رواية احببت روزي الفصل العشرون 20

الصفحة الرئيسية

رواية احببت روزي البارت العشرون 20 بقلم شهد محمد موسى

رواية احببت روزي كاملة

رواية احببت روزي الفصل العشرون 20

ودلوقت هنروح لمكان اول مرة نروحه وهو قصر الآدم👀
"قصر في قمة الروعة والجمال والوانه هادية جداا وبمجرد ما تدخل القصر تحس انك مطمن مش داخل قصر زعيم مافياا بقي وخايف 👀 " نكمل....
دخل جون"الراجل" ومعاه هناا وباقي النادلات....وكان أدم 
قاعد بشموخ وعظمة علي مكتبة ومندمج في الملف الي في ايده...

"ادم السويدي....معروف في عالم المافياا بالشيطان😈......رجل في مقبلل الاربعينات  بس تشوفه تقول 
عليه اصغر من كده بكتير  عيونه رائعة لونهاا قريب للون 
الفيروزي بس أحلي 👀 بشرته بيضة مائلة للخمري وشعره 
كستاتي كثيف ناعم  بمجرد ما تبصله تحس انه رجل شرقي وليس من اصل روسي 😉" 

جون: привет ,мистер Адам
الترجمة:مرحباا مستر آدم 
أدم دون النظر اليه:эй,джон, ты их принес
الترجمة:اهلاا جون..أ احضرتهم...
جون:да сэр......проверьте это
الترجمة: نعم سيدي ..القي نظرة.....
فرفع آدم نظرة عشان يشوف الي واقفين بس رن موبايله فمسكه ورد ورجع بص في الملف تاني وشاور لجون بإيده انه يمشي....
جون هز دماغه  ومشي وشاور للبنات انهم يمشوا وراه ......
وعرف كل واحده علي شغلهاا وإداهم الزي الخاص بالخدم....والكل بدأ يشوف شغله....

_في مصر وخاصة بيت كريم_
 هاجر "مامت فيروز " قاعده في الاوضة وبتعيط.....
دخل عليهاا كريم وقعد جمبيهاا وبدأ يمسحلهاا دموعهاا بإيده....
كريم بإبتسامة: ليه الدموع دي.....
هاجر بدموع: وحشنيي اوي....
كريم خدها في حضنه واتكلم: انا عارف بس مش بإيديناا حاجة
هاجر بدموع وهي تدفن نفسهاا اكتر: نفسي اعرف هو فين .....
كريم : ان شاء الله هنعرف بس اهدي انت....
هاجر بدموع:بقالناا سنين من ساعة ما سافر ...بنحاول نعرف ومعرفناش حاجة انا خايفة يكون جراله حاجة....
كريم بإبتسامة مطمئنه:متخافيش ان شاء الله هنلاقيه وهيكون بخير......   
هاجر بدموع:طب انا موحشتوش كل السنين دي..  مختطرتش علي باله ولو ليوم واحد.. يكلمني يطمني عنه.......
كريم حاوط وشهاا بإيده:حبيبتي..اكيد وحشتيه طبعااا بس.....
هاجر مقاطعة بدموع:بس ايه..هتقولي مشغول برده...مفضيش يوم واحد في كل السنين دي عشان يكلمني.....
كريم معرفش يرد عليهااا ونزل عنيه لتحت....
هاجر بصتله ودموعهاا بتنزل بغزارة وراحت منزله ايده من علي وشهاا ومسحت دموعهاا بإيديهاا وقامت وقالت:انا هقوم اسخن الاكل وانت صحي شهد عشان تاكل لانها جت نامت علي طول.....
............ وخرجت وكريم بص في آثرهاا واتنهد وقام وراهاا......
*اكيد بتسألوا من الي كانواا بيتكلموا عليه بس مش هقولكم😎
"اكيد هتقولواا كريم مش كان مشلول...مشي ازاييي..... اقولكم هو بعد اتأكد من وجود روزي بنته آثر الصدمة بدأ يزول وحالته النفسية زقطتت كده 😹 فخلال الشهرين الي عدواا كان بيحاول يمشي وبالفعل قدر وكانوا ولاده كلهم حواليه وده ساعده جدااا  انه يتعافي بسرعة💜 "
____________❤️_______________
"عند آسر وفيرروز"
آسر كان تقريباا فاضلة شوية ويركب جناحات ويطير بيهم من كتر الفرحة😂♥️....فخلاص اتكسرت كل الحواجز الي بينه وبين فيروز وبقت مراته قولاا وفعلاا وكمان بتحبه مفيش اكتر من كده😂.........المهم
كان آسر وفيروز قاعدين في الجنينه وساندين علي شجرة   وفيروز حاطه دماغهاا علي كتفه وماسكين ايدين بعض......
"كان آسر لابس بنطلون وعليه فانله قوطنيل الي هي بتاعه القطن بيتكلم مصري😂😂  من الي بتلزق دي وبتاخد شكل الجسم وفيروز كانت لابسة ترينج جميل جدا بس بكم ولابسة عليه طرحة لفاهاا تيربو ومغطيه بيهاا شعرهاا بالاجبار 🙂 منه لله آسر هو الي خلاهاا تلبس كده عشان تنزل تحت قال ايه عشان الحراس وإياد لو جه🙂 ".....
فيروز :ينفع الي انت عاملة فياا ده 🙂
آسر بمرح:وانا عملتك ايه يا وليه..
فيروز وهي بتشاور علي نفسهاا:كل الي انت عاملة فياا ده ومخليني شبه صباع الكفته الي متغلف بالسولفان وتقولي عامل ايه...🙂انت احول ياض....
آسر بمرح :احول وياض...!! شكلك عايزة تتربي من اول وجديد عشان تتعلمي ازاي تحترمي جوزك يا هانم.......
"هو قال كده وفيروز  كانت قامت من جمبه بسرعة وبعدت عنه...  "
فيروز بضحك: ولا بنخاف يابااا😌
آسر بسخرية:لاء مهو واضح بأمارة القومة الي قومتيهاا دي..
فيروز بتظاهر القوة:انا تعبت من القعده بس عشان كده قومت 😎
آسر وهو يقوم:يا راجل....😉
فيروز بخوف مصطنع:قومت ليه.... انا بهزر معاك
آسر بإبتسامة خبيثة وهو يقترب منهاا:مانا عارف يا روحي......
فيروز بضحك وهي تجري : الجري نص الجدعنه ....اجريي يا مجديي🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️
آسر بضحك وهو بيجري وراهاا :هههههه خدي يا مجنونة
فيروز بضحك وهي مستمرة في الجري :عند امه يا ادهم..😹
آسر بيضحك وبيجري وراهاا لغاية ما دخلت الفله ولقت إياد  وراحت مستخبيه وراه....
فيروز بضحك: انا في حمايتك يا إيدو...
إياد بضحك :هو في ايه....
فيروز بضحك وهي ماسكه في جاكت  اياد من وراا: عايز يمسكني عشان يضربني..يرضيك
إياد:ههههه لاء ميرضنيش طبعااا....عايز يضربك ليه..
فيروز بطريقة طفوليه :كل ده عشان قولتله يا احول....🤷‍♀️
اياد:ههههه لاء في ديه معندكش حق يا آسر عايز تضربهاا عشان قالتلك احول بس....اومال لو قالتلك عبيط هتعمل ايه...
فيروز  بطريقة طفوليه: قوله يابني....
آسر بهدوء عكس ما بداخله:تعالي هنا يا فيروز....
فيروز بطفوليه:مش هتعملي حاجة....
آسر بهدوء:لاء تعالي..
فيروز راحت بعدت عن إياد ووقفت جمب آسر.....
آسر لإياد:عملتوا ايه النهاردة في الشركة....
إياد:اتنفخناا نفخه 🚶🏻‍♂️
آسر بإبتسامة:احسن دوق وحس بياا شوية....
إياد بصدمة:دوق وحس...انت ناوي تتطول في اجازتك ولا اي🥲
آسر بص لفيروز وغمزلهاا وقال:حاجة زي كده....
فيروز اتكسفت وبصت في الارض
اياد بغمزة لآسر:والعة معاك يا عم.....😉
آسر بتحذير: ولاااا..أظبط
اياد :خلاص ياعم مش لاعب...🙂...المهم انك متطولش عشان احنا تعبناا....
آسر بسخرية:تعبتوا من يوم يا بيضه....
اياد بمرح :اه وحياتك متنساش انه اخوك حامل وداخل علي ولاده والشغل غلط عليه وعلي البيبي...🥲😹😹
فيروز وقعت في الارض من الضحك وقالته:يخربيت عقلك😂😂
آسر بسخرية : ربناا يقومك بالسلامة ياختي....
إياد بمرح:تسلمي يا حبيبي...هسيبكوا انا بقي واطلع انام شوية.......
آسر بسخرية:سعد زغلول مكدبش والله لما قال مفيش فايده...اطلع يا اخوياا اطلع..صحبتك السلامة...
إياد بمرح :الله.. الله...بتجيب في سيره الناس ليه دلوقت...كده يزعل منك.......
فيروز بضحك:هو مين ده الي هيزعل منه...
إياد بمرح:المرحوم سعد زغلول الله يرحمه.....
آسر وشوية وهيحدف إياد باي حاجة:اطلع..يا إياد يا حبيبي...اطلع...ربناا يهديك..
إياد وهو يطلع السلم:تكيرررر...
فيروز بضحك:استني 
إياد وقف علي الدرجة وقالهاا: في ايه تاني...
فيروز بإبتسامة:شهد عملت ايه النهاردة في الامتحان.......لاني معرفتش اكلمهاا في ناس واخده مني التليفون.. الله يسامحهم بقي"وراحت بصت لآسر  الي اول ما بصتله ابتسم وعمل نفسه من بنهااا🙂"
إياد بضحك من الي شايفه: قالتي كان سهل الحمدلله و كانت خارجة مبسوطة .....
فيروز بإبتسامة:طب الحمدلله...خير عقبال الباقي....
إياد بإبتسامة:ان شاء الله...
............وراح طلع ...........
إياد لنفسه وهو طالع ومبتسم: ربناا يفرحك اكتر واكتر يا آسر...
...........................
فيروز بسخرية:عملت نفسك من بنهاا علي طول😏😏
آسر سابهاا وطلع علي السلم ومردش عليهاا...
فيروز استغربت وراحت طلعت وراه....

هنروح حته تاني وبعد كده نيجيلهم تاني😹

_في ديسكو من ديسكوهات الاسكندرية_
رؤي قاعده علي البار وبتشرب كأس وسكي....جه قعد جمبيهااا واحد....
رؤي بإبتسامة :كنت عارفة انك هتيجي.....
الشخص وهو بيشرب من الكأس:  كان لازم اجي دي شهد....
رؤي بإبتسامة لعوب وهي بتحط ايديهاا علي الجزء الي باين من صدره من فتحته الزرارين: نفسي افهم ايه الي عاجبك فيهاا....
الشخص بإبتسامة وهو يتذكر شهد: هي كلهاا عجباني بطلتهاا وشكلهاا وكل حاجة......
رؤي بإبتسامة :واناا مش عجباك...
الشخص بصلهاا وابتسم:انتي في القلب من جواا يا جمر انت😉 لكن انا عايز اجرب الصنف بتاع شهد ده.......
رؤي بإبتسامة خبيثة:طب إلحق جرب بقي قبل ما تطير منك....
الشخص بإستغراب:وهطير تروح فين....
رؤي بخبث:معرفش...بس شوفتهاا كانت راكبة عربية واحد بس اي مقولكش علي جماله.....ولما سألتهاا مين ده قالتي ملكيش فيه.....فانت لازم تتصرف عشان تقدر تجرب براحتك"وراحت غمزتله"
الشخص بتفكير:انتوا آخر يوم امتحانات عندكواا امتي.....
رؤي بإستغراب: يوم**** بس ليه
الشخص بإبتسامة خبيثة:عشان هجرب...
رؤي بإبتسامة واستغراب:بس اشمعني آخر يوم يعني....
الشخص بإبتسامة:عشان انا كرحيم لازم اكون رحيم بالبونية واخليهاا تكمل امتحاناتهاا انا مش قاسي عشان مخليهاش تكمل امتحاناتهاا......
رؤي بضحكه خليعة: أحب فيك قلبك الرحيم يا رحيم .....
رحيم بإبتسامة خبيثة: احناا هنقضيهاا كلام كده...ماياله بيناا
رؤي بضحكة خليعة: ياله.....
...............وخدهاا وخرج 
*انا خايفة علي البنت شهد من نفسي مش عارفة دماغي هتعمل فيهاا اي🙂🚶

نرجع لآسر وفيروز بقي👀
فيروز طلعت وراه الاوضة وهو كان قلع الفنله القوطونيل اوعواا تكونو نسيتوهاا😂😂 والسيكس باكس بقي كان باين والاغراء كان علي ودنه 😹 وكان لابس البطلون بس......"استغفر الله العظيم🙂"
فيروز شافته كده اتكسفت جداا لانهاا لسة متعودتش علي الوضع الجديد بردواا..... بس حاولت تنسي كسوفهاا عشان تعرف ماله........ فراحت وقفت قدامه علي طراطيف صوابعهاا عشان تبقي طوله لانهاا قصيرة😎
فيروز وهي بصاله:مالك. مبتردش علياا ليه....
آسر كان عايز يضحك من منظرهاا بس فضل ثابت علي موقفة. ومش راضي يرد عليها.....
وراح بعد عنهاا وراح عند الشباك وسابهاا واقفة....
فيروز اتغاظت منه وفضلت تفكر تعمل ايه.....لغاية ما لقيتهااا👀

فتحت الدولاب وخرجت منه قميص نوم قصير لغاية فوق الركبة باللون الفيروزي شبه عنيهااا  و كانت مكسوفة جداا بس ما باليد حيله لازم تعمل كده ابتسمت بإصرار وراحت داخله الحمام..............
آسر سمع خبطت الباب فلف واستغرب انهاا دخلت الحمام.... بس راح وقعد علي السرير وسند دماغه علي السرير وغمض عنيه.....
بعد شوية خرجت فيروز من الحمام وآسر سمع صوت الباب ففتح عينه........وحقاا انبهر بجمال هذه الحورية الي البهاق ما زادهاا الا جمالااا وفتنه........
فيروز خدت بالهاا انه مركز معاهاا واتكسفت جداا بس تظاهرت بالبرود ومشيت وقعدت قدام التسريحة....وبدأت تسرح شعرهاا بالفرشة.... وتحط من البيرفيوم بتاعهااا ااي بيحرك اي راجل مهماا كان جبل..... وحطت ملمع الشفاه وحددت عنيهاا بالكحل.................كل ده وآسر متابعهاا وحرفياا خلاص جاب آخره من كتلة الجمال دي.......
فمقدرش يفضل علي برودة اكتر من كده فقام من علي السرير وراح عندهاا وهي كانت قامت وقفت من قدام التسريحة....
فهو راح حضنهاا من وراا ودفن وشه في رقبتهااا وقالهاا :بتعملي  فياا كده ليه......
فيروز تايه من لمسته ليهاا بس اتكلمت ببرود: انا عملت اي...
آسر وهي يقبل رقبتهاا: احتليتي كياني.....مبقتش قادر ابعد عنك او مفكرش فيكي.....
فيروز انبسطت انه خطتهاا نجحت انه يكلمهاا وانبسطت اكتر من كلامه..... فراحت لفت نفسيهاا ووقفت علي طراطيف صوابعهاا وراحت محاطه رقبته بإيديهاا وبصت في عنيه واتكلمت: مكنتش عايز ترد علياا ليه....
آسر بإبتسامة عاشقة:كنت زعلان منك....
فيروز قطبت حاجبهاا واتكلمت:ليه....
آسر بإبتسامة:عشان حضرتك رايحة تمسكي في ظهر إياد ...
فيروز بإبتسامة :وفيهاا ايه احنا كنا بنهزر .....
آسر بجديه وهو بيقرب وشه من وشهاا اكتر:فيهاا انك مراتي وانا محبش مراتي تلمس اي حد غيري حتي لو اخوياا.....
فيروز بإبتسامة رائعة :بتغيري يا بيضة.....
آسر بإبتسامة:اممم...بغير يا بيضة ....لو مغرتش عليكي هغير علي مين يعني.........اجيب حد اغير عليه....
فيروز بإبتسامة وهي تمسك شعره ما ورا وتشده براحة وبهمس : فكر بس  عشان ادبحك ........
آسر بإبتسامة عاشقة:مقدرش افكر اصلااا"وراح خطف شفايفهاا " وبعدين بعد عنهاا ...
آسر بإبتسامة وهمس:ثواني
فيروز هزت دماغهاا بتوهان.....
آسر فتح الدرج وطلع منه سلسلة تجنننننننننننن ....."وياله نعيط سواا عشان احنا سناجل بائسين🙂💔"
وراح عند فيروز وراح رفع شعرهاا من علي رقبتهاا وهي مسكته وبدأ يلبسهاا السلسلة...
آسر بعد ما لبسهاا السلسلة راح باس رقبتهااا ولف ايده علي وسطهاا وقالهاا :كنت جايبلهالك من ساعة ما اتجوزناا بس مرضتش اديهالك غير لما تبقي بتاعتي وملكي قولاا وفعلاا....
فيروز عنيهاا دمعتت من الفرحة وراحت لفاله وحضنته جامد ودفنت وشهاا في رقبته وقالتها: بحبك اوي......اوي...
آسر بادلهاا الحضن وقالهاا:اناا بعشقك مش بحبك.........
وراح شايلهاا  وراح هو وهي لعالمهم الخاص بيهم........
"ربناا يسعدهم♥️"
______________❤️__________
وعدي اسبوع علي الاحداث دي مفيش احداث جديده.......
*شهد بتذاكر  وإياد موجود في الشغل بدل آسر..........
*حمزة بعد ما اعترف لهدي بحبه الفرحة مبقتش سيعاهم هما الاتنين...وبردواا هو مفحوت في الشغل...وهدي مشغولة مع القضايا بتاعتهاا......
*آسر وفيروز حياتهم اجمل منهاا مفيش وكل يوم يخرجواا ويفسحهاا بيحاول يعوضهااا....
*روزي موجودة في قصر الشيطان مفتحه عنيهاا علي كل الي بيحصل في القصر والي بتعرفه بتبلغ بيه فهد علي طول 
*وفهد عايش في خوف علي روزي وبيتمني انه تعرف المعلومات في اسرع وقت عشان تخرج من قصر الشيطان......
______________❤️_________________
_بعد الاسبوع_
.....................*في روسياااا*
روزي كانت في المطبخ واقفة معه باقي الخدم وفجأة سمعت اتنين من الخدم بيتكلمواا.....
احدي الخدم:Я знал, что мистер Мурад приедет в любое время
الترجمة:علمت ان السيد مراد سيصل في اي وقت.....
الخادمة الاخري:О, мой Бог, сын сатаны, придет ко мне сюда
الترجمة: يا إلهي ابن الشيطان سيأتي الي هناا......
الخادمة:Ага, что не так?
الترجمة:نعم....ما الخطب..؟
الخادمة الآخري:Со мной все в порядке. Я рада, что увижу его впервые. Мне было интересно, что он очень красивый
الترجمة: لا يوجد خطب فاناا متحمسه لاني سأراه لأول مره فاناا اسمع انه وسيم للغاية....
الخادمة بإبتسامة:Правда. Он такой красивый
الترجمة: حقيقة..انه وسيم جداا 
*استمروا في الكلام وهناا واقفة مصدومة وخايفة في نفس الوقت........ وبتدعي ربناا انه تخرج من هناا علي خير...........
_______________❤️___________
_بعد شوية_
وصل خبر انه مراد خلاص وصل......وطلع علي اوضته...وطلب من الخدم يجهزواا الغدااا وطلب قهوه.....
___________❤️__________
تعالو بس اوصفلكم عم الوسيم مراد🙂😹😹
"مراد شاب عنده حوالي 25 سنه جسمه رياضي وعنده سيكس باكس وشعره  كثيف وناعم باللون الكستاني شبه والده و عنيه باللون الأزرق الهادي شبه لون البحر ....وطويل نوعاا ماا.. وبشرته قمحاوية مايلة للابيض ✌🏻" 
"من الاخر عشان الواحد قلبه واجعة هو  صاروخ ارض جو🙂😂😂 "
_____________❤️__________نرجع
فعملوله القهوة وطلبوا من هناا تطلعهالوااا............
هنا خدت القهوة وطلعت بيهاا ليه........
فخبطت علي الباب وهو سمحلهاا انه تدخل....
ففتحت الباب ودخلت .....👀👀
فلاقت مراد واقف قدام التسريحة بيسرح شعره ولافف حوالين نصفه الي تحت فوطة والجزء الي فوق عاري.........
هنااا اتكسفت جداا وراحت منزله وشهاا في الارض واتكلمت
هنا:Кофе сэр
الترجمة:القهوة سيدي....
مراد دون النظر اليهاا:Положить его на стол
الترجمة: حطيهاا علي الترابيزة...
هنا مشيت وراحت حطت القهوة علي الترابيزة ....بس وهي بترفع ايديهاا راحت وقعت كباية الماية في الارض.......🙀وراحت مكسورة

مراد لف علي الصوت فشاف هنااا موطية وبتحاول تلم الزجاج من الارض .......
هناا بخوف:Извините .. сэр, я не это имел в виду
الترجمة:آسفة سيدي....لم اكن اقصد.....
مراد بتفحص لهناا:нет проблем
الترجمة:مفيش مشكلة.....
هنا كانت بتلم بسرعة ففي زجاجة دخلت في ايديهاا وايديهاا جابت دم هي حست بيهااا بس تجاهلت الالم عشان تلم بسرعة وتخرج......وفجأة....
لقت مراد مسك ايديهاا وقومهاا من علي الارض وقعدهاا علي السرير.....
مراد بزعيق:Ты сумасшедший, я не вижу, как твои руки кровоточат
الترجمة:انتي مجنونة مش شايفة ايدك بتنزف.....
هنا خافت من زعيقه فتجمعت في عنيهاا الدموع ......
مراد شاف دموعهااا اضايق انه اتعصب عليهاا....
مراد بهدوء:Не плачь ... пожалуйста ... извиняюсь, что кричал на тебя
الترجمة: متعيطيش ...لو سمحت انا اسف اني زعقت فيكي..........
وراح قام من جمبيهاا وفضل يدور علي علبة الاسعافات الاولية.... وجابهااا.....
ومسك ايديهاا وبدأ ينضفلهاا الجرح ......... 
هنااا فاتحه عنيهاا علي مصرعيهاا دا بيعتذر منهاااا....وكمان بيعالجهاا......
مراد خلص ولفلهاا الجرح.....
مراد بإبتسامة:Постарайтесь отдохнуть и используйте руки, пока рана не заживет, и меняйте ее утром и вечером ... хорошо
الترجمة: حاولي ترتاحي ومتستخدميش ايدك عقبال ما الجرح يلم وغيري عليه صبح وليل ...تمام
هنا هزت دماغهاا وهي لسة تحت صدمتهااا.........
وراحت قامت عشان تخرج...
مراد بالعربية:أسالهاا اسمهاا ايه ولا لاء........لاء هسألهاا...
مراد:Астана ... как тебя зовут?
الترجمة:استني....انتي اسمك ايه
هنا بصدمة اكبر لانهاا سمعته وهو بيتكلم عربي.....
هنا:Hana
الترجمة: هنااا.....
مراد بإبتسامة:Твое имя потрясающее, Хана ... Скажи слугам, чтобы они пришли почистить битое стекло.
الترجمة:اسمك رائع هناا........اخبري احدي الخدم ان يأتواا لتنظيف الزجاج...
هنا بصدمة:да сэр
الترجمة:حاضر سيدي ....
.................وراحت خرجت...
مراد بالعربية:انا مالي  اتشدتلهاا  ليه اول ما شوفتهااا......حاسس اني عارفهااا..........
..............وفضل علي هذا الحال.......
_____________❤️_________
_جه الليل علي ابطالناا_
9:00 p.m
_في بيت كريم_
شهد كانت قاعده بتذاكر عشان بعد بكرة عندهاا امتحان كيمياء
وهدي قاعده معااهاا وباصه في ملفات القضايا الي معاهااا....
شهد بزهق:اووووف انا زهقت وتعبت
هدي بتنهيده هي الاخري:ومين سمعك يا اختي.....
شهد بزهق:انا عايزة اخرج ...حاسة اني بقالي كتير مخرجتش...
هدي بتنهيده:وحياتك واناا ...من 
ساعة اخر مرة خرجت فيهاا مع 
حمزة.... بقيت من البيت للشغل 
ومن السغل للبيت لغاية ما بقيت عاملة شبه الجاموسة...🙂
شهد:انا هكلم إياد اخليه يجي يخرجني . ....
هدي:قشطااا كلميه..وانا شابط معاكم
شهد وهي بترن علي إياد...:مكنش خلفتك ونسيتك وانا معرفش.....😒
اياد رد......
إياد بمرح:الووووو مين معاياا
شهد بمرح:مديحة شواية.....عامل اي يا قره عيني...
إياد:ههههه....قرة عينك مترمط اخر حاجة اليومين دول🙂😹
شهد :احسن عشان تحس بالمسؤلية شوية👀
ٱياد:لا حول الله يارب يعني اسيب آسر في البيت..القي آسر تاني في التليفون....
شهد:ههههه مهو عشان آسر كلامه صح وانا كلامي صح.....وبعدين متخدنيش في دوكة...انا بكلمك عشان انا زهقانه وقرفانه وعايزة اخرج.....
اياد:متخرجي هو انا ماسكك
شهد بسخرية:الرجولة بتنقط منك مشاء الله😒
إياد:هههه طبعاا يابنتي ..تنكري
شهد بسخرية:لا سمح الله وانا اقدر😒
إياد:ههههه خلاص متزعليش إلبسي وانا جاي حالاا....
شهد بسعادة:هدي هتيجي معانااا علي فكرة.....
إياد:متخافيش هجبلهاا جوزهاا معاياا....🙂
شهد:ههههه طيب مستنينكواا.. باي
إياد بإبتسامة: باي...
....وقفلواا وكل واحد راح يجهز عشان يخرجواا...........
__________❤️___________
بعد شوية وصل حمزة وإياد بالعربية ورنوا عليهم..فنزلواا.....
واول ما نزلواااا......👀👀 

واول ما نزلواا إياد وحمزة نزلوا من العرببة وعلي وجههم علامات الغضب نوعاا ما..
شهد لهدي:مالهم دول...
هدي:علمي علمك.....ربنا يستر...
حمزة بغضب لهدي:ايه الي حضرتك لابساه ده...
هدي بإستغراب وهي بتبص علي نفسهاا:مالوا الي انا لابساه......لابسة قميص نوم وانا مش واخده بالي ولا اي.....
"كانت لابسة بنطلون جينز  وعليه بلوزة باللون الاسود في ابيض لغاية بعد الكمر بشوية👀  وكانت لابسه كوتش ابيض "
حمزة بغضب:اطلعي غيري الزفت ده...وإلبسي درل واسع وتحتيه البنطلون......
هدي: حمزة متهزرش لسة هطلع اغير تاني.....🥲
حمزة ببرود:والله لو عايزة نخرج بقي لو مش عايزة عادي.....
هدي بصتله بغضب وقالت :اوووف"وراحت طلعت "
____________❤️______بقلم شهد محمد موسي_____
إياد بغضب:افهم ايه الي انت لابساه ده....هتمشي مع قرطاس لب يعني ولا اي....
شهد؛ماله لبسي مهو حلو اهوه...
"كانت لابسة بنطلون جينز بردواا وعليه بلوزة الجملي لغاية بعد الكمر بشوية بردواا وكانت لابسة كوتش ابيض من الاخر مزه👀"
إياد بغضب:اطلعي غيري وإلبسي درل واسع.....واياكي تخرجي كده تاني....
شهد:مش لسة هطلع أغير اناا..
إياد راح شخط فيهاا ودي اول مرة تظهر الشخصية دي لإيااد: اطلعي غيري واخلصي...
شهد خافت وطلعت تجري علي فوق.....
__________❤️____________________
شوية ونزلواا لابسين درلات وكان شكلهم اجمل واحلي من البناطيل....
إياد لحمزة:طب نقتلهم دول ولا نعمل أي..... 
حمزة :انا تعبت.....
هدي وشهد في نفس واحد: اي عكننه تاني ولا خلاص.....
إياد بمرح لشهد عشان يخفف من الي عمله: امشي قدامي جتك القرف في حلاوتك....🙂
شهد ابتسمت بإنتصار وراحت ركبت العربية قدام جمبه....
حمزة مسك ايد هدي وقالهاا:متزعليش مني اني اتعصبت عليكي بس انا قولتلك اني محبش حد يبص علي حاجة بتاعتيي......."وراح غمزلهاا"
هدي بكسوف يعد ما افتكرن:ياله بيناا  يا حمزة......
حمزة:ههههه ياله
...وركب هو وهي ورااا.......
إياد:عايزين تروحوا فين...
شهد وهدي في نفس واحد:الملاهي....
حمزة بذهول:انتوا بتهزروا صح🙂
هدي وشهد:لا مبنهزرش 
إياد بمرح:ياله ملاهي ملاهي...هنخرج الطفولة المتأخرة الي عندناا😹....استعناا علي الشقاا بالله
.....وراح مدور العربية ومشيواا عشان يروحواا الملاهي .........
شوية ووصلوا الملاهي.......
"لو تعرفوا تجيبولي عريس يفسحني ويوديني الملاهي ابقي قولوله انه فيه عروسة مستنياه🙂😂😂"
شهد لإياد بسعادة طفل:ياله نركب قطر الموت....
إياد:لاء..🙂
شهد بلؤم:خايف...😏
إياد:اناا......وهخاف من اي....الحكاية وما فيهاا اني انا لسة صغير ومش عايز اقطع الخلف بدري بدري🙂
شهد:هههههه لا متاخفش مش هتقطعه...ياله جمد قلبك.....
وراحت شداه من ايده وجريت وجرته وراهاا 
اما هدي فمجرد مقالت لحمزة قالهاا ماشي ومشي هو وهي 
وكلهم ركبوا قطر الموت.....
شهد بسعادة:اووووووووو....ياااه..
إياد وهو علي وشك البكااء:انت يا عموو يا بتاع القطر وقففففففففففف والنبي ....والنبيييييي
شهد:ههههههههههه يخربيتك اسكت هتفضحناا😂😂
إياد وهو علي اخره خلاص: اخرسي انتي...انا غلطان اني ركبت.......يا عموووووووو وقفففف البتاع ده.........هعملهاا علي نفسي.........نزللوووووونيييي
شهد :ههههههههههه....
هدي بسعااده:يااااهووووووووووو
حمزة جمبيهاا عمال يقول:اشهد ان لا اله الله....واشهد ان محمد رسول الله.......
هدي بضحك :هههههههه انت هتموت ولا اي....
حمزة لهدي:باين كدددددددده........اشهد ان لا اله الا الله........
هدي:ههههههههه
وفضل حمزة وإياد علي هذا الحال وهدي وشهد ميتين ضحك عليهم......لغاية ما نزلواا......
إياد نزل دايخ وبيلف لوحده
شهد ماسكاه وبتضحك:مالك يا إياد بتعمل كده ليه.....😹😹😹
إياد وهو دا يخ:المخ بيرقص جواا فبيرقصني معاه🙂....
شهد:هههههههه لاء اجمد كده انت ومخك لسة هنركب الديسكفري....
إياد:احييييييييييههههه مع نفسك بقي......🙂
حمزة نازل دايخ هو التاني وبيغني:لفي بيناااا يا دنياااا مرجحيناااا يا دنياااا...خديناا شمال شويةة...هتيناا يمين شوية..."وكان بيهز وسطه يمين وشمال"
هدي:هههههههه لا حول الله يارب يعني فوق اشهد ان لا اله الله وتحت لفي بيناا يا دنيااا......انت شكلك لسعت علي الاخر😹😹😹
حمزة:منك لللهههه...منك لله..يا هدي يابت ياسمين.....
هدي:ههههههه وانا مالي يا لمبي الله... حد ضربك علي ايدك عشان تركب😌 ولا شربتك حاجة اصفره عشان تركب ولا اي🙂😹😹 وبعدين اجمد دا لسة في ديسكافري......
حمزة : انا امي داعية علياا انا عارف✌🏻🙂
.........وفضلوا علي هذه الحالة المضحكة طول فترة الملاهي وبعدين  بعد ما مرمطوا العيال يعني معاهم....راحوا علي الكورنيش وشربواا حمص شام  وقعدوا قاعدة رومنتيكيه كده علي البحر وبعدين روحواا

*إياد روح مع حمزة البيت عشان حب يسيب آسر وفيروز علي راحتهم شوية 

ونروح روسيااااااا💃💃🏃‍♀️
 هناا كانت واقفة في المطبخ مع باقي الخدم.........
فعطشت ففتحت الثلاجة عشان تشرب.......فوهي بتشرب خدت بالهاا انه الخدم كلهم بيهزواا دماغهم وبيخرجواا من المطبخ....... فراحت قفلت الثلاثة وبتبص وراهااا لقت مرراد واقف ومبتسم..........
هنا بخوف:вы хотите.  Что-то мистер Мурад?
الترجمة: محتاج حاجة سيد مراد
مراد بإبتسامة ساحرة:Не бойся, вот так ... Заходи в мою комнату, я хочу тебя
الترجمة:متخافيش كده....تعالي علي اوضتي عايزك......"وراح سبهاا ومشي"
هنا بخوف:يارب..احميني.....
وطلعت وراه فوهي طالعة.......👀
يتبع الفصل 21 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent