Ads by Google X

رواية صغيرتي الفصل السادس والعشرون 26 - عزه العربي

الصفحة الرئيسية

رواية صغيرتي البارت السادس والعشرون 26 بقلم عزه العربي

رواية صغيرتي الفصل السادس والعشرون 26

مريم ببكاء : علي 
علي: اخرسي انتي واحده فاجره ضيعتي شرفي وشرف ابوكي عشان كلب زي دا 
مريم: علي انت بتقول ايه
علي وهو يضربها بكل قوته حتي سالت الدماء منها وباصص في عينيها: عمري متوقعت منك كده بس اللي شفته بعيني عمري مهسامحك عليه 
مريم وقد زرفت دماءها قبل دموعها : ع٠٠ علي ما٠٠٠ معملتش حاجه
علي وهو يدوس عليها برجله بقوه وبيبص في أيده اللي كانت مليانه بشعرها : انتي طااااالق
نفض أيده من شعرها بكل برود وتف عليها انا ممكن اقتلك دلوقتي بس ٠٠٠٠
مريم بغضب وصراخ وهي واقعه عالارض بتحاول تقف بس رجلها خدعتها وقعت تاني: انت طلقتني 
علي ولم يعطيها اي اهميه : اتفوووووو واتجه ناحيه الباب 
مريم ببكاء: علي ابوس ايدك خدني منها بس 
علي بضحك: ليه خايفه تمشي لوحدك يا نوغه زي ما جيتي لوحدك امشي لوحدك أو استنيه لما يوصلك
مريم: علي وصلني بس انا خايفه
علي طلع ورزع الباب وداخله بركان نااار🔥
في الاوضه 
فاطمه : يا رب يا رب يا رب أقف معايا يا رب ساعدني افك نفسي والحق الغلبانه دي قبل ما يعمل فيها حاجه وبتحاول تفك اديها 
علي نزل ركب عربيته اتصل بأمه
حياه: ازيك يا علي
علي: اني بخير يا ما بقولك النهارده تشوفيلي عروسه بسرعه وبكره هكتب كتابي عليها
حياه:انت بتقول ايه ومريم
علي: مريم ماتت امااااةة اسمعي اللي بقولهولك اه عاوزها متعلمه مخلصه كليه ياما مفهوم
حياه بقله حيله: حاضر يا ابني بس استهدي بالله وربنا يجدم اللي في الخير
علي: بكره ياما بكره لازم اكون كاتب علي واحده احسن من مريم
حياه : طب فهمني
علي: بعدين بعدين ياما
مريم كل ما تقف ترجع تقع تاني: يا رب ساعدني قبل مالزفت دا يقوم يعمل فيا حاجه😭😭😭😭
فاطمه: الحمد لله أنفك اهوه اه يا ايدي يلا يا فاطمه فكي رجلك وقومي يا ربي انسان غبي اللزق اللي حاطه علي بوقي دا صعب اوي اخلصي بقي الحمد لله يا رب شنطتي فين اهي اهي وطلعت تجري تفتح الباب عشان تنزل بسرعه 
مريم: اه اااه
فاطمه: ايه دا ايه الصوت انا مالي اطلع انا الحق اتصل بمريم
مريم : امممم اه
فاطمه: لا لا لازم اشوف في ايه جوه 
وطلعت تجري عالاوضه
فاطمه: ايه دا مريم حبيبتي قومي قومي
مريم: فاطمه انا مش فاهمه حاجه 😭😭😭
فاطمه' طمنيني بس الحيوان دا عمل فيكي حاجه
مريم هزت راسها بلا
فاطمه : طب يلا بسرعه اسندي عليا 
مريم بدموع : مش قادره
فاطمه: حاولي انا معاكي يلا ابوس ايدك
ومسكتها لحد مركبوا العربيه
فاطمه : مريم انتي كويسه
مريم: لا مش كويسه😭😭😭😭😭😭ع٠٠٠علي  علي طلقني هو انتي ليه قولتيلي انك تعبانه 
فاطمه: انا اسفه والله الحيوان دا خطفني وكان بيهددني بمايه النار هو انتي هتقدري تسوقي
مريم مريم حاسبي هنموت لااااااااااااااا💔
العربيه اتقلبت بيهم بعد ماخبطوا في رصيف
الناس : لا حول ولا قوه الا بالله حد يكلم الاسعاف بسرعه البنتين شكلهم ماتوا حاولوا تطلعوهم
عند مني: اه قلبي استر يا رب 
احمد : مالك يا مني انتي تعبانه
مني: اه قلبي في نغزه حاسه ان مريم جرالها حاجه 
احمد: تفي من بوءك واتصلي اطمني عليها 
مني: نزلت جري وخدت شنطتها ونسيت التليفون
احمد : متخوفنيش بقي زمانها جايه
في الصعيد
سليم : في ايه يا ما مالك من ساعه ما علي كلمك كده وانتي مسهمه
حياه : والله ماعارفه اصل ( وحكتله اللي حصل) 
سليم: ازاي يعني ابنك اتهبل ولا ايه ليكون حصل حاجه مع مريم انا هتصل بيها_
في المستشفى
الدكتور : افتحوا اوضه العمليات بسرعه في حاله خطيره وبتنزف حاولوا توصلوا لحد من أهلها بسرعه 🏃
فاطمه: اه اه انا فين 
الممرضه: الحمد لله انك فوقتي انتي اتكتبلك عمر جديد
فاطمه: م٠٠ مريم ٠٠٠مريم 
الممرضه: مريم دي اللي كانت معاكي 
فاطمه: ايوه مريم فين 
الممرضه : هي كويسه انتي تقربلها ايه
فاطمه : ص صحبتي
الممرضه: طب احنا عاوزين رقم حد من أهلها وحد من أهلك 
فاطمه بدموع تليفوني تليفوني فين تليفوني
الممرضه: اهدي اهدي كل حاجه كانت معاكم في الامانات 
فاطمه: ارجوكي التليفون في دليل برائتها هاتيهولي
الممرضه: انا مش فاهمه حاجه بس هجيبهولك
سليم : ايوه يا عمتي كيفك
مني: بخير يا بني 
سليم: هي مريم فين
مني: نزلت ونست تليفونها عشان كدا انا رديت عليك
سليم : هي راحت فين 
مني: والله ماعرفه هي نزلت جري وانا قلبي وجعني
سليم : متقلقيش خير ان شاء الله
تليفون احمد رن 
احمد : الووو
ايوه استاذ احمد والد انسه مريم 
احمد: ايوه خير 
احنا مستشفى*** ومريم عملت حادثه ومحتاجنكم حالا
احمد : بنتي 
مني وهي ماسكه التليفون
مالها مريم يا احمد مالها رد عليا
احمد : البسي بسرعه عشان مريم عملت حادثه 
مني: بنتيييي يا حبيبتي يا بنتيييييي😭😭😭
سليم كان سامع كل حاجه 
الوووو الووووو يا عمتي ردي عليا طمنيني
الووووو
انا لازم اتصل بعلي أبلغه
ابو وام فاطمه: بنتي حبيبتي مالك
الممرضه: اطمنوا شويه خدوش بسيطه والحمد لله نجت من الحادثه 
فاطمه ببكاء: بابا مريم يا بابا كلم علي كلم علي واغمي عليها
ام فاطمه: يا لهووووووي بنتي دكتورر ررر
الممرضه : حالا هجيب الدكتور
ابو فاطمه': بسرعه يا بنتي والنبي
الدكتور: كلكم برا لو سمحتم بسرعه
طلعوا برا وشويه والدكتور طلعلهم
ابو فاطمه: خير يا دكتور
الدكتور: متقلقوش دي انهيار عصبي وساعه وتفوق
عند يوسف
بدء يفوق بيبص حواليه 
انا فين اله
ابو يوسف بغضب: انت في المستشفى
يوسف: وبسمه فين
ابو يوسف: فوق بقي يابني بسمه ماتت وانت لازم تتعالج الجيران كلموني لما سمعوا اصوات غريبه في الشقه جيت لقيتك سايح في دمك 
يوسف: يا بابا انت جايبني هنا ليه انا لقيت بسمه خلاص وجبتها الشقه عندي وجبت جوزها عشان يطلقها
ابو يوسف: بسمه مين يا اهبل بسمه ماتت ازاي تجيب بنات الناس البيت وتبهدلهم منك لله انت هتفضل في مستشفي المجانين هنا لحد ما تعقل وترجع زي الاول
يوسف: بابا ارجووووك انا كويس بابا متسبنيش باباااااااا
احمد ومني وصلوا المستشفى
سليم بيتصل بعلي تليفونه مقفول اتصل بمحمد
الوو يا محمد
محمد : ايه عاوز ايه
سليم: هو علي في الشركه
محمد: لا اجي الصبح شويه ونزل مستعجل 
سليم: انا بتصل بيه مقفول حاول توصله
محمد : في حاجه ولا ايه
سليم : اه وحكاله عاللي حصل
محمد: خلاص انا هروحلهم المستشفى وهحاول اكلم علي واخليه يجيلي
احمد : مريم مالها يا دكتور
الدكتور: احنا وقفنا النزيف دماغها نزفت جامد وحطينها تحت الملاحظه دعواتكم ليها
مني: يا حبيبتي يا بنتي يا رب 
عند فاطمه
ابو وام فاطمه: حمد الله على سلامتك يا حبيبتي
فاطمه : الله يسلمكم بابا ارجوك مريم شوفها
وكلم جوزها يابابا كلمه انا معايا دليل برأتها 
ابو فاطمه: انا مش فاهم حاجه
فاطمه : هحكيلك يابابا وبدأت تحميله
محمد وصل المستشفي 
خير يا عمي في ايه يا عمتي مالها مريم
مني: مش فاهمين حاجه يا محمد والله يا حبيبتي يا بنتي اهئ اهئ اه‍ئ
احمد: انت عرفت منين
محمد: سليم قاللي وبحاول اكلم علي مش عارف
عند فاطمه
بابا ارجوك شوف مريم واتصل بعلي يابابا وانا هفهمه كل حاجه
ابو فاطمه ماشي يا بنتي هطلع أسأل اوضه مريم فين وطلع سأل
علي باب العنايه احمد ومني ومحمد 
ابو فاطمه: السلام عليكم دي اوضه مريم
احمد : وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ايوه مين حضرتك
ابو فاطمه: انا ابو صاحبتها فاطمه كانت معاها في الحادثه 
ام مريم: يا حبيبتي يا بنتي وهي عامله ايه
ابو فاطمه: هي تعبت شويه بس الحمد لله دلوقتي 
ابو مريم: طب هو ايه اللي حصل
ابو فاطمه: هحكيلكم كل حاجه بس لوحدكم وبص علي محمد
ابو مريم: بقلق هو في ايه اتكلم دا ابن خالها وأخو جوزها قول 
ابو فاطمه حكي كل حاجه حصلت من اول ما يوسف راح اتقدم لبنته لحد ماعلي طلق مريم 
محمد بصدمه: انت بتقول ايه وازاي علي يصدق علي مراته كده 
ام مريم وقعت من طولها
احمد: مني يا مني فوقي
محمد شالها: عمتي فووقي دكتور بسرعه
يتبع الفصل السابع والعشرون 27 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent