رواية ظلمني ابن عمي الفصل الواحد والعشرون 21

الصفحة الرئيسية

رواية ظلمني ابن عمي الحلقة الواحد والعشرون 21 بقلم نور

رواية ظلمني ابن عمي الفصل الواحد والعشرون 21

ادهم دخل عند هند الف مبروك ياحبت جلبي
هند بتعب هو حصل ايه
ادهم دوختي والدكتور قال انك حامل ومن تلات شهور كماني
هند بفرح انا حامل
ادهم ايوه هو انتي مش كنتي عارفه
هند لا
ادهم مبروك
هند بدموع الف مبروك ليك انت ياادهم انا مش عارفه هعيش كده ازاي مش قادره اصدق اللي حصل دا وقعدت تعيط
ادهم بزعل امي كانت مصممه يعني اسيب امي تموت ياهند
هند بعد الشر ياادهم علي امك مش هقول غير ربنا يهديها يارب
ادهم يارب
خلود دخلت الف مبروك ياهند انشالله ربنا يجبر بخاطرك يارب
هند يارب
ادهم انا هنزل اجبلك واكل ياحبت جلبي بسرعه واجي
هند لا شبعانه
ادهم اسكتي ولا كلمه تلاقي مش كلتي حاجه من الصبح انا عارفه وسبها ونزل 
نرمين دخلت وكانت خلود قاعده جنب هند نرمين بقرف قالت الف مبروك ياهند
هند تسلمي
خلود ربنا هينصرها وربنا كماني يبعد عنها العين العفشه
نرمين بنرفزه تقصدي ايه يازفته انتي 
خلود اقصدك انتي 
نرمين انا عيني وحشه ومن مين من دي وشورت علي هند بقرف
خلود اللهم طولك ياروح غوري يانرمين من وشي الساعه دي علشان عفريت الدنياه بتنطط قدامي
نرمين بتقوليلي انا الكلام دا يازبلاه انتي
خلود وقفت وضربت علي سدرها واه انا زبلاه ياخطفت الرجاله انتي وكماني ليكي عين تتكلمي 
نرمين ادهم كان ليا من الاول ودي هي اللي خطفتوا مني وانتي مش عارفه كنان القمر دا خدك علي ايه
خلود حتي انا كماني مش عجباكي 
نرمين ولا شيفاكي قدامي أصلا
خلود طب تعالي اصلان انا متغاظه منك من ساعت ماجيتي البيت ياخرابه البيوت ياحربايه كيف عمتك انتي ومسك نرمين من شعرها ونزلتها علي الارض وقعدت تضرب فيها بغيظ
نرمين اااه سبيني ياحيوانه انتي
خلود نهار ابوكي طين  انا حيوانه
نرمين الحيوانه بتفهم عنك يامتخلفه انتي
خلود قعدت تضرب فيها لزم تتربي 
نرمين  اااه الحقوني ااه ابعدي عني يامجرمه
كنان دخل واه ايه دا في ايه بعدي عنها ياخلود
خلود كانت بتضرب في نرمين مره ومره تشدها من شعرها (😂بصو من الآخر خلود قطعتها)
خلود لاه مش هبعد عنها خطافت الرجاله دي
كنان مسك خلود سيبها بقولك
نرمين بعدت عنها وقالت لم مراتك الجربوعه دي
خلود بعد عني ياكنان لزم اقص لسانها المره دي
نرمين يامامي ابعدي عني
ادهم دخل وكان شايل اكل في ايدو
ادهم في ايه
نرمين جريت علي ادهم وحضنته ابعد الحيوانه دي عني شوف عملت فيا ايه يادهم
كنان بصوت عالي لمي لسانك يانرمين 
نرمين بصت علي ادهم شايف كنان بيكلمني ازاي علشان مراته ياادهم
ادهم من حقه يابت خالي بت عمي عمرها ما كانت جربوعه ولا حيوانه كيف مابتقولي يلاه روحي اقعدي عند عمتك وبلاها كلامك الماسخ دي
نرمين انا كلامي وحش
خلود ايوه وملهوشي طعم كيف الاكله البيته
نرمين ضربت رجلها علي الارض بغيظ وخرجت وراحت عند كريمه
كنان بضحك ههههههه هتشلي نرمين ياخلود 
خلود احسن خليها تتشل
ادهم قرب علي هند يلاه قومي كلي
هند لاه شبعانه
خلود شبعانه ايه بس لزم تتغزي علشان اللي في بطنك
هند حطت اديها علي بطنها ماشي وبعدين كلت
ـــــــــــــــــــــ عند سالم
كل لما اعمل عمل يروح في شرب مياه 
كيف كلامك دي ياسالم
سالم البيت محمي جوي ياست زليخه من الست خديجه 
زليخه والعمل ايه
سالم مفيش غير نحضر جن ونخليه يلبس فرحه 
زليخه عفريت يعني 
سالم اقوه عفريت هيخليها تكلم نفسها هنحضرو علي ريحتها في القميص بتاعهاا ويعشقها كماني علشان تبعد عن عدنان واصل
زليخه اعمل اللي يعجبك 
سالم ايدك في ايدي نحضرو سوا بس اي غلطه بعدين مش عارف ايه اللي هيحصل 
زليخه اللي يحصل يحصل 
سالم هاتي ايدك 
سالم  جاب طبق كبير وجاب قميص فرحه وجاب بخور وولع نار 🔥وحاجات كتير وكان بيقول كلام غريب مش مفهوم ولا معروف وزليخه الغل عمي قلبها وكانت بتردد الكلام ورا سالم وخلاص 

-في المستشفي
نرمين بغيظ خرجت من عند ادهم وكنان والباقي لعند عمتها كريمه 
كريمه مالك يانرمين يابتي 
نرمين دخلت وردت الباب علشان محدش يعرف ان كريمه مش تعبانه 
كريمه واه مالك يانرمين ليه شعرك كده ومال هدومك متبهدله كده
نرمين الحيوانه خلود ضربتني 
كريمه وليه عملت كده اجنت ياك
نرمين بكدب وانا ايه عرفني هي فجأة هجمت عليا وضربتني 
كريمه خلود دي عاوزه ربايه من اول وجديد بس اصبري عليا لما اخرج من هنا
نرمين عمتوا انا هسافر افهم بابا اللي حصل واقنعوا بالجوازه واجيب هدمي وحاجاتي علشان افرشها زي اي عروسه كفايه مفيش فرح 
كريمه لا اوعي تسافري هاتي  اللي يعجبك من هنا والفلوس كتير وان كان علي اخوي انا اعرف اقنعه بطريقتي ملكيش صالح انتي 
نرمين بجد
كريمه ايوه
نرمين تمام 
كريمه امال فين ادهم وكنان
نرمين بقرف في اوضة الست هند
كريمه اوضة هند 
نرمين ايوه اصل اغمي عليها والهانم طلعت حامل
كريمه واه لحقت تحبل 
نرمين ايوه وكمان حامل في تلات شهور
كريمه عامله كيف الأرنب تولد من هنا وتحبل من هنا 
نرمين ازاي يعني ياعمتوا
كريمه يعني بعد ما سقطت حملت علطول
نرمين بس كانت في بيت اهلها قبل ماانا اجي هنا 
كريمه ايوه ما امها الست عزه عامله حسابها
نرمين ازاي
كريمه اصلها عامله ليه اوضه كامله علشان ادهم يروح عند مراته 
نرمين اه قولتلي 
كريمه امال انتي فاكره ايه هند وامها مش سهلين واصل
نرمين اه انا لزم اخلي ادهم ملكي انا وبس
كريمه وريني شطارتك
نرمين هتشوفي
ـــــــــــــــــــ عند عدنان
خديجه بت يابهيه 
بهيه نعم ياست خديجه
خديجه النهارده الجمعه يابت رشي ملح في البيت كله وافتحي الشبابيك وشغلي قرآن
بهيه حاضر ياستي 
خديجه ربنا الحامي وقعت تسبح وتستغفر وتقرأ قران
فرحه نزلت صباح الخير يامه
خديجة صباح النور انتي الخير يابتي والله
فرحه بسعاده تسلمي يارب يامه
خديجة بحب تعالي اقعدي جنبي 
فرحه حاضر
خديجه بتصلي يافرحه
فرحه بكسوف لاه يامه محدش علمني اصلي كيف 
كان نفسي اروح كتاب واتعلم القران بس مرات ابوي مش راضية
خديجه الله يهديه
فرحه بس انا حافظه الفتحه وقول هو الله احد يامه بس معرفش كيف بيصلوا ووطت وشها في الارض
خديجه اوعي تزعلي انا هعلمك محدش فينا بينزل متعلم كلنا بنتعلم لما نشوف ونسمع الاول
فرحه بسعاده صوح يامه هتعلميني كيف اصلي
اكيد ياجلبي كيف خلود وحنين 
فرحه حضنت خديجه بحب الله يخليكي يامه يارب
خديجه تعالي ولبست فرحه اسدال صلاه وابتدت تعلم فرحه ازاي الصلاة
-------عند زليخه
زليخه وسالم خلاص خلصوا القزاره وحضروا عفريت والعفريت طلب محدش يعرف السر ولو حد عرف سالم وزليخه مصيرهم الموت
زليخه وافقت لان الغل والحقد عموا عيونها خالص وسالم وافق علشان الفلوس عمت عيونه
--------
_عند فرحه 
بليل فرحه طلعت اوضتها بقت تشوف خيال حد ماشي وارها
فرحه بخوف بسم الله الرحمن الرحيم
عدنان جه
فرحه جريت علي عدنان
عدنان خير مالك
فرحه انا خايفه مش عارفه ليه
عدنان لاه اوعي تخافي طول ماانا جارك
فرحه حاضر
عدنان اخدها في حضنه 
فرحه فجأة  لاه بعد عني
عدنان مالك يافرحه
فرحه بتوهان اه
كنان بقولك مالك
 فرحه مليش بس ريحتك عفشه
عدنان انا ريحتي عفشه
فرحه ايوه كأنك مش مستحمي من سنه
عدنان واه عيب كلامك دي يافرحه
فرحه روح استحمي احسن ياعدنان وشكلك بقا عفش كماني ليه كده
عدنان لاه عاد كده كتير يافرحه مالك فيكي ايه
فرحه يووه انا هنام بعد عني ياعدنان
----- عند كريمه
خليكى زي ماانتي يانرمين وانا هجهزتلك مكان تعيشي في انتي وادهم
نرمين انا وادهم
كريمه ايوه ادهم بقا جوزك
نرمين تفتكري ادهم هيجي يعش معايا ويعملني كويس ياعمتوا دا صدق خلود دلوقتى وانا لا 
كريمه بمكر ادهم راجل زى باقي الرجاله بكلمه حلوه وتسمعي كلامه هيحبك اكتر من السهتانه هند اللي عامله نفسها طيبه دي
نرمين تفتكري ادهم هيحبني زيها ياعمتوا 
كريمه ايوه لو سمعتي الكلام 
نرمين اكيد هسمع كلامك انا بحب ادهم واعمل اي حاجه علشان يحبني زي مابحبوا
كريمه هديكي فلوس كتيره روحي اشتري لبس والحاجات اللي بتجيبها البنات علشان رجلتها 
نرمين اه تقصدي لانجري 
كريمه بعدم فهم هاايعني ايه
نرمين يعني قمصان نوم والحاجات دي 
كريمه ايوه عليكي نور وانتي متعلمه وواعيه وادهم بقا جوزك اكسبي جوزك بااي طريقه 
نرمين بتفكير بس هو قالي قبل كده عمري ماهكون اكتر من بنت خالوا ياعمتوا وقعدت تبكي 
كريمه امسحي دموعك دي ياهبله وخدي الفلوس ويلاه وريني انتي ولا هند وعايزه اشوفك هتكسبي جوزك كيف 
نرمين مسحت دمعها حاضر ياعمتوا 
-------
عدا تلات علي كل الاحداث دي وكريمه روحت البيت وهند كمان 
فرحه بقت بتتخيل حاجات كتير وعدنان بقا ديمن يعمل مشاكل معاها
وفرحه كمان وكانت رافضه تمام ان عدنان يقرب جنبها او حتي يقعد معاها في مكان واحد
او يلمسها ك زوج
----عند كريمه
كريمه انا جهزت ليك شقه قصاد شقه كنان هتعيش فيها انت وبت خالك
ادهم فضيها يامه حرام عليكي 
كريمه نرمين بقت مراتك يادهم وحرام عليك انت تفرق بين الحريم 
ادهم كيف يامه كلامك دي 
كريمه يعني تعامل نرمين زي هند واحسن كماني لان نرمين عروسه وجديده كملت كريمه بتمثل 
دي ياحبت عيني حتي مش فرحت زي البنات ولا اتعملها فرح
ادهم محدش جبرها يامه هي اللي سمعت كلامك 
كريمه بتمثل ااااه قلبي انت عايز تموتي يادهم انا عارفه
ادهم بخوف علي امو
 خلاص يامه انا هعمل اللي تقولي عليه ريحي نفسك انتي بس
كريمه خلاص النهارده تبات عند نرمين 
ادهم حاضر يامه
كريمه وتخليك كويس معها
ادهم ماشي وخرج
ادهم في نفسه صحيح اللي يكره ميحبش الله يسامحك يامه وطلع عند نرمين 
نرمين ادهم انت جيت
 ايوه يانرمين بعدين بص علي نرمين وقال ايه اللي انتي لبسه دا يانرمين
نرمين  دا لانجري عروسه مش انا المفروض مراتك ولسة عروسه ياادهم ودا لبس العروسه
ادهم انا قولتلك من الاول حتي لو اتجوزنا مش هتكوني اكتر من بنت خالي يانرمين
نرمين بس انا مراتك ياادهم وانت عارف اني بحبك من زمان
ادهم  انا مليش صالح بحبك انتي حره انا قولت من الاول انا راجل مجوز انتي اللي  سمعتي  كلام عمتك يانرمين  
نرمين قربت علي ادهم بجرئه انا هخليك تحبي زي مابحبك ياادهم
ادهم لاه مش عايز حبك دي انا راجل مجوز وبحب مراتي وبعدين خرج وخبط الباب جامد ورا
نرمين قعدت علي الارض تبكي بعد شويه مسحت دموعها وقالت انا لذم اموتك ياهند انا أدهم يرفض حبي علشان واحده جربوعه زيك 
ـــــــــــــــــ
فرحه حد بيقرب عليها وبيحوال يلمسها غصب عنها 
فرحه بعد عني انت مين 
انتي ملكي انا 
فرحه بتقوم بعد عني بعد عني بقولك
مش هسيبك انتي ليا 
عدنان قومي يافرحه مالك
فرحه عرقانه وزي ماتكون حقيقه 
عدنان فرحه قومي قومي
فرحه قامت مفزوعه وحضنت عدنان 
عدنان اعوذ بالله من الشيطان الرجيم فيكي ايه ياجلبي 
فرحه كابوس ياعدنان كابوس
عدنان اخدها في حضنه وقعد يقرأ قران
فرحه سدت ودنها اسكت خالص ياعدنان
عدنان استغفر آلَلَهّ آلَعٌظُيَمً دا قران يافرحه 
فرحه مش طايقه اسمعوا اسكت واصل 
بعدين مسكت دمغها واغمي عليها
عدنان فرحه فرحه انه الحقي يامه فرحه 
خديجه طلعت علي صوت ادهم 
خير ياولدي في ايه
ادهم مش عارف هي كانت نايمه وقعدت تصرخ
ولما صحيت قعد اقران تعبت وبعدين زي ماانتي شايفه ساكته مش بترد
حنين دي مغمي عليها ياعدنان
عدنان صوح طب اعملها 
حنين جريت جابت برفان وقعدت تفوق في فرحه 
فرحه حصل ايه 
عدنان مالك يافرحه
فرحه استخبت في خديجه بعد عني انت شكلك زي العفريت ليه كده انت عايز تموتي
عدنان انا 
فرحه ايوه .. يتبع الفصل الثاني والعشرون اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent