين طلعي سيف واقفلي الباب بعد اذنك 😂
سيف: خلاص خلاص ماتزوقيش ماشي الله ما كانش ساعتين اللي قعدتهم معاكم يعنى دول يدوبك ساعه 🙄
سيف مشي وقفلت الباب 😂
..سيف دا عسل اوي 😂
فارس: نعم يا ختي 🙂
..قصدي يعني دمه خفيف جدا 😁
فارس: ها وايه كمان 🤔
..بس مش اخف من دمك طبعا ولا احلي منك انت مالكش زي ❤️
فارس: من قلبك 😎
..من قلب قلبي ❤️
قضيت الليله جمبه بعد ما كلمت ماما قلت ليها ..
نام شويه ويتوجع شويه واحاول انسيه شويه واضحكه
شويه كان يوم طويل عليه يا حبيبي منهم لله 💔
..................
في الصباح ..
سيف في الكليه والبنات ملومه حواليه وبيغني وبيرقص معاهم عشان يلفت انتباه رنا اللي كانت قاعده علي الكافتيريا كعادتها ....
حبي ليكو مبدأ نجاحي بيكو صدق😎
انتو ليا وانا ليكو طب يلا بينا نبدأ😉
رقصني بيها تانجو😘
اديني شوب مانجو😂
ستوري احلي سينيو🤔
مكملين علشانكو💪
انا واخد الشهامه مبدئي😎
دور علي الرجولة هتلاقي💪
العيب في العقول مش ماشيين بالاصول🙂
مهما تدور مش هتلاقي حد هنا بوفائي🙄
طب انت لو قابلت صاحب جدع😎
تبقي زيه مهما كانت فيك البدع🙂
خليهم كلهم الضحكه ماليه قلبهم😁
ارسم الضحكه في وشهم😉
علشان الناس كلها تقول🤭
انت جدع😎
ايوة جدع …. انا جدع💪
انت جدع💪
ايوة جدع …. انا جدع😎
انا بيكو فارد السيطره💪
انا في البلد دي عنترة😎
انا حمله بالاصول ربك مديني القبول🥰
جمهوري في ضهري مجزرة😍
طب من امتي🤔
كان في حد همني🙄
مين فيكو🤔
مد ايده شدني😢
لو بعتوا عادي احنا نشتري 😎
انا جدع اه واللهي جدع اوي😂
سيف راح ل رنا.
سيف: ها ايه رأيك في الاغنيه تأليفي 😎
رنا : يعني مش بتاعه محمد رمضان 🤔
سيف: تؤ تؤ تأليفي 😎
رنا : يعني غبي واهبل في نفس الوقت 🙂
................. 
في المستشفي .
..صباح الجمال عامل ايه دلوقتي 🤔
فارس: احسن الحمد لله ...
الباب بيخبط...
ماما: سلامتك يا بني حصوة في عين اللي شافك وماصلاش علي النبي ☺️
فارس: الله يسلمك يا طنط ☺️
ماما : عاملالك حله محشي وفرخه ترم عضمك 💪
فارس: مالهوش لازمه تعبك يا طنط🥰
ماما : تعبك راحه يا عنيا يلا بقا ..
فارس: انا لسه فاطر واللهي☺️
ماما : واللهي ابدا لا لازم اكلهملك صباع صباع 🤭
..سيبيلي انا الطلعه دي يا حاجه 😂
ماما : ايه يا بت ده ابني بتغيري ولا ايه كل يابني وسيبك منها انا حلفت هتوقعيني في حلفاني ولا ايه😂
................
في الكليه.  
سيف : غبي واهبل بس بحبك ❤️
رنا : وانا مش بحبك ابعد عني بقا 🤨
سيف: بس انا بحبك 😂
رنا : طيب بتحبني وبعدين 🙄
سيف: نمشي مع بعض علي حل شعرنا بقا وتبقي درمغه🥳😂
رنا : 🙂........
سيف: بهزر 😂 نتجوز ونعمل عيله صغيرة جميله زيك كده 😘
رنا : مش موافقه 🙂
سيف: شحات ومد أيديه وكسر خطره حراااااام 😁
رنا : 😂
مشت رنا وسابته...
سيف: ايه ضحكتلي😳 يبقي علي راي الشاعر الكبير امير الشعراء عمرو دياب  ضحكت يعني قلبها مال وخلاص الفرق مابينا اتشال ...
طبعا ما انا سيف برده ابو ضحكه جنان ودم خفيف ليه ما تضحكليش يعني 😎
اه يا ماااا ابنك اللي بنات البلد بتترمي تحت رجليه مبسوط أن رنا ضحكتله بس ايه دي ست البنات كلها اه 🥰
بنت بتضحك عليه ...
سيف: ايه اول مرة تلاقي واحد قمر زيي بيكلم نفسه 😏
عجااااايب ...
..................
في المستشفي ...
ماما : اكيد بقي مش هنعرف نعمل الفرح علي ميعادنا يا بني 🤔
فارس: لا يا طنط هنعمله 🥳
ماما : بس ياحبيبي انت دراعك مكسور وجسمك بيوجعك وكده 🤔
فارس: لسه يومين يكون الوجع راح والكدمات لكن دراعي بقا اللي هيفضل زي ما هوا إنما تأجيل لا 🙂
ماما : اللي تشوفه يا بني. 
..متأكد 😂
فارس: طبعا 😉
..براحتك 😂
................
في الليل ...
في عربيه سيف ..
..كان لازم يا فارس تستعجل وتمشي كنت صبرت شويه لما ارتحت 🙂
سيف: فارس طالما قال كلمه عمرها ماتنزل الأرض ابدا زيي بالظبط 😂
فارس: عارف يا سيف لو خليتك في حالك يحصل أعاصير وزلازل وبراكين الدنيا تتقلب 🙂
سيف: ما عشان انا بخاف علي البشريه بتدخل 😂
..😂😂
فارس: سوق وانت ساكت يلا ..
سيف: ولا اظبط كده انا مش السواق الخصوصي بتاعك 🙄
فارس: 🙂🙂
سيف: انا اخوك يا فواز 😂
..اخيرا وصلنا .
سيف نزل ونزلنا سندنا سيف ودخلناه الفيلا وطلعناه أوضته 👍
سيف قعده علي السرير وغطاه ونام جمبه وحط أيده علي خده بابتسامه اللي هوا اتكلموا بقا 😂
فارس وانا : 🙂🙂
سيف: اتكلموا ولا كأني موجود اعتبروني مخده معاكم في الأوضة انا هوا 😂
فارس: سيف 🙂
سيف: طب ارتاح من السكه طيب 😁
فارس: بالسلامه يا سيف 👍
سيف: الله يسلمك يا حبيبي الف سلامه عليك ❤️
فارس: حبيبي يا سيف تعالي الصبح بقا 😂
سيف: انت اتغيرت يا برو🙄
فارس: معلش 😁
سيف: ماشي ماشي 🙄
مشي سيف اخيرا .....
..انا هامشي بقا اتأخرت 😍
فارس: وتسيبيني لوحدي 😢
..انا لو عليا اقعد معاك وماسبكش بس عروسه بقا وكده ولازم اظبط نفسي 🤭
فارس: يارب بس يعدي علي خير 😂
..يارب 😂
روحت البيت ابتداءا من بكره بقا سونه وحمام مغربي وهادلع نفسي فارس مصر علي كده براحته بقا 😂..
يتبع الفصل السابع والعشرون 27 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent