رواية عريس لقطة الفصل العاشر 10 - حنين عادل

الصفحة الرئيسية

رواية عريس لقطة البارت العاشر 10 بقلم حنين عادل

رواية عريس لقطة الفصل العاشر 10

اعمل ايه يا ماما مش راضي يكلمني حاولت كتير اصالحه وهوا متجاهلني تقوليش قاتلاه 🙄 ما انا طلعته هاعمل ايه اكتر من كده يعني اموت نفسي دي دماغه صغيرة خالص 😂😂
ماما: بصي بطلي شغل الهبل بتاعك ده واستغلي انوثتك 
انا😘🥰 وحركات ما تيجي نجيب مليجي 😂
لاتفاجأ بقلم نازل علي وشي 🤨🤨 اله
ماما :مش اللي في دماغك يا زباله هو انا عرفت اربي 🥴
.اله 😏🤔 اومال قصدك ايه يعني 😂
ماما: قصدي تغريه بجمالك بطلي شغل المقالب ووريه أن انتي رقيقه وجميله 😏
انا 😂أن شالله يسلح حالك ويجبر خاطرك يا رب
ماما : انا عارفه انتي هتنيلي الدنيا 😂
..انا دا انا هبهرك 😂
دخلت اوضتي استعدادا لتنفيذ الخطه الاستراتيجيه 😂 اثناء ما كنت بعمل عنه سيرش (اه دا انا جامدة جدا في الانجليزي مايغركوش يعني 😂) وجدت أنه بيروح نايت كلاب واحد لا غير يتردد إليه دائما وده أن شاء الله هيبقي المحطه الجايه 😂😂
اكرمنا يا رب 😂

مكالمه هاتفيه...
سيف: ايه يا بني انت فين
فارس: في البيت بريح اعصابي 🙂
سيف: تعالي نسهر النهاردة ماتكسلش بقا 
فارس: بجد مش قادر 
سيف: لا يا عم انت واحشني وعايز اشوفك تعالي بقا المكان بتاعنا
فارس: ماشي هاجي
سيف: اشطا يا برو
فارس: اشطا هلاقيها منك ولا منها ولا من مين 😏
سيف: 😂😂😂😂الله يكون في عونك يا بني 
.............
في النايت كلاب ...
سيف: ايوه كده فك ماحدش واخد منها حاجه 😂😂😂
فارس: انا عايز اعرف وشي عليه ايه كل ما تبصلي تضحك 🙂
سيف: ها لا ولا حاجه يا بني انا مبسوط اني شفتك 😂😂😂
فارس: يارب يكون ده السبب 😏🤔
سيف: اومااال هيبقي ايه يعني 😂😂 
فارس :🥴🥴
...............
لبست فستان سهره قصير وسبت شعري وانا واقفه قدام المرايا حطيت ميكب هادي طلعت قمرين قمرين ايه تلاته اربعه ايه ده كله ايه ده كله 😂يخربيت جمالي اوديكي فين يا ثقه 😎😂
لبست عبايه فوق الفستان اهل الحته عندنا أن شافوني كده هبقي ماكنش يومي 😂😂 
ركبت تاكسي وقلعت فيه العبايه 😂
الراجل كان مفكرني لا مؤاخذة بس احنا اشرف من الشرف 🥴😂
نزلت قدام النايت كلاب ودخلت 🙂ربنا يستر🙂
فارس كرم 🤤😂 كان قاعد علي البار
قربت منه وانا مبتسمه 😂 كده بالظبط اه لازم أبين له أني أنا رقيقه 👍
فارس 😳
اكيد اتصدم من جمالي الفتاك 😂
فارس : ايه اللي جابك هنا انا عارف انك عملي الاسود 😢
..بيحبني وبيموت فيا بس مش بيعترف 😂❤️
انا : ايه  وحشتني يا فاروسي ماوحشتكش ولا ايه 😂🤭
فارس:🙂
انا عارفه اني واحشاك وانك بتحبني زي ما انا بحبك 😂❤️صح...
سيف : 😂😂😂😂 انا سيف ص.....
انا: عارفه انك صاحبه اذيك يا سيف 😂
سيف: انا تمام 😍😘
ليتفاجأ بقلم علي وشه : اظبط يا سيف حركات حمدي الوزير دي مش عندنا نحن بنات عائلات محترمات 😏
سيف: اني اسف😂
شديت فارس من أيده قصدي شدني من ايدي عشان نرقص مع بعض 😂😂
فضلت ارقص وهوا واقف صنم 😏
لحد ماسبني وراح قعد علي البار 🥴
كملت رقص لعل وعسى يجي يحن عليا  ويعرف أن مالهوش غيري 😎
سيف: ياعم البت جايالك مخصوص وبتحبك ماتريحها بقي وريح نفسك 😂
فارس: بس يلا
سيف: بس وربنا حلوة ودمها خفيف 😂أن ماشيلتش اشتال انا ...
فارس : اشتال وريحني 👍
برقص الاقي حد بيمسكني جامد اللي بنعمله في الناس هايطلع علينا ولا ايه 😢
واحد شارب وريحته طالعه 🤢 يعم حرام عليك سيبني بقا بيحسس علي جسمي وبيقرب مني بالجامد وبيحاول يبوسني وانا بحاول أبعده ومش قادرة 😭
اول مرة في حياتي احس بالخوف 😭
لحد ما غمضت عنيا ماعدتش قادرة أبعده لحد ما لقيته بعد عني اخيرا 
فتحت عنيا لقيت فارس ماسكه من قفاة وشاده علي الأرض ومطلعه بره💪 
This my hero😂
طلعت اجري وراه طلعت بره 
لقيته طاحن الراجل ضرب 💪😂
انا لسه هتكلم واقول لو كنت استنيت شويه كان فاتني عجنته في بعضه ماكنتش محتاجه حد 😂
اتفاجأ بقلم علي وشي وقعني علي الأرض 😭
حسيت أن الإشارة راحت ماعتش شايفه بودني ولا سامعه بعيني قومت من علي الأرض وانا دايخه .
فارس بغضب: اللي تعمل كده زيك تبقي واحدة رخيصه 
انا ببكاء: رخيصه عشان حبيتك 😭
فارس : ايوه رخيصه وراميه نفسك ومافيش واحدة محترمه تعمل اللي عملتيه ده بجد انا عمري ما شفت بنت ارخص منك 🤬 وايه القرف اللي لبساه ده في واحدة محترمه تلبسه 😡
..عمرك ما شفت واحدة ارخص مني 😭😭 وانا في نظرك مش محترمه 
فارس: ايوه مش محترمه وعمري ما هاربط اسمي باسم واحدة زيك لأني بقرف منك 😡
..انت عندك حق انا اللي غلطت ورخصت نفسي لما حبيتك بس انا قلت يمكن تحبني زي ما بحبك بس في الاخر شوفتني واحدة مش محترمه وراميه نفسها عليك وفي الأخر بتقرف مني انا عمري ما حد جرحني وقلل مني قدك انا هامشي وماعتش هتشوف وشي تاني بس اعرف ان عمر ما حد كان بيحبك قدي بس دلوقتي ماحد كرهك قدي 😭😭😭
مشيت وانا حاسه ان قلبي متقطع ميت حته ايه ده انا وصلت لإيه وصلت نفسي لكده عشان بحبه ملعون ابو الحب اللي يزل صاحبه 😭
وصلت البيت وقلعت العبايه ايه ده انا وصلت لإيه وصلت لكده مسحت دموعي وبصيت لنفسي في المرايه : انا عملت كل ده عشان بحبك مش عشان رخيصه او مش محترمه انت اللي متستاهلنيش متستاهلش واحدة حبتك قدي انا هنساك هنساك يافارس قلبي زي ما حبك هينساك ويكرهك وده وعد وحياة حبي ليك 😭
...................
قدام النايت كلاب
سيف: ليه كده يا فارس 
فارس : ايه
سيف: ليه جرحتها 
فارس: انت شفت اللي حصل
سيف: ايوه انت ذودتها اوي دي شكلها بتحبك يا جدع
فارس: وايه بقا اللي عرفك أن شاء الله
سيف: عيون المحب فضحاه 
فارس: وانت فاكر أني بعد كل اللي عملته ده هتمشي أو هتبعد عني دي مش بتحس دي لزقه 🤬
سيف: لا خلاص شكلها ماعدتش هاتقرب منك 
فارس: ياريت بس ده لو عندها كرامه .
..................
ماما: طب بتعيطي ليه دلوقتي قوليلي ايه اللي حصل يومها وانت بقالك يومين قفله علي نفسك وبتعيطي في ايه بس 
..مفيش يا ماما تعبانه 
ماما: طب فارس عملك حاجه .
..ماعتش فيه فارس خلاص 
ماما : 🥺🥺🥺🥺ليه 
..عشان ..عشان مابيحبنيش يا ماما وان الحب ما جاش دلوقتي عمره ما هيجي ..
ماما : متاكده أن ده السبب 
..ايوه 😭
انا علطول بضحك ومبسوطه انا طبيعتي كده مابحبش النكد بس لما بزعل بزعل وبيجيلي اكتئاب اصل الناس اللي بتضحك علطول دي قلبها ابيض فمش بتستحمل 
بس عارف يا فارس كل ما بنسي كلامك برجع افتكره عقلي مش راضي ينسي وقلبي مش قادر يسامح خلاص مبقاش وجودك عندي ليه معنى خلاص مابقتش توحشني خلاص انا مش بفكر فيك عشان واحشني انا بفكر في كلامك اللي جرح قلبي ومش قادرة انساه ..
..................
في بيت فارس...
سيف : بتقول ايه يا عم بجد اسبوع وماشفتهاش 
فارس: ايوه ارتحت 😡
سيف: عشان تبقي تصدقني انت زودتها اوي .
فارس : لا هوا ده اللي كنت عاوزة أنها تبعد عني انا كده مرتاح  ويلا بقا بيتك بيتك عايز انام
سيف: عااااا بتطردني يا برو 😭
فارس: ايوه 😂
سيف: هوا انتوا كده الرجاله مالكوش امان تاخدونا لحم وترمونا عضم اخص عليك يا خاين 😂
فارس: خلصت يلا بقا 😂😂
وزقوا بره...
سيف: يا خسارة حبي ليك 😂 ومشي 
نام فارس .....وبعد ساعتين صحي ....
فارس 😳 معقول انا حلمت بيها ....
وبس كده بقا كفايه عليكم توقعاتكم للي جاي مع أن 
انا محدش يتوقعني 😎😂😂
نيهاهاهاهاهاهاه
يتبع الفصل الحادي عشر 11 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent