Ads by Google X

قصتي مع مصاص دماء الفصل الرابع عشر 14

الصفحة الرئيسية

رواية قصتي مع مصاص دماء الحلقة الرابعة عشر 14 بقلم شادو

رواية قصتي مع مصاص دماء

قصتي مع مصاص دماء الفصل الرابعة عشر 14

جزء من الحلقه السابقه ..
حست رزاان برعب .. وخووف ..
رزان : انا فيين .. وايه المكان ده
مسك مازن ايد رزان بقوه
مازن : تعالي معايا وانتي تعرفي ..
واول ما دخلت رزان القصر ..
رزان : آآآآآآآآآآآآآآآآآآه .. الحقوووني

جاسر : لو مقدرنااش نوصل لاختك .. هنخليها هيه الي توصل لنا ..
الي هتيجي برجليها ..

وقتها .. حست يارا ب رزاان ..
يارا : رزااااااااااااااان ..
دراكو ... خير .. في اييه
بصت يارا ل دراكو وجسمها بيترعش ..
يارا : اختي ف خطر ..

دراكو :انتي متاكده ؟!
يارا : حسيت بيها .. حسه انها ف خطر ومحتجاني
ياسمين : مستحيل انا سيباها مع الحراس ..
الحراس مراقبين المكان كويس
وقتها جيه اتصال ل ياسمين ..
وبعد دقايق..
قالت ياسمين والقلق باين ع وشها
رزان اتخطفت ....$$
دراكو : O 0 مصيبه
يارا : انا لازم ارووح .. هما عايزني اناا
دراكو : مستجيل اسيبك .
يارا : دي اختي ومش هسبها .. انا عارفه ممكن يعملو فيها ايه .$$
انا لازم امشي ..
مسك دراكو ايد يارا وقال
دراكو : قلت مستحيل .. هتتعرضي ل خطر
وممكن يسيطرو عليكي .. ممكن ياذوكي
يارا : كلامك مش هيمنعني اني امشي من هنا
وقف دراكو قدام يارا وعنيه بدات تاخد شكل تااني
شكل مرعب ..
وصووت ارعب ..
gasp رمز تعبيري

دراكو : يبقي هستخدم معاكي القوه
ياسمين : اهدي يا درااكو ..
يارا اسمعي الكلام .. حياتك هتبقي ف خطر
يارا : مش اهم من حيات اختي ..
مشيت يارا واتجاهلت تهديد دراكو
وقف دراكو قدامها ومسكها من كتفها بقوه ..
حست يارا وقتها ان جسمها ممكن يتكسر ف ايده ..
بص دراكو ل يارا وهوا متعصب ..
دراكو : ده اخر تهديد .. بعد كده انا
وقبل ما يكمل دراكو كلمته
شاف دمعه نازله ع خد يارا
قالت يارا بصوت حزين ..
يارا : ارجوك سبني ..
وقف دراكو للحظاات .. وهوا مش قادر يتحرك
حس باجساس غريب ف الوقت ده ..
قدرت دموع يارا تسيطر ع مشاعره ..
ع قوته .. ع جسمه
مقدرش يتحرك
وقتها .. مسكت ياسمين يارا وهدتها ..
وطلعتها ل غرفتها .. بعد ما وعدتها ان اختها هترجع اليومين دوول..
نزلت ياسمين ل دراكو ..
بس استغربت .. انها مالقتهووش
دورت ياسمين ع دراكو ف كل حته ..
بس الغريبه انه اختفي ..
gasp رمز تعبيري

ياسمين : احسن يكوون عمالها
وراح لوحده للقصر ..
دي مصييبه .. لو مسكووه مش هيعرف يخرج ولا يهرب
وهتبقي دي فرصتهم .. ف انهم يقتلووه
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه يا متهوووووووور ..@@@@

وقتها .. راح دراكو ل قصر اياد ..
وقدر يدخل القصر
وبعد ما هدد حارس من الحراس بالقتل ..
قدر يعرف مكان رزان .. وحبسنها فيين
راح درااكو للمكاان
وقتها سمع صوت صرييخ ... صريخ بصووت عاااااااالي
فتح دراكو البااب بهدوووء ودخل ..
بس المكاان كان ضلمه ... ضلمه اووووووووووووي

دراكو : انسه رزان .. ارجووكي اهدي
انا هساعدك ..
وقبل ما يكمل كلمته ..
حس ب حاجه غريبه ..
صوت غريب ف المكاان
دراكو : ده فخ ..
وقتها سمع ضحكه اياد قريبه منه ..

_______________________
وقتها كانت ياسمين بتتكلم ف التليفون ..
مع رئيس هيهئه الصيادين
ياسمين : احنا لازم ننقذ دراكو مهما حصل
...
اذااااي .. منقدرش نتخلي عنه
ده ساعدنا كتيير ..
....
مش معني ان يارا بقت معانا وعرفنا انها الوريثه ف نسيبه
....
بس حضرتك .. هوا ..
....
حاضر يا فندم ..اومرك ..
رمته ف الارض ..
ياسمين : ليه يا درااكو .. ليه عملت كده
وقتها كانت يارا واقفه ورا البااب وسامعه الي قالته ياسمين ..
فهمت يارا ان دراكو ف خطر
ومحدش هيقدر يساعده ..
وقتها مشيت يارا بهدووء وخرجت من القصر

وبعد شويه ..
طلعت ياسمين عشان تشوف يارا نامت ولا لا ..

وبعد دقايق ...
ياسمين : ياااااااااااااااحراااااااااااااااااااااااااااس ..
_________________

حاولت وقتها يارا توصل لقصر ايااد بسرعه .. قبل ما ياذي دراكو
او رزان ..
فضلت تجري يارا بسرعه .. بسرعه رهيبه
وهيه بتقول ل نفسها ..
يارا : رزااااااااااان . رزاااااااااااااااااان
انا جااايه ..
ارجووكي استحملي ..

وقتها .. كانت رزان ف الحبس ..
ودموعها ع خدها
المكان ضلمه وكل الي سامعااه اصواات صرييخ
ف كل مكاان...
وبعد دقائق .. سمعت رزان صوت خطواات
بتقرب اكتر واكتر
وفاجئه ... ظهر ضوووء .. قريب
بدات تشووف رزان الي حواليها
رزان : خرجوووووووووووني من هناااااااااااااااااااااا
سمعت رزان صوت الحارس ..
الحاارس : هشششششششش .. هدوووووووووء
احسن تصحيهم
رزاان : انت بتتكلم عن ايه
وقتها شاافت رزان حاجه بتتحرك جمبها
حاجاات .. بتتحرك بسرعه .. بسرعه كبيره
سوووده .. مكانتش شاايفه ملامحها
وفاجئه ...
شافت رزان جمجمه .. اترمت عليها
نص وجه انساان
والنص التاني متاكل ..
رزان : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه .. الحقووووني
وقتها شافت رزاان شعر اسوود طوووووويل .. مخطي اجساام صعغيره .. نازل من بوؤها دم ..
وعنيها حمرا ...
وبتتحرك بسرعه غريبه ...
متجمعه ع جسم انساان .. ومش متبقي منه غير دراعه ..
وقطع من جسمه ..
_________________

مسك جاسر دراكو ..
وبعد عذاب انهك جسم دراكو
وداه ل اياد ..
وبعد مما دخل دراكو ع اياد ..
اياد : اهلن ..
واخيرا جيت ..
دراكو : فيين .. فين رزان
اياد : هه يااااااه .. متوقعتش ان ليها اهميه للدرجه دي عندك
دراكو : انت اذتها ..؟؟@@@
اياد : هههه .. العصبيه مش هتفيدك
ولو اذتها ولا لا .. ف دي حاجه تخصني مش تخصك

وقتها سمع دراكو صووت صارخه عااليه..
اياد : اوبس .. شاكلك مش هتحلق تنقذها ..
دراكو : لو حصل لها حاجه مش هسيبك
اياد : لو تهمك للدرجه دي
قول لي فين يارا
دراكو : معرفش ..
اياد : الكدب مش هينفعك
قرب اياد ع دراكو .. ومسكه من رقابته
دراكو : ابعد ايدك القذره عني
اياد : انا ممكن اعرف مكانها بنفسي
قرب اياد اكتر واكتر ع دراكو
دراكو : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه ابعد عنييييييييييييي
وقتها حس دراكو ب انياب اياد بتقرب من رقابته ..
وقبل ما يغرز اياد انيابه ف جسم دراكو ..
سمع اياد صوت مازن
بيبلغه ب وصول يارا للقصر ..
جات بنفسها سيدي ..
وقتها رمي اياد دراكو ف الارض
اياد : اخيرا ..
جبوها هنا بسرعه
دراكو : غبيه ...@@@

وبعد شويه ..
جات يارا مع الحراس وهما مسكنها
كان جاسر ف الغرفه مستنيها
جاسر : هه .. متوقعتش انك تيجي بنفسك
يارا : فين اختي
جاسر : سبونا لوحدنا
خرجو الحراس وسابو يارا مع جاسر
قرب جاسر ع ياارا وقال
بقي انتي وريثه العرش .. انتي
يارا : فين اختي
جاسر : هه ولو مقلتلكيش فين هيه هتعملي ايه
قالت يارا بثقه .. احسن لك تجبها
جاسر : هتعملي اييه
قربت يارا ع جاسر وقالت ب غضب
يارا : بلاش تعرف .
وقتها حس جاسر ب احسااس غريب
قوه غريبه خارجه من يارا
قربت يارا ع جاسر .. وهيه بتردد
فيين اختييييييي ..
وقتها حس جاسر ب خووف من يارا ل اول مره
مقدرش يسيطر ع نفسه ..
وفاجئه .. مسكها من دراعها ورماها ع الحيطه
وقتها دخل اياد هوا والحراس
اياد : ايه الي بيحصل هنا
بص اياد .. لقي يارا واقعه ف الارض ..
وبتتنفس بالعافيا
وجاسر متحوول .. وعنيه حمرا
وبيهمس بكلام غريب
راحو الحراس ومسكو جاسر بسرعه ..
قرب اياد ع يارا وحط اديه ع راسها
وقتها يارا محستش ب نفسها
بس سمعت كلماات .. كلمات هدت غضبها
..
وبعد شويه .. فاقت يارا لقت نفسها ف غرفه
يارا : انا عارفه الغرفه دي ..
وقتها افتكرت يارا ماازن .. وان دي الغرفه الي كان هيهاجمها فيها
.. وفاجئه
لمحت خياال اسود بيقرب عليها
يارا : آ آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه .. ابعد عنيييييييييييييي
فضلت يارا تصرخ وغمضت عنيها ..
وقتها سمعت صووت .. ارق ما يكون
اياد : اهدي .. ممكن تهدي ..
فتحت يارا عنيها ..
لقت اياد ماسك اديها وبيحاول يهديها
قامت يارا مفزووعه
يارا : بب برنس ايااد
اياد : ههه .. هوا انا بخوف ببدرجه دي
يارا : انا .. انا اسفه انا
قام اياد وقرب ع ياارا
اياد : اسفه ع ايه
يارا : ع اني .. اني
اياد : انتي متوتره كده ليه
رجعت يارا اكتر واكتر ل ورا
يارا : عشاان انا ..
اياد : انتي معملتيش حاجه غلط
كل الي عملتيه انك حرمتيني من اني اشوفك كل يوم
بعد ما هربتي
شيفاني قاسي للدرجه دي ..
كلمات اياد وقتها \خلت قلب يارا من غير ما تفكر حته
حست ب احسااس غريب
جسمها كله اترعش ..
قالت يارا وهيه محرجه ..
انا .. انا مش عارفه اقول اييه
اياد : قولي انك رجعتيلي تاني
مش ل دراكو ..
يارا : انا .. انا
وقتها افتكرت يارا اختها
يارا : رزاااااااااااااان .. اختيييييييييي
هيه فييييييييييين
اياد : اختك بخير .. مقلقيش
يارا : عايزه اشوفها
ارجوووك ..
اياد : هخليكي تشوفيها .. بس مش انهرده
يارا : لاااااااا انا انا عايزه اشوفها
قرب اياد ع يارا وحط اديه ع بئها
اياد : تؤ تؤؤ .. لازم نسمع الكلام
اتحرجت يارا ومقدرتش تتحرك..
وقتها مقدرش اياد يتمالك نفسه ..
كانت اول مره يشوف بنت برئيه للدرجه دي
جسمها وهوا بيترعش ب مجرد انه يقرب منها
وشها الي بيحمر بسرعه غريبه
عنيها وهيه ش قادره تبص حته عليه
اياد : انتي خايفه مني ..
يارا : خخ خايفه .. انا .. انا خااايفه
لا مش خايفه ..
اياد : امال بتترعشي ليه
يارا : لا بس انا ..
اياد : بس انت ايه
قرب اياد ع ياارا وهمس ف ودنها
اياد : محرجه
وقتها مقدرتش يارا تنطق ..
بص اياد ل يارا وضحك
اياد : هههههههههههههههه .. بجد مش قاادر
يارا : انت انت بتضحك ع اييه
اياد : انتي محرج مني
بصت يارا ل اياد وهيه متعصبه
يارا : مش محرجه @@
اياد : اماال ايه ؟؟
ياارا : بس انت ممكن يعني .. تشرب دمي
تقتلني ..
ابتسم اياد ومسك ايد يارا
اياد : مم .. فعلا انا مش قادر اقاوم دمك
بس بردو .. مقدرش ااذيكي
وقبل ما يخرج اياد من الاوضه
اياد : بس خلي باك .. ممكن يجي الوقت الي مقدرش اتحكم فيه ف نفسي
وغصب عني وقتها .. مش هقدر اسيبك
بصت يارا ل اياد والخوف بدا يسيطر عليها
اياد : خلي بالك من نفسك
يارا : انا عايزه اشوف اختي
ايااد : ف الوق المناسب ,.. لو بقيتي مطيعه
هخليكي تشوفيها
سلام
جريت يارا ع الباب عشان تلحق اياد
بس كان اختفي ..
قفلت يارا البااب .. وهيه مش عارفه تعمل ايه
طلعت يارا ع السرير .. وهيه بتفكر ف اختها ودراكو .. مش عارفه تعمل ايه
وبعد شويه ..

سمعت يارا صوت اختها بتصرخ زز بتصرخ بصوت عاالي
مقدرتش يارا تستحمل ..
وعصت اوامر اياد وخرجت من الاوضه
جريت يارا ع بره .. ف اتجاه الصووت
وبعد ما وصلت .. لقت بااب .. بس كله دم
سيطرت يارا ع خفها .. وفتحت البااب
واول ما دخلت .. كان المكان
ضلمه ..
مكنتش شايفه حااجه ..
دخلت يارا وبدات تنادي ع رزان
يارا : رزااان .. رزاااااان انتي فيين
سمعاااااااااااااني ...
وقبل ما تكمل يارا كلمتها
اتقفل الباااب .. فاجئه ..
حطت يارا اديها ع قلبها .. وهيه مش عارفه تتحرك
وفجئه .. حست بحاجه بتلمسها
يارا : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه .. آآآآآآآآآآآآآه الحقوووووووووووووووني
لقت وقتها يارا حد مسك كتفها وشدها عليه ...
وفاجئه ..
يااترا ايه الي حصل .. ل يارا
وايه الي حصل ل رزان ودراكو
ده الي هنعرفو ف الحلقه القادمه 
google-playkhamsatmostaqltradent