رواية احببت قمراً الفصل السابع 7

الصفحة الرئيسية

رواية احببت قمراً البارت السابع 7 بقلم الكاتبة مريم حسن

رواية احببت قمراً كاملة

رواية احببت قمراً الفصل السابع 7

نورا: اي ده فين الدهب يبت 
(مسكت قمر من كتفها الاتنين وقالت: فين ي حراميه الدهب 
ادهم شد قمر وراه وقال: دورتي؟ 
نورا: ايوه ب
ادهم: لقيتيه؟ 
نورا زعقت جامد وقالت: ملقتهوش بس والله كان في شنطتها دييي 
ريم:امم طب مين اللي قالك انه كان في شنطتها ديي 
نورا بزعيق اكتر: والله حطاه بإيدي بليل 
ادهم بصدمه: حطاه بإيدك 
نورا بصدمه من اللي قالته: اي ده لاء لا محطتهوش
ريم بسخريه: انا اقولكم كل الحكايه 
فلاش باااك"
نورا مسكه الدهب في ايديها الساعه 3 بليل وراحه اوضه قمر 
"ريم كانت نازله تشرب شافتها وهيا نازله وماسكه الدهب وراحه اوضه قمر استخبت لحد ما حطت الدهب وطلعت وبعدين ريم دخلت" 
ريم: ياربي طب اي حطته في اوضتها لي وفضلت تدور لحد ما لقتو شالتو خدتو معاها وطلعت"
باااااك"
ريم: بس هو ده اللي حصل لاكن انتي عملتي كده لي مش عارفه 
نورا: بما انكو عرفتو الحقيقه اقولكم انا بقا و وجهت كلامها لقمر وقالت: ادهم ده بتاعي انا فاهمه يخدامه محدش هياخدو مني بقالي سنين بحبه وانتي تيجي تاخديه ع الجاهز كده لا يحبيبتي مش هتاخديه وهوريكي... سابتهم وخرجت هيا وامها وريم كمان 
خلي بالك ياللي بتسرقي الروايه اوعي تنسي تمسحي اسمي لتفضحي(الروايه لمريم حسن) 
"طبعا انتو بتقولو هيا خالته دي مبتتكلمش لي ولا ليها رأي في اي حاجه دي ليها دور كبير في الورايه بس استنو😂" 
ادهم شد قمر من وراه وقالها بحب: متخافيش انا معاكي 
"قمر مسحت دموعها وقالت: شكرا يابيه 
ادهم اضايق جداا وسابها وخرج 
قمر لنفسها: انا فعلا حبيته بس غلط كده وغلط كبير لانه هو شايفني خدامه بس ليه كده ياربي طب اعمل اي" 
نورا: انت يابت تعالي اعمليلي قهوه بسرعه ونضفي اوضتي 
قمر خرجت وقالتها: حاضر
خالت ادهم سميره: وانا كمان نضفي اوضتي وكوبايه شاي ونضفي اوضه ادهم وريم و اوضه الضيوف #الكاتبه_مريم_حسن
قمر: اوضه الضيوف لي ي هانم 
سميره: ملكيش دعوه ساعه والاقيكي مخلصه الاوض 
ريم: بس انا اوضتي نضيفه ومش محتاجه 
ادهم: اوضتي انا كمان نضيفه و يخالتو اوضه الضيوف عايزاه تتنضف لي؟ 
سميره حطت رجل علي رجل وقالت: ابني مراد احتمال ييجي بعد بكره 
ادهم: هو لمؤاخذه ي خالتو انتي بيتكو اتهد؟ 
سميره بضيق: ادهم ده ابني وبعدين اي بيتنا اتهد دي مامتك قالتلي اجي اقعد معاك علشان متقعدش لوحدك انا غلطانه يعني
ادهم: اه مقعدش لوحدي طب انا هروح الشغل عشان زهقت، محدش يدخل اوضتي.. سابهم ومشي.. قمر راحت تعمل القهوه
♡في المطبخ♡
ريم: هاتي يا قمر اعمل انا القهوه وانتي روحي نضفي اوضه ماما 
قمر: لا انا هعملهم روحي انتي ارتاحي
ريم: يلا ياقمر روحي نضفي اوضه ماما 
قمر بتنهيده حزن: طيب
**
ريم: اتفضلو القهوه 
سميره: فين الخدامه معملتهاش لي هيا 
ريم: عملتها بس انا قولتلها تروح تنضف الاوض ونا هجبهالكو 
نورا: علي اخر الزمن هتبقي خدامه يا ريم.. ريم بصتلها بقرف ومشيت 
**
قمر: شكرا انگ عملتيلهم القهوه ونا خلصت اوضه الهانم وهروح اعمل اوضه الهانم نورا 
ريم: لا ياقمر انا هعملها 
قمر: لا لا بلاش اتعبك معايه انا هروح..سابتها ولسه هتفتح الباب تخرح
ريم بسرعه: لا لا انا هعملها عشان ممكن نورا تتهمك انك سرقتي حاجه وانتي بتنضفي
قمر: لا لا مش للدرجادي يعني 
ريم: تعالي معايه اقفي ساعديني ولو يعني اتهمتك هقول ان انا اللي نضفتها 
قمر:طيب
♡في المساء♡
ادهم: انسه قمر اعمليلي قهوه وهاتيه ع اوضتي 
قمر: حاضر يابيه 
**
دق دق 
ادهم: ادخلي 
قمر بهدوء: القهوه اهي 
ادهم: تمام كنت عايز اقولگ في حفله عامله لموظفيني بتوع الشركه 
قمر: تمام اعمل اي 
ادهم بهدوء: كنت بقولك جهزي نفسگ عشان تيجي معايه انتي وريم ونورا 
قمر بهدوء: سبق وقولتلك انا خدامه والخدامين مبيحضروش حفلات 
ادهم: بس انا عايزگ تبقي معايه 
قمر: ابقي معاك! بصفتي اي بقي
ادهم: ا ا صحبتي مثلا 
قمر:لا ولله انا خدامه مشصحبتك 
ادهم بزعيق: هتيجي يعني هتيجي مش بمزاجگ خلص الكلام براا بقا عشان عايز انام بكرا الساعه 6 بليل الاقيكو جاهزين 
**
ريم: قمر بتعيطي لي 
قمر: ادهم.. قالت لها اللي حصل 
ريم: ههههه ده عايزك تبقي معاه في الحفله ياهبله 
قمر: لا 
ريم: بت هو معاه حق يلا هستناكي انا كمان الساعه 6 سلام
يتبع الفصل الثامن اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent