قصتي مع مصاص دماء الفصل الثاني عشر 12

الصفحة الرئيسية

رواية قصتي مع مصاص دماء الحلقة الثانية عشر 12 بقلم شادو

رواية قصتي مع مصاص دماء

قصتي مع مصاص دماء الفصل الثاني عشر 12

بصت يارا حوليها ..
بتحاول تلاقي مهرب ف الاوضه ..
وهيه بتتحرك .. اتخبطت ف زهريه ..
وقعت ع الارض واتكسرت
وفجئه .. سمعت ياارا صووت .. صووت الوحش
صحي .. وبيقرب ع مكانن يارا
يارا : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه ... الحقوووني
معرفتش يارا تعمل اييه .. تجري ولا تروح فين .
الوحش بيقرب اكتر واكتر
نظرته المرعبه .. اسنانه الي كلها دم
سرعته .. وهوا بيقرب ع يارا ..
مقدرتش يارا تتمالك اعصابها
حست انها خلااص هتمووت
وفجئه ..
اغم عليها ..
وبعد شويه ..
يارا ك انا فيين .. ميين دووول
صحيت يارا لقت اشخااص لبسين اسود
ووقفين حوليها ..
يارا : ايه الي بيحصل هناا ..
حاولت يارا تقووم .. بس مقدرتش تتحرك ..
يارا : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه .. مش قادره اتحرك .. ايه الي بيحصل
بصت يارا .ز لقت اختها وامها واقفين من ضمن الناااس
وامها بتعيط .. عليها ..
يارا : ماماااااااااااااااااااا .. مامااااااااااااا الحقينيي .. انا مش عارفه اقووم
وفجئه .. لقت يارا شخص شايلها .. وبينزلها لمكاان .. مكاان ضلمه
وسابها وطلع هوا ..
فضلت يارا مصدوومه ..
ايه الي بيحصل ده ..
قربت رزاان .. كان ف اديها ترااب
نزلت دمعت رزاان ورمت الترااب ع يارا
يارا : آآآآآآآآآآآآآآه .. رزااااااااان .. رزااان بتعملي اييه
المكاان بقي ضلمه اكتر واكتر
مابقتش شاايفه حااجه ..
يارا : الحقوووووووووووووووووووووني .. الحقوووووووووني
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه ..
مكنتش يارا شايفه حااجه .. المكاان ضلمه ..
حاولت تتحرك .. بس مافيش فايده
وبعد لحظاات
قدرت يارا تتحرك ..
حركت جسمها .. وحاولت تخرج من المكاان .. الي هيه فييه
بس مش عاارفه ..
كانها اتحبست ف تبووت ..
يارا : آآآه .. اخيرا .. في ضووء ..
بصت يارا جمبها ف الوقت ده .. عشان تعرف هيه فيين
..
يارا : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه .. آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه الحقووووووووونيي
لقت يارا جمبها هيكل عضمي ..
وباقاايا عضاام لجسم ..
يااارا: آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه ..
انااا ف مقبره ... اناا مدفوونه .. آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه
وفجئه .. مسكت ايد كتف يارا
يارا : ’آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه
سمعت صووت .. صوت بيقول لها .. اهدي ..اهدي
قامت يارا بسرعه ..
لقت نفسها ع سرير .. وفي بنت جمبها
يارا : انا اناا فيين .
البنت : اهدي ..الاول ..
بدات يارا تاخد نفسها ..
وتصيطر ع اعصابها .. يارا :ده كان كبووس ..!!
بصت يارا للبنت ... لقتها لابسه فستان اسوود .
وع وشها مكيااج غريب .. مكياج غريب
مرعب ..
يارا : انتي مين ..!!ا
البنت : انا زي .. زيك ..
بعدت يارا عن البنت وقالت ..لاا .. انتي مش فاهمه
انا .. انا مخطووفه
البنت : .. مانا كمان مخطووفه ..
يارا : يعني .. يعني انتي مش
البنت : لاا .. مش مصااصه دمااء
يارا : يعني كلامي صح ..
كل الي هنا مصااصي دماااء ..
والكوابيس الي حلمت بيا قبل كده مكانتش كوابيس ..
البنت : انا مش فاهمه انتي بتتكلمي عن ايه
بس كل الي اقدر اقلولهولك
انك بقيتي ملك ليهم .. وحاولي تتعودي ع كده ..
قامت االبت من جمب يارا ..
وقبل ما تمشي .. سالتها يارا وقالت
يارا : مين الي جبني هناا .. ف الاوضه دي
انا الاول مكنتش هنا ..
البنت : برنس اياد .. دخل وكان شيلك ع ايده
وطلب مني اني ابقي جمبك
يارا : برنس اياد ...!!!
البنت : انا همشي دلوقتي عشان متحطش ف متاعب
ولو احتجتي اي حاجه ..
ناديني ..
انا اسمي .. دايانا
خرجت دايانا من الاوضه
فضلت يارا اعده ع السرير .. وجسمها بيترعش ..
يارا : انا ايه الي جبني هناا
وقتها .. دخلت الخادمه
وطلبت من يارا انها تلبس الفستان الي ادتهولها
لبست يارا الفستاان ..
وراحت مع الخادمه
كان الخووف كتملك من قلب يارا
مش مطمنه .. لاي حاجه ممكن تحصل
وبعد لحظات
دخلت يارا مع الخادمه
ل مكاان .. مكاان غريب
مرعب .. في بناات . بناااااات كتيير
اوووي ..
يارا : انا فيين ..
الخادمه .. انتي بقيتي من بنات البرنس ..
ومكانك هنا
دخلت الخادمه يارا وقفلت البااب عليها ..
بصت يااارا ع اشكاال البنات ..
الجمال قاسم مشترك ما بنهم ..
الي لفتت نظر يارا .. واحده
كان باين عليها الضعف
كانها هتمووت ..
قربت يارا منها ..
ولسه هتكلمها .. سمعت صوت ديانا
دايانا : منصحكيش تكلميها ..
يارا : لييه .. مش فاهمه
ديانا : ده مصيرر اي بنت تتحدي البرنس ..
الموت ..
يارا : تتحدااه .. هيه اتحددته
ديانا : ايوه .. حاولت تهرب من هنا
معانه حظرها ..
وقتها .. لفتت بنت نظر يارا .. بنت جميله جداا
معظم البناات اعدين جمبها ..
يارا : ومين دي
ديانا : دي اليس ...
ودي المفضله عند البرنس ..
كل البنات حوليها ..
بحبو يبقو جمبها .. عشان تحميهم
يارا: تحميهم ..!!
ديانا : انتي لسه مش فاهمه الحياه هنا عامله ازااي
احنا هنا عباره عن تسليه .. زي ما تقوولي .. ترفيه
للبرنس ..
يارا : ازااي ..!! ويعني ايه ترفيه
ديانا : زي ما انتي شاايفه .. هنا في عدد كبير من البنات
كل الي ف الغرفه..
للبرنس اياد ..
والبرنس اياد هوا اعلي مرتبه ف مصاصي الدماء
والدراع اليمين للحاكم ..
وف غياب الحاكم .. بيبقي هوا بداله
كل الي هنا .. زي ما تقوولي
تغذيه بس من نووع جديد
يعني .. بيامر البرنس الحراس .. يجبوولو مجموعه من البناات
بيجو هنا .. وبيختارو مننا
في منا بيبقي محظووظ زي اليس ..
دي بقت مفضله عند البرنس .. ازااي معرفش
يارا : يعني ايه مفضله ..
ديانا : يعني محدش بيلمسها كتير
ولا بيشرب دمها .. ولو لمسها البرنس
بيامر الحراس .. يجبولها افضل انواع الدم
ويحقنوها بيه .. عشان صحتها تبقي كويسه
اما دورا .. ف كانت من المفضلين للبرنس بر دو
بس اتتحددته .. وحاولت تهرب من هنا
والي مسكها .. الحارس الشخصي للبرنس
اسمه مازن ..
اتصدمت يارا اول ما سمعت الاسم ..
ياار ا : مم مااازن ..!!!!
ديانا : ايوه ... الي هجمك
والبرنس نقذك منه ..
مازن لو مسك واحده .. مهما كانت
معادا سالي .. يبقي مصيرها المووت
بس انا استغربت .. لما البرنس نقذك منه
يمكن عشان انتي جديده ..
وقبل ما تكمل ديانا كلامها
دخلت الخادمه ..
الخادمه : البرنس ايااد .. طالب منكو انكو تجهزو نفسكو للحفله
اليس : حفله ..
الخادمه : بعد نص ساعه بالظبط .. تنزلو للقاعه الكبيره
وياريت من غير مشااكل
ديانا : تعالي معايا يا يارا ..
راحت يارا مع ديانا
وقتها .. بصت ع دورا ..
كانت هتقوووم عشان تتجهز للحفله
مسكتها االخادمه وقالت..
الخادمه : ع فين ..
دورا : انا .. هجهز نفسي ..
عشان .. عشان الحفله
الخادمه : مافيش حفلات لييكي .. دي اوامر البرنس ايااد
خرجوو البناات ككلهم من الغرفه ما عادا دورا
وقبل ما يتقفل البااب .. دخل 2 من الحرااس ع دورا
بصت يارا وراها ..
لقت الحراس دخلو الاوضه وقفلو البااب
ديانا : متبصيش ورااكي
وامشي ع طوول .. ده قانون من قوانين النجااه
يارا : بس هيعملو فيها ايه ..
ديانا : بردوو دي حاجه متخصكيش
وقتها سمعت ياراا صوت دورا بتصرخ ..
دورا : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه

اتصدمت ياراا .. وحطت اديها ع بوئها ..
وبعد لحظاات ..
وصلت يارا مع ديانا والبنات ع الحفله ..
كانت حفله كبييييييييييييره .. اوووي
دايانا ..: امشي ورايا ..
خلي ابتساامتك ع وشك ع طوول
ومتبصيش لحد كتير .. عشان لو حد خد باله منك او عجبتيه
هتبقي وجبته انهرده
يارا : وو ووجبته ..!!!
دايانا : زي ما انتي شايفه ..دي حفله للعائلات العريقه من الفامبير ..
واي واحده مهما كاانت
واختروها ..
هتبقي ملكهم ..
2 مالكيش دعوه بيهم
واوعي تستفزيهم ..
اليس ..
جاسر ..
ممكن الاتنين دوول يتسببو بقتلك
يارا : انا عايزه امشي من هناا ..
مسكت دايانا يارا من كتفها .. وصرخت بوشها وقالت
لو حد سمعك .. مصيرك هيبقي زي دورا .. افهمي ده
ودلوقتي .. تعالي معايا
فضلت يارا ماشيه مع ديانا ..
مرعووبه من الي بيحصل ..
حطه اديها ع قلبها .. وجسمها بيترعش
خايفه .. من ان اي حد يقرب عليها
ويشرب دمها..
ديانا : تعالي نعد جمب اليس ... هنبقي باماان
راحت يارا واعدت مع ديانا جمب اليس ..
وقتها ..

سمعت اليس بتضحك مع البناات
قالت واحده منهم ..
انا فرحانه من انهم اخيرا قتلووها
دي كانت عملالنا قلق كبيير
اليس : هههه ولا قلق ولا حااجه
دي كانت تفهه
ومصيرها معرووف ..
بس انتي مكنتيش متضايقه من وجودها يا اليس .. وخصوصا انها كانت المفضه قبلك
اليس : انا .. اتضاايق ..
دورا ولاا اي حااجه عشان اتضاايق من واحده زيها
وكمان اخيرا خلصنا منهاا
حست وقتها يارا .. بضيق وغضب ..
كانت مخنووقه من اسلووب اليس ..
وفجئه ..
ياارا : ازااي .. ازااي تتكلمي ع واحده زيك كده
لفت اليس وشها ..
اليس : نعم .. انتي بتكلميني
يارا : ازاااي .. تبقي بالغبااء ده
تتمني الموت ل واحده من جنسك
واحده .. زيك .. ع ايد وحووش
اليس : مين دي ..!!
ردت بنت وقالت : دي .. الجديده
الي البرنس نقذها
اليس : ههههههه شكل الخضه .. صيطرت ع اعصاابك
انتي مش عارفه بتكلمي ميين ..
قامت يارا وهيه متعصبه ..
يارا : انتي واحده تافهه .. مثيره للشفقه
واحده .. عباره عن تسليه ..
لوحش ..
انتي ولا حااجه
قامت اليس وهيه متعصبه وقالت ..
شكلك عايزه تجربي الالم ..
تقربي العذااب ..
دايانا : كفاايا يا ياارا ..
اسفه يا اليس .. هيه مش قصدها
هيه لسه جديده ومتعرفكيش ..
يارا : وميشرفنيش اعرفها ..
اليس : انتي زودتيها عن حدك ..
وقتها ..
سمعت اليس صوت موكب باكوندا
وبعد لحظاات .. كل الي ف الحفله
وطوو احترام ليها
دخلت باكوندا الحفله ..
كانت يارا هيه الوحيده الي واقفه
ومستغربه .. من الي حصل
مش عارفه تعمل ايه
راح اياد وسلم ع باكوندا .
اياد : اخيرا وصلتي
باكوندا : ههه .. مخبتش عنكو كتير ..
لمحت باكوندا .. يارا واقفه
هيه الوحيده الي مركعتش ..
باكوندا : جبوهاا ..
راحو الحرااس ومسكو يارا ..
اترعبت وقتها يارا ..
يارا : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه ..آآآآآآآآآآآه سبووني
قالت ديانا ل نفسها ..
غبيه .. حظرتها كتيييير ..
وقفو الحرااس يارا قدام باكوندا واياد
باكوندا : ميين دي ..
اياد : دي بنت جديده
باكوندا : واضح انها مش متعلمه الاحتراام ...
ودي مسؤليتك يا اياد ..
يارا : مش الاحتراام اني انحني لمجموعه من الوحووش
عمر ما ده يبقي احتراام
بصت باكوندا ل ياارا وهيه متعصبه ..@@
باكوندا : البنت دي لازم تتادب .. انهرده
اياد : خدوها من هناا
مسكو الحرااس .. يارا
يارا : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه ... سبوووني .. ابعدو عني .
حست وقتها يارا باحساااس غريب ..
حست باماان ..
اول مره يدخل الاحساااس ده لقلبها ..
وبعد شويه
رمو الحرااس يارا ف سجن تحت الار ض..
فضلت يارا ساكته ..
مابتتكلمش ..
حسه باماان .. اماان اول مره تحس بيه
وقتها .. كملت ديانا الحفله .. هيه والبناات
حست دايانا .. بااحاجه .. قلقه الحرااس
في حرجه كتييره ف الحفله
وبعد لحظاات
سمعت دايانا .. صوت ماازن
الحرااس : في خطر .. خطر بيقرب
دايانا : ماازن بيحظر البرنس ..
في هجووم ع القصر
بداو البناات يهربوو .. بسرعه
كل الي ف الحفله .. خد حظروو .
فضلو مستنينن الهجووم ..
وبعد شويه ..
الحرااس : مافيش خطر ..
استغرب اياد من الي حصل
اول مره مازن يغلط ف تحديد الخطر ..
وقتها كانت يارا تحت ف السجن ..
لقت بااب السجن بيتفتح ..
ودخلو اتنين ..
وقفلو البااب ..
الخووف سيطر ع قلب يارا ..
قالت ل نفسها : اكيد هيموتووني زي دورا
..
مسك واحد فيهم يارا من رقبتها
وقرب عليها ...
يارا : ابعدو عني .. آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه
كتم التااني بوء يارا ..
وقبل نا يغرز انايبه ب جسمها ..
حس .. بالم غريب . ف جسمه
وقع ف الارض وجسمه بيترعش ..
وقتها . ظهرت السلسه
ع رقبه يارا ..
لمحت يارا ضووء .جي من رقبتها
بصت .. لقت السلسله ع جسمها
يارا : ال السلسله ..
بعد مصااص الدمااء التااني عن يارا ..
وقبل ما يهرب
وقع ف الارض وجسمه مشقووق نصين
بصت يارا .. لقت شااب ..
دخل السجن ..
الشااب : واخيرا لقيتك
يارا : انت ميين ..
الشااب : هتعرفيني بعدين ..
تعالي معايا
ومن غير تردد .. مسكت يارا اديد الشااب .. وهربت معااه
وقتها .. حس ايااد احسااس غريب
قام بسرعه ..

وقبل ما ينادي اياد ع الحرااس
سمع صووت صريخ ...
الحرااس : دراااااااااااكووو .. دراااااااكوو ف القصر
واول ما سمعوو البناات .. اسم درااكو
الكل صرخ وجري .. كل وااحد حاول يحمي نفسه .. ..
ايااد : احمو مدااخل القصر ..
واحمو باكونداا .. بسرعه
راح ايااد مع الحرااس . عشان يواجهو درااكو
اياد : فكو .. مازن
وجبووه .. ..
وبعد لحظاات ..
وصل مازن ل ايااد ..
راحو ع البواابه الرئيسيه ..
لمحوو .. ظل واقف من بعييد
بصو فووق ..
لقو دراكو واقف .. ع السوور ..
ايااد : وجوودك مش مرغووب فيه
وقبل ما يامر اياد مازن بالهجووم
دراكو : ههه .. مجتش عشاان احاربك
جيت عشان ليه حاجه هنا ..
ومش عايز غرها
بص ايااد .. لقي يارا واقفه جمب دراكو ..
وفئجه ..
اختفوو
قال اياد ل نفسه : .. مستحيل .. مستحيل يكوون جي عشاان دي بس
وميين ديي ..!!
اعرفوولي من البنت دي بسرعه
واضح انها خطر كبير
وجبوولي جاسر ..
الحرااس : اومرك سيدي
..
وبعد لحظاات .. وصل جاسر ل اياد
مسك اياد جاسر من رقبته
اياد : ميين البنت الي انت جبتها
قوولي بسرعه ...
اياد : ديي .. دي بنت معايا ف الجامعه
وعرفت ب حقيقتنا ,, ف عشان كده انا جبتها
اياد : وليه ملعنتهااش ..
جاسر : لعنتهاا .. لعنتها يا سيدي
وقدرت تفك اللعنه ..
اتصدم ايااد من كلام جااسر
اياد : غبييييييييييييييييي ..@@@@@@@@@
ازااااااااااااااااي مقولتلييش
ياا حراااااااااااااااااس ..
الحقووو ب درااكو
وجيبوو منه الوريثه الشرعيه ..
اتصدم جااسر اول ما سمع
الي قاله ايااد
جاسر : الوريثه 
google-playkhamsatmostaqltradent