رواية المصراوية 2 الفصل السابع عشر 17 - زين ورنا

الصفحة الرئيسية

رواية المصراوية زين ورنا الجزء الثاني البارت السابع عشر 17 بقلم يمنى محمد

رواية المصراوية كاملة

رواية المصراوية "زين ورنا" الفصل السابع عشر 17

زين دخل زي المجنون يبحث عن ناني علشان يتأكد ان هي حامل نه ولا ايه
لكن لاسف جنونه زاد اكتر لما داخل لقى مراته عريانه هي وأخوه في سرير واحد
******ايوه هما مظلومين وصباح  الزفته هي السبب
بس طبعا زين ميعرفش كده
زين مش عارفه يتصرف من المفاجاه والصدمه
ابتدا في الضرب والصريخ والصوت العالي
جت امه على صوته العالي بسرعه ونازل ضرب في سليم
انت ياحيوان يازفت وشتايم كتير مش عايزه اشيل ذنوب
تعمل فيه انا كده
سليم.. يعني مكنش فايق اووي لزين مش عارفه يرد ولا عارف يدافع عن نفسه
ناني فاقده الوعي
بشاير. وهي تلطم وتصرخ يافضحتي في البلد ياادي الفضيحه
زين... نازل ضرب في سليم وشد انتباه ان ناني فاقده الوعي
صباح بقاا دخلت بالشويتين دول.....
اهدا بس يازين دول ميستهلوش اهدي انا قولتلها ياناني بلاش دا زين بيحبك وهي ابدا تقول مبحبوش ومش عايزه وعايزه اخوه سليم
زين... انتي بتقول ايه يا صباح
صباح... زي ماقولتلك كده ياابن عمتي
زين.... خرج مسدسه من جيبه وخلاص نوى على الموت
بشاير... لا يازين ونبي اخوك 🙄كله من الحربيه دي
زين.. اسكتي سبيني  يامه اغسل عاري
والموضوع بين الشد والجذب لما خرجت رصاصه بالغلط من المسدس في صباح 😉😉😉
سليم كان بدا يفوق هو مش فاكر حاجه قد كده لكن  امه
اهرب ياسليم امشي دلوقتي
فعلا هرب من البيت الوقت دا
بشاير... استهدي بالله يابني وشوف بنت خالك وديها لحكيمه تكون هديت كده يازين
زين فيه بركان نار قايد فيه وغضب  صراخ
ناني كانت واخده مخدر قوي كل دا ومكنتش فاقت
زين قرب عليها خاف للحظه لتكون ماتت
بس لقى النبض موجود سابها في الاوضه وقفل الباب وشال صباح و طلع على المستشفى
#يمنى محمد
#المصروايه
رنا وسماره فعلا تمكنوا من الهرب من البيت الا كانوا فيه
سماره... طيب هنروح فين دلوقتي  انا خايفه
رنا.... اي مكان هتروحه هيبقى امان اكتر لو بعيد عن زين
سماره..... وبعدين هنعمل ايه
رنا.. انا هتصرف تعالي معايه
وخدتها وطلعت على الشخص المجهول
دخلت هي وسماره هناك
الشخص..... يااه يارنا دا انتي ب٧ اروح
رنا... لا متقلقش المره دي زين طلقني
الشخص. عرفت انه طلقك بس مش دي خطتي برده
سماره... مين دا
رنا.. هحكي لك بعدبن
رنا وهي تنظر لشخص وتقول انا كان ليه فلوس عندك محتاجه علشان اقدر اهرب من زين
سماره.. بصدمه تهربي ازي
الشخص... مين دي وهو يشاور على سماره
رنا.. اخت زين
🙄🙄🙄🙄
الشخص اول ماسمع كلمة اخت زين اتجنن بزياده
في الأول ولكن حاول يداري جنانه
ثم قال... اطلعوا المكان اللي يريحكم ارتاحوا شويه
وفعلا رنا وسماره طلعوا
🖐️🖐️🖐️🖐️🖐️
تعالوا نرجع وراء شويه
....... زين زمان كان فيه عروسه حلوه يوم فرحها زين
حبس عريسها و اغتصبها ايوه نام معاها علشان يكسر عين ابوها 
وبعدها البنت دي قالوا انتحرت وابوها دخل في مرض وعريسها مات
......
الراجل دا بقاا هو الاخالي رنا تلعب على زين علشأن يكسر فرحته بس ناره مهدتش برده
رنا طبعا  متعرفش دا كله هي تعرف ان زين والشخص دا مابينهم مشاكل بس متعرفش موضوع الاغتصاب دا
السواد هنا أن رنا خدت اخت زين لشخص دا
🙄🙄🙄🙄
حد فهم حاجه
....
#يمنى محمد
#المصروايه
يعني دلوقتي اخته ومراته عند ابوه البنت الاكان مغتصبها
الراجل دا لو عايز يموت زين كان موته لكن عايز يكسره الأول زي ماكسره
اول ماعرف بموضوع ان دي اخته الفرحه مكنتش سايعه
🙄🙄🙄🙄
علشان ياخد بتاره
..
زين خد صياح المستشفى يعني كانت شاظيه  عاديه
خرجتها ورجعت معاه على طول على الدوار
كانت نأتي فاقت وكان سليم رجع وبشاير بتطحن في السم
يتبع الفصل الثامن عشر 18 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent