رواية دموعها ملاذي الفصل السابع 7

الصفحة الرئيسية

رواية دموعها ملاذي البارت السابع 7 بقلم مريم حسني

رواية دموعها ملاذي الفصل السابع 7

عدي اهدي اهدي يا رنا مش هعملك حاجة اهدي بس 
رنا بعياط وخوف لا لا امشي انا عاوزه ابيه امير امشي 
عدي بعصبيه رنا قولتك مش هعملك حاجه بطلعي عياط 
رنا عيطت اكتر وشهقتها عليت
عدي طب بس يا رنا خلاص متعيطيش وجي يحضنها 
رنا قاعدت تصوت وتعيط اكتر
عدي بزعيق متبس بقي قولت مش هعملك حاجه اسكتي 
رنا بخوف وعياط حاضر 
عدي قعد جمبها ووحضنها وباسف خلاص يا رنا متزعليش انا اسف خلاص
رنا قعدت تتنفض وعياطها وشهقتها تزيد وشفيفها ازرقت اكتر
عدي بخوف رنا رنا كفاية يا حبيبتي عشان متتعبيش اكتر كفايه 
لقها نفسها بداء يروح قام من جنبها وجري نده عل ممرضه بره 
الممرضه دخلت وحططت لها قناع الأكسجين لو سمحت استني بره 
عدي بعصبية وخوف لا مش هخرج الا لما تبقي كويسه
الممرضه خرجت طب ثواني انده الدكتوره بقي
وراحت ندهت نرمين جيت 
نرمين استاذ عدي بره من فضلك خليني اشوف مالها 
عدي متشوفيها وانا واقف انا خوشتك
نرمين من فضلك بره بقي انت مش شايف هي بتبصلك برعب ازاي بره
عدي بصلها بغيظ وخرج طيب وحياه امك اما اطمن علها بس وانا اطربق المستشفى دي عل نفوخك 
نرمين اهدي يا رنا ممكن عشان اعرف اكشف عليكي ومتخفيش ماشي
رنا هزت رسها بمواقفه نرمين كشفت عليها وقاست لها الضغط 
نرمين لا الحمد لله انتي بقي احسن يا رنا بس انتي مالك 
رنا شالت قناع الأكسجين لوسمحتي ممكن تكلميلي ابيه امير يجي يخدني
نرمين ابتسامه حاصر هكلمك استاذ امير واقله انك فوقتي
رنا بخوف ومش تخلي ابيه عدي يدخل عشان هو بيضربني مش تخله يدخل لحد مابيه امير يجي 
نرمين بيضرب ليه 
رنا مش عارفة ممكن تكلملي ابيه امير بسرعه
نرمين حاضر وخرجت 
عدي ها يا دكتور هي عاملة ايه دلوقتي
نرمين نامت ادتها حقنه مهدائه ونامت
عدي طب انا هدخلها 
نرمين لا لا احم ممكن حضرتك تتفضل معايا عل المكتب في شويه حاجات هقولهالك عن رنا اتفضل 
عدي طيب وراح معها المكتب نرمين ثواني بس وابقي مع حضرتك وخرجت كلمت امير وقلته ان رنا فاقت ودخلت تنكلم مع عدي في اي حاجه عشان تشغله بعد شويه امير جيه ودخل لرنا عل طول 
رنا اول ماشفته حضنته وعياتط كده يا ابيه مش تجي واصحي القي ابيه عدي وانت عارف اني بخاف منه
امير لا والله يا رونه ده اول مالمستشفي كلمتني جيت عل طول 
رنا طب انت هدخدني معاك صح مش هتسبني اروح معه 
امير ليه بس يا رنا بصي وعد بجد عدي مش هيعملك حاجه خالص
رنا بعياط لا انت قولتلي كده قبل كده وبرضه عملي ومش رضي يدني الدوا
امير مهو مكنش يعرف انك عيانه يا حبيبتي 
رنا لا مليش دعوده مش عاوزه اروح معه عاوزه اجي معاك
امير اتنهد طيب حاضر يا رنا حاضر 
عدي دخل الاوضه امير انت بتعمل ايه هنا جيت امتي رنا مسكت فيه اكتر 
امير احم جيت من شويه عشان اطمن عل رنا اشوفها فاقت ولا لا
عدي امممم رنا انتي مش كنتي نايمه 
رنا خبت وشها في امير صحيت 
عدي طب يلا عشان نروح الدكتور كتبلك عل خروج
رنا بخوف لا انا هروح مع ابيه امير 
عدي امير اخرج بره 
امير في ايه يا عدي اخرج ليه 
عدي بصله بحده عل انا قولت اخرج 
امير اتنهد طب عدي
عدي بره 
امير طيب رنا حبيبتي انا هخرج شويه واجي تاني 
رنا بخوف ومسكت فيه لا لا 
عدي بزعيق امير بره اخلص امير خرج
رنا عاوز ايه مش عاوزه اروح معك في ايه بقي
عدي بحده يلا عشان نمشي انجزي
رنا بزعيق لا قولت لا ابيه امير هيخدني معه وانت مش هتعرف تعملي حاجة 
عدي تمام قرب منها وشلها 
رنا بزعيق اوعي نزلني اوعي 
عدي بزعقي كتير عل فكره بس شويه 
رنا اوعي يا ابيه امير 
عدي طب انا هخدك وورني ابيه امير هيعملك ايه 
ومشي وخرج بيها
امير في ايه يا عدي 
رنا ابيه امير خليه ينزلني مش عاوره اروح معه
عدي امير ادفع حساب المستشفى وخدها ومشي وروح بيها 
رنا يووووه مش عاوزه انا ايه الرخامه دي 
عدي ماشي الله يسمحك 
رنا بستغراب نعم ايه قولت ايه 
عدي طلع بيها الاوضه 
عدي مسك وشها بايده بحنان خدي شور وغيري هدومك وانا شويه وهجيلك وسبها وخرج 
رنا بحيره هو ماله ده ودخلت خدت شور وغيرت هدمها 
………………
عدي خد شور وحلق دقنه وغير هدومه ونزل اخد اوردر الاكل والحاجات اللي السوبر مركت جبها ودخل المطبخ حط الاكل عل صنيه وعمل لرنا الزبادي بالبسكوت وطلع لقي رنا نامت حط الاكل عل الكومود وقعد جمبها عل السرير ومسد عل شعرها بحنان
عدي رنا رنا اصحي
رنا اتقلبت وحضنته من غير ماتحس عدي ابتسم وهمس في ودنها رنا اصحي يا حبيبتي عشان تكلي رنا هزت راسها برفص عدي انا عن نفسي مرتح كده بس انتي لازم تكلي عشان تخدي الدوا اصحي بقي
رنا فتحت عنيها ببطء وشهقت بخضه وخوف ايه في ايه
عدي بحنان متخفيش في ايه اصحي عشان تاكلي وتخدي الدوا بتاعك
رنا بنعس لا مش عاوزه عاوزه انام
عدي لا هتصحي عشان تكلي يلا بصي انا جبتلك ايه شلبي
رنا بفرحه الله لقته فين 
هدي ابتسم لقيته في اوضتي وجبتلك الاكل يلا
رنا ماشي ايه ده الله البسكوت بالزبادي اللي بحبه
عدي ضحك الزبادي بالبسكوت يا رونه 
رنا ايه قولت ايه 
عدي الزبادي بالبسكوت
رنا لا التانيه 
عدي اه رونه ليه
رنا اصلك اول مره تدلعي يا ابيه
عدي اه احم بصي بلاش ابيه دي عشان بديقني
رنا طب اقولك ايه
عدي عدي قولي عدي 
رنا لا عيب انت اكبر مني بكتير مينفعش
عدي بحده رنا متعصبنيش ماشي 
رنا خلاص خلاص متتعصبش 
عدي طب يلا كلي وقعد ياكلها بيده 
رنا خلاص شبعت 
عدي باس دمغها بالعنا والشفا يلا خدي الدوا بتاعك 
رنا حاضر واخدت الدوا بتعها 
رنا انا تعبانه عاوزه انام 
عدي حاضر يلا وقعد يطبطب عليه لحد منامت وهو نام جمبها شويه سمع الباب بيرن ونزل وفتح الباب لقها هايدي
يتبع الفصل الثامن اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent