رواية احببني بعد زواجنا الفصل السابع 7

الصفحة الرئيسية

رواية أحببني بعد زواجنا البارت السابع 7 بقلم رحمة أيمن

رواية احببني بعد زواجنا كاملة

رواية احببني بعد زواجنا الفصل السابع 7

= اي ده مراتي القمر القوزعه عمله اي 
_"تقوم بمساندته للغرفه " نفسي افهم بتشرب اي بخليك احول كده مش عشان حاجه والله عيزه اجرب معاك 
= ببتسامه اندال اندال اندال 
_"تقوم بحدفه في السرير" اااه يني انا بردو الي صوتي خرا 
"تقوم بالمغادره فيشدها بجانبه ويحضنها من الخلف " 
_ اياد عيزا اقوم 
= 5 دقايق بس خليكي كده شويه 
_ هديك بوكس في بطنك 
= "بتمثيل " اييييي 
_ ههه 
اليوم التالي ..
"تقوم بلاستيقاظ لا تجده بجانبها " 
_ببتسامه .. صباح الخير 
= صباح القمر 
_ حسه اننا ممحونين سيكا 
= ول انتي الي دبش ونو إحساس ايهما اقرب 
_ رجعت متاخر لي 
= كان ورانه شغل مع العميل وهنعمل المشروع ازاي وكده وتاخرنا ورجعت زي ما انتي شايفه كده 
_ اوعدني انك تبطل شرب ممكن 
= انا مبشربش غير لما انجح في صفقه او مدايق كده يعني 
_ هل تعلم ان الخمر حرام 
= قول والله
_ ههه بجد لازم تبطل ممكن وتصلي كتير واهم من ده كلو احم ....
="بنظره بريئه " ها 
_ تكون جمبي ومعايه ممكن 
= طب متيجي اقلك انا جمبك ومعاكي ازاي 
_ اتلم ها 
= "يقوم بالوقوف " هو لازم اوي يعني دلوقتي 
_ والله يا عسل جعانه 
= انا ول بطنك 
_ عيب يسطا بطني طبعا 
ترن ترن ترن 
_ عارف لو كانت السكرتيره هطخها بنار 
= ههه متقلفيش طالب اكل افتحي 

العصر 
ترن ترن ترن 
= وحشتيني 
_ بص بلاش جو المحن ده عشان بيقلب المعده ها 
= بتموتي فيا  
_ هترجع امتي 
= ممكن بليل نامي كويس متستنينش 
_ انا مش مستنياك اصلا 
= طب عيني في عينك كده 
_ انت عندك حول في المشاعر قصدك طب ودني في ودنك كده 
= ههه 
المترجم : مستر اياد عيزينك هنا 
= طيب انا همشي دلوقتي اطلبي اكل ها وتعشي وانا هحاول اخلص بسرعه واجيلك 
_ تمام باي 

اليوم التالي 
اياد بصدمه : انا نمت هنا ازاي 
السكرتيره بخجل : صباح الخير يا قمري 
 = متصتعبطيش انا نمت هنا ازاي بقلك
السكرتيره : شربت كتير وفقدت الوعي وجبتك هنا امبارح
= ازاي انا متاكد اني مشربتش امبارح "بعصبيه " انا مش فاكر حاجه لي اكلمي 
السكرتيره : انت متوتر لي عادي يا يوده يعني بس بصراحه كانت ليله جميله ههه "تقوم بالمغادره " 
=: استني فهميني ا...
ترن ترن ترن 
= الو يا حبيبتي 
_ فينك مجتش امبارح خالص ودورت عليك كتير ملقتكش انا تحت يلا عشان الطياره 
= حاضر نازل حالا 
.. في السياره بعد النزول من الطائره
_ واخيرااا رجعنا والله ما في احلي من مصر 
=..
_ مالك يا اياد من الطياره وانت مش مظبوط 
= لاء متقلقيش انا تمام 
_ متاكد 
="يقوم بمسك يدها وتقبيلها " متاكد 
في الفيلا..
_ تاتا تاتا تاتا وحشتيني قد الكوكب 
تاتا : ههه وانتي كمان والله يا روحي انبسطي 
 _ اوي وكمان اشترتلك هديه "تقوم بتقديمها لها "
تاتا : حببتي والله حلو انك افتكرتيني مش زي ناس كده 
= حاسس انو الكلام عليه بس مش هرد عليكي تدري ليش لانك معاكي حق 
تاتا : ههه اهم حاجه انكو تنبسطو يبني ها في حضن تاتا 
= "يقوم باحتضانها " احلي حضن في الدنيا
_ رحمه بدموع ... ربنا يحميكو يا ولادي 
"يقومون بالضحك جميعا " 

_ ولااااه سيب شعري 
= سيبي انتي الاول احسن وربنا هعملك بطاطس 
_ علفكره انت زوج مش جدع 
= منا عارف شكرا 
_ انت الي غلطان 
= انا الي غلطان بردو يا بتاعت هشام جمال 
_ مانت بتاع ياسمين صبري ومتكلمتش 
تاتا : ها بتتخنقو تاني مفيش اي تقدم سميحه جيبي الفلفل 
= علفكره بحبك 
_ وانا كمان 
= متعمليش كده تاني 
 _ وانت كمان متعملش كده تاني لكسرك 
= متجيبي حضن 
تاتا بستغراب : مالكو يا عيال في حاجه 
الطباخه : ونبي يا هانم فهميني مين دول انا من الصبح وانا مستغربه 
"تقوم تاتا بنظر للخاتم والضحك " 
تاتا : لاء متقلقيش انا عرفت في اي 
= ها يا تاتا اي رئيك حلو 
تاتا : بدال رحمه الي لبسه يبقي حلو 
= ههه كنت عارف انك هتفرحي يا تاتا 
تاتا : مبروك يا قلب تاتا 
_ اجماعه انا باوحرج مش كده 
= استغفري ها استغفري كتير 
الطباخة: ايوا يعني مين دول وفي اي  بردو مفهمتش 

امام الشركه في السياره 
_ انت ادخل وانا هدخل وراك 
""يقوم بضحك واخراجها من العربيه ومسك يدها " 
_ اياد انت مجنون 
= من انهرده انتي مراتي قدام الناس كلها فهمه تعالي 
الموظفين بصدمه : صباح الخير مستر اياد 
_ ببتسامه صباح النور 
الموظفين بصدمه : ......
_ اه من انهرده المكتب الي قدامي ده لرحمه مراتي بتمني تخدو بالكو منها 
الموظفين بصدمه : مراتك؟؟!!
رحمه بهمس : اي الجنان ده معلش 
اياد بهمس وبتسامه : اعملك اي جننتيني خلاص 
"السكرتيره تنظر بغضب وحقد "
حسيت اني طياره من الفرحه مسكانو ايدي وفرحتو بيا قدام كل الموظفين وشجاعته كل ده فهموني قد اي هو ارجل واحد شفته في حياتي هو عادي احضنه دلوقتي ؟ 
"في المكتب "
_ ممكن تقولي اياد فين لو سمحت 
= "بغمزه " هبقي اورهولك في البيت 
_ ههه يلا بطل قذاره بقي 
امين : هاي يا برو الشركه مقلوبه عديت حدث مثير ول اي 
= حدث جباار 
امين : اي طلقتها 
_ تف من بقك يا حيوان اياد انت عايز الود ده في حاجه 
= لاء والله الشركه أروق من غيرو اساسا 
امين : انت الي بتقول كده بجد مصدوم مصدووم اااه 
= عيزك في حاجه 
امين : خير 
= خفف علي الموظفين شغل شويه ويكون في استراحه في نص اليوم والدوام يخلص 7 كده بلغهم بقراري 
"يقوم امين بنظر لرحمه " 
امين : ممكن تناديلي اياد لاني قلقت 
"يقومون بالضحك جميعا "
في الشركه ...
ساره: بقي انتي مرات مستر اياد ومتقوليش
_ والله كنت هقلك بس هو منعني 
الموظفين جميعا : هو اتغير كده لي ؟!
_ "رحمه بثقه" سر المهنه 
الموظفين : ههه
اياد بغضب : ها كلو واحد علي مكتبو يلا بلاش كسل 
"يقومون بتحرك بسرعه علي مكاتبهم " 
"يتجه لمكتب رحمه ويرقبو الموظفين في سريه " 
=اياد ببتسامه ... ها خلصتي 
_ اها بقيلي ساعه كده 
= نبقي نتعشي مع بعض 
_ اي رئيك نتعشى مع الموظفين 
= مش هيوفقو اهم حاجه عندهم الشغل 
_"رحمه بصوت عالي " مين عايز يتعشي بره معانه 
الموظفين :......
_ اي ده انت مبنجهم ول اي 
"اياد ببتسامه " طب عشان الحركه دي هجبلكو ديلفري علي حسابي 
"يقومون الموظفين بضحك وتصقيف " 
عدا شهر وكان من احلي الشهور في حياتي كان حلو بشكل مش قادره اوصفه متحكموش علي حاجه من غير ما تجربوها وتعطيهم فرصه ممكن تلقوا عالم احلي وانقي يعوضكو عن حاجات كتير ضاعت في حياتكو 
_ ها اي رئيك بسرعه
= الرز ناقص ملح والبطاطس مش مستويه والفراخ محروقه 
_ تمام في تقدم 
= والله 
_ علفكره جدو كان بياكل وبقولي تسلم ايدك 
= كان بوسيكي يا قلبي والله يعني عليه اهو ارتاح 
_ قصدك اي بقي ان شاء الله 
= ول حاجه اقدر 
..
_ اياد انت مبقتش تحبني 
= بلاش نكد انهرده بالله نكدي بكره عادي 
_ هيه طلبت في دماغي انكد دلوقتي 
= الساعه 3 الفجر 
_ اياد انهرده الفلاتنين ومقلتليش Happy valentine's day  
= مين الي جبلك هديه من ساعتين وقلك كل عيد حب وانتي معايه ابويا 
_ بردو مقلتليش Happy valentine's day  
= يا رب ارحمني يا رب طب اي رئيك ناكل اندومي 
_ تمام ناكل اندومي ونكد عليك بعده 
= مش مهم اهو كلنا حاجه بدل الغم ده قومي يلا 

"تقف في البلكونه مع مج الشاي " 
=" يقوم بعناقها من الخلف " وقفه هنا لي 
_ بتامل بعيد عينك 
= متيجي تتاملي معايه المشروع ده طيب عشان نفضي كده و... ههه 
_"تقوم بعضه في زراعه " 
= ااه يا حلوفه 
ترن ترن ترن 
_ روح افتح الباب 
= مش فاتح وامشي من وشي 
_ هجبلك شوكلاته بقي متزعلش 
"تقوم بالفتح تجد هاله "السكرتيره امام الباب " 
_ هاله في اي 
السكرتيره بدموع : اياد هنا 
_ اه جوه دقيقه ... يا اياااد 
= اي يا قلبي ... هاله في اي 
السكرتيره : اياد انا حامل 
= نعم ؟ 
يتبع الفصل الثامن والأخير اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent