رواية حب النور الفصل العشرون 20 - مريم حسن

الصفحة الرئيسية

رواية حب النور البارت العشرون 20 بقلم مريم حسن

رواية حب النور الفصل العشرون 20

في الفجر 
مليكا.. عااا اصحى يا زفت عااا
سليم.. اي في زلزال
مليكا.. بولد يا حيوان قوم 
سليم.. حاضر حاضر انا قايم اهو
مليكا.... اخلص اتصل بالاسعاف عااااا 
سليم... الو خالتي بتولد
الاسعاف.. في اي يا استاذ
سليم.....قصدي مراتي بتولد
الاسعاف... العنوان لو سمحت
سليم... العنوان****
الاسعاف ... عشر دقايق
سليم.. تمام
مليكا... عااااااا مش قادرة
سليم... طب طب البس طيب
مليكا ... مش قادرة اخلص 
سليم شالها و نزل بيها العربية و بيسوق بسرعة
مليكا.... هات ايدك و قاعدت تعض فيها 
سليم..... عاااااا 
و بعد صويت كتير وصلو المستشفى 
سليم... دكتور بسرعة 
و خادوها دخلوها اوضة العمليات
مراد كان نازل من سلم المستشفى... اي ده اي الي جابك هنا الفجر 
سليم... مليكا صحتني عمالة تصوت و تقول بولد جبتها هنا 
مراد... هي في العمليات 
سليم... اه بص عمل اي في ايدي
مراد بضحك... ده جزاتك 
الدكتور خرج
سليم.. ها يا دكتور
الدكتور... المدام كويسة هي و البنت هنوديهم دلوقتي اوضة عادية
سليم... الحمدلله 
مراد... طب انا هطلع لنور اجبها تشوف مليكا
سليم.... تمام
مراد طلع لنور.. نور جبتلك مياه اهو و عندي خبر تاني
نور... اي في اي
مراد... مليكا ولدت 
نور..احلف 
مراد بابتسامة .. ولله
نور.. عايزة اروح اشوفها 
مراد...طب تعالى 
عند مليكا 
سليم... لوكا انتي كويسة
مليكا... انا كويسة بنتي فين 
سليم شالها ... اهي يا روحي  و كبرلها في ودنها
مليكا شالتها.... يا روحي و باسته و حطها على سريرها
نور... لوكا الف مبروك يحبيبتي
مليكا... الله يبارك فيكي شوفي ولدنا في نفس اليوم
نور... صدفة جميلة اوي
مراد.. مبروك يا سليم
سليم.. الله يبارك فيك يا صحبي 
و قاعدو شوية و مشيوا
الصبح 
الدكتور... هي دلوقتي تقدر تمشي
مراد.. تمام و البيبي
الدكتور... تقدرو تاخدوه
سليم.. طب و مليكا 
الدكتور... تقدر تمشي
مراد راح عند نور
مراد... الدكتور قال هتمشي النهاردة 
نور... طب و عمر
مراد... هناخده معانا
نور ... الحمدلله 
عند سليم
سليم.. يلا يا لوكا هنمشي
مليكا... طب كويس 
بعد ايام
عند مروة
مروة... يا. ب طب اكلمه طيب لا لا هيقول عليه واقعة طب اعمل اي
مالك... طب اكلمها طيب اعمل اي هتقول عليه واقع لا خلاص انا هتصل
مروة... يلهوي ده بيتصل
مروة... الو 
مالك... ازيك يا مروة
مروة... الحمدلله و انت
مالك... كويس هو احنا ممكن نتقابل
مروة... ممكن 
مالك... كمان ساعة ينفع في كافيه****
مروة.. تمام
مروة قامت لبست فستان احمر بكم و طويل و عليه طرحة بيضة و حطت روچ احمر و كان شكلها زي القمر 
سلوى... اي القمر ده 
مروة.... شكرًا يا مامتي 
سلوى.. مبروك الحجاب
مروة.. الله يبارك فيكي انا هنزل بقى 
سلوى.. ماشي بس متتأخريش
مروة.. حاضر
عند مراد
نور... ونبي بطل عياط عشان خاطري
مراد... في اي
نور.... عمال يعيط مش عارفة اسكته اكلته و عملتله كل حاجة بردو بيعيط
مراد... طب هاتيه و شاله و قعد يهز فيه لحد اما نام
نور... ولله اشمعنى انت بقى
مراد بضحك... انا ليا معاملة خاصة 
نور... طب يلا انت و معاملتك الخاصة و ابنك برا 
مراد... يعني اي معاملة خاصة انا معرفهاش
نور... ايوا كده
مراد... لا خلاص هاخده انتي تعبتي اوي 
نور... عادي 
مراد... لا انا هقعد معاه شوية انتي تعبتي
نور ... ماشي و كأنها ما صدقت انو يقولها كده ونامت
عند مالك
مالك... هي فين 
مالك لقى واحدة بتقرب عليه
مالك... اوعى تكون هي اي القمر ده
مروة... ازيك 
مالك بضيق... الحمدلله و انتي
مروة... الحمدلله مالك في اي
مالك... اي البتاع الي انتي حطاه في وشك ده
مروة... روچ 
مالك... لا تصدقي مكنتش اعرف امسحيه
مروة... ليه ده حلو
مالك بعصبية... اتفضلي امسحيه يا همسحه انا 
مروة بدموع من عصيبته ... حاضر و احت مسحته في الحمام
مروة.. كده كويس
مالك.. طب متعيطيش طيب
مروة... متتعصبش عليا انا معملتش حاجة
مالك.. لما تحطي روچ وانتي قمر كده الناس تبصلك
مروة اتكسفت 
مالك.. طب خلاص خدودك بقت فراولة انا عايز اتكلم معاكي في موضوع مهم
مروة.. اتفضل
مالك... انا دلوقتي شوفتك مرتين الصراحة اتعلقت بيكي و انا عايز اتقدملك
مروة... بالسرعة دي
مالك... يبقى احسن ليا وليكي 
مروة... كلم مراد و بعد كده روح اتقدم لخالي
مالك... مفيش مشكلة 
و كان واحد بيقرب عليهم
اي ده مروة اتحجبت و بقت شيخة ده احنا كنا فكرينك هتروحي جهنم
مالك بزعيق... ما تتتلم يلا احسنلك 
اي يا مروة نسيتي احمد ما تتكلمي يا شيخة
مالك اداله بوكس و قعد يضرب فين
مروة بعياط... خلاص ونبي هيموت في ايدك
مالك انتبه لعياط مروة وقام و خادها من اديها و مشي 
مروة ... براحة ايدي بتوجعني
مالك... مين ده
مروة..كان واخد اعرفه زمان بس دلوقتي ولله مبقتش اكلم حد خالص
مالك...ماشي
مروة بعياط... لو بعد الي حصل ده مش عايزني براحتك
مالك.. انا عمري ما امشي و اسيبك ده ماضي خلاص مش هاحسبك فيه متعيطيش بقى 
مروة بتمسح دموعها زي الاطفال... ماشي
مالك... انا كنت هقولك كده و بعد كده نكتب الكتاب و نخرج براحتنا هنقعد شهرين تجهزي نفسك فيهم 
مروة... تمام 
مليكا...  بت لو مسكتيش هعمل منك شاورمة
سليم... في حد يقول لبنته كده
مليكا... ملكش فيه
سليم... هاتيها البنت حبيبة ابوها
مليكا..ولله
سليم شالها و نيمها وحطها في سريرها
مليكا بتعب ... الحمدلله كان نفسي انام
سليم... طب انا هطلع و اسيبك براحتك
مليكا... لا تعالى نام جنبي
مروة ... الو يا نور
نور ... اي يا مروة
مروة... انا صحيتك انا اسفة 
نور... ولا يهمك يا حبيبتي
مروة... مالك عايز يتقدملي
نور .... بتهزري مالك صاحب مراد
مروة... ايوا هو
نور... لا احكيلي بقى
مروة... حكتلها كل حاجة 
نور سمعت صوت عمر
نور... طب اقفلي دلوقتي عشان عمر صحي
مروة... تمام
عند مراد
عمر كان بيعيط
مراد.... ششششش ماما هتصحى 
عمر عمال يعيط
مراد... طب هعملك ببرونة طيب بس ماما متصحاش 
و عمله و اكله و قعد يهز فيه
نور صحيت و واقفة بتتفرج من بعيد عليه و هو مع عمر و كانت مبسوطة
نور..هاته اشيله انت تعبت
مراد... انت صحيتي ليه نامي انتي تعبتي اوي
نور... ان مكنتش هتعب عشان عمر حبيب ماما هتعب عشان مين و خدته شالته
مراد... بقى دلوقتي عمر حبيب ماما وانا اي يا ست نور اتركنت على الرف
نور بضحك.... بطل غيره ده ابنك
مراد... لا برده محدش حبيبك و هاتي بقى كده عشان انتي حضنتيه كتير
مراد موبايله اتصل
مراد... الو يا مالك
مالك... عايز اقابلك 
مراد... ليه في اي
مالك... عايزة اتكلم معاك في موضوع 
مراد.. تمام هنتقابل في الكافيه الي بنروحو 
مالك.. تمام
نور... في اي
مراد... نازل اقابل مالك عايزني 
نور بصوت واطي... هو لحق يقولك
مراد سمعها... لحق يقولي ايه
نور ... يوووه بقى انت بتسمع دبت النملة
مراد.... نور قولي
نور... مروة قالتلي ان مالك عايز يتقدملها و هي قالتله يكلمك
مراد... و ده من امتى
نور... هي لسة مكلماني 
مراد... فرحتلها و مالك ده شخص محترم و كويس 
نور... طب يلا روحله متتأخرش عليه
مراد لبس و نزل و راح لمالك
مراد... اي يبني متوتر كده ليه
مالك... انا عايز مروة
مراد ضحك عليه... عايز مروة  اسمها اطلب ايد مروة
مالك... مش عارف بقى متقدمتش لحد قبل كده
مراد... ماشي يا سيدي
مالك... ها لي رأيك
مراد... انا تمام بس احكيلي اتعرفت عليها ازاي
مالك حكاله كل حاجة
مراد... من مرتين بس 
مالك... بص يا مراد انا نش عايز اضيع وقت انا عايز اعيش معاها بقيت حياتي فا هسرق اي لحظة حلوة و انا عايز اكتب كتب الكتاب و تقعد شهرين تجهز نفسها و بعد كده نعمل فرح
مراد... تمام تعالى بكره الساعة سبعة عند بيت مروة 
مالك... تمام
يتبع الفصل 21 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent