رواية عذراء ولكن فجر ومالك الفصل العاشر 10

الصفحة الرئيسية

رواية عذراء ولكن فجر ومالك البارت العاشر 10 بقلم الكاتبة فاطمة الجبالي.

رواية عذراء ولكن فجر ومالك كاملة

رواية عذراء ولكن الفصل العاشر 10

عمرو بغضب:انتو اقعدو حضنو في بعض واحنا بنتالم
فجر بفرحها:عييييي عمار هيعمل العمليه
عمرو بغضب:ايو انتو اتصلحتو و استني ويبص ل عمار بصدمه ده بجد
عمار ببتسامه:ايو
فجر بصراخ:يا عمرررر وجريت تشدو بص انت تحجز ل عمار عند دكتور كويس من بكره لا اقولك دلوقتي ويعمل العمليه ها ها يلا
عمار بضحك:ومين قال هعمل هنا
فجر لفت لي:امال
عمر:لازم يسافر المانيا هو مش هيسفر عنك عشان
فجر عقدت حاجبه:اي في اي
عمار:مفيش بس مش هسافر غير وانتي معايه
فجر بصدمه:اسفر و مالك
عمار وعمر بغضب:ايو مين مالك ده بقا
فجر بصتلهم وضحكت 
كل ده وفهد متابع من الازاز وخبط الازاز بايدو من الغضب ايدو انجرحت لقه الباب بيتفتح لف يشوف مين
دينا ببتسامه:وحشتني
فهد بضيق:دينا مش فيقلك
دينا ببتسامه:جيبالك عصير
(بقلم فاطمه زهره عبدالمنعم)
فهد بضيق:مش عايز حاجه
دينا بغضب:هي تجبلك كيك تاكل وتبتسم وانا كل حاجه مش عايز 
فهد بضيق:باس باس وشال الكوبيه وشربها وحطها في الصنيه برا بقا
دينا قربت وباست خدو:بحبك وطلعت
رجع يبص علي فجر من الشباك
فجر حست بضيق فجاه ورفعت عينيه فوق لقت فهد بيمسك راسو وهيقع
فجر قامت بخوف:فهد ازاي انا نسيت وجريت علي فوق
عمرو وعمر بصو ل عمار الي بييص ل فجر وهي بتجري بضيق
جريت فجر ودخلت الاوضه وقفلتها بالمفتاح وجريت عليه
فهد بتعب وهو بيخد نفسو:مش قدر
فجر بخوف:انت كلت او شربت حاجه
فهد بتعب:العصير
فجر جريت علي المطبخ وجابت نص كوبيه ميه وحطت عليها ملح كتير وقلبتها جامد ورجعت لي فهد
فجر:فهد اشرب
فهد زق ايديها وهو بيضحك وفجاه مسك صدرو
فجر بغضب مسكت بوقه وهي بتشربو:بقولك اشرب
فهد بداء يشرب وفجاه راح مرجع فجر قاعدت تخبط علي ضهرو وجبت المناديل مسحت بؤقه
فهد راسو وقعت في حضن وعمال يكح
فجر بتملس علي شعرو وهي دموعها نازله:متخفش مش هيحصل حاجه حست براسو بتتقل اتخضت وقامت وهي مسكه راسها  مش عارفه تعمل اي
فجر بتذكر:الدكتور جريت علي موبيل فهد اتصلت بيه
الدكتور:الو فهد بيه
فجر بترتعش:دكتور فهد خد جرعة مخدر زايده وهو اغم عليه اعمل اي
الدكتور بغضب:قولتلك ده ميؤس منو عايز مصحه لازم يجي حالا المستشفي يعمل غسيل
فجر بتبص ل فهد الي لسه بيرجع:عملتو ميه بملح وهو رجع
الدكتور:كويس رجع حاجه صفراء
فجر بتبص ل فهد الي وشه احمر وعمال يكح ودموعها نزلها:ايو اعمل اي
الدكتور:كده لازم يوقف ترجيع شربيه ميه ولو رجعها مش مهم بس بسرعه
فجر:طب طب خليك معايه وشربتو وفعلن رجع رجعت ل الدكتور اعمل اي دلوقتي
الدكتور:لازم يجي المستشفي
فجر بزعيق:مينفعش يروح انت عارف لو حد شم خبر هيحصل في اي
الدكتور:طيب بتعرفي تدي حقن
فجر وهي بتحاول تتماسك:ايو بعرف 
الدكتور:طيب هتجيب**** وتدهوله عشان نسبت المخدر الي خدها وكمان حرارتو هتعلي اوي متتخضيش هعملي لي كمدات وهيرجع كل مياكل حاجه لمده 24ساعه ميكلش علقي لي محلول وخليكي جانبو ومش هقولك تاني لازم مصحه كده خطر علي حياتو
فجر قفلت وقربت من فهد الي غمض عينيه وهزتو:فهد قوف معايه
فهد حاسس انو دايخ:مش قادر حاسس اعصابي سايبه
فجر سندتو عليها وقاعدتو علي اسرير:خليك هنا عقبال ملم الدنيا
بدات تمسح المكان الي فهد بهدلو وطلعت هدوم من الدولاب نضيفه وقربت من فهد
فجر:فهد لازم تغير
فهد لف راسو بتعب:مش قدر وبداء يغمض
فجر قومتو وسندتو عليها ودخلت بيه الحمام وبتحت الميه الساقعه
وشدت فهد تحتها
فهد انتفضت وحضن فجر جامد وبتعب:مش قدر طلعيني
فجر بتملس علي شعرو:اهدي لازم عشان تبقا كويس
فهد ميل راسو عليها قفلت الميه وهي بتنشف شعرو قاعدو علي حرف البانيو وبدات تقلعو التيشيرت و تنشفو ولبستو تيشيرت تاني
فجر:انا هخرج غير البنطلون مقدرش اغيرهولك انت فاهم وطلعت وقفت جنب الباب بعد شويه سمعت حاجه بتقع فتحت الباب وجريت عليه
فهد بتعب:انا كنت طالع بس جسمي سايب
فجر بعصبيه:مش قولتلك خلص ونديني يلا اسند عليا وصلتو لحد السرير وغطتو
فجر مسكت ايدو:انا هروح اجبلك شوية حاجات هقفل عليك محدش ينفع يشوفك كده
فهد بتعب:هو انا مالي
فجر حطت صباعها علي بؤقه:هشششش انا مش هتاخر بعدين نكلم
فجر كنت خرج ورجعت تاني:فين محفظتك عايزه اجيب حاجات
فهد شور لها علي التربيزه راحت فتحتها وخدت شويت فلوس ورجعتها وخرجت وقفلت عليه مسحت دموعها وتنفست بقوه ونزلت
لقت عمار قاعد مستنيه:كل ده بتعملي اي
فجر:كنت كنت براجع انا وفهد شوية ملفات هجيب حاجه وجي عن اذنك وطلعت بسرعه قبل ميسالها علي حاجه
فجر راحت ل سواق فهد:خدني علي اقرب صيدليه
السواق:بس
فجر بغضب:انجز انا قولت ل فهد باشا
السواق هز راسو
وصلت فجر الصيدليه وشترت الي الدكتور قالها علي وحسبت وحطت الحاجه في شنطتنه ورجعت الفيلا وهي دخله وقفه عمرو
عمرو:مش هتيجي تقعدي معانا
فجر وهي بتبص ل فوق:بعدين انا ورايه حاجه
عمار برفع حاجب:حاجه اي
فجر:حاجه ياعمار عن اذنكم وجريت علي فوق
عمار بضيق:وبعدين بقا
دينا بغيظ:شكلها حبت القاعده مع فهد
عمرو برفع حاجب:وانتي مضيقه كده لي
دينا بتوتر:وانا هضايق لي
:ازيكم يا كتاكيت
عمرو حس قلبو دق وصوته بقا مسموع:مروة
مازن بضحك:اي انا مليش من الحب حخانب وغمزلو
عمرو قام حضنو ورفعو شويه:وحشتني وبص ل مروة بشوق وحشتني اوي
مروة بصتلو ونظرتهم متعلق ببعض
مازن خرج من حضن عمرو وراح ل عمار
عمرو قرب من مروة ومدلها ايدو:ازيك
مروة سلمت عليه:كويسه وانت
عمرو بهيام:مشتاق
مروة:ها
عمرو وهو بيخبط علي صدرو:وعاشق
 اسيل وهي بتدخل وبتضحك:وياتره بتحب مين
عمرو باحراج:ازيك يا عمتو
اسيل وهي بتحضنو:بخير ياقلب عمتو قولت نيجي نغير جو معاكم
عمرو ببتسامه:احله حاجه عملتيها
دينا بقرف:نورتو عن اذنكم
فجر فتحت الباب ودخلت وقفلتو وراها
طلعت الحاجه وقربت من فهد
فهد بيهرش في جسمو
فجر جريت عليه لانو بداء يعور نفسو:انت بتعمل اي
فهد بصراخ:مش قادر حاسس بصداع فظيع هو في اييي
فجر:ده عادي عشان انت رجعت الجرعه
فهد بغضب:جرعت اي اااه راسي
فجر حضرت الابراه وجابت ازازه البيرفيوم والقطن وقربت من فهد
فهد بغضب:مش عايز حقن ابعدي عني
فجر بهدؤ:هتسكت الصداع قولت اي
فهد مدلها ايدو وهو بيضغط علي دماغو 
فجر ادتو الابره ورمتها في الزباله وقربت منو
فهد بداء يحس راسو بتتقال
فجر جت تقوم
فهد مسك ايديها:متسبنيش انا تعبان
فجر بصت ل ايدو الي مسكه ايديها:مش هسيبك
فهد حضن ايديها وغمض عينيه 
فجر اتنهد بحزن وهي بتبص ل فهد:ياتره تعبك وجعني لي يا ابن سالم وبيهز قلبي هز ياتره حكايتك معايه اي لي وجعك بياذيني بحب قربك وبحس كانك اماني وتبصلو بضيق لا يا فجر انتي بتحبي مالك مالك وبس
عند مالك رابط ايدو وماسك الفرشه وبيرسم وهو بيدندن: ﻓﻲ ﺣﻀﻦ ﻣﻴﻦ ﺑﺘﺤﺲ ﺍﺣﺴﺎﺳﻚ ﻓﻲ ﺣﻀﻨﻲ
ﻣﺶ ﻗﺼﺪﻱ ﺣﺎﺟﺔ ﺍﻧﺎ ﺑﺲ ﺑﺘﻄﻤﻦ ﻋﻠﻴﻚ
ﺣﺒﻴﺖ ﺍﺳﻠﻢ ﺍﻋﻤﻞ ﺍﻳﻪ ﺍﺻﻠﻚ ﻭﺍﺣﺸﻨﻲ بص ل الصوره الي رسمها ببتسامه كنت فجر وهي دلوقتي بعد مكبرت
مالك ببتسامه:ملامحك محفوظه في قلبي زاي مانا جوه قلبك لسه بتحبيني
فجر كنت بتضحك في الصوره وكانهل بصه ل مالك
مالك اتنهد وقام باس راسها في الصوره:شكلي هتجننك بسببك يا بنت زهره
شاهد أيضًا
رواية فرحة الصعيد الفصل الثاني 2 بقلم سهيلة عاشور
رواية فرحة الصعيد الفصل الأول 1 بقلم سهيلة عاشور
رواية حوريتي الفصل التاسع 9 بقلم شفاء محمد خالد
رواية ملكة قلبي الفصل الخامس 5 بقلم ندى شعبان
رواية ملكة قلبي الفصل الرابع 4 بقلم ندى شعبان
رواية ملكة قلبي الفصل الثالث 3 بقلم ندى شعبان
ريم فتحت الباب:هي فجر صح جت
مالك ببتسامه:ايو اهي بقت حلوه صح
ريم بصت ل الصوره ودخلت وقفلت الباب:سحر قالت انك فسخت الخطوبه
مالك بضيق:مش عايز اتكلم في الموضوع
 ريم:مالك هو انت بتحب فجر
مالك ادها ضهرو وهو بيشيل ادوات الرسم:اي الي انتي بتقولي ده
ريم لفتو ليها:بص في عيني وانا بكلمك
مالك بزعيق:ايو بحبها حرام
ريم بضيق:انت عارف فرق السن بنكم قد اي
مالك بضيق:متزودهش عليا
ريم بغضب:ازود ومزودش اي يعني هي هتبقا في عز شبابه وانت هتبقا عجوز انت بتفكر ازاي
مالك بغضب وهو بيلف في الاوضه:مش ذنبي ان قلبي محبش غيرها
ريم بغضب:يابني انت بتوهم نفسك وسحر كنت مناسبه ليك
مالك بغضب:تسع سنين بوهم نفسي هو لي محدش فهمني وسحر راحت ل حالها
ريم:سحر اتخطبت
مالك بضيق:اخر همي
ريم:مش تعرف خطبت مين
مالك بضيق:مش عايز اعرف
ريم:طارق صحبك
مالك بصلها بصدمه:طارق
فجر قاعد علي السرير وبتعمل كمدات ل فهد الي حرارتو بقت تسعه وتلاتين وشرتطين وكل شويه تقيس حرارتو وتكتب في الورقه وتكتب جنبها الوقت وحطت الكراسها علي التربيزه ورجعت تعملو كمدات
فهد بصراخ:بطني
فجر حطت ايديها علي بؤقه:اهدي ابوس ايديك استني قامت بسرعه علقت المحلول ووصلتو بايدو وجابت حقنها وفظتها في المحلول
فهد بيإن بالم رجعت حطت الفوطه علي راسو
فجر:لازم اعرف مين بيعمل فيك كده انت ممكن تموت
اسيل بضحك:يخربيتك يا واد بقا الي فوشك دي تريله
عمرو بضحك:اومال ده ونش دخل فيا
مروة برفع حاجب:شوف ازاي
عمرو:اي مش مصدقه
مروة:تؤتؤ دي ضربها شكلها خد علقه سخنه
عمر بالم:لا وانتي الصدقه علقه سقعه ده انا اشلفطنا
مروة بضحك:شطفوكو يعني
عمرو بغيظ:اي شطفونا دي يا بيئه
مروة:اجري اتشطر علي الي ضربك
عمرو بغضب:اي ضربت واضربت
عمر ضحك:لا احنا كنا بنضرب بس
مروه قاعدت تضحك
عمرو حدف عليها المخده بغيظ:هاهاها بقره بتضحك
مروه بتشمر كمامها:بقره
عمرو:انتي بتعملي اي
مروه ضربتو بالبوكس:هديك برسيم ياجحش
عمر ضحك عليهم ومازن جري شالها
مروه بغضب:سبوني عليه اطلع بزمارت رقبتو ابوظها
عمرو وهو بيعدلو شعرو:وهون عليكي امشي من غير زماره
مروه بتسبيل:تؤتؤ انشالله القطه السواده
عمرو بضحك:حبيبي ياسطا
مروه:دلبي دلبي 
مازن:احم احم
دينا قربت من عمار ومسكت دراعو
مروة:اي يا ماما عيب
دينا بستفزاز:اصلك متعرفيش
مروه بصت ل عمرو:معرفش اي
عمرو بص ل دينا بغضب
دينا:انا وعمرو اتخطبنا
مروة ضحكت بصوت عالي:انتي
دينا بغضب:اي بتضحكي علي اي
مروة بضحك:لا لا مش قادره
دينا قامت بغضب:هو انا قولت نكته
مروة سكتت فجاه وقربت من دينا ببتسامه:تؤ تؤ ابدا فرحانه ليكي وحضنتها وبهمس لو فكره كده هضايق ازعل واوي حته لو الجوزتي قلبو ليا
دينا زقته بغضب
عمرو بعصبيه:دينا انتي اتجننتي
دينا مشيت وهي متنرفزه
اسيل:انتي قولتلها اي 
مروه بضحك:والله معملت حاجه وبصت ل عمرو بغيظ قولتلها حاله ولقت غطاها وعوجت بؤقها ومشيت من قدامهم
عمرو استوعب وبغضب:قصدها ان انا حاله
مازن:او الغطي
عمر بضحك:يكسفتك يا حازم
مازن:طب انا هطلع اشوف فهود تجي
عمر بضيق:لا تعبان
مازن بصلو بحزن ﻷنهم كانو اصحاب وطلع
فجر قامت عشان تروح تغير خافت حد يجي
فجر بضيق:اعمل اي في الورطه دي اغير هنا وخلاص خدت هدوم من عند فهد وفوطه ودخلت الحمام خدت دوش ولبست هدوم فهد كنت كبيره عليها وطلعت تسرح شعرها لقت الباب بيخبط
فجر قربت من الباب:ميين
مازن بصدمه:فهد انت صوتك بقا ناعم كده ازاي
فجر بضحك:لا انا فجر
مازن:هي حصلت يخخيب نسوان
فجر بغضب:اي نسوان دي احترم نفسك
مازن:امال انتي مين
فجر ببلهاء:قولتلك فجر
فهد بسخريه:كنت فكرك عصر
فجر بغضب:انت عايز اي
مازن بضيق:عايز فهد وبعدين انتي قفله عليكم لي
فجر اتوترت ومش عارفه تقول اي فتحت عينيها بصدمه لما لقت حد بيحوطها من وره وبيسند علي كتفها
فهد بتعب:اي يا مازن
مازن:اي انت افتحلي
فهد بتعب:تعبان يا مازن هشوفك الصبح
مازن:طيب تصبح علي خير
فجر لفت لي:انت قمت لي
فهد بتعب:مكنش هيمشي غير لما ارد عليه
فجر حطت ايديها علي راسو:انت سخن اوي
فهد ابتسم:دي هدومي دي
فجر بوزت:كلو بسببك تعالي وسندتو ل السرير ورجعت تعملو كمدات لحد مراح في النوم رجعت المحلول في ايدو الصبح طلع كنت حرارتو رجعت طبيعي كتبت في الورقه زاي ما الدكتور طلب منها ومحستش بنفسها غير وهي بتروح في النوم
فهد قام لقي راسها علي صدرو قام قعد نص قاعده وخدها في حضنو وهو بيملس علي شعرها
فهد وهو بيبصلها بتفحص:مش عارف امته وازاي ولي انتي بس انا بحبك ومش هسيبك تبعدي عني مهما كان انت ل فهد وبس
(البنات هيموتك ويموتني اسكوت اسكوت 😂😂😳 )
لتذكير:بقلم فاطمه زهره عبدالمنعم
فجر قامت وهي بتتململ لقت حاجه محوطها فتحت عينيه لقت نفسها في حضن فهد
فجر رفعت راسها تبصلو كان شعرو مشعس زاي الاطفال وشكلو حلو اوي ابتسمت لا ارديا 
فجر في نفسها حسه حضن فهد مختلف دافي بطريقه غبيه وحسه في بالامان زاي حضن مالك بس ادفي حست بضيق من نفسها لما افتكرت مالك وجت تقوم
فهد حوطها اكتر:علي فين
فجر بتوتر:انت صاحي
فهد بصلها:امممم
فجر:طب ابعد ممكن 
فهد مكنش عايز يسبها بس عشان ميخوفهش سابها قامت قاعدت وهي بتقيس حرارتو
فهد نزل ايديها:نزلت ممكن افهم انا مالك
فجر بتوتر:انت تعبت
فهد مسك وشها لفو لي وبحده:ايو عايز اعرف كل حاجه
فجر بتبص في عينيه:انت حد بيحطلك مخدرات في الاكل الشرب المهم انك بقيت مدمن وامبارح خد جرعه زياده مكثفه يعني كنت هتموت بس انا لحقتك
فهد بهدؤ:وانتي عرفتي منين
فجر مستغربه هدؤء ومتعرفش انو هدؤء ما قبل العاصفه
فجر:لما رحنا المستشفي الدكتور قالي وقال انك لازم تروح مصحه بس انا رفضت مينفعش حفيد الفهد يخش مصحه انت كده هتضمر
فهد ساكت ورجع ضهرو ل وراه:خايفه عليا
فجر:اكيد كل الي هنا يهمني امرهم
فهد بصلها:فجر احنا لازم نتجوز
فجر بصدمه:نعم
فهد:انا لازم اخف من الي انا فيه ده ومن غير محد يعرف في البيت محدش هنا بيحبني ولا اقدر اثق في حد غيرك انتي قولتي هتسعديني ومسك ايديها هتعملي كده عشاني
فجر بصتلو بصدمه وبصت ل ايدو الي مسكه ايديها
فهد:فجر متسكتيش كده بقول عايز اتجوزك قولتي اي
فجر بجمود:انا......وهنعرف بكره 
مالكم بتبصولي بغيظ كده لي ده انتو حبايبي 😂❤
تفتكرو فجر هترفض وتفضل مخلصه ل مالك ولا فهد هيحط بصمتو علي قلب فجر ويغير القصه او القدر هيلعب لعبتو هنعرف بكره بحبكم
يُتبع ..
يتبع الفصل الحادي عشر 11 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent