رواية غرام الفصل الخامس 5 - نور عصام

الصفحة الرئيسية

رواية غرام البارت الخامس 5 بقلم نور عصام

رواية غرام كاملة بقلم نور عصام

رواية غرام الفصل الخامس 5

غرام. بعد ما طلعو فوق عامر نزلها بعصبيه قالت لو سمحت ممكن متقربش مني خالص
عامر. ابتسم وبخبث راح جنب ودنها وقال انا مش هقرب انااا
غرام. لو سمحت بلاش طريقتك دي
عامر. هو انا عملت حاجه

غرام. اومال تمسي دا ايه

عامر. اللي هو ايه

غرام. اتكسفت وقالت ارجوك

عامر. بكل رقه قال غرامي حبيبتي وقرب منها

غرام. وشها احمر اكتر من الازم

عامر. طبع قبله علي خدها وبعدين مسك ايدها وراحو قعدو علي السرير وقالها نور عيني غرام قلبي ممكن نتكلم شويه

غرام. محرجه ومش عرفه تقول ايه

عامر. رفع وشها ليه وقالها انا عارف ان كل حاجه جت بسرعه بس دا لاني من اول ما عيني شافتك قلبي دق وعقلي اتجنن وقال هي دي حبيبتي اللي آمن علي روحي وكل حياتي معها كل حواسي قالت هي البنت دي اللي هتجوزها بقلمي نور عصام

غرام. محرحه من كلامه ومش بترد

عامر. صدقيني انا حبيتك من اول ما عيني وقعت عليكي وحبك ف قلبي كأنه بقاله سنين لدرجه انو بقا عشق

غرام. بدون وعي قالت بس انت متعرفش عني حاجه

عامر. ابتسم ابتسامه خفيفه وقال مين قال كدا

غرام. يعني عارف اني كنت مخطوبه واليوم كان هيبقي فرحي

عامر. وهو اليوم مش فرحك بردو

غرام. قالت عامر رواية غرام بقلمي نور عصام

عامر. لاول مره يسمع اسمه منها حس احساس غريب وكانه اول مره حد ينادي عليه بصلها وقال عيون عامر

غرام. اتوترت وقالت انت دمرت كل حاجه

عامر. طيب انتي مقتنعه الاول بالقسمه والنصيب

غرام. طبعا

عامر. طيب لو كان ليكي نصيب تتجوزي حد تاني اعتقد كنتي هتتجوزيه لكن القدر قال كلمته ودي ارادة ربنا اننا نكون مع بعض القدر هو اللي خلاني اشوفك وانتي عالنيل وخلاني اقول هي دي مراتي حبيبتي اللي مستنيها طول عمري

عرام. اشمعني انا

عامر. من ببن كل بنات الدنيا او بمعني اصح من بين كل بنات العائلات الكبيره اللي ف نفس مستوايا احبك انتي واختارك انتي واتجوزك انتي

غرام. رفعت حاجبها وقالت طيب لما هو انا مش مناسبه ليك اتجوزتني ليه حد قالك تسيب كل دول وتتجوزني انا

عامر. ضحك وقال حبيبتي ركزي ف كلامي منا قولتلك قلبي اختارك انتي ومش عاوز غيرك انتي

غرام. بس انا مش بحبك انا بحب

عامر. حط صوباعه علي بوئها وقال اوعي تنطقيها واياك اسمعك تجيبي سيرة راجل تاني غيري انا بحبك وبعشقك واتمني متشوفيش مني غير دا لان ساعتها هتندمي

غرام. حست بالخوف منه وبعدين استجمعت قوتها وقالت انت ازاي تتكلم كدا بكل سهوله انت مش عاوف عملت فيا ايه

عامر. عملت ايه حبيتك واتجوزت وزي ما انتي شايفه هعيشك احسن عيشه وكل طلباتك موجابه من قبل حتي ما تتطلبيها

غرام. مش كل حاجه الفلوس

عامر. عارف بدليل اني اخترتك انتي

غرام. اتنهدت وهطق من بروده

عامر. مال عليها وباسها من جبينها وقالها بحبك واتمني تحبيني زي ما حبيتك وانا اوعدك اني عمري ما هزعلك ابدا نور عصام

غرام. طيب ممكن سؤال

عامر. بخبث قالها دلوقتي

غرام. عادي يعني

عامر. حبيبتي انتي مش ملاحظه ان دي ليلة دخلتنه

غرام. اتكسفت

عامر. ابتسم علي خجلها وقالها قولي يا ستي اللي عوزاه

غرام. انت عملت ايه وخليت بابا وحسن يوافقو

عامر. حب يكسبها قال انا علشانك اعمل المستحيل المهم تكوني ف حضني وبين اديه واسعدك قد ما اقدر ومخليش حاجه ف نفسك ابدا عاوز احققلك كل اللي تتمنيه واللي حلمتي بيه انا هنا بس علشان اخليكي ملكه متوجه محدش زيك ف الدنيا دي كلها

غرام. ف لحظه افتكرت حسن ونظرته ليها وهو بيقولها بكرهك وافتكرت كمان وهو ماسك رضوي من ايدها فاقت علي صوت عامر

عامر. حبيبتي انا بحبك وبعشقك ومال عليها وباسها من شفايفها باسها بوسه طويله افقدتها صوابها وبعد فتره بعد عنها وبصلها وابتسم

غرام. مش قادره تتنفس ومحرجه اكتر من الازم

عامر. ايه رأيك نغير ونصلي علشان ربنا يبارك لنا ف حياتنا مع بعض

غرام. اومئت بعيونها

عامر. ساعدها تقلع الفستان وبعد شويه اتوضو وصلو وبعدها عامر حط ايده علي جبينها وقال الدعاء

غرام. قامت وقفت وروحها هتطلع من الكسوف وكانها ف دنيا تانيه مش مركزه ف اي حاجه ازاي حياتها اتقلبت كدا ف يوم وليله ازاي اتخلي عنها حبيبها بسهوله كدا وازاي واحد تاني بيحبها بالشكل دا وهو عمره ما شافها غير مره

عامر. شالها وباسها من خدها وسحب عنها ملابسها وراح بيها عالسرير

غرام. بدون تفكير قالت لا احنا متفقناش علي كدا

عامر. هههههههههه وبعدين قالها ايه رأيك نتفق اتفاق صغير كدا مع بعض وبصلها بخبث

غرام. ماشي اهو بردو نبقي واضحين

عامر. بصي يا ستي انا عاوز عيال

غرام. نعم

عامر. ابتسم وقال ايوا طبعا اومال مين هيورث كل اللي انتي شيفاه دا وكمان انا لسه عندي املاك كتير

غرام. يعني ايه بقا

عامر. يعني عاوز عيال منك

غرام. بعفويه قالت يعني هتقرب مني بس علشان اخلف

هامر. ابتسم وقال ايوا رواية فرام بقلمي نور عصام

غرام. وانا موافقه بس بعد ما نخلف هتسيبني

عامر. اتصنع الزعل وقالها انتي عاوزه تسبيني

غرام. حست بزعله وقالت ما خلاص هنكون خلفنا هتعوز ايه تاني

عامر. خلاص بس تخلفي انتي اللي تقرري اذا كنتي تستمري معايا او لا

غرام. يعني لو قولتلك طلقني هتطلقني

عامر. طبعا انا مقدرش اجبرك علي حاجه

غرام. بتسرع باسته من خده غرام نور عصام

عامر. فرح بتصرفها دا وبص لصدرها ودقات قلبها اللي سرعت

غرام. قالت انا كنت عرفه انك قلبل الأدب وعينك زايغه

عامر. هههههههه وبعدين قالها مش عيني بس اللي زايغه ومرر انامله فوق بشرتها وتحولت فوق ضهرها العاري ومال عليها وانفاسه فوق عنفها ونزل بشفايفه بكل رقه باسها وظل يقبلها حتي احست انها فراشه بين يديه وما ان وصل لهدفه انقض علي شفتيها وظل يقبلها بجنون بعشق بلهفه وكأنها غايبه عنه من سنين وما هي إلا لحظات دوت صرخه منها ضمها داخل احضانه اكتر وباسها مره اخري بهدوء من شفايفها وبعد لحظات حس انها استكانت بين اديه رفع وشه عنها لقي عيونها مغمضه ابتسم وبكل حب وقالها غرامي

غرام. ماردت

عامر. قالها لو مارديتي وفتحتي عيونك دي هعتبرها دعوه منك واكمل واعمل كدا مره تانيه

غرام. ف ثواني كانت مفتحه عيونها ولكن مكسوفه

عامر. ضحك وقالها الف مبروك حبيبتي

غرام. وشها احمر

عامر. مال عليها وهمس جنب ودنها وقال انتي كويسه

غرام. هزت راسها ب ايوا

عامر. قالها كنت هتجنن عليكي متتخيليش انتي عملتي فيا ايه

غرام. بتوتر قالت عملت ايه

عامر. قلبتي حياة عامر عز ف لحظه وخلتيه مجنون بعشقك

غرام. ابتسمت بكسوف

عامر. اخدها ف حضنه وقالها بطلي تتكسفي وتبصيلي بعيونك دي والا مش هيحصل كويس

غرام. بتحدي قالت عندي فضول اعرف هتعمل ايه

عامر. مبلاش يا بنت الناس

غرام. لا بقا عاوزه اعرف

عامر. قالها هعمل كدا

غرام. صرخت

قلوب تحترق ولكن لا احد يعلم بها مش سهل اكيد اننا ننسي ولكن سهل اننا نبني حياه آمنه وخاصه اذا وجدنا من يؤمن لنا هذه الحياه

🌹 اللهم أجبر ما يكسِره عبادُك بأرواحِنا 🌹

وتاني يوم الصبح

يمني. ياتري غرام عامله ايه دلوقتي

خديجه. اتنهدت وقالت اكيد مبسوطه

ابو غرام. ربنا يسعدها ويقويها تنسي

خديجه. اوعي تجيب السيره دي تاني قدامها

ابو غرام. هو انا مجنون يعني

يمني. طيب هو احنا مش هنروحلها دي وحشتني قوي

خديحه. هنروح بس مش دلوقتي

يمني. اومال امته

خديجه. علي المغرب كدا

يمني. بدون فهم قالت ليه يعني هما هينامو كل دا

خديجه. ملكيش دعوه ويلا روحي شوفي وراكي ايه

يمني. بزهق قالت طيب ومشيت

ابوا غرام. ياتري البت كويسه ولا وازاي كانت ليلتها

خديجه. ربنا يستر ومتعاند حاكم انا عرفاها

ابو غرام. بس عامر بيه عاقل وشكله فعلا بيحبها

خديجه. المهم بنتك

ابو غرام. ربنا يهديها

عند غرام وعامر

عامر. صحي وبص علي غرام اللي نايمه ف حضنه زي الطفله بشكلها البريئ وملامحها الهاديه الجميله مال عليها وباسها من شفايفها

غرام. حست بيه وفتحت عيونها

عامر. صباح الورد لاحلي ورده ف الدنيا كلها

غرام. بكسوف صباح الخير

عامر. كدا من غير حاجه

غرام. بصتله ومش فاهمه

عامر. مال عليها وقالها الصباح يبقي كدا وانقض علي شفتيها يقبلها بنهم شديد وكانها ما كانت ف احضانه وبعد لحظات بعد عنها لحتي تتنفس

غرام. اخدت نفس ووشها احمر

عامر. عرفتي بقا ازاي تصبحي عليا

غرام. بصتله وبغيظ عوجت بوئها

عامر. ابتسم وقالها كدا بقا انتي بتشككي ف قدراتي علي الاقناع

غرام. رفعت حاجبها

عامر. بخبث قالها حركاتك دي خلتني لازم اثبتلك اني مقنع جدا وبص علي جسدها العاري

غرام. لاحظت عيونه سحبت الغطا عليها

عامر. هو في حاجه انا لسه مشوفتهاش علشان تخبيها

غرام. نزلت تحت الغطا لحتي تبعد عن عيونه ونظراته

عامر. قالها انا كنت عارف انك مش هتجبيها البر وف لحظه كانت بين اديه تئن فرحا لوصالهم مع بعض وقدر عامر ينسبها بطريقته كل آلامها واحزانها قدر يخليها تنسي العالم وهي بين اديه وجو احضانه

عند حسن

رضوي. بحزن مالك يا حسن هو انا كل ما اقرب منك تبعد

حسن. مش بيرد عليها

رضوي. حسن انا بكلمك رد عليا

حسن. انتي عاوزه ايه دلوقتي

رضوي. عاوزه جوزي ايه البت دي 👊

حسن. حد قالك اني طفشت منا معاكي اهو

رضوي. معايا اه بس عقلك مش هنا وكمان

حسن. قاطعها وقال كمان ايه

رضوي. ماما زمانها جايه تقدر تقولي هقولها ايه

حسن. عمل نفسه مش فاهم قالها هتقولي ايه يعني

رضوي. حسن متستعبطش

حسن. ممكن تبعدي عني دلوقتي

رضوي. بزهق قالت لحد امته يا حسن

حسن. ماردش عليها

رضوي. بعصبيه قالت لما انت لسه بتحبها اتجوزتني ليه

حسن. ف نفسه علشان احميها مني ومن طريقتي معها

رضوي.حسن هما كلمتين يا تتجوزني ونكمل حياتنا زي الناس مع بعض

حسن. بصلها وقال يا اما ايه

رضوي. تطلقني

حسن. بتسرع قال ...
يتبع الفصل السادس اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent