رواية رهف حياتي الفصل الأول 1 - بقلم اية هاني

الصفحة الرئيسية

رواية رهف حياتي البارت الأول 1 بقلم اية هاني

رواية رهف حياتي كاملة

رواية رهف حياتي الفصل الأول 1

_رهف تعالى هناا انتي بتعملي ايه مع عمي.. 
=مش بعمل يا أبيه عمو محمد هو اللي قالي تعالي اقعدي مع كريم.. 
مروان بغضب وغيرة فهي محبوبته عشقه منذ الصغر..: بعد كداا تاخدي إذني واتفضلى يلا على أوضتك والغلط دا ميتكررش تاني. 
رهف عيطت: انت بتزعقلي ليه 🥺🥺..هو اللى قالى تعالى.. 
مروان: اطلعي دلوقتى يا رهف.. 
رهف طلعت غرفتها وراح لكريم ف الصالون.. 
مروان: ازيك يا كريم.. 
كريم: الله يسلمك يا مروان اومال فين رهوفة حبيبة قلبي.. 
مروان بغيره شديده كادت ان تقتله: ايه رهوفة حبيبة قلبي دي اتعدل يا كريم.. 
كريم: الاه وانت متضايق ليه راحت ولا جت هتفضل بنت الشوارع بس انا بعتبرها تسليه اصلهاا عسولة اوي هي عندها 15 سنه بس وتكه.. 
مروان راح على كريم وبالبوكس ف وشة..: احترم نفسك وانت بتتكلم عليها اصلا متتكلمش ولا تجيب سيرتها على لسانك دا يا كريم حافظ بقا على نفسك علشان المرة الجاية مس ضامن ايه هيحصل انا نبهتك اهو.. 
محمد: ايه يا مروان انت وكريم والله عال اوي ابقي جاي على صوتكوا انتوا الإتنين واللى يشوفكوا يقول أغراب مش ولاد عم.. 
مروان: إسأله يا عمي عمل ايه وقال ايه على رهف.. 
محمد: رهف.. رهف رهف مفيش ركن ف البيت مبيتكلمش عن رهف ايه يعني رهف دي جايه منين جايبها م الشارع ي.. 
مروان بحده: بلاش الكلام دا يا عمي لو سمحت.. وراح خارج برا البيت... 
كريم بخبث: هتشوف هعمل ايه يا مروان.. 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
مروان عادل العايدي من عيلة غنية جدا ورثوا مصنع للملابس ومستشفي.. عنده 20 سنه.. رياضي جدا..بيحب رهف جدا اللى هتعرفوا حكايتها بعدين.. 
كريم محمد العايدي: عنده 20 سنه نفس عمر مروان بس بيحب السهر وبيكلم بنات كتير..مش كويس يعني م الآخر🌚😂😂..
سمر (أخت كريم): كريم..
كريم: الاه سمورة جيتي بدرى النهاردة..
سمر: لو قولت سمورة دي تاني هزعلك..
كريم: وريني كدا هتزعليني ازاى يا سمورة..
سمر: ياا بااارد..اومال فين ابو عيون عسلي..
كريم: خرج براا زهقان..وبعدين اسمه مروان..
سمر:يااه امتي يحس بياا بقاا انا تعبت..
كريم: دا بيحب رهف ومستحيل هيحبك.
سمر: اه صح هي رهف هنا مخرجتش معاه يعني..
كريم: لا فوق ف اوضتها..
سمر: طيب انا طالعه لها..
كريم: هتعملى ايه..
سمر بغمزة: هتشوف.
وطلعت لها فوق..
سمر: ازيك يا بنت الشوارع.
رهف بجمود: انا اسمي رهف على فكرة يا أوزعه..
سمر بغيظ: احترمي نفسك يا بت انتي.. 
رهف: لما تحترمي نفسك الأول هحترم نفسي .. 
سمر: انتي مش ناوية  تمشي م البيت بقاا.. 
رهف: مروان قالي مش هتمشي م البيت دا.. 
سمر بخبث: طب ايه رأيك بقا إن مروان هو اللى كلمني ف الموضوع دا.. 
رهف بحزن: ازاي.. 
سمر: هقولك.**********.. 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
مروان جه بالليل ع الساعه 9 وطلع  غرفته خد شاور وغير هدومه.. 
ونزل تحت قابل كريم.. 
كريم: تيجي ناكل انا جعان اوي.. 
مروان بضحك: عارفك ببطن يلا يخويا رهف كلت ولا لا.. 
كريم بتوتر: هاا رهف اه اه كلت.. 
مروان استغرب: فيه ايه يا كريم... 
كريم: لا ولا حاجه. 
مروان : متأكد.. 
كريم: اه طبعا مفيش حاجه.. يلا بقا ناكل بطني بتصوصو.. 
مروان : ماشى يلا.. 
ودخلوا هما الاتنين جهزوا أكل (الخدامين بيمشوا بالليل ف كريم او مروان هما اللى بيعملوا اكل ف وقت زي داا بيعرفوا يطبخوا جدا).. 
مروان: احلي اكل بعمله. 
كريم بيشم ريحه الأكل: الله على البطاطس المحمرة.. بص عامله زي الشيبسي.. 
مروان: بقولك ايه احنا ننادي على رهف وسمر ينزلوا ياكلوا معانا انا عارف رهف بتجوع ومبتقولش وبتكسل تقوم تعمل حاجه. 
كريم: لاا لا لا ما.. ما ناكل احنا وخلاص اصل هتلاقيها نايمه دلوقتى.. 
مروان: انا هطلع اشوف.. 
كريم: استني بس يا مروان.. 
مروان طلع على غرفتها بسرعه.. وفتح الباب.. 
مروان بخضه وصوت عالي: رهفففف.. 
يتبع الفصل الثاني اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent