رواية لعنة اسيا كاملة جميع الفصول - بقلم بسمة سلام

الصفحة الرئيسية

رواية لعنة اسيا بقلم بسمة سلام كاملة جميع الفصول من الفصل الأول إلى الفصل الأخير عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل Pdf

رواية لعنة اسيا كاملة

رواية لعنة اسيا البارت الأول

مازن: انتي مين
اسيا:..
مازن: انتي مين يا انسه مش بكلمك 
اسا: تنظر له ف عينه فقط 
مازن: اي انتي طرشه ولا تكونيش عميه او خرسه
تقطعه اسيا: بقبله قويه جدااا تستمر لوقت طويل 😗
لم يمنعه مازن معا انه لا يعرفها ولكن كان يشعر بالاطمانين احب هذه اللحظات كثير لم يمنعها بل كان يستمع برائحتها ونفسها  
اسيا: تبعد عنه
مازن بصوت واطي:: طيب لي بس متخليكي.... اح احم احم اقصد انتي مجنونه انتي ازاي  تعملي كدا مع حد متعرفيهوش
اسيا::..انا 
مازن:: لا متقوليش واخير سمعت صوتك مش مصدق يعني طلع عندك لسان كمان وبتسمعي 
اسيا::ايو انا بتكلم بس مش لغتك 
مازن::نعم مش لغتي امال اي  بتتكلمي لغه الارنب ولا اي ههه... امال الا بتتكلمي دلوقتي دا اي 
اسيااااا:::مانا بوستك عشان كدا 
مازن:...
اسيا: انا هفهمك انا مش بتكلم لغتك عشان كدا كان لزم المس  شفايف حد عشان اتكلم زيو
مازن: باستغراب طيب أنتي  مين يا برتقاله انتي 
اسيا: لتظر بجانيها مين برتقانه 
مازن: انتي بشعرك دا
اسيا مانا قولتلك اسمي اسيا 
مازن: اه وانا امريكا الجنوبيه😹
اسيا: اهلا بيك 
مازن: اي داانتي صدقتي 
اسيا: ايوو
مازن: يلهوي يا ما  بصي انا اسمي مازن ونتي اسمك الحقيقي اي 
اسيا: انا الاميرة الصغيرة  اسيا من مملكه الاحلام 
مازن: طيب يا ستي انا  هعمل مصدقق ف اميرة تبقا لبسه
 كدا يا برتقاله انتي 
اسيا: اولا انا قولتلك انا اسمي اسيا مش برتقاله وبعدين لون
 شعري دا للاميرات بس الا من دم الامير الاكبر ولو حد من
 بلاد الاحلام فكر يبقا كدا بيعاقب اقوي عقاب ممكن تتخيلو 
اما عن لبسي انا ف لعنه وعشان اخرج منها وارجع لمدينه
 الاحلام  لزم القي خاتم الندء لو ملقتوش م هرجع تاني
مازن::منتي ف ايدك كذا خاتم والسنسله كمان الا ف رقبتك
.... يستغرب من لمعان الجوهرة الا جوهم.... دي طب ممكن
 اصورهم 
اسيا::يعني اي
مازن::لا بجد طيب مش مهم اوقفي كدا وانا هحط الفون دا 
...يلهوي هيا مش عارفه يعني اي اصور هتعرف الفون طيب
 بصي  هعمل كدا بايدي واشيلها تمم 
اسيا:::تمم 
صورهم وبعدها علي الوتس لصحبه ف الاثار اه نسيت
 اعرفكم بقا 
مازن الجواد عنده 30سنه باحث اثار اووو ممكن نقول
 حرامي اثار هو متعلم ف كليه بس محبيش يفضل عالم عادي بيبع التحف مبيحب الفلوس حبتين 
صحاب مازن شهاب يرد عليه ع الوتس:::اوبا يسطا اي دا لقيت الخواتم دي لا والسلسه دي فيين 
مازن::انجز هيا الا شوفنها ف المجله عند الكينج 
شهاب:: ايو ايو اسم الحجر الا ف الخاتم حجر زمان اغني
 انواع الحجارة ويعتبر مفيش منو اصلا مش اغلهم بس
 والسلسه اسمها الكهرمنه ودي بقا انقرضيت يعني مفيش حتي قطعه واحد ف العالم كلووو 
انت بتصورها منين ومن مين 
شهاب اكللمك بعدين 
يضحك مازن:: طيب بصي تعالي نتكلم سواء انتي جيتي هنا ازاي 
اسيا::انا هنا بسبب لعنه خرجتني من حياتي ف مملكه ااحلام ودخلتي عندك هنا 
مازن::وخرجتي ازاي 
اسيا::من اعصار الا شفطني انا وخاتم النداء 
مازن:::طيب واللعنه دي اتعملتلك لي 
اسيا::انا اميرة واكيد ناس كتير بتكرههني وبعد الامير
 والاميره الكبار انا وجوزي هنكون الامرء الجداد واكيد خد
 مكنش غايز كدا فعمل لعنه ع خاتم الندء وانا لزم اترمي وراء ومقدرش ارجع من غيرو 
مازن::طيب بقالك اد اي هنا تقريبا 
اسيا::انا...انا هنا من وقت مكان سني 200سنه يعني تقريبا
 سني دلوقتي 250سنه 
ماذن::انا غلطان اني بتكلم مع وحده زيك مجنون يا مجنونه
 يااااااااايا يا يا ااااااااااا مجنونه 
باستغراب اسيا::مجنونه يعني ايي
مازن::يلهوي يعني حجة حلوة يعني انتي بنت كويسه وطيبه وجميله زمحترمه  بس بالامريكي  
اسيا:: شكرا
مازن::العفو يا اختي فهميني بقا ازاي عندك 250سنه وجميله
 وصغيرة وحلوة واحلي من جد جد جد جد جدتي كدا 
اسيا::بص اعتقد ان السن عندكم غير عندنا يعيني انت كام سنه
مازن::انا 30
اسيا::: يبقا اصغر منك عندي بوقتك 25سنه مثلا
مازن::: علي العموم  طيب لي مبوستيش حد غيري وقولتيلو كل دا 
اسيا:::عشان انا كنت بصه ف عينك واطمنت ومطمنتش لاي
 حد غيرك من الا شوفتهم لحد دلوقتي 
مازن::طيب انتي هناك اميوة مش كدا 
اسيا::ايو انا غاليه جدا غاليه ف كل حجة 
 مازن::: يعني مثلا زي اي 
اسيا:: يعني يعني شعري دا  مثلا
مازن:::اي بيطول زي القصص الخياليه ولا اي 😂
اسيا:: لا ف زيت ف زيت اميرت الاحلام دا بيكون بس ف
 سللاله العيله الملكيه لو استخرج ممكن يمنع امراض انتو عايشين بيها كتير 
ودمي مثلا 
مازن:: ودا مالو لونو اي اصفر😹
اسيا::انا دمي مطبق لكل الناس 
 مازن:: يعني اي 
اسيا؛:: عينه دم مهما كانت مختلفه فعينتي تنفعها وتشفيها
 كمان وتمنع الوجع وتلم الجروح 
مازن::حلو دا طيب مانا اجيب حد ياخد منك كيس دم
 وهشربك عصير تعوضي اي رايك  دا انا هكسب فلوس زي
 الرز عل...
اسيا: مقدرش ادي حد من دمي
مازن: اهو انتو كدا يا اغنيه مبتسعدوش حد ابدا 
اسيا: مش كدا بس دمي هو ايامي
مازن: ودا يعني اي 
اسيا: يعني مع كل نقطه دم يوم من ايامي بيخلاص وينتهي من غير معيشو وكل دا بسبب اللعنه الا .. 
يتبع البارت التاني اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent