رواية عشقت البرائه الفصل الرابع والفصل الخامس - أماني المغربي

الصفحة الرئيسية

رواية عشقت البرائه الفصل الرابع والفصل الخامس بقلم أماني المغربي

رواية عشقت البرائه كاملة

رواية عشقت البرائه الفصل الرابع 4

تجمع الشباب في الحديقه يضحكون ويتذكرون ذكريات الطفوله  فتتقدم برائه منهم بتوتر 
برائه ...  محمد 
ليهب محمد واقف .... عيونه 
لتتعالي ضربات قلبها وتبعد نظرها عنه وتتوتر اكثر وتقوم بفرق يديها .... انا حبيت اشكرك علي وقفتك معايا وقت م يوسف حاول يخدني من غير رضايه 
ليقترب منها وينظر لها بعتاب .... عشان كدا وفقتي تيجي معاه 
لترفع نظرها وتلتقي العيون .... مكنتش عاوزا اسبب مشاكل ليكوا  ولا تقف قصاد ولدك عشاني
محمد بحب .... انا عشانك ممكن اقف قصاد الجن الازرق مش ابويا بس
لتخجل برائه وتجري من امامهم  اهذا الذي لم يكن يطيقها وهم اخوات الان  بعد ان اصبح غريب عنها يتعامل معها بطريقه غريبه تجعل قلبها يدق بطريقه غريبه
يوسف بسخريه ....  اي جو الحبيبه دي ي بني اتقل شويه عشان مش تبوظ الخطه 
كان ان يجلس ولكن تم محاصرته من قبل عفريتاتان 
زينه ... قوليلي ي هند احنا نسمي اي الي حصل دلوقتي 
هند .... امممم جو العشق الممنوع مثلا ههههه 
محمد.... ابعدوا  عني والا 
حيث كانت كلا من زينه وهند  تمسك احد زراعيه ويتحدثون 
لتبتعد هند وترفع كتفها ....  والا  هي حصلت هنبعد بس متجيش بعدين تطلب منا مساعده 
لتكمل زينه بغمزه .... عندك حق ي هند يبقا يشوف مين الي هيساعدوا  في توقيع اختنا في شباكه ومعرفه قررها 
لتضربها هند في كتفها وتغمز لنا ...  اختنا مين بقا  دي هتبقا مرات اخونا   
ليضحك الجميع  علي كلامهم  مع نظرات الاعجاب  من زياد ويوسف لهم بسب شقوتهم
محمد .... طب خلاص انا اسف 
هند .... هتدفع كام 
لتبتسم زينه .... لا لا اخص عليك ي هند دا ابيه بردوا  مينفعش ندفعه حاجه 
محمد .... حبيبتي وربنا  اما السوس 
لم يكد ان يكمل كلمته
زينه .... احنا نستفيد منه بحاجه تانيه لان احمد البنك بتاعنا 
محمد .... اه  ي سهنا  وانا الي صدقت لا لا ي هند دا ابيه برضوا 
لتضحك هي وهند وتقوم بضرب كفوف بعضهم 
.....   هتنفذ ولا نلغي الاتفافق 
محمد ... هنفذ وامري لله كل طلبتكوا 
احمد ... هههه انت وقعت مع عصابه ي ابا شفت بيتكلموا  نفس الكلام في وقت واحد 😂
محمد ... هههه بس احلي عصابه  
لتجري هند وزينه الي  حضنه .... وانت احلي اخ في الكون 
في الصباح كان الجميع يجلس علي طاوله الفطار  ويتحدثوا عن كيفيه عثور امجد علي برائه 
يوسف ..... بس ي جدي اي الي خلا عمتي تقول الكلام دا 
الجد بحزن .... زمان عمتك حبت ابوكي ي برائه  بس ابوكي كان بيشتغل عندنا  فا انا عرضت جوازهم هي كانت الدلوعه وكل اومرها بتتنفذ  بمعني اصح متعودتش يترفض ليها طلب  اتجوزت ابوكي فاانا طردها هي وهو  بصراحه كدا استنيتها ترجع ندمانه بس مش حصل
هي رجعت بس عشان تكسب الرهان الي كان بينا انها مش هتستحمل تقعد بعيد عن القصر والهيلمان دا كتير 
لتدمع عيون الجد فتقف برائه وتمسح دموعه ..... لو مش قادر تكمل مش مهم اصل الي حصل حصل وخلاص  مع تاثر الجميع  بالموقف 
الجد ..... هكمل يمكن ضميري يستريح  .... في يوم ايجت ليا هي وجوزها وشيله طفل في دراعها 
رقيه بحزن ....  بابا  شوف انا خلفت بنت وسميتها علي اسم ماما عشان عارفه انك بتحب ماما قد اي  حتي شوف شبها الخالق الناطق 
الاب بجمود .... انا مش ابو حد انا بنتي ماتت يوم معصتني وخالفت اومري  امشي اطلعي برا 
رقيه بالم ...  بابا انا عارفه انك زعلان مني بس والله اول متشيل بنتي هتنسا زعلك 
ليتغلب عليه شعور الشوق  لياخذها في حضنه ويسحر بها وبجملها   ليتشبس بها ....  انا هاخد بنتك بدل بنتي الي موتيها 
رقيه بانهيار .... باب لا بابا متعملش فيا كدا  بنتييبي 
الاب بجمود .... مش عاوز اشفهم هنا تاني يتلي خدهم ورميهم برااا 
الزوج ... انت مفكر الدنيا سيبا  انت مش هتقدر تاخد بنتي من حضني طول  ما انا عايش 
الاب .... ها مبقاش غير ابن شحاته الجنيني يتكلم  خدوهم طلعوهم برا  
لتمر الايام مع انهيار رقيه وعجز  زوجها للوقف في وجه ابيها 
الزوج بحزن ... الو 
ليهب واقفا فجاءه مع استغراب رقيه ... حاضر حاضر مسافه السكه وهكون عندك 
رقيه ... في اي ي احمد 
احمد ... امك لقت طريقه ناخد رقيه ونهرب بيها  بعيد عن ابوكي  
لتبكي رقيه ... الف حمد وشكر ليك يارب  الف حمد ليك وشكر ليك يارب 
لتطلع رقية من حضنه ... انا جايه معاك 
احمد ... مفيش حركه انا هجبها واجي 
رقيه وهي بتلبس هدومها ...  رجلي علي رجلك  
احمد ...  امري الله 
الام .... خدي بنتك اهي  وتذاكر السفر وسافري وابعدي عن ابوكي ي قلب امك  ابوكي بعدك عنه خلا حجر 
لتبكي رقيه في حضنها وتهز رائسها  ... حاضر  هسافر وهنبعد بس انتي هتوحشيني 
احمد بجذر ... يالي ي رقيه عشان الوقت بيجري 
الجد ...  جدتك استغلت غيابي وعملت خطه عشان تنيم كل الحرس  بس لسوء حظهم  انا رجعت بدري عن معادي  فشفتهم  وهما بيهربوا بيكي  حاولت الحقهم  بس معرفتش  زعقت وقلبت الدنيا  بس مكملش الوقت وسمعنا خبر متهم 
ليتأثر الجميع بالقصه وتبتعد برائه عنه بعد ان كانت حضناه  
الجد بدموع ...  كرهتيني صح وعاوزا تبعدي عني ذيها
لتهز برائه رائسها  وتقوم بحضنه  ... لا انا عمري مهكرهك 
الجد ... بس انا السبب في موتهم جدتك لحد قبل متموت كانت بتقول كدا 
ليجهش بالبكاء ويبكي المعظم ويتاثر الباقي 
برائه .... متقولش كدا يجدي  دا مقدر ومكتوب  انت مش سمعت الايه الي بتقول  لكل اجل كتاب يعني محدش بيموت ناقص عمر يجدي ودا كان قدرهم 
الجد بحب .... ايم علي مسما صدق الي سماكي  برائه 
ام محمد .... محمد هو الي سماها 
لتلتقي العيون بينهم  فتبعد عيونها عنه بخجل وتوتر 
ابو محمد ... بس اذاي قدرتوا توصلوا لبرائه 
يوسف ... جدي لما عرف خبر موت عمتي عرف ان الطفل ملهوش اسر  فتمني انه يكون عايش  فا فضل يدور يدور عليه ولكن ملقاش ليه اثر ففقد الامل اما  احنا  كنا عارفين الي لينا بنت عمه والله اعلم عايشه ولا ميته   فبصدفه كنت في الجامعه  شوفت جدتي في عز شببها  فشكيت في الموضوع ومن هنا بدات ادور وعرفنا مكنها و انتوا عرفين الباقي 
.....  اي دا في ضيوف عندنا ولا كمان الكل متجمع 
ليلتفت الجميع الي مصدر الصوت ليجدوا  فتاه بشعر ناري وعيون زيتي وبشره بيضاء  
زياد ... دول مش ضيوف ي هنا دول صحاب بيت محمد صاحبي وعيلته 
احمد بهمس لبرائه ... انتو مال عليتكوا كلها  حلوه كدا لي ي بنتي 
برائه بمشاكسه .... اجوزهالك  
احمد بغمز ... ياريت ههه 
عند هنا ....  اييييييي مش مصدقه نفسي دا انا كنت بكراش عليه من ٦ ابتدائي 
يوسف ... بحده  هنا 
هنا  .... انا قولت حاجه غلط انا بقول الحقيقه متقول حاجه ي سي بابا 
ابو هند .... ملكش داعوه باختك ي يوسف 
يوسف بغضب .... خليك دلع فيها كدا انا  ازفت شبعت 
الجد ... مفيش حضن لجدوا 
هنا بجمود ...  انا شايفه جدوا  بدل مكاني بواحدا   تانيه  
الجد ... مدي مش اي حد بردوا دي بنت الغاليه عمتك 
لتنظر لها هنا ببرود ... تشرفنا  لتتغير ملامح وجها وهي تحدث محمد .... ثواني ي جميل انت هغير هدومي وانزل ليك جري عشان تقولي عملت اي برا 
هند لزينه ... هي ملها بتبص لبرائه كدا  غير لبسها لبسا قميص نوم 
زينه ... هششششش ملناش داعوه  الي يخصنا اننا نحط عينا عليها عشان مش عجبتني نظرتها للمحمد 
هند ... ههه شيفه وش برائه اتغير اذاي 

الفصل الخامس 5

هنا بضيق ... دا مكاني علي فكرا قومي
الجد.... اقعدي ي حبيبتي في مكان تاني الكراسي فاضيه اهي 
عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
هنا بعند ... لا دا مكاني مش انت دايما بتقولي الكرسي دا مش بيقعد عليه غير البرنسيس هنا 
هند ببرود ..... معلش بقا ي حبيبتي معروفه ان الملكه لها مكانه اعلي من الاميره ودي مش اي ملكه دي ملكه مملكه ال شعيب والرحمن
عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
برائه بغضب.... هندددد 
هند ... الله مش بقول الحقيقه 
برائه .... متسمعيش منها ي حبيبتي هند طول عمرها دبش كدا انا هقوم ليكي انا الي غلطانه مكنتش اعرف انه بتاعك 
عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
لتبتسم هنا بانتصار لهند ولكن فحاءه غيرت رئيها ..... انا الي اسفه مكانش ينفع اعند في حاجه ذي دي اقعدي انتي هنا وانا هقعد جنب مخمد عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
هند لزينه .... شوفتي الحربايه عملت اي 
عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
زينه وهي تشرب عصير وهي تنظر لهنا .... الصبر حلو ي هند سيبي كل حاجه في وقتها 
عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
هند ... تعرفي ابت ي عجبني فيكي عقلك الشيطاني 
عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
زينه بضحك .... تلميذتك ي كبير 
لتجلس برائه بضيق عندما رأت نظرات هنا عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
  لمحمد هي حتي لان لم تعرف لماذا تشعر هكذا او لا تريد الاعتراف لنفسها انها 
عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
برائه لنفسها .... محمد ذي اهوكي ي برائه مش معني انه بداء يعملك حلو يبقا بيحبك اهو قدامك بيضحك مع هنا عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
ليقطع احمد تفكرها ..... اهدي ليطق ليكي عرق 
برائه .... قصدق اي 
عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
احمد بابتسامه..... بطلي تفكير كتير محمد بيعتبرها اخته يعتبر هو الي مربيها هو وزياد عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
برائه لنفسها ... مش قولتلك اكيد بيعتبرك اخته وبيحاول يكفر عن ذنبه طول السنين الي كان بيعملني وحش واذاي اصلا فكرتي انه ممكن يفكر فيكي كدا دا كان اخوكي عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
اخمد .... انتي كويسه 
لتهز رائسها بنعم وهي ممسكا دمعتها بالعفيه ..... الحمد الله شبعت عن اذنكوا عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
ليستغرب الكل من مغادرتها فجاءه 
محمد بحده وهو يقف ليتوجع اليه .... انت قولت ليها اي ي زفت خليتها تقوم كدا فجاءه 
احمد .... مقولتش بس هي حاليا شبعت عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
كاد ان يتحرك ويري ما اصابها 
الاب ... مخمد اقعد مكانك كاد ان يرد عليه ولكن نظره والده اجلسته مرغم 
الام .... اهنا هطلع اشوف مالها عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
زينه وهند ... خليكي ي ماما واحنا نروح 
الام ... لا اقعدوا كملوا اكلكوا انا كدا كدا سبعت 
عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
https://m.facebook.com/story.php...  الىوايه هنا 
ذ
هنا بملل .... تلقيها بتعمل كدا عشان تلفت الانتباه  لينظر لها محمد نظره ارعبتها 
يوسف /هند .... هناااا / بت انتي  لينظركلاهم لبعض في نظره سريعه لتكمل هند بعد ان قامت من مكانها .... مش  اختنا الي تعمل كدا لانها مش محتاجه لتكمل بغرور  لانها بكل بساطه اول مبتدخل مكان الكل بيلتفت ليها من غير اي مجهود مش ذي ناس  لتترك السفرا  وتغادر  المكان  لتشتعل هنا في مكانه من الغضب  
يوسف ... هند 
هند ... في حاجه ي استاذ يوسف 
يوسف بابتسامه .... بصراحه عجبتيني جوا 
هند بغضب .... اي عجبتك دي ي استاذ متحترم نفسك هو يعني عشان وقفت اتكلم معاك شويه  تقولي عجبتك 
عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
يوسف بضحك ... ههه يخربيتك اي بابور جاز اتفتح خليني اكمل كلامي  انا قصدي الي عملتيه جوا  في هنا هي اينعم  اختي بس فرحان  انك عرفتي توقفيها عند حدها 
هند .... لا دا انا اعجبك خالص في المواضيع دي 
عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
يوسف ... انتي اصلا عجباني مش لسا 
هند ... بتقول حاجه ي استاذ يوسف 
يوسف .... بقول بلاش استاذ دي قولي يوسف دا احنا  حتي في القريب العاجل هنبقا نسايب 
هند ... حاضر ي يوسف كدا حلو 
عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
يوسف ... احلي يوسف سمعتها 
لتخجل عند ... اححم  عن اذنك عشان ميصحش وقفتنا 
زياد ... انسه زينه  انسه زينه 
زينه بخجل ... نعم ي استاذ زياد 
عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
زياد ... بصراحه انا مش بحب اللف والدوران انا عاوز اتجوزك 
زينه بصدمه ... تتجوزني  انا وحضرتك منعرفش بعض الي من كام يوم 
زياد ... الحب ميعرفش وقت انا اول مشفتك قولت دي الي هكمل معاها باقي عمري  ومش بكتر الايام علي فكرا ياما ناس تعرف بعض سنين وفي الاخر ميكونوش لبعض  اي موفقه 
عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
زينه بكسوف .... القرار قرار اخواتي وابويا 
زياد بفرحه ... يعني انتي مش عندك مانع تكوني مراتي وام عيالي 
لتبتسم له ... ابويا هو الي هيقولك لتختفي من امامه بسرعه 
عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
زياد ... يس يس ههه 
يوسف ... اي ي بني انت اتهبلت عمال ترقص وتضحك لوحدك 
زياد بفرحه ... اصلها وفقت ومعندهاش مانع اتجوزها 
يوسف ... هي مين دي 
زياد ... زينه زينتي اخت محمد صاحبي 
عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
يوسف ... ي بن الايه عملتها اذاي دي  دا انا بحاول اشقط اختها من الصبح ومش عارف 
لتتغير ملامح زياد للحده ..... يوسف هند مش ذي البنات الي تعرفهم ابعد عنها احسلك لاني مش حابب علاقتي بمحمد تبوظ لاني ساعتها انا الي هقف ليك 
عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
يوسف ... يعم متتحمقش كدا  انا غرضي شريف عاوز اتجوزها بس شكلها صعبه مش زي اختها خالص 
ليكمل بغمز بعد انا احاط كتي زياد ... بس ي بوب قولي عملتها اذاي وخلتها  تقنع 
هند  ....  مالك ي بت وشك احمر كدا لي 
عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
زينه ... ها مفيش ممكن وقفت في مكان حر شويه انتي عارفه بشرتي حساسه 
برائه بغمز ...  حر بردوا علي ماما 
زينه بتوتر ... اه والله انا هكذب لي 
هند .... بكر ي جميل هعنعرف اصل مفيش حاجه بتتخبا الايام دي صح ي برائه 
عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
برائه ... وانتي بتبصي ليا كدا لي وانا مالي 
الاب ...  انا بصراحه ي بني ي شرفني انك تكون جوز بنتي بس لازم اخد رائيها الاول 
عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
الاب ... اي رائيك ي بنتي زياد طالب ايدك للجواز 
زينه بكسوف  .... الي حضرتك تشوفه ي بابا 
محمد بخبث ... شكلها مش موفقه ي باب بس هي مكسوفه تقول عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
زينه بسرعه ... لا والله ي بابا انا موفقه  ليضحك عليها الجميع وهي تحمر ذي الفروله 
هند ... انا شوفت الحمار  والابتسامه دا قبل كدا ي بت برائه 
برائه بغمز..... شكلهم كانوا بيضبخوها من ورانا 
لتحاوط هند كتفها .... مش قلتلك ي سهنه هانم هعرف يعني هعرف سبب الحمار دا هههه 
زينه ....  ابعدوا عني انتوا الاتنين  
برائه .... احكي ي سوسه الي حصل بظبط خلاكي امباىح تكوني حمرا كدا 
محمد .... اخيرا ي صاحبي علاقتنا هتتطور وهنكون نسايب 
زياد ... عقبالك انت كمان ي صاحبي  ويكون فرحنا فيريوم واحد  اخترها عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
يوم الخطوبه  يا  دبله الخطوبه عقبالنا كلنا  
الام ... لوووووووووووووووي الف مبروك ي حبيبي عقبال الليله الكبيره 
بعد ان قاموا بتلبيس الشبكه 
زياد بخب .... الف مبروك عقبال مشوفك بالابيض 
زينه بخجل ... الله يبارك فيك 
تأتي هند سريعا وتجلس بينهم .... بتقولوا اي ي حلوين 
زينه بغيظ ... وانتي مالك 
هند بغمز وهزار مع زياد .... بركاتك ي شيخ زياد خليت البونيه تقلب علي توئمتها مكنش العشم ولا الصيام في رجب 
زياد بمشاكسه .... احنا نقدر ي ست هند لعلمك بقا انا هتجوز اختك عشان اتحالف معاكي ضدها ههههه خاصه اني عرفت انها العقل المدبر للعصابه بتاعتقوا 
هند ...  الله اكبر ههههه شوفتي ي بنتي تأثيري حضوري خليته يتحالف معايا في ثواني دا ناقص يقول غير رائيه ويتجوزني 
زينه بغيره... بقا كدا طب انا اهو عندك اهو اشبعي بيه
زياد .... اقعدي ي بت راحه فين معلش بقا ي هند زينه قلبي تكسب  انا اصلا كنت برفع من معنوياتك 
عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
هند ...  اي قصف الجبها الي علي المغرب دي 
لتضحك زينه وتجلس  بغرور .... عشان تعرفي اني مش اي حد ي ماما  احنا الاصل والباقي كله هرش (😂 هرش من عندي ي جماعه لاني بطبيعتي مش بعرف اقول امثال ) عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
هند بضحك مع زياد ... عشان تعرف انك هتتجوز رئيسه عصابه مثلت انها زعلانه عشان تغدر بيا 
كل ذالك امام يوسف الذي يشتعل من الغيره بسبب هزارها مع زياد 
يوسف .... الف ميروك ي مدام رحمه عقبال هند 
رخمه ... اللع يبارك فيك ي حبيبي عقبالك 
يوسف.... الله يخليكي  عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
صحيح تنا بقول تنادي هند عشان العرسان ياخدو راحتهم  وكمان علي ما اعتقد برائه كانت بتسال عليها 
هنا ... الف مبروك ي زياد الف مبروك ي زينه  بصراحه ي زينه ما كنتش اعرف انك شطره كدا خلال اسبوع عرفتي توقعي زياد 
زياد .... هناااااا الزمي حدودك 
هنا بسخريه ....  هي مش دي الحقيقه هو لي الكل بيزعل منها 
زينه برزانه ..... والله يحبيبتي مش احنا الي بنعمل كدا احنا عارفين قميتنا كويس مش ذي ناس كل شويه بتجري ورا محمد اخويا عشان تلفت انتباه 
هنا بغضب ... انتي قصدق اي 
ليتدخل احمد سريعا ... معلش ي جماعه في حد عاوز هنا برا 
ليمسك يوسف يدها .... مش تزعلي 
لتسحب زينه ايدها منه .....  مش زعلانه بس يا ريت انت الي متزعلش من طريقتي معاها في الكلام 
يوسف .... لا مش زعلت هي تستاهل لو مكنتيش رديتي كان هيكون ليا معاها تصرف تاني بس انتي لي سحبتي ايدك من ايدي لتكوني لسا زعلانه وبتخبي عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
زينه بحب ... لا مش زعلانه كل الحكايه انه حرام  عشقت البرائه بقلم اماني المغربي 
يوسف .... بس انا خطيبك 
زينه ... مش معني انك خطيبي تمسك ايدي لانك اجنبي عني 
يوسف ... ههههه ما اشي ي ستي بكرا اتجوزك ولا تقولي ليا اجنبي ولا غربي😂
محمد بحب .... وقفه بعيد لي 
برائه ... محمد 
محمد بعشق .... عيونه 
لتخجل برائه وتبعد عيونها عنه .... حلوين قوي مع بعض 
محمد باستهبال ... هما مين دول 
برائه .... زينه وزياد 
محمد بخب .... عقبالنا 
برائه بصدمه  ... اي 
محمد ... قصدي انك تتجوزي وانا كمان ولا انتي ناويه تعنسي 
برائه .... ههههه لا مش ناويه اعنس بس مش بفكر في الجواز حاليا 
محمد .... احسن بردوا 
برائه ... عفوا  
محمد ... بس مقولتيش ليا وقفه بعيد عنهم لي 
برائه ..... حبيت اسيبهم علي راحتهم   
ليعم الصمت بينهم وكل منهم يوجد كثير من الكلام الذي يود الحديث بيهي ولكن فضلوا الصمت 
لتقطع الصمت برائه ...  حلوى هنا صح 
محمد .... نفيش احلي منك 
لترفع عينيها في لحظه تتقابل بها العيون  وتتعالي دقات قلبها 
برائه بجراءه .... انت لي بتتعامل معايا كدا 
محمد باستهبال .... مش فاهم بتعامل اذاي 
برائه بتوتر ... يعني واحنا اخوات كنت بتعاملني وحش وبعد مرجعت من السفر كنت بحس انك بتحبني شويه وشويه بحسك بتكرهني  ودلوقتي بعد معرفت اننا مش اخوات  بتعملني بطريقه مش اقدره افهمها 
مخمد بحب ...  حبه تعرفي انا كنت بعاملك كدا لي ولي معاملتي اتغيرت دلوقتي 
لتهز رائسها بنعم وتنتظر بتوتر  🙃😂 يتبع الفصل السادس اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent