رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا الفصل الخامس عشر 15

الصفحة الرئيسية

رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا الفصل الخامس عشر 15 بقلم ميرو ناصر

رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا

رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا البارت الخامس عشر 15

نجمه:الو .. نجمه :ايه 
سلمي:في اي 
نجمه :عملوا حادثه كلهم 
لبسوا وراحوا المستشفي وسابوا الولاد نايمين 
نجمه:لو سمحت في اربعه جم ف حادثه هنا 
البنت:اه هما ف اوضة العمليات 
راحوا علي اوضة العمليات وبعد ساعه الدكتور طلع 
قمر:دكتور هما كويسين 
الدكتور:الحمدالله كلهم عدوا مراحل الخطر وفاقوا الا. 
نجمه :الا مين ؟!
الدكتور : اسف يامدام نجمه سيف بيه دخل ف غيبوبه 
نجمه :ايه انت كداب سيف مستحيل يسبني دا لسه لسه فراحنا كان انهارده ولسه ماغيرتش الفستان انت كداااب 
فضلت تعيط ومنهاره وهما بيحاولوا يهدوها 
قمر:اهدي يانجمه عشان خاطري
ليل:اكيد هايكون كويس ماتخفيش 
نجمه :ياربي مش مكتوب عليا افضل معاه ليه ليه كل مانقرب خطوه تحصل حاجه تبعدنا الف خطوه ليه انا بحبه ذنبي اي عملت اي عشان اتعاقب فيه هو ليه كده 
سلمي :اهدي شويه يانجمه هايكون كويس ماتخفيش 
نجمه :كويس انتوا السبب لي سبتوه من الأول انا مش مسمحاكي ازاي ام تسيب ابنها كل ده 
سلمي :انا مش هاعتبك عشان انتي مش واعيه ل كلامك 
نجمه فضلت تعيط لحد ما الدكتور قالهم ان واحد بس يدخلوا 
دخلت نجمه وقعدت جنبه ومسكت ايده 
نجمه :قوم يلا وحياتي عندك كفايه بقا ست سنين وانت بعيد عني وأنا كنت هاموت عليك ماتعملش فيا كده ياسيف انا قويه بيك بستحمل كل حاجه علي شانك انت وبس قوم ياسيف ماتستسلمش كده عشان خاطري اصحي ياسيف فوق 
فضلت تعيط لحد مانامت جنبه 
~~~~~
في عالم سيف 
نجمه :رايح فين  
سيف :تايه مش عارف رايح فين 
نجمه :ارجعلي ياسيف ارجع 
سيف: الطريق طويل اوي 
نجمه :بس انت هاترجعلي 
سيف : حاضر هارجعلك قريب 
~~~~~
بعد ثلاثة أشهر 
نجمه كانت عند سيف زي كل يوم بتتكلم معاه بتشكيله بس دلوقتي وهي قاعده حاسه ب حاجه غريبه وسمعت صوت جهاز نبض القلب نادت ع الدكتور 
الدكتور:لازم نعمله صدمه كهربائية بسره 
الممرضه:تمام 
جابوا جهاز الصدمات ونجمه لسه ف الاوضه بصلها الدكتور 
الدكتور:دي اخر محاوله بس لازم يساعدنا هو كمان 
نجمه فهمت قصد الدكتور وقربت ومسكت ايد سيف 
نجمه:عشان خاطري ارجعلي انت وعدتني 
وفضلت تعيط والدكتور حاول وفجأه سيف اتنفس من جديد 
الدكتور:كنت متاكد انه هايسمع كلامك هو بعد ساعتين هايفوق 
طلع الدكتور وادم ومازن وليل وقمر وسلمي ومحمد 
نجمه:يلا ياسيف فوق بقا وحياتي 
فضلت جنبه وبعد ساعه حرك ايده 
نجمه: ادم مازن ياليل ياقمر سيف فاق 
دخلوا كلهم والدكتور جه وسيف فاق 
مازن :حمدالله علي سلامتك ياصحبي 
سيف:الله ...يسلمك...... مين دول 
قالها وهو بيشاور على نجمه وقمر وليل وسلمي 
ادم:دي مراتي ومرات مازن و.... هو انت مش فاكرهم 
سيف :انتوا اتجوزتوا امتي
دخلوا الولاد
مروان: بابا انت كويس 
رونز :عمو ثيف انت تعبان لثه 
أسر :اكيد بقيت كويس ياعمو صح 
قمر : يلا قوم عشان تجبلي فستان 
سيف بص ل ادم ومازن وهو مش فاهم حاجة 
سيف :مين دول ولي ده بيقولي بابا وفين ميرا خطبتي 
مازن :ايه ميرا؟!!
نادوا الدكتور وزي ما توقع 
الدكتور ده فقدان جزئي ف الذاكره 
نجمه:يعني اي 
الدكتور :يعني نسي عدد سنين معين من حياته 
مازن اخر تمن سنين هو نسيهم لانه كان خاطب ميرا من تمن سنين 
الدكتور:لازم يحس ان كل حاجه طبيعيه وميرا دي لازم ترجع 
مازن:تمام 
مشي الدكتور وادم ومازن راحوا يجيبوا ميرا 
نجمه بعياط:انا تعبت..... كفايه بقا.... كل مايرجعلي..... يبعد تاني ليييه......والله اعلم مين الي هاترجع دي كمان....وامتي هايفتكرني 
ليل:اهدي يانجمه هايكون كويس إنشاء الله 
قمر : وميرا دي اكيد مش هاتفضل معاه 
نجمه : ربنا يستر 
~~~
عند مازن
راحوا بيت ميرا وفهموها 
ميرا : تمام بس عندي شرط 
ادم ف نفسه : ياما نفسي اموتك دلوقتيي 
مازن :قولي 
ميرا: عايزه تمن العمليه دي ولا هي ببلاش كده 
ادم :عايزه كام 
ميرا :تلاته مليون جنيه 
ادم كان لسه هايتكلم مازن وقفه 
مازن:تمام احنا موافقين بس يلا 
ميرا :تمام
راحوا مع بعض المستشفي 
~~~
ف المستشفي 
نجمه دخلت عنده الاوضي وفضلت واقفه ولمحها سيف 
سيف وهو بيجري :حبيبتي وحشتني 
نجمه جريت ناحيته بس فجأه
....: وانت اكتر تعالي ف حضني 
زق نجمه وراح حضن ميرا 
نجمه:...
يتبع الفصل 16 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent