رواية حب النور الفصل الخامس عشر 15 - مريم حسن

الصفحة الرئيسية

رواية حب النور البارت الخامس عشر 15 بقلم مريم حسن

رواية حب النور الفصل الخامس عشر 15

الاسعاف جت اخد مراد و رايحة بيه على المستشفى 
نور.. مراااد اصحي يمراد و عمالة تعيط عربية الاسعاف وصلت المستشفى ونزلت مراد
موبايل مراد كان في اديها 
نور.. اه هتصل على سليم..
سليم.. الو يمراد
نور.. الو يا سليم انا نور انا مراد على المستشفى 
سليم.. اي الي حصل اهدي و احكيلي
نور... كنا قاعديت على البحر جه نور عليه نقطة حمرا و اضرب بعديها 
سليم.. طب انتي في مستشفى اي
نور..مستشفى *****
سليم...انا حاي حالًا 
مليكا.. في اي يا سليم
سليم.. مراد في المستشفى اخد طلقة في صدره
مليكا.. يلهوي طب و نور كويسة لازم نروحلها
سليم.. انا رايح
مليكا.... طب انا جايا
سليم... ماشي البسي بسرعة 
عند نور في المستشفى 
نور... هو ممكن طيب حد يفهمني حاجة
الدكتور.. الطلقة جت جنب قلبه نسبة انه يعيش قليلة اوي احنا هندخله العمليات دلوقتي 
نور.. متهزرش هو هيعيش انت بتتكلم بجد مراد بيهزر 
و اغمى عليها
الدكتور... سرير بسرعة 
( يجماعة كل الكلام ده بالتركش 😂 و نور عرفة تركي من المسلسلات زي كده فعشان كده فهمة..)
سليم وصل المستشفى و راح الاستقبال
سليم.. في حالك هنا حت واخد طلقة في صدره هو فين 
الاستقبال.. في اوضة العمليات في الدور التالت
سليم راح هناك ملقاش نور
سليم سأل الممرضة الي كانت واقفة
سليم.. كان في بنت تبع الي دخل العمليات دلوقتي راحت فين
الممرضة.. اغمى عليها و دخلناها في اوضة
سليم.. تمام و راحو اوضتها
مليكا.. نور حبيبتي انتي كويسة 
نور ... سابني يا مليكا هو واعدني من ساعة مان قاعد على الطربيزة بيوعدني انه مش هيسبني بيكدب عليا ليه
مليكا خدتها في حضنها.. انشاءالله هيبقى كويس
نور.. انا عايزة اروح
سليم.. انتي تعبانة مش هينفع تقومي
نور... انا عايزة اروح  عند ونبي هما بيعملو اي 
سليم.. انتي امانة لية من مراد اسلمهاله اما يقوم مينفعش اسلمهاله تعبانة خليكي قاعدة هنا و لو حصل حاجة هقولك 
نور.. ماشي بس ونبي قولي علطوول 
في اوضة العمليات 
الممرضة.. النبض بيقل يا دكتور
الدكتور... جهزه جهاز الصدمات بسرعة على 150
الممرضة.. حاضر يا دكتور
الدكتور.. واحد اتنين تلاتة
فضلو يعملو كتير ولاكن بلا جدوى
الدكتور.. كفاية 
مراد... نور انا اسف
نور... انت مش هتمشي انت وعدتني
مراد... نش هسيبك متخافيش 
نور.. اصحى عشان تشوف المفجأ بتعاتي
مراد.. مش قادر
نور... ونبي اصحى انا بحبك مليش غيرك
مراد.. هحاول
الدكتور.. غطوه ونادي حد من اهله
الدكتور خرج من العمليات 
سليم.. اي الي حصل جوه
الدكتور... البقاء لله
سليم.. يا دكتور متهزرش انا بسأل عن مراد صحبي 
الدكتور... انا اسف ده الي قدرت اعمله
سليم.. ليه يمراد كده عملت كده ليه هقول لنور ازاي دي تروح فيها ملحقتش تتهنا 
سليم راح لنور و هو مش قادر يمسك نفسه من كتر العياط و دخل اوضتها
سليم.. نور
نور.. اي ده مالك بتعيط ليه مراد صحي صح 
سليم..
نور.. انت مبترودش ليه فين مراد سليم متهزرش
سليم نزل دموع من عنيه 
نور.. سليم انت بتعيط ليه مراد محصلوش حاجة صح 
كلهم بيعيطو 
سليم..مات 
نور.. اااه يمراد سبتني ليه يمراد انت وعدتني انك مش هتسيبني كدب عليا ليه يمراد و قامت و شالت الكنولة من اديها و جريت فتحت باب الاوضة
سليم... نور استني ينور
نور.. عايزة اسلم عليه اشوفه بس مرا واحدة قبل ما يسيبني و يمشي 
سليم.. مش هينفع خلاص هما شالوه
نور.. كان نفسي اشوفه بيسيني ليه
مليكا راحت حضنت نور .. اهدي يا نور عشان خطري متعمليش في نفسك كده ونبي بتقهريني عليكي
نور بزعيق.. اهدى اييه مراد سابني خلاص و مش هاشوفه تاني لو حصل لسليم كده هتتوجعي اوي محدش حاسس بيا محدش عاش بالي عشت بيه و جاييت تقولولي اهدي
و قاعد اكسر كل حاجة في الاوضة و قاعدت على الارض
مليكا.. انا اسفة انا اسفة انا مكنتش حاسا بيكي
سليم.. احنا لازم نكلم ابو مراد عشان  يجي انا هروح اخلص اجراءات و اجي 
سليم خرج برا كان بيحاول يبقى جامد قدامهم بس خرج مقدرش سليم بعياط .. ليه يا صاحبي كده احنا متفقناش على كده قولنا هنفضل مع بعض
سليم اتصل على ابو مراد
سليم.. الو يعمي
ماجد.. الو يا سليم ازيك
سليم.. مش كويس 
ماجد.. ليه في اي يبني
سليم.. مراد هنا في تركيا و اخد طلقة و كمل بعياط مات
ماجد.. اي بني انت هتفضل طول عمر تهزر كده
سليم.. انا بتكلم بجد
ماجد.. ابني مات ده كان سندي في الدنيا طب انا هاجي 
سليم.. تعالى يعمي
ماجد.. طب و نور كويسة 
سليم.. لا تعبانة اوي 
ماجد.. انا جي و قفل
ماجد.. اااه ابني الواحيد مشي و سابني يا زهرة مشيتي و سبتيني انتي و ابنك ليه بقيت لواحدي 
ماجد سافر على تركيا بطيارته الخاصة و راح على المستشفى 
سليم.. شد حيلك يعمي
ماجد.. كنت بحبه اوي ابني الواحيد
سليم.. و بعدين ده راح عند ربه شهيد اكتر حاجة بيتمناها
ماجد.. و نور فين كويسة
سليم.. في الاوضة فوق عمالة تعيط
و طلعو فوق
ماجد.. نور انتي كويسة
نور بعياط.... مش كويسة خالص انا تعبت مليش حد
ماجد.. مين قال كده انا موجود سليم موجود مليكا صحبتك موجودة
نور.. هو كان كل حاجة بالنسبالي بحبه اوي
ماجد.. انا لازم نبقى كويسين مراد لو كان هنا مكنش هيبقى حبك ضعيفة
سليم.. احنا هنضطر ندفنه هنا في تركيا 
ماجد.. خلص كل الاجراءات 
سليم.. انا خلصت كل حاجة بس كان ناقص حضرتك تيجي
راحو دفنو مراد و كانت نور منهارة اوي مكنش حد قادر يسيطر على دموعها غيره
سليم.. يلا يا نور 
نور..سيبني شوية 
سليم.. براحتك 
نور.. مراد انا بحبك اوي انت روحي بس انت خدتها و مشيت انا مش هنساك أبدًا مش هحبك بعدك و جيلك كل شوية و عدتني بي هلفت بواعدك بس انا مسمحاك على اي حاجة واحشتني اوي
كلهم نزلو مصر و محدش مبسوط و كأن القدر متعود يخليهم مش مبسوطين( او هما عيلة نحس اصلا 😂)
نور.. انا هروح البيت محدش يجي معايا
مليكا.. براحتك
نور راحت على البيت و دخلت اوضتها هي و مراد...
و حضنت كل صوره و هدومه و قعدت تعيط لحد اما نامت
نور.. مراد انت جيت انا عارفة انك مش هتسيبني 
مراد.. نور حاولي تتعودي ينور خليكي قوية 
نور.. انا بحبك اوي انت مسبتنيش ما انت قاعد قدامي اهو و جت تحضنه لقت نفسها صحيت من النوم
نور.. مرااااد كان حلم يربي انت العالم بحالي قويتي يا رب
عدا شهر على الاحداث لكن حزن نور مخلصش
مليكا.. كلي بقى عشان خطري
نور.. مش عايزك اكل 
مليكا.. هتفضلي على الحال ده لحد امتى
نور.. سبيني ونبي انا داخلة جوا و لسة بتقوم اغمى عليها
مليكا.. نور حبيبتي نور 
مليكا...الو  يسليم تعالى بسرعة نور اغمى عليها محتاجة دكتور
سليم... انا جي حالًا 
سليم جه و جاب الدكتور كشف على نور
سليم.. ها مالها يا دكتور
دكتور.. لازم لها راحة تاما و تتغزى كتير مبروك هي حامل 
مليكا.. بجد
الدكتور.. ايوا بس خلو بالكو منها لازم تاخد ڤيتامينات كتير  انا كتبتها في الروشتة
سليم.. تمام اتفضل يدكتور
مليكا.. انا فراحة اوي
سليم.. اهي حته من مراد هتيجي لو كان عايش كان عمل فرح
مليكا.. ربنا يرحمه
سليم.. انا هروح اجيب الدوا دا و اجي
مليكا..تمام
نور فاقت
نور.. اااه مراد
مليكا.. نور انتي كويسة 
نور.. اه هو اي الي حصل
مليكا.. اغمى عليكى و الدكتور كشف عليكي و تلعطي حامل مبروك يا نور
نور.. انتي بتتكلمي بجد 
مليكا ...ايوه
نور.. يعني حته من ريحة مراد هتيجي 
مليكا..بس لازم تخالي بالك من نفسك انا مش هسيبك هكبت عليكي و اجبلك سميرة و انتي عارفة سميرة اما تهتم بحد
نور ابتسمت.. الحاجة الوحيدة الي فرحتني من ساعة اما مراد و كمل بحزن مشي و سابني 
مليكا.... هتبقي ام بلاش زعل
عند سليم 
سليم ... لازم تقابلني في حاجة مهمة
انا جاي دلوقتي 
سليم.. و مش حظرك تاني خالي بالك يمراد بدل ما حد يشوفك
مراد.. حاضر بس هي اي الحاجة المهمة 
سليم.. حاجة هتفرحك اوي بس تعالى اشوفك بقالي شهر مشوفتكش
( ايوا مراد طلع عايش يجدعان دي مش اوشاعات😂 عمل كده عشان شغله)
مراد راح قابل سليم
مراد.. نور كويسة 
سليم.. ما هي حاجة بخصوص نور 
مراد .. قول قلقتني
سليم.. بقى اقولك اتجوز هتجوز و و اخلف و اسيبك لواحدك تقوم انت متجوز و كمان مراتك حامل
مراد.. اي يعم عادي .. ثانية بس انت قولتي اي 
سليم.. خبر عاجل ولا و كبرت و هتبقى اب
مراد.. انت بتتكلم بجد
سليم.. اومال بهزر هي الحاجات دي فيها هزار 
مراد.. انا فرحان اوي ان هيبقى ليا ابن من نور اوي نفسي احضنها بدل ما انا عما ارقابها من بعيد 
سليم.. استحمل لحد ما المهمة تخلص
مراد.. مستحمل طب هي كويسة و دتوها للدكتور
سليم.. من ساعة مقولنالها ان انت مت مبتاكولش و لا بتشرب بتاكل اللقمة بالعافية الدكتور كتابلها على ادوية كتير اوي كنت نازل اروح اجبهلها يلهوي ده انا نسيت الادوية الدكتور قال مهمة
مراد.. طب روح هاتلها الدوا و خالي بالك منها عقبال ما ارجع و اي حاجة تطلبها جبهالها انا اما اجي هجبلها الدنيا كلها
سليم.. في عنيه يا صحبي 
عند نور
مليكا.. ما انتي لازم تاكلي يا نور اني طول عمرك بتحبي البسلة
نور.. مش قادرة بصي بقى هي بصراحة رحتها وحشة اوي
مليكا شمتها .. مفيهاش حاجة اه عشان الحمل و انا عمالة اقول بقالك يومين مش متظبة دايخا كتير مبطقيش ريحة الاكل واتريكي مسهيانا و طلعتي حامل
نور.. مراد لو كان هنا كان زمانو طار من الفرحة 
مليكا.. متزعليش اهو ربنا عوضك بحته منه 
سليم.. انا جيييت
مليكا.. يا شيخ قطعتلنا الخلف
سليم... انا جبت الادوية خديها بأنتظام بدل ما مراد يشعقلني
نور... و مراد هيشعلق ازاي
سليم في نفسه..يا شتات الشتات يابا روچدي و قال بصوت. عالي.. في الجنة انا قصدي في الجنة
نور... ربنا يرحمه
يتبع..🧚‍♂️
محبتش انكد عليكو اكتر من كده 😍
يتبع الفصل 16 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent