رواية حب النور الفصل الثامن عشر 18 - مريم حسن

الصفحة الرئيسية

رواية حب النور البارت الثامن عشر 18 بقلم مريم حسن

رواية حب النور الفصل الثامن عشر 18

كريم.. مالك
سامر مسك اللواء محمد (الزعيم) وراح حطه في العربية
كلهم جريو على مالك و فجأة فتح عنيه .. متخفوش يجماعة .. و فتح القميص و خبط على الواقي... انا تمام
سليم.. الحمدلله و راح لمليكا ... مليكا حبيبتي انتي كويسة 
مليكا... انا كويسة يا حبيبي
مراد.. نور انتي كويسة 
نور... كنت خايفة اوي يا مراد 
مراد... مفيش خوف تاني 
عند كريم
كنزي... كريم حبيبي
كريم... انتي كويسة حازم كويس
حازم... بابا هما الناس الوحشة دول بيعملو كده ليه
كريم شاله ... مش عارف ولله 
نور و مليكا راحو عند كنزي ... انتي كويسة 
كنزي.. اه تمام و حضنو بعض هما التلاتة 
كريم... مش عارف حاسس بأنا في الموضوع الحضن الجماعي
سليم...قاعدة ستات الساعة تلاتة الفجر اقوى من المخبارار
مراد.... احنا كده اتناسينا
سليم... انت صح
سامر... احسن انا سنجل وانتو لا 
سليم... يبني السنجلة دي احلا حاجة 
مراد.. طب اسكت بقى
سليم... يعني لما تيجي واحدة تقولك سليم باشا وتمتعك
سامر و بيبرق... اسكت بقولك
سليم بيبلع ريقه بصعوبة و بيشاور وراه.... هي ورايه
كلهم عملو راسهم بمعنى اه 
سليم... اشهد ان لا ألاه الا الله
مليكا... بقى كده امشي قدامي
سليم... انا اسف يا فندم
كلهم قاعدو يضحكو عليه و كلو روح و مبسوطين ان خلاص خلصه من الزعيم
عند نور و مراد مروحين في العربية 
نور... يعني خلاص كده هنرتاح
مراد... خلاص مفيش حاجة هنرتاح و مفيش خوف و مفيش قلق
نور.... انا عايزة اروح اطمن على البييي اعرف هو ولد ولا بنت
مراد.... كده كده انا في طريقى  للمستشفى 
عند سليم
مليكا بتعب... كنت خايفة اوي منه 
سليم... اوعي تخافي انتي وراكي راجل انتي مالك تعبانة 
مليكا.... لا مفيش اه ااااه
سليم... مليكا انتي كويسة 
مليكا... اه مش قادرة بطني ابني يا سليم اه بطني
سليم... طب اهدي اهدي هنروح المستشفى 
مليكا.... ااااااه يا رب ميحصلوش حاجة يا رب اااه
سليم ساق بسرعة و وصل المستشفى 
سليم.... دكتور بسرعة حد يلحقني
الدكتور.... هاتو النقالة بسرعة  لازم تدخل العمليات 
سليم... دخلها طيب المهم اعملها اي حاجة خليها تعيش
بعد شوية 
مراد... الو يا سليم انت فين
سليم بعياط.... مليكا يا مراد في العمليات 
مراد... طب انا اصلا في المستشفى مع نور بتكشف انا جايلك
نور... اي مليكا مالها
مراد... دخلت اوضة العمليات 
نور... طب يلا نروحلها يلا 
بعد شوية 
مراد... اي الي حصل يا سليم
سليم بدموع... كنا في العربية مروحين لقتها فجأة بتقول بطني يطني خدتها على المستشفى الدكتور قال لازم تدخل العمليات 
مراد حضنه... طب اهدى طيب انشاءالله مش هيحصلها حاجة
نور قاعد على الكرسي عمالة تعيط مراد راحلها
نور... مليكا يا مراد انا قلقانة عليها اوي هي الي علطول كانت بتهديني لما يحصل. حاجة دلوقتي هي فين
مراد.... طب اهدي طيب عشان متتعبيش 
الدكتور خرج 
سليم... ها يا دكتور مليكا كويسة 
الدكتور... هي كانت حامل في تؤام للأسف واحد مات و هي دلوقتي حالتها مستقرا هننقلها على اوضة و البيبي الي موجد جنسه بنت و الي مات كان بنت بردو و مشي
سليم... هقولها ازاي انا السبب انا السبب اتخطفت بسببي تعتبت بسببي بنتي ماتت بسببي كل حاجة بسببي
مراد ... يا سليم اهدى يا سليم لازم تبقى قوي قدامها هي دلوقتي تعبانة لارم حد يسندها في تعبها
سليم... مش قادر مش قادر 
بعد شوية مليكا خرجت و ودها اوضة عدية
سليم كان قاعد جنبها حاضن اديها و مش راضي يسيبها
و مليكا بدأت تفوق
مليكا... سليم 
سليم... اي يا قلبي انت كويسة 
مليكا... البيبي البيبي كويس يا سليم صح قول الحقيقة 
سليم... كانو بنتين تؤام واحدة منهم ماتت
مليكا عيطت ... عااا بنتي يا سليييم عاااا
سليم قام حضنها... انا اسف انا السبب انا اسف
مليكا.... متقولش كده ده قضاء ربنا ماما يا سليم كلمها
سليم... كلمتها خليت السواق يجيبها 
نور راحت حضنت مليكا... مليكا حبيبتي و قاعدت تعيط
مليكا.... خلاص مش هنعيط كفاية الي حصل 
نور... انتي صح مفيش عياط تاني انتي عرفة كشفت و طلع ولد 
مليكا.... بجد الف مبروك
مراد... يلا يا نور 
نور... يلا ومشيو
مليكا..عارف يا سليم هجيبلها احسن لبس و هعلمها احسن تعليم .. كانت بتتكلم و هي بتعيط ... و هبقى اختها و انا و كل حاجة
سليم قام حضنها... ششش هعملك كل الي انتي عايزاه اهدي ونبي متوجعيش قلبي بزعلك ده ونبي قلبي بيتقطع .. مليكا سكتت.. مليكا مليكا انتي نمتي و غطاها ونام جنبها
عند مراد روحو البيت 
نور... قلبي واجعني عليها اوي عارف امبارح اما كنا نازلين روحنا للدكتور كشفت عرفت انهم تؤام كانت فرحانة بس بس البيبي مات
مراد... ربنا عوضها ببنت تانية 
نور... الحمدلله 
مراد..... هنسمي الولد اي
نور... عمر بحب الاسم ده اوي
مراد... انا ولا الاسم يا نور ( زي محمد هنيدي )
نور... الاسم طبعًا 
مراد... ندلة 
نور... مراد انا عايزة كبدة و سجق
مراد.. كبدة و سجق تاني يا نور 
نور.. طب انا عايزة اكل شكولاتة 
مراد... هشوفلك في المطبخ 
بعد شوية 
مراد... مفيش
نور بتذمر... انا عايزة شكولاتة مليش دعوة
مراد... يا ربي اي الي عايزه شكولاتة الساعة خمسة الفجر دي 
نور بزعل طفولي.. ماشي يا مراد انا مش عايزة حاجة و ادته ضهرها 
مراد... خلاص طيب متزعليش هنزل اجبلك 
نور ... يعنى انا هقعد اتحايل عليك كل مرا
مراد... لا يا قلبي انا اسف هنزل اجبلك كل الشكولاتة الي في السوبر ماركت 
نور... خدني معاك 
مراد.... نعم لا طبعًا هتتعبي
نور... ونبي ونبي
مراد.. طب البسي بسرعة 
بعد شوية 
مراد.. يلا
في السوبر ماركت
نور... عايزة دي و دي و هات البتاعة دي عشان مش طايلاها
مراد.. اوزعة مش كفاية 
نور... لو مش عجبك طلقني 
مراد... لا عجبني
نور خدت الحاجة و روحت
مراد... طب حته طيب
نور... لا
مراد... طب هاتي حته صغيره 
نور.. امسك ... و ادتله شكولاتة 
مراد... أخيرًا  انا هقوم اعمل سندوتش جبنة رومي سايحة اعملك
نور... لا شكرًا 
بعد شوية مراد طلع معاه السندوتش و قاعد يكله
و نور بتبصله
نور... مراد
مراد... لا
نور.. و انت عرفت انا عايزه اي
مراد... عايزة السندوتش 
نور... عشان خطري
مراد... لا
و شدت منه السندوتش وقامت تجري 
مراد... هجيبك و فضل يجري وراها لحد ما مسكها... قفشتك
نور... عاااا الحقوني بيضربني و بيعزبني و بيشعقلني من صباع رجلي الصغير
مراد بضحك... خلاص خلاص فضحتينا 
و خدها على السرير و نامت 
نامو ابطالنا في منهم الي زعلان😢😭 و في منهم الي فرحان😅
يتبع الفصل 19 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent