Ads by Google X

رواية عشقت حوريتي الفصل السابع 7

الصفحة الرئيسية

رواية عشقت حوريتي البارت السابع 7 بقلم بسملة هاني

رواية عشقت حوريتي الفصل السابع 7

ليلي: انت حيوان وحقي*ررررو..
وهنا لا تكمل جملتها الي بقلم من مراد وهنا نزف فم ليلي و وقعت علي الارض وشدها مراد من شعرها 
مراد: مش انا ياروح امك الي اتشتم فاهمه 
ليلى بعيط: انت بتعمل معيا كدا ليه يا مراد 
مراد ببرود: مزاجي اربيكي 
ليلي: مش هروح معك يا مراد ومش موفقه و الورقه الي معك بلها واشرب ميتها 
مراد: انا ممكن اخدك وامشي دلوقتي ومحدش هيقولي تلت التلاته كام عشان انتي مرتي و تابع بغمزه وممكن اعمل الي انا عاوزه وتابع مراد كتاب الكتب يوم التلات 
و ماشي مراد وهنا انهارت ليلي من العياط 
 ****
آدم بتوعد: انا نزل حمام السباحة كمان نص ساعة تيجي ومعاكي البشكير 
وبعض مرور نص ساعة 
حور بزعل: اتفضل يا آدم 
وهنا شد آدم ايد حور الي المسباح 
حور: اي يا آدم دا انت..... 
آدم بغضب: انا كلامي مايتسمعش 
حور بتوتر: ت..تقصد اي 
وهنا ضغط آدم علي ايد حور وحور صرخت من الالم 
آدم: انتي فاهمه قصدي كويس يا حورررر انا كلامي مايتسمعش 
وهنا حور انهارت من العياط 
حور بدموع: انت السبب انا عمر ما هسمحك يا آدم انا بكرهك 
وهنا فقط آدم أعصابه وشد حور من شعرها 
آدم: انا كلامي يتنفذ يا حور فاهمه 
وخرج آدم من حمام السباحة و ساب حور وهي منهار من العياط  
 ****
 جاسر: ازيك يا انسه فريد 
فريده: كويسه في حاجه 
جاسر: انا اسف علي قلت زوقي بس كنت متعصب عشان الراجل دا من أهم الناس في البلد ولو كان مات كان سمعت المستشفى في الأرض بس انتي طلعتي دكتوره شطره 
فريده: لا خلاص مفيش حاجه صافي يا لبن 
جاسر بضحك: صافي يا لبن وتابع جاسر تعالي نتغدا بكره سوء 
فريده: تمم معندش مانع 
جاسر : خلاص تمم يلا باي 
فريده: باي 
 ****
كريم كان في شدة غضبه 
واول لما دخلو المكتب كريم خلع الساعه 
كريم: كلمه واحده يا يارا حطيتي اي في الشاااي 
يارا بخوف: شاي اي 
وهنا شد كريم ايد يارا وضغط عليها جامد 
كريم: انطقيي يا روح امك حطيتي اي في الشاي 
وهنا افتكرت يارا وفهمت كلام كريم 
يارا بخوف: حبوب هلوسه 
وهنا كريم ضرب يارا قلم شديد وشدها من شعرها 
كريم: هو انا ابن اختك بلعب معكي ياروح امك 
وهنا انهارت يارا من العياط و افتكرت كل حاجه من اول الي حصل لي اختها والي عمله كريم الي معجبه بيه 
يارا بعيط شديد: لا مش بلعب معاك انا بكرهك بكرهك يا كريم 
وهنا كريم اول مره يشوف يارا العنيده القويه في حالة الضعف ده 
وهنا حضن كريم يارا 
كريم: اهدي يا يارا اهدي يا حبيبي انا اسف 
وهنا خرجت الكلمه الي كريم كان نفسه يقولها لي يارا من زمن هو فعلا بيحب يارا بس كان مش عاوز يحبها عشان الماضي بتاعه 
وحولت يارا الابتعاد بس كريم كان أقوى
وبعد وقت قليل رجعت يارا لي يارا العنيده القويه 
يارا: اي عجبك الحضن دا ولا اي يا باشا 
كريم بخبث: اهاااا اوي 
يارا: ابعد يا متحرش يا حقيرررر انا ممكن اصوت واقول بيتحمرش بيا 
كريم: ههههههههههه مجنونه. يارب كانت ايدي تتقطع قبل ما تتمد عليكي 
يارا: يارب 
كريم: أهون عليكي 
يارا: اها تهون هو انت أبويه 😂
كريم: هههههههه مجنونه تعالي نشرب حاجه 
يارا: يلا يا بطل 
كريم: هههههههه يلا يختي 
 ****
حور وهي نزله تحضر الفطر ونزله علي السلام 
حور: منك لله يا آدم يعني ازي تشوفني كده ها ها 
آدم بكبرياء: شطوره عرفتي نظام البيت..... وهنا تحولت نظرت آدم من كبرياء الي دهشه واعجاب 
آدم: يخربيتك اي الحلوه دااااا 
حور بخجل: اتلم يا آدم 
آدم: ما انتي الي لبسه مش انا 
حور: ما دا القرف الي موجوده لازم البس حاجه يعني 
آدم: مش عيب لما تلبسي كده قدم جوزك يا حور 
وهنا جريت حور من قدام آدم بخجل 
وهي كانت ترتدي فستان من اللون الاسود وتحت الركبه بحاجه بسيط وكان مفتوح الصدر 
 وبعد مرور وقت قليل 
آدم: انزلي يا حور 
حور نزله بخجل
آدم: دا لابس ليكي و مشوفش لبسه القرف دا تاني 
وهنا ماشي آدم 
حور بسخرية: لا وانا هموت والبس كدا قدامك
آدم: اتلمي يا حور 
حور بخضه: انت هنا 
آدم: اه ولمي لسانك يا حور 
حور: حاضر 
 ***
آدم: وكده الصفقه تكون خلصت 
مراد: اها وتابع مراد عاوز اقول حاجه 
عمر: خير 
مراد: كتب كتابي يوم التلات الجاي 
عمر: نعممممم يعني انا السنجل الي فيكو 
آدم: مين هي الي امها دعيا عليها 
مراد: ليلي الكدواني 
عمر: الف مبروووك يا عم انا ها مشي بقا 
آدم: تمم يا عمر باي 
وهنا خرج عمر من مكتب آدم 
آدم: تتجوز ليلي ازي يعني 
مراد بكذب: في اي يا آدم قولت اكمل نص ديني وبدل ما كل يوم بوحده 
آدم: مش مرتحلك 
مراد: متخفش يلا انا ماشي 
آدم: تمم سلام 
 ***
يارا: طب انا مروحه. بس ثواني هو انت ازي اول لما دخلت قولت للناس كلها برا وعملت بايدك كده 😂 
كريم: ما دا محل الدمنهوري يا هبله وانا صحاب المحل ويلا عشان اوصلك 
يارا: لا كده عيب 
كريم: عيب اي هو انا قولتلك هاتي بوسه 
يارا بخجل: انت قليل الادب علي فكره 
كريم: لا انا محترم لغيت دلوقتي بس لو عاوزه تشوفي قلت ادبي من عيوني.
وهنا خرجت يارا من الكافيه وهي وشها شبه الطماطم من كتر الخجل 
كريم: ههههههههههه استي يا مجنونه و تابع كريم بجديه : كل واحد علي شغله يلا 
 ****
جاسر: باالهنا والشفا 
فريده: شكرا يا دكتور 
جاسر: لا احنا برا الشغل اسمي جاسر 
فريده: ماشي يا جاسر... 
وهنا قطع كلمهم بنت لبسه فستان فوق الركبه 
البنت: ازيك يا جسور وحشني ولله و وحشتني ايامك 
جاسر: ازيك يا مريم عمل اي وهنا سلم جاسر علي مريم .
و هنا كانت فريده هتموت من الغيظ 
جاسر: عامله اي يا مريم
مريم بدلع: الحمدلله مين ده 
جاسر: دا واحده صحبتي 
وهنا مريم جايه تسلم علي فريده 
فريده: معلش مش بسلم اصل انا متوضيه 
جاسر : طب نشوف بعض في اقرب وقت 
مريم: خلاص تعال البيت بكره 
فريده: يجي فين ياروح امك 
جاسر: معلش بس.....
فريده: انا مشيه باي 
وهنا مشيت فريده وهي متعصب من جاسر ومن نفسها 
 ***
ندا: اي يا بيبي بتعمل اي 
عمر: هههههههه بشتغل يختي 
ندا و هي مسك المسدس: ارفع ايدك يلا 
وهنا عمر مسك ايد ندا وحط أيدها وراء ضهرها 
عمر: اي يا بطل فين الشجاعه 
ندا: ابعد انت عيل رخم مش هلعب معك تاني 
وعمر ساب ندا
ندا: هو انت تعرف صحبتشي منين يلا 
عمر: صحبتك مين 
ندا: اسراء 
عمر: دا بنت مش محترم 
ندا: ولا دا صحبتشي اتكلم عدل 
عمر: امشي من قدمي يا ندا 
ندا: لا وطلعت لسانها زي الاطفال 
وهنا عمر حدف المخده علي ندا 
وهنا ندا خرجت من المكتب 
 ****
مراد: ازيك يا بيبي 
ليلي: ملكش دعوه عاوز اي 
مراد: هي ماما معلمتكيش ازي تتكلمي مع جوزك 
ليلي بدموع: الله يرحمها وتابعت ليلي بكرهك يا مراد 
وهنا صعبت عليه ليلي بس حول أن يخفي مشاعره 
مراد: محدش قالك حبيني وحياة امي يا ليلي لرابيكي ويلا عشان مش فاضي 
وهنا قفلت ليلي و انهارت من العياط عشان افتكرت مامتها 
 **
حور: انت تعرف اني ليلي هتتجوز يوم التلات
آدم: طبعا 
حور: تمم انا هنزل بكره اجيب فستان 
آدم: لا 
حور بغضب: نعم امال هروح ازي 
آدم: مين قالك انك هتروحي اصلا 
حور: نعممممم انا لازم اروح يا آدم و هروح بمزاجك أو غصب عنك 
وهنا آدم مسك ايد حور وشدها وضغط عليها جامد 
حور: اهااااااا يا آدم ابعد 
آدم بنبره شيطانيه: انت عمرك ما تقدري تعملي حاجه غضب عني يا حور فاهمه 
حور: فاهمه 
وبعد مرور ساعه و حور في المطبخ 
حور: معلش يا حبيبتي 
ليلي: هتيجي الصباح صح 
حور بتوتر: مش عارفه لسه هشوف 
ليلي: بتعملي اي 
حور: بعمل اكل لي سي آدم
ليلي: هههه عامله اي في الجواز 
حور: زفت بس انا هعرف أعلمه الأدب 
ليلي: بلاش الراجل دا يا حور دا آدم الاسيوطي 
حور بسخرية: يعني اي آدم الاسيوطي يكنش امير كراره وانا مش عارفه 
آدم: لا انا أحله الصراحه 
حور بشهقه: الله يخربيتك هقطع الخلف 
آدم: الاكل يكون علي الطربيزه كمان خمس دقايق
حور بتوعد: متكبر 
آدم :عارف 
بعد ربع ساعة
آدم: حوررررررررر 
حور: اي يا آدم 
آدم: حطيتي اي في الأكل هااا
يتبع الفصل الثامن اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent