رواية حور الفهد الفصل الثاني عشر 12 - بقلم ميسون

الصفحة الرئيسية

رواية حور الفهد البارت الثاني عشر 12 بقلم ميسون عبدالمجيد

رواية حور الفهد كاملة

رواية حور الفهد الفصل الثاني عشر 12

فهد بخوف:حور ردي عليا
حور بصا للفراغ ومش بتتكلم
فهد قام بسرعة نده الدكتور
الدكتور بدء يكشف عليها تاني
فهد بقلق بالغ:في إيه ي دكتور ملها
الدكتور:لحظة ي استاذ لسة هشفها
فهد بصله بضيق وقلق
ها ملها
الدكتور:للاسف حصلتلها صدمة عصبية خلتها غقدة النطق
فهد بصدمة:ايه
الدكتور: للاسف
بس هو إيه إللي حصلها خلاها يجرلها كل دا
فهد بضيق: يعني أنا لو عارف هسألك أنت ليه
الدكتور بصله بأحراج
فهد بضيق وحزن علي حوريته:طب وهي هتفضل كدة لغاية امتي
الدكتور:للاسف دا مش معروف ممكن انهرده ممكن بكرة بعد الاسبوع الجاي بس اهم حاجة انها تحسن من نفسيتها وتنسي إللي فات
الدكتور خرج وفهد بص بحزن شديد علي حور
فهد قرب منها قعد قدمها علي السرير ومسك اديها
فهد بأبتسامة:هتفضلي ساكته كدة كتير مش متعود منك أنا علي كدة فين حور المجنونة إللي بقها مش بيتقفل لمدة سانية
حور بصا ولا اكنها جماد
فهد بصلها بحزن وقرب منها وحط رأسه علي سدره وملس علي شعرها بحب وحور ملهاش أي استجابة
قدو يومين في المستشفي حور مفيهاش أي تحسن وعايشة علي المحلول بس فهد ميأسش وعلي طول معاها وكمان ممتها وبابها 
وانهرده رجعت الڤلة
ليلي بدموع: أنتي كويسة ي قلبي
حور بصتلها بمعني ايوا
سالم حضنها:الف سلامة عليكي يبنتي هنجيلك تاني
مشيو وحور وفهد طلعو اوضتهم
فهد بأبتسامة:يلا بقي خشي خدي دوش كدة عشان تفوقي
حور بصتله
فهد:تحبي اساعدك
حور شاورتله بمعني لا ودخلت
عدي شوية وقت
بليل الساعة اربعة الفجر
حور وفهد نايمين
حور صحيت تصرخ:لآ لاااااا ابعد عنيييييي ابعد عنيييي متقربش هقتلكككك ابعدو ابعدو كلكلم
فهد صحي مفزوع (ي قلب امه 😥😥😂)
فهد اخد حور في حضنه
فهد بخضة وقلق:بس ي عمري اهدي أهدي أنا معاكي أنتي كويسة اهدي
حور لسة بتصرخ بس اهدي:ابعدهم عني ابعدهم أنا معملتلهمش حاجة عشان يأذوني ابعدهههههم
وعمالة تترعش
فهد اخدها في حضنه وبدء يقرلها المعوذتين واية الكرسي
حور بدأت تهدي وهي في حضن فهد
بعد وقت قصير
فهد بحزن:بقيتي احسن
حور دموعها بتنزل
فهد بحب:بس خلاص أنا معاكي متخافيش
حور بعياط وبتنهج:فهد فهد أنا قتلت أنا قتلته ايوا قتلته بس بس هو كان عايز يتعدي عليا كلهم كانو عايزين يتعدو عليا بس بس أنا قتلته قتلته وهربت أنا بقيت مجرمة مجرمة وهتحبس
فهد مش فاهم أي حاجة
بس بس خلاص اهدي ونامي وعد مني محدش هيقدى يلمسك طول منتي معاية وأي حد فكر انو يزعلك أو يتعبك هنسفه من علي وش الارض بس اهدي ونامي والصبح هنتكلم
حور هديت نوعا ما ونامت في حضن فهد
_____________صباح يوم جديد 😊❤️
فهد صحي قبل حور إللي كانت نيما في حضنه نزل رإسها علي المخدة بهدوء ونزل يعملها فطار (طبعا مفيش رجالة من النوع دا مش كدا ✌️😂)
حور نايمة بس تعبانه جدا حتي وهي نيمة بتفكر في إللي حصل ومرهقه جدا
لسة بتفتح عنيها لقيت فهد داخل ومعاه صنية اكل
فهد بأبتسامة:ي صباح الفل والورد والجمال علي اجمل حورية في العالم
حور ابتسمت بخجل
فهد قعد قدمها:بصي بقي عملك شوية فطار إنما ايه كله عمايل اديا
حور بصت الاكل:لا بجد تعبت فينو مشترينو من المخبز جبنة ومربي ولانشون مشترينه من السوبر ماركت شاي الكاتيل عمله لا بجد تعبت
فهد بضيق:طب علي فكرة أنا إللي ملقم الشاي
حور بصتله وضحكت بحزن
فهد بدء يعملها ساندويتش
حور بحزن:لالا والله ما قدرة
فهد بحدة مصطنعه:هششس مش عايز كلام يلا كلي أنتي بقالك يومين عايشة علي المحلول
حور بصتله وبدات تاكل وهي بردو عمالة تفكر في إللي حصل
فهد بحزن:ممكن تاكلي بعدها نتكلم في إللي حصل
حور بصتله بحزن واكلت حاجة بسيطة
خلصو
فهد:تعالي ننزل الجنينة ونتكلم
حور بحزن شديد:لا مش عايزة اخرج برا الاوضة
فهد:في إيه ي حور يعني هي الحبسة هتخرجك من إللي أنتي في أنا مصدقت لقيتك بدأتي تتكلمي دنا كنت هموت عليكي اليومين إللي فاتو
حور بسرعة:بعد الشر عنك
فهد بأبتسامة:طب احكي
حور لصت للفراغ ودموعها نزلت
فهد قرب منها اخدها في حضنه:خلاص لو مش قدرة دلوقت خلاص براحتك
حور بدموع وحزن:لا لازم اتكلم وانت لازم تعرف عشان عشان أنا هتسجن ومش كدة وبس هاخد اعدام كمان
فهد بصدمة:انتو بتقولي ايه
حور بدموع:زي ما بقلك
أنا قتلت لؤي
فهد بصدمة:ايييييه 😳
حور بعياط:ايوا قتلته الحيوان كان عايز يعتدي عليا
فهد بغضب:ايه يبن الكاااالب
حور بعياط:عشان كدة ديما شايلة معايا مطوة صغيرة لما لقيته دخل عليا ومش كدة وبس دا كان مشغل الكاميرا عشان يصور كل حاجة حذرته إني هقتله مسمعنيش لما ملقتش في ايدي حل غير كدة طعنته بالمطوة
فهد:كويس برافو عليكي بس ي خسارة كنت عايز اخد حقك تاني
حور بعياط:حق إيه انت كمان بقلك اكيد مات أنا ضربته جنب قلبه وأنا كدة هتعدم
فهد ببرود:بالعكس ولا هتحصلك أي حاجة
حور بعدم فهم: ازاااااي يعني بقلك قتلتهههههه
فهد:عادي جدا هتطلعي براءة بحجة انك الدفاع عن النفس وخلصت
حور فرحت
حور بشك:لا معتقدش
فهد:استمي بس أنتي مش بتقولي انو كان فتح الكاميرا
حور:ايوا وكان حاطتها في حته مداريه خالص
فهد:بس اهي محلولة من قبل ما تبتدي هنروح المكان دا وهنجيب الكاميرا دي من أي حته ونعرضها علي النيابة وصدقيني هيطلعوكي براءة أنتي كنتي بتدافعي عن نفسك من واحد كلب زي دا
حور بصتله بأمل
فهد:يلا بقي قومي اللبسي 
حور بعدم فهم:هلي فين
فهد:هنروح المركز
حور جسمها اترعش:ليه
فهد بضحك:هسلمك للنيابة عشان تتعدمي
حور بصتله بضيق
فهد:يتبنتي قومي وهنروح الاول المكان إللي أنتي كنتي فيه وهنشوف الكاميرا وهنعرض كل دا علي النيابة
حور بخوف ودموعه: بس هي مش سهله كدة اكيد هاخد علي الاقل شهر علي ما كل حاجة تخلص ويحقوو وأنا هفضل مسجونة
فهد بأبتسامة:وحياتك عندي ما هدخلك السجن ولو دقيقة لو وصلت إني اقول أن أنا إللي قتلت هخليكي زي بنت الوزير يلا بينا عشان نرتاح من كل دا ونخلص ونشوف حياتنا
حور بصتله بحب
فهد:اه صحيح احكيلي ايه إللي حصل معاكي
حور عنيها دمعت:هحكيلك
..... حور حكت لفهد كل حاجة حصلت معاها
فهد اخدها في حضنه:ي قلبي حقك عليا مقدرتش احميكي بس وعد مني هاخد حقك منهم كلهم
فون فهد رن فهد رد
فهد:اللو
هشام: إيه ي عم نسيتني
فهد بنسيان:مين معايا
هشام:لا مهي الوطاوة ليها نسها في ايه ي صحبي أنا هشام إللي قعدة عندنا واكلناك ونيمناك وسمعت كل حكاونا وعرفت عننا كل حاجة في إيه
فهد بضحك:خلاص ي جدع افتكرتك براحة
هشام: المهم لقيت المدام
فهد بأبتسامة لحور:اه الحمدلله
هشام بغيظ:انت خنزير ولا انت ايه بظبط
تصدق أنا كنت قربت انزل ادور عليك واقول عيل تايه ي ولاد الحلال اسمه فهد كل إللي اعرفه عنك اسمه فهد يابني والله عمال افكر واقول يتري لقاها ولا لا دنا دور عليك ولقيت بروفايلك وبعتلك مسجات ولا أنت هنا
فهد:اسف والله ي صحبي مش متخيل اليومين دول كانو عملين ازاي بس وعد هجيب حور ونيجي نزركم قريب
هشام:ماشي ي صحبي سلام
فهد قفل مع هشام وهو مبتسم
حور برفعة حاجب:ودا مين دا أن شاء الله إللي بيكلمك ولا اكنه خاطبتك
فهد بضحكة:بس أنتي متعرفيش إللي حصلي هحكيلك
فهد حكلها إللي حصل معاه
عدي شهر لؤي مات وطبعا إللي متهمه بقتله حور بس لقيو الكاميرا وظهر لؤي وهو بيزقها وبيحاول يعتدي عليها حور طلعت براءة بحجة الدفاع عن النفس ونيار اتسجنت لان فهد كان مسجلها وهي بتحكيله وكمان كل الجردات اللي عملو كدة في حور وفهد اتسجنو
(ارتاتحتو كدة 🙄😏 بس متخافوش هدورلكم علي شوية نكد تاني هه 🙄😌😂)
_______________في يوم بليل الساعة وحدة ونص
حور قعدة علي السرير مسكه الفون بملل
فهد دخل عليها:بقلك إيه قومي اللبسي
حور بصتله:اللبس اللبس ليه
فهد:قومي بقي بلاش رغي كتير ها
حور بفضول:طب هنروح فين
فهد بزهق:هخطفك هقتلك هسرقك قومي بقي
حور بصتله وضحكت
فهد لبس بنطلون جينز عليه تيشرت رماضي عليه جاكيت اسود وكوتشي ابيض
حور لبست بنطلون جينز عليه تيشرت رماضي وكوتشي ابيض وسابت شعرها
كانو قمر أوي
نزلو
حور: مش هنركب العربية
فهد وهو بيسحبها:لا هنتمشي
حور بصاله بعدم فهد
فضلو مشين لغاية وصلو للشارع إللي كانو بيتمشو في قبل كدا علي البحر
حور بضحك:جايبنا هنا تاني مش بتحرم
فهد بصلها وضحك
حور بأستغراب:بس ايه دا
فهد:ايه
حور:المرادي الشارع في ناس وقعدين
فهد:يستي سيبي الناس براحتها
حور بصتلع بشك:مش مطمنالك
فهد بصلها وضحك
حور وقفت بصدمة :اللللللله حلبسااااااا
وسحبت ايد فهد وطلعت تجري
فهد ضحك علي جننها
فهد:ها اجبلك
حور بسرعة:انت هتسألني خليه يجيب اكبر علبه عنده
فهد بضحك:اتنين حلبسه ي عم
حور بطفولة:وزود الشطة
فهد بتحذير:بلاش
حور بصتله بخبث
فهد للبياع بهمس:بقلك إيه حطله اربع معالك شطا كبار
البياع بصلها وضحك
اخدو العلبتين وقعدو علي البحر بدءو يكلو
فهد اخد معلقه
فهد بصدمة:ااااااااح يلهوي مولعععع اااااااح
حور ضحكت علي ما اخر ما عندها
فهد بغيظ: أنتي إللي عملتي كدة صح
حور ببراءة: أنا محصلش
فهد بصلها بغيظ واكل الحلبسا بردو
بعد وقت
فهد اخد العلبة من حور
فهد:وبس كدة تعاليلي
فهد مسك ايد حور وقامو
حور بعدم فهم:في ايه
فهد مردش عليها وقفو في نص الشارع
فهد سقف بأديه كل البنات والولاد إللي قعدين يكلو سابو إللي في اديهم وكل واحد طلع اله موسيقة من وراه وبدؤ يعزفو
حور بفرحة وضحك: لا لا بتهزر صح
فهد ابتسم وقرب منها وقعد هلي ركبه وطلع علبه وفتحها كان فيها خاتم رقيق جدا وجميل
فهد بأبتسامة:تقبلي تكوني حبيبتي ومراتي وكل دنيتي
حور بصاله ومش مصدقة حثا انها بتحلم كانت فكرة انها الوحيدة إللي حبت فهد وهو مش بيحبها بس فكرها طلع غلط
فهد بأبتسامة:يلا مفيش وقت ردك ايه
حور بفرحة وعنيها بتلمع بالدموع:موافقة
صوت الموسيقي عليه وفي ناس سقفت فهد لبس حور الخاتم وقام شلها فضل يلف بيها
فهد نزل حور وعملها حركة الامير
تقبلي ترقصي معايا ي مولاتي
حور بأبتسامة:اقبل طبعا
فهد مسك ايد حور وبدؤ يرصقو وكان في موسيقين كتير وكانو موسيقى لاغنية طاير ي هوا طاير علي المينه
حور كانت عملة زي الفراشة بين ادين فهد وكانت طيرا من الفرح
كانو مبسوطين جدا ومكنوش بس بيرقصو دول حسو اكنهم عصافير بطير ودي كانت احلي ليلة قضوها سوا
فهد:وبس كدة كفاية 
الموسيقي وقفت والشباب رجعو مكانهم  وحور وفهد وقفين لوحدهم
فهد بأبتسامة:تعرفي إني بقيت بعشقك وأنتي بقيتي كل حياتي أنا في اليومين إللي عدو دول كنت هموت عليكي اكتشفت ان حياتي من غيرك ولا تسوي
حور ابتسمت بفرح بجد و بخجل
فهد بص فوق بعدها بص لحور شوية
حور بتبص لقيت المطرة بتمطر تلج
حور بفرحة زي الاطفال:الله تلج تلج
زفضلت تجري من هنا ومن هنا وفهد بيجري وراها وبيلعبو سوا
حور بعد وقت:ايه دا
فهد بأبتسامة:ايه
حور:انت عملت كل دا عشاني
فهد قرب منها: أنا اجبلك الدنيا كلها لغاية عندك بس عشان القمر دا يفضل يضحك
حور بصتله بحب شديد
فهد كان جايب مكن وحطه فوق عمارة علي اساس انو تلج بجد
بعد وقت كتير
حور بتعب وفرحة:باااس تعبت أوي
بس الجو برد جدا
فهد بنص عين: أنا كنت متأكد انك طمعانه في الجاكيت
حور بصتله وضحكت
فهد قلع جاكيته وحطو علي ضهر حور
مشيو شوية وفهد اخد حور في حضنه وبيتمشو علي البحر
حور وقفت قدام فهد وطلعت علي مقعد وقفت عليه عشان تطول فهد
حور مسكت في رقبة فهد:تعرف إني حبيتك أوي
فهد برفعة حاجب:حبيتيني علي اساس الاول كنتي ايه
حور ببراءة:صراحتنا يعني مكنتش بطيقك
فهد بصلها وضحك
فهد بحب وفرحة:يااااااه أنا لو تعرفي بقيت بعشقك قد إيه بموت فيكي
تعاليلي
فهد سحب حور شلها بأيد وحدة وطلع جري بيها
حور بفرحة وصراخ:هههههه نزلني هقع هههه
فهد مسمعهاش وطلع يجري بيها
روحو الڤلة وهما في قمة انبساطهم ونامو نامو بس ها 👀😂
_______________صباح يوم جديد يملئه السعادة ♥️😌
فهد قاعد في الريسبشن فاتح اللاب وبيشتغل
وحور قعدة في المطبخ وبتبص لفهد بخبث
حور قربت من فهد
حور بأبتسامة:بص بقي عملتلك فنجان قهوة انما
وقالت بدلع: قهوة توركي
فهد بيقلدها:واسمها قهوة توركي
حور بأبتسامة:اهااا
فهد بأبتسامة:ماشي يستي شكرا
ولسة هياخد بق
حور بسرعة:لالا استني
فهد: إيه في ايه
حور:استني أما تبرد واشربها مرة واحدة
فهد بقلق: مش مطمنلك
حور:عيب عليك
فهد بشك: وربنا ما مطمنلك
حور:ي جدع عيب متقلش كدة
قعدو كام دقيقة
حور:يلا اشربها
فهد لسة هيشرب حور قامت من جمبه بسرعة
فهد بأستغراب:مالك
حور بخوف:مفيش بس عشان تشرب براحتك
فهد برفعة حاجب:والله لو عملتي حاجة غبيا من غبائك ي حور هعمل فيكي عمايل
حور بهمس:نهار اسوح أنا اهرب احسن
فهد بصلها بعدها اخد بق قهور
لسة هيبلعها راح كب كله وفضل يكح
فهد بقرف:كحح كححح يععع إيه القرف دا
حور ببراءة:يووه يقطعني يبقي حطتلك ملح بدل سكر
فهد بصلها شوية وبعدها قام بسرعة
حور طلعت تجري من قدامه وفهد بيجري وراها
فهد بغيظ:والله لمسكك
حور وهي بتجري:ولا هتقدر
خرجو برا الفيلا
فهد بص لقي حور بعيدة عنه وصعب يمسكها
فهد وقف:اااااه لالا حور استني
حور بقلق وشك:لا متحاولش مش هصدقك
فهد بجدية مصطنعه:بس بقي اااااااه اتخبطت مكان الغرز
حور بقلق:ي نهار وجريت عليه
حور وقفت بعيد عنه بمسافة مترين
حور بتحذير:تعرف لو كنت بتحور هعمل فيك ايه
فهد بجدية مصطنعة:بس بقي أنا حاسس أن هموت اااااه
حور جريت عليه:وريني كدة
فهد بحركة سريعة منه كتف حور ولفها ليه
حور بغيظ شديد:يبن ال ...والله لهوريك
فهد:تعاليلي بقي
فهد مسك حور ومن بطنها فضل يزغزغ فيها
حور بضحك وصراخ:هههه خلاص خلاص أنا اسفة هههه
فهد وهو بيزغزها:هتعملي كدة تاني
حور بضحك:ايوا
فهد بغيظ:طب تعالي
وفضل يزغزها تاني
حور عنيها دمعت من الضحك:هههه خلاص خلاص توبة
فضلو يضحكو ويهزرو كتير أوي
حور بتعب:اه منك لله قطعت نفسي
فهد بضحك:عشان تبطلي عمايل الاطفال دي شوية
حور بأسفزاز:طب ايه رايك هعمل فيك كدة كل يوم
فهد بصلها وقرب منها:كدة طب تعالي
حور بضحك:خلاص خلاص متبقاش قفوش كدة
عدي اليوم عادي بدون احداث تذكر
____________صباح. يوم جديد
فهد بزهق:يبنتي اصحي بقي
حور بنوم: يعم ابعد عن نفوخي بقي اللاه
فهد:مش عندك شغل
حور وهي مغمضة عنيها: لأ مش راحة
فهد:ودا ليه أن شاء الله
حور وهي مغمضة عنيها:راحة أنا ونور نشتري حجات
فهد:حجات ايه
حور بزهق: اوووف حجات بنات
فهد بخبث ووقاحة:اهااا حجات بنات طب منا جوزك منروح سوا وغمزلها 
حور بصتله بكسوف وضربته:ي سافل مش إللي في بالك
فهد ببراءة:علي فكرة مقصدش حاجة أنتي إللي مخك شمال
حور بتزقه:والله طب يلا اتفضل روح علي شغلك
فهد وهو بيقوم:طب بصي أي حاجة كدة رنة وحدة وهتلاقيني قدامك
حور بضيق:طب تمام شكرا
فهد:رنة وحدة كدة هتلاقيني قدامك أنا بفهم في حاجة البنات بردو
حور زقته وقفلت الباب
بعد كثير من الوقت
حور راحت مع نور واشترت حجات
وفهد قاعد في الشركة بيشتغل وكل عقله وقلبه مع حور
حور خلصت ووصلت عند الشركة بتاعت بباها وفهد
دخلت بس أول ما دخلت الكل بصلها بصدمة واعجاب
حور طلعت وهي علي وشها ابتسامة عريضة وفرحة
وصلت عند مكتب فهد وخبطت
فهد من جوا: ادخل
حور دخلت وهي حطا وشها في الارض
وفي كان مركز في الورق إللي معاه
حور:احم احم
فهد مش مركز
حور بضيق:وبعدين يعني دنا لو ابجورا هتهتم اكتر من كدا
فهد بصلها وبعد كدة بص للورق تاني
بعد كدة بص بصدمة: أنتي مين
حور بغرور: احم مش لازم تتكلم كتير عرفة أن قمر
فهد وقف راح عندها:قمر مين بس صلي على النبي دنتي خمس ست سبع اقمار في بعض
حور بصتله وابتسمت
فهد بحب:تعرفي إني كنت متأكد انك هتعملي كدة قريب
حور: كان نفسي اعمل كدة من بدري لكن كنت لسة مأخدش القرار
فهد بحب:قمر قمر ي هموري ربنا يسبتك
بس خمار كدة علي طول كنتي ابتديتي بطرحة احسن تزهقي
حور بأبتسامة:تؤ تؤ عمري ما هزهق أنا خلاص نويت إني هلبسه والحمدلله لبسته ومستحيل اقلعه تاني
فهد قرب منها اكتر:يعني أنا الاول مكنش عاجبني لبسك عشان كان بيبن جسمك وشعرك القمر دا دلوقت مختمرة ودريسات بقيتي قمر اكتر من الاول بأضعاف احبسك في قفص طيب ومخرجيش
حور ضحكت
فهد بيقرب منها لغاية ما لزقها في الحيطة
حور بخجل:فهد ابعد
فهد بيقرب من وشها:ابعد إيه بس دنا مصدقت
فهد قرب منها خالص وكان هيبوسها
الباب خبط طق طق طق
فهد بص لحور وضغط على شفايفه بغيظ
حور ضحكت جامد
فهد بصلها بغيظ وضرب ايده في الحيطة
فهد بغضب:ميين
العامل:القهوة ي بيه
فهد خرجله وهو متنرفز جدا:شكرا ي عم سمير بجد شكرا انك بتيجي في احلي اللحظات شكرااااااا
واخد منه القهوة بغيظ
فهد لحور بغيظ:اقفلي بقك دا
حور بتكتم ضحكتها: حاضر
فهد بغيظ:تقفلي اياك اشوف سنانك
حور عمالة تضحك بصوت واطي
فهد بصلها:اه صح افتكرت
تعالي
فهد سحب حور ونزل جري
حور بتجري:يعم رايح فين
فهد وهو بيجري:اسكتي
حور بغيظ:براحة ط انت مش ساحب جاموسة
فهد بصلها:احلي جموسة في حياتي
حور بصتله بغضب
فهد بخوف: احم تعالي عملك مفاجاه هتعجبك أوي
حور بفرحة:بجد إيه هي ها إيه إيه ها ايه ها ايه ها ها ها
فهد بزعيق:هششسش اخرسي قلت مفجأة
حور سكت
فضلو يمشو بالعربية
فهد وقف في نص الكريق:هاتي وشك
حور:ليه
فهد سحبها: أنتي لسة هترغي
حور:يلا اوي تخطفني يلا وتسرق اعدائي
فهد:اتنيلي أنتي فيكي أعضاء اصلا
فهد غمي عنين حور ومشي
وصل لمكان
حور:انت وقفت ليه
فهد وهو بينزل:اسكتي وهتعرفي
فهد نزل مسك ايد حور ومشيو كام خطوة
فهد وقف:بس استني هحوشها بس متفتحيش
حور:تمام
فهد حاشها:استني افتحي وحدة وحدة
حور لتفتح ببطئ
حور بصدمة:لاااااااا مش معقول
يتبع الفصل الثالث عشر 13 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent