رواية شغفي انت الفصل الثاني 2

الصفحة الرئيسية

رواية شغفي انت البارت الثاني 2 بقلم ملك

رواية شغفي انت الفصل الثاني 2

=نااااادر
فضلت اصرخ باسمع واعيط طلبو الاسعاف وبعدها خدوه المستشفي وانا مقدرتش واغمي عليا صحيت لقيت نفسي الاوضه ومحدش معايا غير سهيله اول ما فتحت عيني جت حضنتني
=سهيله نادر فين
~اهدي بس يتقي نادر كويس
=انا عييزة اشوفو مليش دعوه
وقومت جريت ادور عليه فضلت اخش اوض كتير لحد ما لقيت اوضته واول ما دخلت اتصدمت من الي شوفته نادر كان نايم عل السرير وحاضن الممرضه كنت مصدومه عيني كانت بتعيط غصب عني وقربت منه مكنش حااسس بيا كل دا شديت البنت عنه ببكل قويتي
=برا برا ياشكال وسخه 
وخرجتها فضلت بصاله وهو باصصلي ببرود
_امم خلصتي الشو الي عملتيه طيب يحلوة اسمعي انت بنت عمي اه بس الي هوضحهولك ان جوازنا كان عشان اخد ورثي كله وعمك الاهبل مفكر انو لما يقتلني هيرتاح غبي معرفش انو بيحضر جحيمه وجحيمك بايديه ودلوقتي اطلعي برا ومشوفش وشك غير في ابيت
واقفه مصدومه حسيت قلبي واجعني 
_انت غبيه مبتفهميش 
قام وزقني وطلعني برا ببص لنفسي لقتني بالفستان الي كنت فرحانه بيه حسيت ان لاول مره امي توحشني سهيله جت وحضنتني 
~لو كنت استنيتي كنت فهمتك عمل اي اول ما فاق الطلقه جت في كتفه مكنش فيه خطر عليه الخطر كان عليكي بس يتقي لان جالك انهيار عصبي حاد وهو اول ما عرف حتي مفكرش فيكي قال طيب عادي مشوفتش لهفه عليكي يتقي فوقي وافهمي انو مش بيحبك
سمعت الكلام قومت اتحركت من غير ولا كلمه خت تاكسي وروحت دخلت شقتي اول حاجه عملتها دخلت عل سرير بابا وماما ونمت ومحستش بالدنيا
(تعالو نوصف الشخصيات عل ما تصحي
تقي:18 سنه متوسطه الطول طولها 165 شعرها احمر طويل يمكن بيعدي ركبتها عنيه بني فاتح بشرتها بيضه بالاضافه لحبه نمش مغطي جزء من وشها ضايف ليها جمال عل جمالها اولي جامعه فنون جميله
نادر:26 سنه شخص اناني مستهتر بيفكر في نفسه وبس خريج كليه هندسه عنده شركته الخاصة بيه طوله 198 
حازم:دا لسه مظهرش بس هو صاحب نادر عمره 26 شريك نادر في الشركه وصاحبه الوحيد
سهيله:صاحبه تقي من وهما في حضانه ودايما سوا حتي في الكليه طولها 165 شعرها بني طويل بس هي بتقصه لحد رقبتها وليها جمالها الخاص )
نكمل
صحيت وكنت حاسه اني مرتاحهه حبا قومت خت شاور وسرحت شعري وسيبته وقعدت في البلكونه وفتحت الوتباد وسرحت مفوقتش غير عل خبط الباب قومت فتحت بسرعه لقيته نادر كان متعصب وبيبصلي بشرار
_انت مش في بيتك لي يهانم
=مانا في بيتي اهو يابيه
(قالتها تكيده )
_ابيه طب حلو مش انت عايزة تتعاملي معامله العيال عارفة االعيال لما بيغلطو بيحصل فيهم اي
=بس انا مغلطش يابيه 
_لا غلطي
ولسه جاي يبصلها بحلق وتنح ومكملش كلامه
=في حاجه يابيه
_ابيه مين مين ابيه دا انا زي جوزك حتي يتقي
=الاه الاه مش كنت بتزعقلي دلوقتي
رجع لوعيه
_اه كنت بزعق ويلا اتزفتي البسي عشان ننزل
بصيتله ببراء
=طب مانا لابسه اهو
كانت لابسه فستان صيفي لحد الركبه تلت تربع كوم لونه احمر
_وانت مفكره ان ممكن حد يشوفك بالمنظر دا فوقي انت مرات نادر السريطي مفيش القرف دا باب بيتنا 
=بقلك اي يبن عمي ينادر يكميل انت مش قلت مجوزني عشان الورث وورثك وهتاخده ملكش دعوه باي حاجه تخصني زي لبسي خروجي واه اعمل حسابك عل الطلاق لما تاخد ورثك
قرب منها وهمس جمب ودنها
_تعرفي ان وررثي مش هيجي غير لما اخلف منك ولد قمر زيك كدا 
لا لحظه هو قال اني قمر لا ولحظه كمان دا البيه عايز يقل ادبه لااسكوزمي اسكوزمي الغي رحلتشي
=مم عامل حسابك عل كدا يعني طب احب اقلك حلجه واحده بس 
_قولي
رزعت الباب في وشه ودخلت اوضتي ونمت
(اسمها الحقيقي غيبوبه)
لسه جايه اصحي لقيت حاجه جمبي بفتح عيني لقيته نادر
صوت 
_اي في ايه
=انت بتعمل اي هنا يحيوان انت وازاي تسمح لنفسك تنام جمبي انت اتجننت
_مين دا الي حيوان يبت وبعدين انت مفكره نفسك اي وعلفكره اي واحده في العالم تتمني تنام جمبي فلمي نفسك بدل ما هعمل حاجه مش هتعجبك
=طب لو سمحت يابيه قوم وبعدين انت دخلت ازاي
_ابيه مم بصي بق يبنت الناس انت حاليا مراتي مش العيله الهبله الي كنت بجري وراها
=واي المطلوب يعني
_تفوقي وتعرفي انك انسه وكبيره مش عيله صغيره
=طيب اتعتع كدا بس وقوم
_نعم
=الااه مش انت عيزني انسه مينفعش تنام جمب انسه لانه  عيب وحرام يمحترم ويلا من غير مطرود
_ممم هو فعلا يلا
شالني انا اتصدمت وبعدها ابتديت اضربه واعض  فيه عشان يسبني بس مرضيش ينزلني غير شقته
_دا بيتنها هتخرجي منه من ورايا متلوميش غير نفسك 
وسابني ومشي من غير ما اكلم كانت الساعه 8
=مبدهاش بق اخش انام وخلاص
وفعلا دخلت نمت فيي الاوضه الي زي اوضتي 
صحيت الساعه كانت 1 خرجت برا الاوضه وكنت سامعه صوت ودخلت الاوضه ولقيت ...
يتبع الفصل الثالث اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent