Ads by Google X

رواية احببتك صدفة الفصل الثاني والثلاثون 32 - حبيبة كوكب

الصفحة الرئيسية

رواية احببتك صدفة البارت الثاني والثلاثون 32 بقلم حبيبة كوكب

رواية احببتك صدفة الفصل الثاني والثلاثون 32

لحظات الحب هي لحظات التي تخلد في أذهاننا وتحمل كل معاني السعادة فلا تندم على لحظة حب عشتها حتى ولو صارت ذكرى تؤلمك فإذا كانت الزهرة قد جفت وضاع عبيرها ولم يبقى منها غير الاشواك , فلا تنسى أنها منحتك يومآ عطرآ جميلآ أسعدك
منال بصدمة : ايه دا انت 
عماد بصدمه هو الاخر : معقول انتي
حبيبة باستغراب : ايه ياجماعة انتو تعرفو بعض
منال و عماد بغرق ف عيون بعض ولا منتبهين ولا سامعين صوت حد جنبهم ولا مركزين غير علي بعض 
مراد بضحك : ايه يا جدعان فيه ايه 
ايه يا عمي نجيب 2 ليمون
عماد ب احراج : احم اسكت ياولد 
مراد :طب يا عمي اعرفك دي حبيبة مراتي و اختها و مامتها و دي طنط منال  عمتها بس ايي اكتر واحده تعرف تقولهاا علي سرك وانت مرتاااااح
و دا عمي يا جماعة معلش بقا مجتش مناسبة اني اعرفكو علي بعض قبل كدة لانه كان مسافر من ييجي 10 سنين كدة و لسة جاي 
مامت حبيبة : اه اهلا وسهلا 
عماد : اهلا بحضراتكو 
مراد : طب ايه يا جماعه مش يلا بقا ولا ايه
و مشيو كلهم مع بعض و راحو مكان الحفلة 
و عماد مشالش عينه من علي منال و هي نفس الحكايه و عين كل واحد فيهم حكايات كتير للتاني 
مراد وصل لفندق كبير جدا و ضخم 
مراد بحب : حبيبة انتي هتطلعي الجناح بتاعك حالا عشان تجهزي يا اميرتي
حبيبة بضحك : اجهز ازاي يعني
مراد : اطلعي بس وانتي هتعرفي يا كل حياااتي
 حبيبة دخلت  الغرفه وانتظرت وبعد قليل دخلت بنت بالفستان
حبيبة ب استغراب : مين حضرتك
سالي : انا اسمي سالي استاذ مراد اتفق معايا ان اجي عشان اعملك الميكاب اتفضلي بقي الفستان دا كمان استاذ مراد بعته لحضرتك
حبيبة بحب : مراد عمل كل دا عشاني 
 وبدات حبيبه ف ارتداء الفستان وسالي ساعدت حبيبة في ارتداء الفستان
سالي ب ابتسامة :  خلصت تقدري تبصي في المراية 
نظرت حبيبة في المرايه واندهشت فكان الفستان جميل جدا ( كان الفستان بقصة فستان سندريلا ضيق من اعل وينزل بتنورة منفوشة من اسفل كان مطرز بالورود من اعلي حتي قبل ركبتيها بقليل وبأكمام ليست بطويلة مساوية لبداية الفستان كان فستان رقيق ويليق بها ) 
حبيبة بفرحه : واااااو دا جميل اوي 
سالي بمصارحة : بصراحة انتي قمر وهو لايق عليكي جدا 
ابتسمت لها حبيبه وفجاء باب الغرفه خبط وكانت ليان ومامت حبيبة ومنال
 ليان بصريخ : عااااااا يالهوي دا هياكل منك حته 
مامت حبيبك : بسم الله ما شاء الله قمر يا حبيبتي جميل اوي عليكي 
حبيبة : ايي رايك ياعمتو عمتوووو
منال بخضه : ايي ياابت في ايي
حبيبة : مالك سرحانه كدا ليه 
منال بتوتر : لا خالص هسرح ليه يعني
حبيبة : طيب ايي رايك بقي ف الفستان دا الجامد دا
منال بضحك  : يا عيني عليك يا مراد دا ممكن يطب ساكت وابقي قابليني
حبيبة بضحك : يعني حلو
منال : حلو بس دا تحفة دا يجنن .
ابتسمت حبيبة و جائت سالي ماسكه لها تاج بسيط وطرحة طويلة ووضعتهم لها بعد ان لملمت شعرها بقصة للخلف
 سالي  : ها ايه رايكو 
مامت حبيبة بحنان ودموع : قمر يا حبيبتي ربنا يخليكو ليا يا حبيبي ثم اخذتهم في احضانها كلاهم ليان وحبيبة
وفجاء الباب خبط وكان مراد 
مراد بصدمه : ايي دا فين حبيبة ياجمااعه
حبيبة بضحك : بطل رخامه ياض انت
مراد : ايي الجمال دا بخربيتك هو في كدا
حبيبة بضحك : لا انا كدا هتغر 
مراد بحب : بحبك
 حبيبة بضحك : ياجماعه يلا ننزل عشان انا ممكن اعيط واهبب كل حاجه
مراد بضحك وحب : يلا ياقلبي
بعد قليل وصلو للقاعة ودخل مراد ممسكاً ب ايد حبيبة بين انبهار الجميع بهذين تقدم كلاهم الي المكان المخصص للجلوس
حبيبة بفرحة و دهشة : واااااااو كل ده عشاني انا
مراد بحب : كل ده قليل عليكي يا نور عيني انتي مش متخيلة انك رجعتيلي روحي برجوعك ليا
انا لحد دلوقتي مش مصدق انك خلاص بقيتي معايا مش مصدق ان حياتي و روحي رجعتلي تاني
حبيبة : مراد
مراد بحب : يا روح قلب قلب مراد 
ياللي مبحسش ان اسمي حلو اوي كدة الا لما بتناديني بيه
حبيبة بحب هي الاخري : بحبك 
بجد بموت فيك انت اغلي حاجة حصلتلي في حياتي
مراد : وانا بعشقك و بعشق كل تفصيلة فيكي 
وبعد قليل اعلنت عن اول رقصة لمراد وحبيبة 
مراد بياخد ايد حبيبة وبيسحبهاا على مكان دائرى جميل فى نص الجنينة ومليان بالاضائة الملونة بطريقة جميلة جدا
مراد بيستقبلها فى حضنو بابتساامة جميلة وبيلف دراعو حولين حبيبة وبيرقصو مع بعض و حبيبة بتحط جبنها على صدرو و مراد بيلف دراعو الاتنين حولين حبيبة بتملك
انا .. انا كلى ملكك انا
كل حاجة حبيبى فيا بتناديك
انا .. انا مش بحبك
الحب كلمة قليلة بالنسبة ليك
انت فرحة جات لعندى
بعد عمر من التعب
فى السعادة اللى بعيشها
ياحبيبى انت السبب
ضحكتك عقلك جنونك
والحنان اللى فى عيونك
هوصف ايه واحكيلك ايييييه
معاك بضحك وبفرح مبقيتش خايفة
ازاى هخاف وانا بين ايديك ؟
ساعات بخيالى بسرح قبل اما بحلم
كل حاجة بلاقيها فيـــــك
كانو يتمايلون مع الاغنية بخفة والورود الحمراء تتساقط عليهم 
و حبيبة بترفع عيونها فى عيونو
حبيبة : بحبك
مراد بحب : وانا بعشقك  طالعة زي القمر 
حبيبة  بحب و غيرة : مش اقل منك بص البنات كلها بتبصلك ازاي 
مراد بضحك : اميرتي بتغير عليا 
حبيبة بحب : طبعا
مراد بعشق : بس قلبي ده مفهوش غيرك انتي وبس 
حبيبة بهدوء : انت عملت كل دا علشاني انت للدرجاتي بتحبني 
مراد : بقولك بعشقك بعشقك يااحلي صدفه ف حياااتي
حبيبة بحب : ربنا يخليك لياا يارب ومايحرمنيش منك ابدا يااحلي حاجه ف حياااتي كلهااا
وبتنتهى الاغنية والكل بيسقف
يتبع الفصل 33 والأخير اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent