Ads by Google X

رواية احببت مغرورا الفصل الرابع 4 - شهد عاصم

الصفحة الرئيسية

رواية احببت مغرورا البارت الرابع 4 بقلم شهد عاصم

رواية احببت مغرورا كاملة - بقلم شهد عاصم

رواية احببت مغرورا الفصل الرابع 4

سيف بصدمه:انتم 😳
عند مامت سيف وشهد
كريمه مامت سيف وناديه مامت شهد
ناديه:شوفتي الي ابنك عملو ده
كريمه:اه شوفت أنا كنت هتكلم معاه امبارح بس لقيتو نايم
وكان حاضن شهد علي فكره شكلهم بحبو بعض

ناديه :مش عارفه بقا بس انا عاوزه اطمن علي بنتي

كريمه :متخفيش هنشوف الموضوع ده بعدين

عند سيف وشهد

سيف :انتم 😳

شهد:هما مين دول

نانسي بغرور :انتي الي مين

شهد :وهو الغضب مالي عنيها:أنا ابقي شهد بنت خالت سيف وكمان مراتو

فريده :مراتو انت اتجوزت من غير ما تقولي

سيف :اه اتجوزت اعرفك يا شهد فريده تبقا اختي ونانسي تبقي بنت عمي

شهد:اهلا اهلا بيكم أنا مكنتش اعرف اني عندي بنت خاله قمر كده

فريده :اهلا بيكي أنا اصلا كان نفسي أن يكون ليا خاله وبنت خاله

شهد:حياتي ربنا يخليكي


كريمه:بنتي حبيبتي عامله ايه وحشتيني

فريده:ماما وحشتيني اوي

ناديه :اهلا بيكم

فريده:حضرتك تبقي خالتو صح

ناديه:ايوه انا خالتو يا روحي

فريده:ازي حضرتك

ناديه: كويسه يا روحي ...مش تعرفينا

فريده:اه دي نانسي بنت عمي

ناديه :ازيك يانانسي

نانسي بغرور: كويسه أنا طلعه فوق

سيف :ماشي يلا اطلعي انتي وفريده ويلا عشان ناكل

فريده:ماشي باي

شهد:باي
**
علي السفره
فريده:ايوه صح انت امتي اتجوزت يا سيف

سيف:امبارح

فريده :وانتم بتحبو بعض بقا

شهد وسيف في نفس الوقت قالو لا بعد كده قالو اه

فريده:يعني بتحبو بعض ولا لا

لسه كان سيف هيرد لكن شهد الي ردت قالت

شهد:اه احنا بنحب
وقربت من سيف اوي وطبعت قبله صغيره علي خد سيف

طبعا ده تحت صدمه سيف الكبيره وتحت غيره نانسي

نانسي بنرفزه : أنا طلعه فوق

شهد :وانا كمان

كريمه:تعال ياسيف عاوزه اتكلم معاك في حاجه

سيف :حاضر يا ماما

فريده:طيب وانا كمان هروح امشي شويه في الجنينه
..
عند سيف و كريمه

كريمه :سيف أنا عاوزه اعرف ايه الي بيحصل ده

سيف:ايه الي بيحصل

كريمه:ازي تتجوز شهد من غير ما تعرف

سيف : محصلش هي تعرف

كريمه: ازي تعرف وهي كانت بتنكر لما قلتلها

سيف بارتباك : هااااا لا تعرف أنا هخليها تيجي تقولك

كريمه :ماشي ياريت تيجي بنفسها تقولي عشان انا مسافره باريس عشان في شويه مشاكل في الشركه هناك وبفكر اخد خالتك معايا وهي عاوزه تطمن علي خالتك

سيف :حاضر

عند نانسي في الاوضه

نانسي :أنا مش هسبلها سيف تتهني بي سيف ده بتاعي أنا بس سيف ده ليا أنا بس مش لحد غيري

عند فريده في الجنينه

خالد :انتي يا شاطره روحي هاتي كوبايه مايه

فريده :شاطره وكمان كوبايه مايه ...انت مين يابني

خالد :يا بني انتي الي مين مش انتي خدامه هنا

فريده:اه ده انت باين عليك عنيك تعبانه اوي روح اكشف

خالد:انتي مجنونه يابت انتي انتي ازي تكلمي معايا كده

فريده:انت الي ازي تكلم معايا كده انت مش عارف انت بتكلم مين

خالد :لا معرفش محصليش القرف

فريده:اهو انت أنا فريده تحت سيف

خالد :بجد هو سيف عندو اخت قمر زيك كده

فريده بخجل :احم وانت مين بقا

خالد:أنا خالد ابن عم شهد

فريده: بجد مكنتش اعرف ان شهد عندها ابن عم ...وانت جي ليه بقا

خالد جي اطمن علي مرات عمي

فريده :ماشي باي

خالد :باي ياقمر

نروح عند شهد وسيف

شهد كانت وقفه في البلكونه وحطه الهند فري وبتسمع اغاني

سيف دخل الاوضه لقاها واقفه كده راح وحضنها من ورا ودفن وشو في رقبتها شهد خافت وبتحاول تبعد عنو راح قال

سيف :ريحي نفسك أنا مش هسيبك

شهد :ابعد عني بقا

سيف:لا وكمان أنا عاوزك في موضوع

شهد:ايه هو

سيف:عاوزك تروحي تقولي لخالتك انك مبسوطه معايا وأن انتي كنتي عارفه أن احنا هنتجوز بس مش بالسرعه دي

شهد:ماشي خلاص ابعد عني بقا

سيف:اه صح ايه الي انتي عملتي علي السفره ده

شهد بارتباك:عملت ايه يعني

سيف بخبث: بوستيني كده

راح قرب منها اوي وبسها من خدها

شهد:ايه الي انت عملتو ده

سيف:عادي زي الي انتي عملتي وكمان انتي مراتي
شهد:علي فكره انا عملت كده عشان يعرفوا أن احنا مبسوطين مش اكتر
سيف:اممم ماشي هو انتي مش هتلبسي حاجه عدله غير الي انتي بتلبسيه ده حاسس اني متجوز واحد صحبي
شهد: هو لبسي كده عجبك ولا مش عجبك
سيف :لا عجبني عجبني
سيف في نفسه:استني بس لما ماما وخالتي يسافره بس.. يتبع الفصل الخامس اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent