رواية المتملك العنيف رحمه وزين الفصل العاشر والأخير

الصفحة الرئيسية

رواية المتملك العنيف البارت العاشر 10 والأخير "رحمه وزين"

رواية المتملك العنيف رحمه وزين الفصل الأخير

رحمه وهى تبكى انت عملت كده عشان نزوه صح 
زين وهو ينظر اليها ف صدمه ايعقل انها تكون غبيه لهذا الدرجه فهو كان كل احسايسو فاضحه انه يعشقها 
زين بستعجاب نزوه عاوزه تعرفى انا عملت كده ليه 
رحمه وهى تنظر اليه بسماع 
زين طيب انا اصلا هطلع ع الشركه دلوقتى وبالليل معذومين ع حفله وهبقا اقلك هناك 
رحمه انت اى ى اخى حيوان 
زين وهو يمسك اديها احترمى نفسك ومشفكيش تعالى صوتك علياااا 
رحمه مم مااشى 
زين وهو يخرج من الغرفه هستناكى الساعه 8 
رحمه مش هاجى 
زين لازما تيجى عشان تشوفيها 
رحمه بنغذه ف قلبها 
ممم مين 
زين الل بعشقها من وهى صغيره بحب كل حاجه فيها
رحمه وهى تعاند مش عاوزه اعرف 
زين مااش هنشوف 
خرج زين من بهو القصر ورحمه تنظر ليها 
رحمه  ل نفسها اهووو بيحب غيرك ى عبيطه حبتيه هو هيبصلك ليه اصلا اكيد يعرف بنات احسن منك ودلفت الى الغرفه وصعدت ع الفراش واستقلت عليه حتى غفت ف النوم 
ف الشركه عند زين 
ايوو ى زفت مجتش ليه 
عمر اى ى شق دا انا ف شهر العسل 
زين شهر عسل مين ياض دا انت مراتك حامل ف الرابع 
عمر خمسه علينا قل اعوذ برب الفلق 
زين ع اى ى خويا 
عمر علينا وعليااا انا بلذات اتجوزت بعديك وهخلف قبليك راجل كده ف نفسى 
زين طب غور بدل ما اجيلك وسعتها مش هتعرف تخاوي الواد الل جاي ى عينى 
عمر بضحك سلام 
زين دون ان يرد عليه قفل السكه 
عمر ى ابن الذين تملى عملها فياااا
دينا ههه للمره المليون يقفل ف وشك 
عمر بتضحكى ع اى ى بت انتى 
دينا وهى تضحك بقوه 
عمر كده طب تعالى بقا 
ركدت دينا لكن عمر كان اسرع منها ومسكها 
عمر بتضحكى ع مين 
دينا مش ع حد 
عمر لاء كنت بتضحكى ولازما اعقبك 
دينا ليه 
عمر عشان انا بحب اعقبك 
دينا طب مش هضحك 
عمر وهو يهمس امام شفتيها باغراء لاء انا بحب اشوف الابتسامه ع وقبلها قبله خفيفه بحب اشوفها ع الشفايف الل بتخدرنى دى 
دينا هههه
 عمر اموت انا 
دينا ابعد ى عمرى 
عمر بعد عمرى دا منيش باعد وراح شيلها ودلف بها غرفهالنوم 
دينا اصبر الدكتور قال مينفعش 
عمر مينفعش اى 
دينا عمر بقا 
قلب عمر ووضعها ع الفراش واخذ يقبلها بنهم حتى غرقو ف بحور عشقهم 
ف المساء الساعه الثامنه مساء 
رحمه انا هقوم البس عشان اشوف العقربه الل بيحبها 
بعد عشر دقائق رحمه وهى تنظر الى نفسها ف المريا بأعجب فكانت ترتدى فستان زهرى وطرحه فضى واسليبر اسود وحتط ميكب خفيف فكانت ك الاميرات زين دلف الغرفه لقيها واقفه قرب منها وحضنها 
رحمه بعد ازنك ابعد 
زين وهو مخدر ليه 
رحمه مينفعش 
زين ليه
رحمه عشان العقربه الل بتعشقها 
زين وهو يضحك بقوه 
رحمه وهى تسرح فيه كم كان وسيمآ للحظه تمنه ان تقبله 
زين عقربه طب دا اسم حلووو وانا بقا بعشق العقربه
رحمه طيب ى اخويا اعشقها براحتك
زين طيب يلاه واخذها من يدها وذهبو الى الحفل 
بعد نصف ساعه توقفت السياره امام قاعه كبير 
زين نزل وفتح الباب ل رحمه 
رحمه وهى تنزل شكرآ 
زين انا عملت كده عشان تغير عليااا بس 
رحمه امممم 
دلف زين الى الحفل وبعد سلامات كتير وتعارف ع رحمه 
نديم ف المكرفون بعد ازنكم عاوزكم ترحبو معايا ب زين بااشا 
زين خاليكى هنا متتحركيش 
صعد زين المسرح 
زين حابب اشكركم جدا وحابب اشكر اى حد جه الحفله دى
طبعا كلكم عاوزين تعرفوا انا عملها لمين 
عملها عشان اعرفكم ع من سكنت الفواءد منذ الصغر 
من وانا عندى 10سنين بحبها من اول ما اتولدت قلت ل ماما جوزهالى 
يوم وراه يوم حبتها اكتر واكتر ل حد ما عشقتها حبتها لدرجه الجنون 
عد السنين من وهى بقا عندها 4 سنين  كنت بذاكر جات وقلتلى سين 
قلتلها عاوزه اى 
راحت بيسانى وجريت من سعتيها حلفت انها متكنش لحد تانى 
رحمه والدموع تتراررق ف عنيها فهو يحب اخرى ويقدمها لل معزيم 
زين بعدين بعدت عنى كنت برقبها من بعيد لحد ما كبرت وبقت احل بنت انا شوفتها في حياتى كنت بحلم بيها كنت بتمنها ف اليوم الف مره حبيتها اكتر من اى حاجه ف حياتى او عشقتها وبقيت اسيرها ببقا متخدر لما اقرب منها 
رحمه رجليها لا تقوى ع الوقوف فى تبكى بقوه 
زين حابب اعرفكم عليها ..
زين رحمه سيد الانصارى حرم زين عبد الرحمن الانصارى الل اسرتنى ببرائتها بكل حاجه فيها 
رحمه وهى تنظر له بصدمه 
زين نزل وخد اديها وطلها ع الاستيد 
زين رفع وشها حابب اقلك اسف ع كل حاحه عملتها معكى وحشه 
زين انا بحبك ى رحمه 
رحمه لا تقوى ع الوقوف اكثر من ذلك فرتمت بين احضانه 
المعزيم سقفو والشباب بدئو يصفروووو
زين ورحمه بدىو يرقصو ع الاغنيه الرومانسيه( حبو جننن عيشتى فيه قربو فرحه فرحت بيها )
 كملو انتو بقا ى بنات عشان مش عارفه الاغنيه كلها 😂
زين بحبك 
رحمه وانا كمان 
زين وانتى كمان اى 
رحمه انا كمان 
زين اى يعنى 
رحمه بحبك رغم انك كنت رخم 
زين واحده واحده والنبى لحسن اعملها قدام المعزيم 
رحمه وهى تنظر للارض بخجل هههه
زين اموت انا 
بعد نصف ساعه رجعو القصر زين 
شلها 
رحمه ماما تشوفنا 
زين ما تشوفنا 
رحمه ههه 
دلف بها غرفه النوم 
وانزلها وبدء ف تقبيلها حتى غرقو ف بحور عشقهم بعد بضع دقائق كانت زوجته امام الله 
ف الصباح زين قام الاول وقعد يبص ع رحمه كم تمنها وهى بين احضانه 
رحمه وهى تتململ ف نومها بعد دقيقه فتحت عنيها لقيت زين بيبص عليها رحمه بتبص عل اى زين ميل عليها وقبلها ع خدها صباح الجمال 
رحمه صباح الخير 
زين تعرفى انك شببها 
رحمه بصدمه وهى تذيحو من عليها 
قامت رحمه من ع السرير كما لدغه تعبان فقد نسيت ما ترتديها فكان شبه عارى وجمسها ظهر كلوو 
زين وهو ينظر له بوقحه 
رحمه بتبص ع ايه ونظرت ع نفسها 
رحمه عاااااا 
زين قرب منها ومسكها ى بنت المجنونة حد يسمعك يقول انا بعمل فيكى اى 
رحمه مممم 
زين انتى هتممم  بس انا عاوز اكل 
رحمه فهمته ع الفور لا تدري ماذا تفعل فرتمت ف احضانه لكى لا ينظر اليها 
زين انتى كده ذوتيها 
شلها ودلف بها الى الحمام 
رحمه هتعمل اى 
زين هعلمك اصول االشور 
كانت حياتهم مليئه بالحب 
ام عند دينا وعمر حياتهم مليئه بالحب والمشاكسات
بعد خمس سنين 
انت ى ولد سيب البت 
عدى لا ى تيتا هى الل عماله تلعب مع يوسف ابن انكل خالد 
ايمان وهى تضحك طب وانت مالك 
عدى بعصبيه مش هتبقا مراتى 
ايمان وهى تضحك ى شيخ 
عدى والله العظيم 
زين متلم ابنك ى عم عمر دا بيشقط البت قدامى 
عمر سيبو الواد وخايف ع مراتو انت مالك 
زين ومين قلك هجوزهالو 
ليندا وهى تبكى ى بابا خليه يسيبنى 
زين سيب البت ياض بدل ما اربطك انت وابوك 
عدى لما تقدر 
زين هما ليضربوه 
رحمه مسكته ف اى مش هيبقا جوزها ى زين 
دينا ايوو اااا
زين دا لو اخر واحد ف العالم 
عمر انت تطول 
خالد وهو يضحك والنبى انتو كبرتوا لكده 
يوسف ى باابا خالى عدى يلعب ليندا معايا 
فرحه بس ى حبيبى هجبلك لين بنت عمك تلعب معك 
يوسف لاء انا عاوز ليندا 
زين لا حول ولا قوه الا بالله 
عمر وهو يبتسم هو وخالد معلش بقا ى زين 
زين مسك رحمه ومشى 
رحمه رايح فين 
زين وهو يشيلها  اي وحشتينى 
رحمه زين عيب الناااس هنسيبهم ازى 
زين عادى وحشانى 
وصعد الى الغرفه 
رحمه الدكتورة قالت غلط عشان النونو الل بطنى 
زين وهو يغمز لها مهو براحه خالص 
رحمه وهى تتضحك بقوه 
زين بعشقك 
رحمه وانا اكتر 
ونقفل الروايه ع كده 💙
دايما فيه شخص بيحبك بيتمنالك الخير خدو بالكم ى اخواتى من ابن عمكم ل ربما يكون زى زين 😀😂 
رواية جديدة اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent