رواية المصراوية 2 الفصل الثالث عشر 13 - زين ورنا

الصفحة الرئيسية

رواية المصراوية زين ورنا الجزء الثاني البارت الثالث عشر 13 بقلم يمنى محمد

رواية المصراوية كاملة

رواية المصراوية "زين ورنا" الفصل الثالث عشر 13

رنا زي ما احنا اتفقنا رحت عند وفاء  صاحبتها تقعد عندها كم يوم كده لما تضبط أمورها
 علشان خاطر خايفه من زين
المشكله ان وفاء ما كانتش في الشقه لواحده كان معها  صاحبها ومقضينها سوا
 رنا كانت تعبانه جدا من الاحصلها   دخلت نامت على طول راحت في النوم من التعب 
 وبعد شويه مش كثير يعني نقول  ساعه كده حاسه بصوابع ماشيه على جسمها  كل شويه الحركه تزيد اكتر على جسمها
قامت مفزوعه من النوم وهي تصرخ وتقول زين لا يازين
******
المشكله انهم زين دا صاحب وفاء ماصدق ان وفاء سكرت من كتر الشرب والشم وقال يستفرض برنا 🙆‍♀️🙆‍♀️
رنا وهي تحاول انا تقوم من السرير سريعا
ابعدي عني انت عايز ايه
تامر صاحب وفاء... عايزك ياجميل وهو يفك زراير قميصه
رنا.... انت اتجننت ابعد عني ياوفاء ياوفاء بصوت عالي لكن وفاء في دنيا تانيه
تامر... يامزه وفاء اعتبرها مش هنا علشان مبلبعه حاجات تنيمها اسبوع ركزي معايه وانا هرفعلك البور واظبطك ظبطه نار 🙈🙈🙈
رنا... بتحاول تنفض منه وتجري في الشقه على آخرها منه لكن الولد كان قافل باب الشقه وواخد كل احتياطتته
فضلت رنا تصرخ وتصوت ومفيش فايده من الصريخ هي اساسا كانت مريضه مش قادره تدافع عن نفسها
وقعت وهي بتجري والولد شدها من حرف رجلها ليه وبدأ في تقطيع هدومها 😱😱😱بس هي صوتها كان موصل للجيران بره بس الناس عارفه ان دي شقه مشبوهه مكبرين دماغهم بس يمكن يكون اتصلوا بالشرطه
رنا... بصريخ ابعد عني انا جوزي ضابط هيموتك
تامر... بضحك بصوت عالي ضابط وانت جايه هنا ليه يامرات الضابط تثبتي تهمه 😂😂😂
#المصروايه.
#يمني محمد
في الصعيد
زين خد عمته وناني وطلع على المستشفى ساب ناني في العربيه ودخل عمته لدكتوره يشوفها
ورجع اناني تاني في العربيه بعصير
زين..... اشربي دي وروقي دمك كده علشان نعرف نتفاهم
ناني.. مش عايزه حاجه منك
زين... بنظره غضب.. انا قولت ايه
ناني خدت العصير وشربتها وفضل زين واقف معاها لبضع دقايق صغيره ناني فقدت الوعي وزين كان هادي وعادي خالص كأنه كان مستنيها تفقد الوعي
شالها ودخلها من الباب الخلفي للمستشفى.
وخرج بسماره اخته شايلها وحطها في العربيه ومشي
🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️افهموا بقاا الابيحصل  دا.
زين خدي ناني مكان سماره بس ليه هنعرف 
القصه حصري على صفحتي البيدج قصص وروايات يمني محمد
تعالوا نشوف رنا
الواد بهدل رنا بس معملش فيها حاجه يعني الجيران كانوا طلبوا البوليس والبوليس فعلا وصل
خدهم الاتنين على القسم في دعاره وخده وفاء معاهم
يالهوي 🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️
هما راحوا الاسم ورنا صريخ ولطم وعياط والله ماعملت حاجه والله مظلومه
الظابط.. ولما انتي مظلومه ايه الا وداكي الشقه دي
رنا.. كنت راحه عند وفاء صحبتي 
تامر... كذابه ياباشا دي بتشتغل مع وفاء في الحشيش والدعاره
رنا... لا والله كداب
تامر.. انا الاكداب دا من ضمن الكذب بتقول ان جوزها ظابط
رنا.. سكت للحظه وقالت لا مش مجوزه
الضابط... نعرضك على الطب الشرعي
رنا... اسمعني ونبي
الضابط... امر بدخولهم التخشببه النهارده
رنا خافت تقول اها مجوزه ضابط علشان زين لو عرف هيجي ياخدها وساعتها نقرأ الفاتحه عليها
وفاء كانت في دنيا تانيه اول مافاقت عرفت وفهمت كل حاجه بس المشكله قالت لضابط ان رنا مرات زين
قام الباشا الظابط  رن علي زين مردش بعتله رساله  وقاله فيها  مراتك هنا محبوسه في قضيه دعاره
😱😱😱😱😱
#يمني محمد
#المصروايه
يونس قاعد مستني سماره مراته تفوق علشان يوخدها ويروح بيته دا كمان كان فيه شرطه علشان يقدر ياخدها من زين بالقوه بما انه زوجها رسمي وخايف عليها من زين
وصل زين تاني المستشفى
زين وهو ينظر ليونس. انت كمان دخلت الشرطه مابينه وماله
يونس.. ما انا عارف انك مش هتديني مراتي بالذوق
زين.... خدها هو انا ماسكك
يونس... انت بتتكلم بجد
زين... ايوه طبعا
يونس مكنش مصدق دخل لدكتور جري يطمن على سماره ولو ينفع ياخدها ولا لا
الدكتور.... سماره مين
يونس... سماره مراتي الا جوه هنا
الدكتور... المدام اسمها ناني مش سماره
يونس.. انت اتجننت انت بتقول ايه
وفعلا ساب الدكتور ودخل جري على الاوضه بس لاسف لقاها ناني مش سماره 🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️
كان واقف هيجنن سماره راحت فين
الدكتور ... مفيش حد جه هنا اسمه سماره المدام الا جات اسمها ناني مفيش سماره
يونس... يعني ايه رد يازين مراتي راحت فين
زين... بضحكه صفراء هو انت اجوزت أمته اساسا
يونس... اجوزت اختك
زين... اختي مين
😱😱😱😱😱بس في ثواني حصل صرايخ في المستشفى  اتجه كلهم لصريخ لقوا الممرضه  بتصرخ وتقول الست اتدبحت
زين... عمتي 😱😱زين بقااا عامل زي المجنون  الدكتره حاوله ينقذوها على طول
زين طلع تليفونه علشان يرن على سليم لقا الرساله
مراتك موجوده على زمه قضيه دعاره
والدكتور.... البقاء لله
يتبع الفصل الرابع عشر 14 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent