رواية صغيرتي الفصل السابع عشر 17 - عزه العربي

الصفحة الرئيسية

رواية صغيرتي البارت السابع عشر 17 بقلم عزه العربي

رواية صغيرتي الفصل السابع عشر 17

بصت مريم علي ادم
‌ادم: صوتك حلو اوي انا ادم ومد ايده يسلم عليها 
‌مريم لسه هترفع أيدها شمت ريحه هي عرفاها كويس اوي ملت المكان كله كدبت نفسها ورفعت أيدها لقت ايد مسكت ايد ادم وبصوت رجولي بغضب
‌معلش مراتي مبتسلمش علي رجاله 
‌ادم اتصدم واتحرج: انا اسف دي زميلتي وزي اختي بالضبط وكنت عاوزها تشترك معانا في حفله التخرج السنه دي مش اكتر انا ادم السيوفي
‌وانا على الالفي 
‌طبعا حضرتك اشهر من نار عالعلم اتشرفت بحضرتك
‌انت تبقى قريب احمد السيوفي؟!
‌ايوه دا والدي
‌اهلا سلامي ليه 😡
‌الله يسلم حضرتك ومشي 
‌مريم واقفه مصدومه ماللي بيحصل
‌صحابها كلهم مبهورين باللي خطف قلبهم من اول لحظه وكلهم فاتحين بؤهم ومبرقين عينهم 😨😨
‌علي كام لابس بليزر اسود وبنطلون اسود وقميص أبيض ونظاره شمس بني كان حاجه كده قمرين مش قمر واحد استغفر الله العظيم
‌علي لاحظ شكلهم هما الخمسه مع أنه كان زعلان من اللي حصل ومتنرفز بص لمريم بصه رعبتها وبصوت رجولي بص للبنات: انا عارف اني حلو والشرع حلل اربعه بس كده في واحده منكم ملهاش نصيب فيا وغمزلهم
‌مريم اتضايقت جريت عليه مسكت أيده وانجچته بعفويه غصب عنها وهي متعرفش عملت كده ازاي
‌البنات اتحرجوا وحسوا بمنظرهم
‌مريم وقفت قدام علي كأنها بتخبيه من عيونهم مش عاوزه حد يشوفه وبصت لعلي في عينيه علي اطول منها وباصص في عينيها وريقه جري من حلاوتها بصلها وبص لحجابها اللي مخليها زي الملائكه ونزل بعنيه للشال بتاعه ابتسم 
‌مسكت أيده انت جاي هنا ليه 🤔
‌علي باصص في عينيها ومش قادر يتكلم بس جوله بركان غضب ازاي حبيبته بيحصل معاها كده ويا تري ايه تاني بيحصل معاها وهو ميعرفوش وازاي في حد ربنا خلقه يقدر يبص لحبيبته غيره 
‌مريم بضحك وفرحه ولخبطه في نفس الوقت: علي علي يا ود خالي يا بوووووي
😄😄😄😄
ههههه علي ابتسم غصب عنه بس أخفاها بسرعه هاااا 
وبصوت رجولي يلا عشان اروحك
 انا لسه هدخل المحاضره
مفيش محاضره يلا ورايا وسابها ومشي 🏃
البنات مين دا مين ها وكل واحده فيهم جوزهولي والنبي وادعيلك طول عمري 😄
مريم اتضايقت منهم ورفعت حاجبها وجزت علي شفايفها وقالت لهم دا ملكيه خاصه⁦❤️⁩
اكتبولي المحاضره بقي وطلعت تجري
كان علي راكب عربيه مكشوفه حمراء اللون اللي مريم بتموت فيه مريم عنيها لمعت وعجبتها اووي
علي بيكلكس ومريم سرحت فيه وفي العربيه وهي واقفه بعيد عنه وماسكه الكتب والكشاكيل بتاعتها مره واحده لقت واحد خبط فيها وقع اللي كان علي ايديها مريم اتبرجلت: انت اعمي مش شايف يا حيوان 😭
الشاب: في قمر لسانه طويل كده ولسه هيمسك أيدها بوكس في وشه القمر دي تبقي امك يا روح امك بوووم بوكس بوكس في وشه ودا طبعا كان علي
مريم:بتعيط خلاص يا علي عشان خاطري خلاص هيموت في ايدك
شششششش اخرسي خالص ادي اللي خدناه من الكليه والتعليم لمي حاجتك واطلعي عالعربيه يلااا
ح ح حاااضر
انت بقي دي عشان متحاولش تلمس حاجه حد ودي عشان مش اي حد يكلم حرم علي الالفي ودي عشان متبصش لاي واحده خلقها ربنا ورماه عالارض وطلع العربية وساق بجنون ومريم مرعوبه وساكته وماسكه جامد في الكرسي وخايفه من سواقته
ع ع علي انا خايفه اهدي شويه 😭
علي عشان خاطري 😭😭
علي مكانش سامعها اصلا وبيجري بالعربيه
فجاه وقف في مكان فاضي خالص قدام النيل مكان رومانسي جدا وباصص في اللاشئ 
مريم بطنها وجعتها من سرعه العربيه فتحت الباب نزلت رجعت( استفرغت ) 🤑عااااا
علي جري عليها في ايه مالك اهدي اهدي وقلبه وجعه عليها 
خدي اشربي 
مريم انتي كويسه وبيمسح لها شفايفها بمنديل مريم ردي عليا طمنيني في ايه مالك
مريم خافت تقولله انها كويسه يعكنن عليها من اللي حصل
مريم انتي كويسه ردددددي😡اوديكي مستشفي
لا لا مش كويسه
طب مالك ردي عليا طمنيني في ايه
عاوزه اروح
علي حس بيها وعرف ان هي خايفه منه غصب عنه شدها لحضنه ومريم مستسلمة تماماً حتى محاولتش تبعده عنها دفن وشه في رقبتها وبيشم ريحتها وبيتنفسها
علي بهمس وحشتيني اوي
مريم مش سمعان مش حاسه بالدنيا كلها كأن الوقت وقف عاللحظه دي بس 
بعد وقت طويل عدي گأنه ثواني مريم حست نفسها وحست أن جسمها بيتكسر
بدأت تبعد علي عنها
علي مش قادره ابعد عني
مش قادر اسيبك انا محتاج الحضن دا اوي
وانا كمان بس انا كده هتكسر منك ارجوك ابعد
علي حس بيها فك الضغط عنها شويه ولسه دافن وشه في حضنها
علي انا اتأخرت لازم اروح بقي
شششششش
مريم في نفسها يا رب ما تبعد عني ابدا اجمدي يا مريم مينفعش كده
بعدت عنه وشدت نفسها منه
علي انا عاوزه ارو_____
كان شالها وهو حاضنها جامد وقعد علي عربيته وهي في حضنه مستسلمه
علي بهمس في ودنها مش عاوزك تبعدي عن حضني خلاص مش قادر أبعد اكتر من كده هموت عليكي وحشتيني اوي يا صغيرتي
مريم وهي حضناه وبتشم ريحته انت اللي اخترت تبعد ٦سنين و٣ شهور و ٥ ايام 
علي بعدها عن حضنه وهو بيبص في عينيها و٣ ساعات يا مريم ومش انا اللي اخترت اللي احنا فيه انتي اللي اخترتي كان زمانك مراتي ومعانا عيال
مريم اتعدلت وقعدت جمبه بصوت ضعيف مكسور وهونت عليك 💔
علي لفها قدامه وهو باصص في عينيها بشوق عمرك عمرك ما هونتي عليا وعمري ما سبتك يوم علي طول تحت عيني انا بتنفسك يا مريم بتنفسك انتي كل حاجه ليا
مريم لسه هتتكلم كان اخدها في قبله عميقه وبيتلذذ بطعم شفايفها بس خاف لتقع منه زي اول مره بعد عنها بسرعه لقي مريم اتحرجت ووشها احمر
علي بقلق أنا خايف عليكي
مريم: انت راجع ليه يا علي
علي استغرب من السؤال ورفع حاجبه قصدك ايه 😡
قصدي اشمعني النهارده وجاي عاوز ايه بعد الفتره دي كلها
علي اتنهد عاوزك يا مريم معدتش قادر أبعد اكتر من كده هموت من غيرك انتي وجعتيني لما قولتي انك بتكرهيني ووجعتيني لما رفضتي تسيبي تعليمك عشان تكوني معايا ووجعتيني اكتر لما شفت اللي بيحصلك وانتي مش معايا
مريم بعصبية: وجعتك لما قلتلك بكرهك عشان انا ملحقتش اكمل كلامي واقولك بكرهك وانت عصبي بكرهك لما بتقلل مني ومكنتش اقصد بكرهك الكره في حد ذاته
علي بعصبية: ملوش معني تاني يا مريم ملوووش
لا انت اللي عاوز تفهم كل حاجه بمزاجك وبالنسبة إلى وجعتك لما رفضت اسيب تعليمي فأنا بقيت دكتوره مريم حمزاوي وانت ماشاء الله زي ما نا شايفه كده كل يوم بتكبر وانا مش اقل منك في حاجه يا علي
علي بغضب: لا قولي انك عاجبك نظره الشباب ليكي بتفرحي لما حد يعاكسك
🤚 عندك يا علي محدش يقدر يعاكسني أو يقوللي كلمه انا مش عوزاها
او متعجبنيش
علي بعصبية مسكها من فكها يعني ايه يعني بتكوني فرحانه والشباب بتعاكسك 👿
مريم زقت أيده وبنرفزه انا مقصدش كده
علي بعصبية: احكيلي احكيلي يا مريم بقاللك ٣ سنين في الكليه كام واحد بصلك كام واحد اتكلم معاكي كام واحد اتمناكي لنفسه وانا_انا بعيد عنك مش عارف عنك حاجه مش عارف احميكي في حضني مريم انا مش عاوز اي حد يشوفك غيري مش عاوز اي حد يلمح طرفك مريم انتي بتاعتي بتاعتي انا وبس فاهمه
مريم خافت من علي كان بيتكلم بعصبيه
خلاص يا علي اهدي انا بعرف أوقف اي حد عند حده متخافش عليا وخلاص هانت لسه سنتين واكون دكتوره واحقق حلم بابا
بتعرفي توقفي اي حد عند حده ليه هو حد حاول يعمل اي حاجه معاكي قبل كده انطقييي يا مريم 🔥🔥
لا لا يا علي مفيش 
متكدبيش يا مريم اكيد في اقربهم النهارده قاعده تغني في وسط الكليه وواحد غريب قاعد جمبك بينك وبينه مفيش شبرين وبرضوا فضلتي تغني
انا والله مكنتش حاسه بنفسي انا كنت شامه ريحتك انت بس وقربت منه علي والله انا كنت حاسه انك معايا علي طول حساك جنبي والله يا علي انا مش بشوف اي راجل غيرك انت عندي بكل رجاله الدنيا 😭
علي شدها لحضنه
يتبع الفصل الثامن عشر 18 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent