رواية غرام الفصل الثامن 8 - نور عصام

الصفحة الرئيسية

رواية غرام البارت الثامن 8 بقلم نور عصام

رواية غرام كاملة بقلم نور عصام

رواية غرام الفصل الثامن 8

غرام. خرجت من الحمام ومعها الممرضه وبس وصلت السرير ما لقت ابنها صرخت واغمي عليها
الممرضه. بتحاول تفوقها
غرام. بعد دقائق فاقت وقالت ابني فين راح فين الولد
الممرضه. مش عرفه هو كان هنا قبل ندخل الحمام

غرام. بصوت عالي وعياط قالت ابنييييييي

الممرضه. اهدي وانا هروح اشوفه

غرام. انا جايه معاكي

الممرضه. مش هتقدري خليكي

غرام. بتصرخ وبتحاول تمشي بس مش قادره

الممرضه. بالعافيه قعدتها ف السرير وراحت تشوف الولد

غرام. اتصلت ب عامر

الممرضه. بلغت الأمن علي خطف الولد

عامر. حبيبتي انا شويه وبكون عندك

غرام. صرخت وقالت الحقني يا عااامر

غامر. بلهفه قال ف ايه

غرام. ابني مش موجود ابني اتخطف

عامر. بعصبيه ازاي ومين عمل كدا

غرام. بدموع قالت اااه الولد راح يا عامر

عامر. كان بيركب العربيه ازاي وبعدين قالها انا جاي

غرام. بتحاول تتحرك بس مش عرفه بقلمي نور عصام

عامر. بخوف قالها اهدي حبيبتي انا جايلك وابنك هيرجع لحضنك اليوم

غرام. بضعف ازاي بس رواية غرام بقلمي نور عصام

عامر. مبقاش عامر عز ان ما رجعت ابنك لحضنك اليوم حبيبتي

غرام. قفلت الفون ودموعها مش بتبطل

حسن. اتصل عليها

غرام. كنسلت

حسن. اتصل تاني

غرام. فتحت وقالت عاوز ايه وف لحظه قالت انت اللي خطفت ابني انا هموتك يا حسن مش هرحمك ابدا وهقول ل عامر

حسن. اهدي اهدي ليه دا كله انا بتصل عليكي علشان اتطمن علي صحتك وكمان

غرام. بصوت عالي صرخت فيه وقالت ابني فييين

حسن. انتي بتعملي كدا علشان متنفذيش اتفاقنا مع بعض

غرام. بنرفزه اتفاق ايه يا حيوان انته

حسن. شكلك نسيتي يا غرامي

غرام. ابني فين يا حسن انا هتجنن عليه الله يخليك هاته انا هموت من غيره علشان خاطري يا حسن هاته وانا هعملك اللي انت عاوزه

حسن. اولا الولد مش معايا ثانيا انتي هتعملي غصب عنك اللي انا عاوزه وإلا بتخسري كل حاجه يا غرام قلبي

غرام. مش بتركز ف كلامه كويس كل اللي قالته طيب هات الولد الاول

حسن. قولتلك مش معايا انا لسه عارف انك ف المشفي قولت اتطمن عليكي وافكرك بتفاقنا نور عصام

غرام. ارجوك يا حسن قلبي وجعني لدرجة انو هيوقف من خوفي وقلقي علي ابني

حسن. غرام لو اتفاقي معاكي متنفذش انا هبعت كلامك واتفاقك معايا لجوزك المحترم وابقي شوفي بقا يا قطه ايه اللي هيحصل

غرام. صرخت

حسن. انا صبري خلص واعتقد استنيتك كتير لكن تعملي عليا حوار وتقولي ابنك اتخطف علشان مترجعيش ليا تبقي غلطانه

غرام. انهارت واغمي عليها

حسن. غرام غرام ليه مش بتردي

الممرضه. دخلت لقتها مغمي عليها بتحاول تفوقها

عامر. وصل

الممرضه. يا مدام غرام فوقي ارجوكي دا غلط عليكي

عامر. بلهفه وخوف مالها ف ايه

الممرضه. اغمي عليها لان الولد

عامر. بصوت عالي قالها اخلصي فوقيها وراح عليها ومسك ايدها وقالها حبيبتي فوقي غرام غرام فوقي ياروحي

الممرضه. لما ما قدرت تفوقها راحت وجابت الدكتور

حسن. سمع صوته قفل

الدكتور. حاول معها تاني وبعد دقائق فاقت

غرام. صرخت وقالت ابني

عامر. اهدي ياروحي

الدكتور. اهدي يا مدام اللي بتعمليه دا غلط عليكي انتي والده كيسري

عامر. اخدها ف حضنه وبيحاول يهديها

الدكتور. بعد ما اتطمن عليها قالها متقلقيش احنا بلغنا والولد باذن الله هيرجع لحضنك بقلمي نور عصام

عامر. قاله شكرا يادكتور

الدكتور. خرج ومعه الممرضه

غرام. بدموع قالت الولد يا عامر اكيد حسن اخده

عامر. اليله ابنك هيكون ف حضنك حبيبتي

حسن. اتصل تاني علي غرام

غرام. اتوترت

عامر. قالها ردي عليه

غرام. فتحت الفون وقالت عاوز ايه تاني

حسن. بعد خروجك من المشفي تيجي معايا

غرام. ولو ما جيت هتعمل ايه يعني

حسن. كل تسجيلاتك وصوتك الجميل هبعته لجوزك

غرام. ماردت

حسن. اعقلي وفكري صح وياريت متخسريش كل حاجه انا لسه بحبك وبتمناكي وان كان علي ابنك انا هعوضك بولاد كتير

غرام. طيب هو فين الولد

حسن. صدقيني معرفش

غرام. بصوت عالي قالت اومال راح فين مين له مصلحه يخطف ابني غيرك انت الوحيد اللي عاوز تخلص منه

حسن. انا منكرش اني عاوز اخلصك منه علشان ميبقاش في حاجه تربطك بأبوه لكن انا بجد معرفش

غرام. بتعيط

عامر. ف نفسه ابن ال ان ماوريتك

حسن. حبيبتي اهدي وبلاش اللي بتعمليه دا صحكتك عندي اهم

غرام. قفلت

حسن. اتصل تاني

غرام. ماردت

عامر. اخد الفون وفتح

حسن. قسما بالله تقفلي ف وشي تاني هتندمي

عامر. قسما بالله ما في حد هيندم غيرك وان ما خليتك تقول حقي برقبتي ابقي مش ابن عز

حسن. اتوتر ف الاول وبعدين من غيظه منه رد وقال هتعمل ايه يا باشا اكتر من اللي عملته هو لسه ف حاجه انت معملتهاش

عامر. عملت ايه يا حيوان

حسن. ياااه لسه بتسأل يا باشا وعموما كفايه انك حرمتني من خطيبتي وحب عمري ونهيت كل حاجه بينا بقلمي نور عصام ف لحظه وكنت هتسجن اخويا وابويا ولسه جاي تسأل عملت ايه هو دا مش كفايه ولا ايه ولا لسه عندك حاجه انا مشوفتهاش

عامر. أكيد

حسن. بتسرع قال آن الآوان يا باشا تدفع تمن اغلطاتك

عامر. وانا مستني وقفل ف وشه

غرام. بتعيط

عامر. حضنها وقالها متخافيش وبعدين قالها لحظه وجاي

غرام. رايح فين

عامر. للدكتور ومشي

الدكتور. اتفضل استاذ عامر

عامر. ممكن المدام تروح اليوم

الدكتور. مفيش مشكله بس عاوزه اهتمام ورعايه وتبعد عن الانفعال ولو تحب ابعت معك ممرضه

عامر. تمام وشكر الدكتور ومشي

غرام. عامر كنت فين

عامر. راح عليها وشالها

غرام. رايحين فين

عامر. البيت

غرام. صرخت وقالت مش همشي من هنا غير وابني معايا

عامر. وهو اللي خطفه لازم يجيبو هنا المشفي

غرام. مش همشي يا عامر قولتلك

عامر. حبيبتي اهدي قولتلك ابنك هيكون ف حضنك اليله ممكن تسمعي كلامي بقا وتهدي شويه

غرام. عامر ارجوك خليني هنا

عامر. ضمها ليه وقلبه يحترق علي حالها وقالها يلا ونزل بيها

وبعد بعض الوقت وصلو البيت

عامر. شالها وطلع بيها فوق

غرام. احنا هنا ليه ايه اللي خلاك تيجي هنا ليه مروحناش الفيلا

عامر. انا عاوز نقضي كام يوم ف هدوء وكانو ف فيلا بالعين السخنه

غرام. بنرفزه قالت هدوء ايه يا عامر اللي بتتكلم عنه

عامر. نزلها علي السرير وقالها الممرضه برا هخليها تدخلك

غرام. بزهئ مش عاوزه حد انا عاوزه ابني

عامر. بصلها وقال .......

تفتكرو عامر قال ايه

وهل عرف حاجه عن اتفاق غرام وحسن من قبل

ام الشك سيطر علي الجميع بعد اختفاء الولد
يتبع الفصل التاسع والأخير اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent