Ads by Google X

رواية قصتي مع مصاص دماء الفصل السابع 7

الصفحة الرئيسية

رواية قصتي مع مصاص دماء الحلقة السابعة 7 بقلم شادو

رواية قصتي مع مصاص دماء

قصتي مع مصاص دماء الفصل السابع 7

وفجئه .. خبطت يارا ف شخص ..
ووقعت ع الارض ..
ولما بصت له .. اتفجئت بالي شاافته
الشاب : انتي كويسه يا انسه
يارا : هه .. اه اناا كويسه
قامت يارا ونفضت هدومها
الشاب : انا اسف
بصت يارا للشاب وقالت
يارا : لا و يهم..
وقبل ما تكمل يارا كلامهاا
لمحت حاجه ف عيوون الشااب
عيوونه ... غريييبه !! مرعبه جداااا
اتعملقت ياارا ف النظر لعيوونه
وفجئه .....!!!!
افتكرت يارا الحلم الي حلمت بييه
الوحش الي قتل اختها واهلهاا
وقرب منها .. وقبل ما يقتهاا .. قدرت تفووق من الحلم
وولحظه .. فاقت ياارا
بصت يارا للشاب بس المره دي شاافته بهيئه الوحش ..
يارا : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه ...
بص الشاب لياارا باستغرااب ..!!!
الهدوووء ملي المكاان
الكل بيبصل لياارا باستغرااب ..
مصدووم من صرختهاا ..😮
مريم : يارا : ماالك في اييه
بس نظره يارا كانت موضحه كل حاجه
جسمها الي بيترعش .. نظرتها للشااب
مريم : انت كلمتهاا ... هيه مالهاا خايفه كده ليه
الشاب : صدقيني انا معملتش حاجه .. كل الي عملته اني اعتزرت عشان خبطتها
مريم : مالك يارا .. ايه الي حصل
رجعت يارا لوراا وخرجت من المدرج .. وهيه مرعووبه
وقفت يارا بره المدرج .. وحطت اديها ع قلبهاا
يارا : مافيش حاجه .. ايوه ده مجرد تهيء مش اكتر ..
انا بتخيل ..
خرجت مريم وساره ورا يارا ..
ساره : مالك يارا في اييه ..
يارا : هه ..$ لا ولا حاجه بس اتخيلت حاجه
مريم : طيب ادخلي ياللاا المحاضره هتبدا ...
دخلت يارا مع مريم وسااره المحاضره ..
بصت لقت الشاااب الي خافت منه .. اعد جمب جاسر ..
وبيبص لها بطريقه غريبه ..
لفت يارا وشهاا وهيه مرتبكه ..
وبعد انتهااء المحاضره ..
خرجت يارا عشان تقابل ياسمين ..
راحت ع المكان الي بيتقابلو فيه ..
بس ملقتهااش موجووده
اتصلت عليها .. بس مردتش
استغربت يارا .. وكررت اتصالها بياسمين اكتر من كذا مره
بس محدش رد ..
اعدت يارا ف جنينه الجامعه ..
مستنيه ياسمين .. يمكن تيجي
وقتها افتكرت يارا حااجه .. كانت نسيااهاا
ف الحفله .. شافت دم من تحت الباب .. وصووت بنات كانو بيصرخوو ...
فضلت يارا مصدووومه ...
يارا : انا ازااي نسييت حاجه زي دي ... الحفله دي فيها حااجه غريبه .؟... ولازم اعرفهاااا..
وقتها ...!!!
سمعت يارا وقتهاا صووت نونووه ..
لفت يارا وشهاا .. لقتها القطه
قطه السووده ..
بصه ل يارا بصه غريبه ..
قربت القطه ع يارا بهدووء
قامت يارا وبصت للقطه ..
لقت عنيهاا .. فيها حاجه غرييبه
عنيها سااحره جداا
كانها بتوصل لها رسااله
سمعت يارا صووت ياسمين وراها
لفت يارا وشها ..
يارا :ياسمين كنتي فيين .. ومردتيش ع المووب ليه
ياسمين : كان ورايا امتحاان ....ومعرفتش ارد عليكي
امتحاان مفاجيء
يارا : وعرفتي تحلي ...
ياسمين : اهااا عرفت ^^ عيب عليكي احنا ادها وادوود
بس انتي اعده ع الارض ليه
لفت يارا وشها .. اصل القطه كانت..
بس القطه اختفت وقتها ..
ياسمين : اي قطه ..
يارا : القطه الي كانت هناا
ياسمين: طيب تعااالي عشان انا جعاانه جداااا ...
راحت يارا مع ياسمينن ..
كملت يارا اليووم مع ياسمين .. وحضرت محاضرتها التاانيه
وبعد انتهاء المحاضره ....
خرجت ياسمين من المدرج ..
وراحت عشان تروح مع رزاان
بس اتفجئت يارا .. لما لقت الشااب الي خافت منه واقف مع رزاان
وقفت يارا مكانها .. كانت مرتبكه جدااااا ...
يارا : انا مش عارفه انا ليه خاايفه منه ..
انا بتهيء حاجاات غرييبه ..
وقبل ما تتحرك يارا ..
لقت القطه واقفه جمبها
بصت يارا .. لقت القطه بترجع لورا ..
استغربت يارا من القطه
هيه بتحاولت توصل اييه ..
وقتها .. لمحت رزان يارا .
رزان : ياارا تعاالي عايزه اقوول لك حاجه
راحت يارا ل رزاان .. بس قبل ما توصل لهاا
لمحت القطه بتلف حولين نفسهاا .. بسرعه
وبطريقه غريبه ..
وقفت يارا وبصت ع القطه .. مكنتش فاهمه هيه بتحاول توصل لها ايه
فضلت القطه تتحرك باسلووب غريب .. وبسرعه كبيره
رزان : يااارا ..!! انتي واقفه بتعملي ايه عندك
تعاالي ..
اتجاهلت يارا القطه ولفت وشهاا وراحت ع رزان
وقتها .. سمعت القطه بتنوونوو بطريقه مرعبه
لفت يارا وشها .. مالقتش القطه
بصت ف الارض لقت محفووره كلمه .. كلمه غرييبه
حرووفها .. مش مالووفه
كتبت يارا الكلمه ف الدفتر بتاعها .. بس كانت مصدوومه
ازااي قطه تعمل ده بنفسهاا ..
راحت يارا وقتها عند رزان وهيه متنحه
رزان : ماالك يا يارا .. في اييه
يارا : هه ..!! لا لاا ولا حااجه
رزان : اقدم لك مازن ..
مازن اقدم لك يارا اختي
قرب مازن ومسك ايد يارا عشان يسلم عليها
حست يارا برعشه ف جسمهاا .. رعشه رهييبه ..
شدت يارا اديهاا بسرعه .. وقالت : اهلا وسهلاا
يالاا يا رزان عشان نروح
رزان : هه .. طيب عن اذنك ..
مازن : اوك ^^ اشوفك بعدين .. اتشرفت بمعرفتك انسه يارا
لفت يارا وشهاا وماردتش عليه
وشدت رزاان ..
رزان : ايه يا بنتي .. تصرفااتك غريبه كده لييه
يارا ك ابدا انتي عارفه مش بحب اقف مع حد غريب
رزان : طيب يالاا بيناا ..
لفت يارا وشها عشان تشووف مازن واقف ولا لاا
لقته لسه وااقف .. وبيبص عليهم بطريقه مرعبه
وف لحظه .. اختفي
لفت يارا وشها وهيه مصدوومه .. الخووف اتملك قلبها ...$$$$
وبعد شوويه ... كانت ياارا ورزاان وصلو البيت
دخلت يارا اوضتهاا وغيرت هدوومها .. وكالعاده طلعت واتغددت مع مامتها ورزاان
وبعدها .. دخلت يارا اوضتهاا عشان تناام ..
طلعت يارا ع السرير .. عشان تنام ساعتين وبعدين تقووم تتعشا مع بابااهاا
وقتهاا افتكرت يارا القطه .. وتصرفتها الغريبه
يارا : انا مش فاامه هيه بتحاول توصلي اييه ...
قامت يارا ومسكت دفترهاا .. لقت الكلمه الي كتبهاا ..
فتحت يارا النت .. وحاولت تلاقي لغه مشاابهه للغه الي مكتووب بيها الكلمه ..
بس مالقتش .. احتااارت يارا وقتها
وقبل ما تقفل الاب توب .. لمحت موقع اسمه . كلماات خياليه ..
ومكتووب كلمه بحث ...
مافيهمتش يارا .. يعني ايه كلمه كلمات خياليه ..
بس اتملكها الفضوول وكتبت الكلمه
طوول البحث .. وخد وقت طويـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل
مقدرتش ياارا تقااوم وقتهاا .. وطلعت ع السرير وناامت .......
وبعد ساعه ونص .. سمعت يااراا صووت رسااله وصلتلها ع الاب تووب
بصت يارا لقت الكلمه مجاب عن معنااهاا
اتصدمت يارا لما قرت معني الكلمه ..
خطــــــــر ..
يارا : خطر ...!! اييه
بعتت يارا سؤال تاني وقالت .. وهيه مترجمه باي لغه ..
وصل لياارا الرد بعد دقائق ..
وقبل ما تفتح يارا الرسااله
لقت عنيين بلمع ف الضلمه ..
حطت ياراا اديها ع بؤهااا ..
سمعت حد بيقوول لها .. ماتخفيش
يارا : انت ميين
كان صووت بنت ..
البنت : مش لازم .. بس لازم تخدي بالك ..
يارا : من ايييه وانتي ميين
قربت يارا عشان تشووف مين الي بيكلمهاا
سمعت البنت بتقوول لها : ماتقربيش ..
اسمعي الي بقوول لك علليه .. انتي لسه محدش اكتشف هويتك
وا انتي ميين ... الكل بيدور عليكي .. وبمجرد انهم يلاقووكي هتقعي ف خطر
ابعدي عن الخطرر وماتخليش الفضوول يتسبب بقتلك
اتصدمت يارا من الكلاام .. قربت اكتر عشان تشووف ميين
بس اكتشفت ان الاوضه فااضيه ...
مفيش حد ف الااوضه
اعدت يارا ع الكرسي .. واستغربت الي حصل
يارا : مين الي كاان بيكلمني .. انا بتخيل ولا اييييه
سمعت يارا مامتها بتنادي عليهاا
الام : ياارا كفااياا نوووم .. تعاالي المسلسل الي بتحبيه بدااا
طلعت ياارا بره اوضتهااا ...
نسيت وقتها الكلاام الي اتقاال لهاا
واتوقعت انها كانت بتتخيل
كملت يارا يومها مع اهلهاا
وقتها .. افتكرت يارا الرسااله ..
دخلت يارا الاوضه بسرعه ..
بصت ع الاب تووب ..
بس اتصدمت .. لقت الرساله ممسووحه .. والموقه مقفوول
حاولت يارا توصل للموقع تااني .. بس معرفتش
كان مكتووب ف الرسااله الي مقرتهااش يارا .. انتي مين الاول .. وازااي عرفتي الكلمه دي
بس يارا مالقتش الرساله وقتها ..
**
سيدي : اللورد اميرال وصل هوا و حرمه
ابلغهم بايه سيدي ..
اياد : لحظات وهستقبلهم ..
ابعت رساله ل جاسر واطلب منه يجيلي فوراا
وبعد شوويه ..
وصل جاسر ودخل ع البااب الخلفي للغرفه
جاسر : سيدي امرت بحضووري ..
ايااد : وبعد بحث طوويل .. وصلتني الرساله الي عايزها
بس قبل ما اعرف مين هيه ... اتقفل الموقع وبطريقه غريبه
كانها عرفت اني بتعقبهاا
جاسر : سيدي .. طالما عرفنا انها مووجووده وبدا الفضوول يتملكهاا
هيه الي هتوصل لناا ..
اياد : انا مش هصبر اكتر من كده ...
جاسر امرك سيدي ...
وقبل ما يمشي جاسر ..
اياد : صح فين الهديه الي بعتهاالي
جاسر : حضرتك امرت بانها تمشي
ايااد : ههه محصلش ..
جاسر : هيه قالت كده بنفسهاا ..
اياد : قدرت تضحك علييك ...
ع العمووم .. ف منها كتير .. جيب لي اي واحده
جاسر : اومرك سيدي ..
وبعد ما مشي جااسر قال لنفسه
مش هتفلتي يا يااراا .. مش انا الي تضحكي علييه 
google-playkhamsatmostaqltradent