Ads by Google X

رواية حب النور الفصل السادس عشر 16 - مريم حسن

الصفحة الرئيسية

رواية حب النور البارت السادس عشر 16 بقلم مريم حسن

رواية حب النور الفصل السادس عشر 16

مليكا.. تعالو نخرج 
نور.. هنروح فين 
مليكا.. تعالو نروح الملاهي 
سليم.. لا
مليكا.. ليييييه
سليم.. نور حامل هنروح الملاهي نعمل اي
مليكا.. سوري يا نور بس انا مع الملاهي بنسا نفسي
نور... طفلة تعالو نروح ناكل كبدة و سجق من على العربية 
مليكا.. ايوا يلا
سليم .. يععع 
مليكا... بس يا بابا يلا ننزل 
قامو لبسو و راحو 
نور... الاكل جه 
مليكا... يع اي الريحة دي و قامت ترجع 
سليم... مليكا انتي كويسة
مليكا... مش قادرة هاتلي مياه
سليم.. طب اقعدي طيب هروح اجبلك مياه من العربية
مليكا.. ماشي
نور... مليكا انا شكا فيكي
مليكا... ليه عملت اي
نور... شكلك هتجيبي حاجة في الطريق
سليم... اي الي جي في الطريق 
مليكا... لا عادي كنا بنتكلم على البيبي بتاع نور جي في الطريق
سليم... ماشي خدي اشربي المياه بقى و هنقوم نروح المستشفى تكشفي
مليكا... ليه انا مش تعبانة 
سليم... هنروح يعني هنروح
مليكا... طب ماشي مش هتعرض لانك برضو عوديني بالعافية
سليم... ايوا كده خلينا حلوين
عند الدكتور
مليكا... خالي نور تدخل معايا 
سليم.. بقى كده  ماشي
و دخلو جوا 
الدكتور... مالك 
مليكا... ولله انا رجعت النهاردة فجوزي جابني اكشف مع ان محصلش حاجة
الدكتور... طب اتفضلي و قام يكشف
نور... انا عندي شك في حاجة بس اما تكشف
الدكتور.. شكل شكك في محله
مليكا... اي انتو هتتكلمو بالالغاز 
الدكتور.. مبروك انتي حامل
مليكا.. احلف 
الدكتور.. ولله
و قامت تجري برا  
مليكا... سلييييم 
سليم.. في اي يا مليكا انتى كويسة 
مليكا.. هتبقى بابا 
سليم.... مين 
مليكا.. هتبقى بابا 
سليم..احلفي 
مليكا.. ولله 
سليم و شالها و لف بيها .. مبروك يا حبيبتي احلا خبر سمعتو في حيات
مليكا... اهدى هدوخ 
سليم... معلش انا اسف انتي لازم تقعدي بقى و متعمليش حاجة خالص
نور.. مبررك يا قلبي
مليكا... الله يبارك فيكي يحبيبتي طب يلا نروح هروح اقول لماما
و رواحو
مليكا.. مامتي يا مامتي 
سميرة... ايييه
مليكا.. هتبقي تيتا
سميرة.. بجد و حضنتها مبروك يا قلب مامتك
سليم.. انتو عماليين تحضنو في حبيبتي و انا سكتلكو
نور... يعم اسكت
سليم.. طب انا هاخد لوكا عملها سوربريز
مليكا.. انت لحقت
سليم... عيب عليكي
نور.. طب انا هروح بيتنا هخلي السواق يوصلني
مليكا.. اقعدي يا بت مش هتروحي في حته
نور.. عايزة اقعد هناك شوية 
مليكا... براحتك 
مليكا و سليم نزلو  و نور راحت بيتها
نور اول لما دخلت طلعت على اوضتها هي و مراد
نور... واحشتني اوي يمراد و مسكت صورته بقالك شهرين سايبني في الوجع ده امت واحشتني انا مش نسياك و على عمري هنساك انت حياتي هربي ابننا و بنتا اما تيجي احسن تربية عشان هي بنت مراد الورداني و حبيبتي 
مراد كان قاعد في بيته لان ده اكتر مكان محدش هيشك انو فيه استخبى او لما نور جت كان سامع نور بتعيط كان نفسه ياخدها في حضنه بس مش قادر
نور كانت عمالة تعيط... يا مراد مش عارفة اجي ازورك انا اسفة. ااه اااه بطني ااه اااه
مراد سمعها و هي بتصوت مقدرش يستنى لحد كده و رحلها
نور.... اااه بطني اااه
مراد.... نور نور حبيبتي انا جنبك اهو
نور ... مراد و اغمى عليها 
مراد خادها و وداها على المستشفى 
مراد... دكتور بسرعة خادوها و ودوها على النقالة و الدكتورة كشفت عليها 
مراد... مالها هي كويسة البيبي كويس
الدكتورة .. اهدي يا استاد مراد هي كويسة و كل حاجة بس الي حصل ده كان خطر جدًا على البيبي هي عايشة في تورتر طول الوقت و لازم راحة تامة و ده الي خلا يحصل كده و هي كانت مناعتها ضعيفة 
مراد... شكرًا يا دكتور
الدكتورة...العفو
مراد دخل لنور و كانت بتفوق
نور... انت ازاي موجود انت انت عايش 
مراد... ايوا يحبيبتي 
نور و بدأت تعيط..طب طب كدبت عليه ليه قالولي انك مت سبتني ليه انا كنت تعبانة من غيرك
مراد بيمشي ايده على شعرها ...انا اسف ولله كان لازم اعمل كده عشان ميحصلناش حاجة بسبب شغلي
نور... طب طب البيبي كويس الدكتورة قالت اي
مراد.... كويس اوي و انتي كمان كويسة بس لازم تكلي كتير اوي اوي انتي مكونتيش بتاكلي الفترة الي فاتت
نور... اهو بقى
مراد... مفيش حاجة اسمها اهو بقى لازم تاخدي بالك من نفسك و بعدين الواد سليم ده انا قولتلو ياخد باله منك
نور... هو سليم كان عارف
مراد... ايوا اي ده انا نسيت اكلمه
نور.... لا لا استنى متكلمهوش
مراد... ليه في اي
نور.... مليكا حامل خادها يفسحها شوية سيبهم براحتهم
مراد... اي ده ولله انا اشوفه هبركله 
نور... هو انا هخرج من المستشفى دي امتى
مراد... هروح اشوف و اجي و البسي الطرحة عشان شعرك الجميل ده
نور بأبتسامة... حاضر
مراد... دكتور هي نور تقدر تخرج امتى 
الدكتورة .... هكشف عليها و اقولك
مراد.. تمم اتفضلي
الدكتورة...تمم تقدر تخرج النهاردة بس زي مقولت لحضرتك لازم تاكل اكل بيتي مش من برا اه صحيح انتي كالتي اي و تاخد الڤيتامينات
نور .. كبدة و سجق من على العربية 
الدكتورة... لا لا مينفعش الاكل ده خالص كلي بتاع البيت  خدي بالك من نفسك و خرجت
مراد بص لنور ... بتاكلي كبده و سجق من على العربية 
نور... الله كان نفسي فيها 
مراد ... اطلبي الي انتي عايزاه الا كبده و سجق
نور.. حاضر الله يلا بقى نروح
مراد.... يلا و شالها
نور.. انت بتعمل اي انت مبتحبش تشلني الا في الاماكن العما
مراد.. براحتى
الناس عمالة تتفرج عليهم و مبسوطين اوي بيهم 
مراد ركب العربية و روح بيته
دخل الاوضة و حط نور على السرير 
مراد... كويسة دلوقتي 
نور.... الحمدلله 
مراد...هروح اعملك اكل 
نور .. تمام
بعد شوية 
مراد.. الاكل جهز يا ست نور اي ده انتي نمتي ... مراد حط الاكل على التربيزة و راح نام جنبها... شكلك ملاك اوي و انتي نايمة بقالي كتير منتش جنبك اوعدك مش هسيبك تاني 
تاني يوم
مليكا... سليم ممكن توديني عند نور
سليم .. لا مهو مراد عندها
مليكا.... نعم مراد مين الي عندها
سليم.. مراد
مليكا... سليم انت شارب حاجة مراد اي الي عند نور
سليم.. اقعدي هحكيلك 
مليكا.. انفضل
سليم.. مراد عايش 
مليكا.. ده الي هو ازاي
سليم.. مراد كان عارف اني في حد هيقتله يومها لبس چكت واقي من الرصاص و اتفقنا مع الدكتور انو يقول انو مات
مليكا... انا صدمت
سليم.. طبيعي المهم بقى نفسك تاكلي ايه
مليكا.. اي حاجة
سليم.. بتتوحمي على ايه يعني
مليكا... الوحم ده للعيال التوتو
سليم.. اما نشوف 
بعد شوية 
مليكا... سولي يا سولي يا حبيبي
سليم... في وراكي حاجة عايزة اي
مليكا... ممكن تجبلي رمان
سليم و هو بيقلدها.. الوحم ده للعيال التوتو صح
مليكا.. يا سيدي انا عيله هاتلي رمان بقى
سليم... من عيوني 
مليكا ادتله بوسة في خده ... حبيبي يا سولي
سليم... يا رب وحم من ده كل شوية 
مليكا... انت قليل الادب
سليم ... يلا يا عيلة من هنا
عند نور و مراد 
مراد... نور اصحي يا نور
نور... سبني اتا تعبانة عايزة انام
مراد ... مالك اوديكي للدكتور 
نور.. تعب عادي بس سبني انام شوية ونبي
مراد... طب انا هنزل الشغل 
نور... شغل تاني 
مراد... معرفتش اخلص حاجة انا كنت قاعد هنا في البيت و اما بتيجي كنت بستخبى بس المرا دي تعبتي مقدرتش اسيبك
نور... يعني لو متعبتش مكنتش هشوفك 
مراد... كنت هجيلك قريب 
نور... ماشي و كملت نوم
مراد.. إنتي زعلتي 
نور .. لا سبني انام
مراد.. لا زعلتي انا اسف كان لازم احميكي
نور قامت حضنته.. كنت واحشني اوي 
مراد... و انتي كمان انا هنزل كولي كويس و خدي الدوا و انا هجيب شغالة تمام
نور .. تمام
عند الزعيم 
الزعيم ... اعااااااا يعني اي عايش 
سامح... ولله يا زعيم انا الي ضربه بأيدى مات قدام عيني 
الزعيم.. انت السبب كنت ضربته في نفوخه و ريحتنا
سامح.. طب و العمل 
الزعيم... هاتلي مرات مراد و مرات سليم و مرات كريم و ابنه اما الاتنين التانييين هعدلهم قاعدة على رواقة 
يتبع الفصل 17 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent