رواية صغيره احييت لي قلبي الفصل الثامن والأخير

الصفحة الرئيسية

رواية صغيره احييت لي قلبي البارت الثامن والأخير بقلم ميساء عنتر.. للوصول للرواية كاملة اكتب في جوجل "رواية صغيره احييت لي قلبي دليل الروايات" وذلك لكي يظهر لك جميع فصول الرواية كاملة عبر مدونتنا.

رواية صغيره احييت لي قلبي الفصل الثامن والأخير

يزن دخل المكان ال فيه ملك وشاف أمه لسي هيقرب سمع
دولت:ايوا كدا تمام أنا عوزاك تقتلها وتخلي يزن يموت كدا وراها 
الشخص:بعد ازنك ي هانم انتي لي بتكرهي ابنك الكره دا كله دا انتي خلتيه يشك في ملك 
دولت بسخريه:دا مش ابني
الشخص:بس لمؤخذه هو ازاي ملك ال  كانت معاه ف  الصور ومش معاه في الحقيقه 
دولت:كله فيك 
وسابته ومشيت  
يزن واقف مصدوم من كلام امه او ال بيعتبرها أمه 
يزن بصدمه:لا لا مستحيل وافتكر ملك وطلع يجري لقي باب مقفول كسره ودخل 
ملك شاحبه بشده تاخد نفسها بصعوبه 
يزن جري عليها:ملك ملك 
ملك بأنفاس متقطعه:ي ي يزن ا أنا بح بحبك اوي واغمي عليها
يزن بلهفه وخوف:ملك فوقي ارجوكي أنا بحبك اوي وبصوت عالي ملللللللك 
في الوقت دا جه حسام وقبض عليهم كلهم 
دولت حاولت تهرب ضرب حسام عليها رصاص وماتت
حسام ليزن:شيلها بسرعه نوديها المستشفي 
يزن حمل ملك واخدها المستشفي 
يزن:دكتور بسرعه 
جم اخدوها منه علي اوضه الكشف 
بعد شويه 
الدكتور بعمليه:المدام عندها ثقب في القلب لازم عمليه فورا 
يزن بصدمه:ايي اعمل اي حاجه بس تفوق 
الدكتور دخل واخدووا ملك علي غرفه العمليات
يزن قاعد يدعلها وافتكرت ضربه ليها وافتكر لما مسكت قلبها وصرخت وهو فكرها بتمثل ونزلت دموعه:يارب احميها يارب 
بعد ٣ ساعات 
الدكتور طلع "جري عليه يزن"
يزن بلهفه:خير ي دكتور هي كويسه 
الدكتور:الحمدلله العمليه نجحت هننقلها اوضه عاديه 
يزن:ممكن اشوفها
الدكتور:اتفضل
دخل يزن لقاها نايمه قرب منها باس جبينها 
يزن:ملك حبيبتي ايوا حبيبتي فوقي بقي علي فكره انتي وحشتيني اوي أنا اكتشفت اني بحبك اوي مقدرش اعيش من غيرك يارب تسامحيني يقلبي
تاني يوم ملك فاقت 
يزن:انتي كويسه ي حبيبي 
ملك بارهاق:الحمدلله 
يزن بحب:ملك انا اسفه لاني شكيت فيكي سامحيني 
ملك بصت ليه بدموع وخوف انو يطلقها 
يزن كمل:أنا بحبك اوي اتمني تقبلي تكملي حياتك معايا 
ملك بصت لي بفرحه:اوعدني انك مش هتشك فيا تاني 
يزن:اوعدك وقرب منها و .....
بموت فيكي 
ملك بكسوف:بحبك 
فات شهر ملك طلعت من المستشفي وبقت احسن كتير 
يزن:ملك ملك 
ملك:ايوا 
يزن:خدي البسي دا يروحي وتعالي ومن غير لي 
ملك اخدت العلبه وطلعت فتحتها لقت فستان ابيض جميل اوي 
ملك بانبهار:وااو حلو اوي ودخلت خدت شاور ولبست وحطت ميكب خفيف 
بعد شويه يزن طلع كان لابس بدله رمادي 
يزن بابنهار: اي الجمال دا وقرب حضنها 
ملك ابتسمت بحب:احنا لابسين كدا لي 
يزن بضحكه:هتعرفي دلوقت 
اخدها ونزل ملك لقت الجنينه متزينه وكان جو تحفه 
ملك:كل دا عشاني 
يزن:دا أقل حاجه ي حبيبي 
يزن اخد المايك وبدأ يتكلم:مساء الخير ي جماعه النهارده أنا اتولدت من جديد لاني اتجوزت اجمل واحده ف الدنيا ملك بنتي ومراتي وحبيبتي وعمري وكل دنيتي أنا بحبك اووووي 
ملك بدموع:وانا بموت فيك 
يزن حضنها وشالها لف بيها 
وبعدين قعدو يرقصو وهيصو الفرح خالص 
بعد الفرح أحدها وطلعو الجناح 
يزن:اوووبح
ملك بكسوف:يزن نزلني 
يزن:تؤ دا مكانك دايما
حضنته ملك 
يزن:يلا غيري وتعالي ع نصلي 
غيرت ملك وطلعت يزن صلي بيها وقال دعاء الزوجين 
وقرب منها و........(عيب)
بعد فتره 
يزن بحب:بعشقك ي ملاكي
ملك بحب:بموت فيك ي قلب ملاكك 
"صغيره أحييت لي قلبي"
تمت لقراءة روايتي الجديدة اضغط هنا عبر مدونة دليل الروايات للقراءة والتحميل.
google-playkhamsatmostaqltradent