رواية ابصرت بعشقه الفصل السادس

الصفحة الرئيسية

رواية أبصرت بعشقه الفصل السادس بقلم نورهان احمد

رواية أبصرت بعشقه كاملة

رواية أبصرت بعشقه البارت السادس

أهذه بدايه صداقه ام بدايه عشق !؟💘
امير خلاص بقينا صحاب 
كيان تمام وقعدو وفضلو يتكلمو شويه وبعدين ايمان دخلت وهي بتضحك وتقول اي ده انتو اتصاحبتو
امير ضحك وقال اه اخير سامحتني
كيان والله على فكره أنا مسمحاك من زمان 
ايمان خلاص خلاص انتو هاتتخنقو تاني 
كيان وامير ضحكو امير كان طول الوقت بيبصلها وعيونه لما تيجي في عيونها بيسرح 
ايمان كانت ملاحظه كل ده وفرحانه اوووي 
كيان ايمي شفتي الصدفه 
ايمان اي 
فكره امير مهران اللي كنت قدمت عنده على شغل 
ايمان بصت لا امير امير شاورلها ما تقولش حاجه
ايمان اه ماله 
كيان طلع امير اسمه امير مهران بردو شفتي تشابه الاسماء بس الفرق انو التاني مغرور 
ايمان كانت عارفه انو امير هو امير مهران بس ما سكتت علشان امير طلب ده 
ايمان عادي ي قلبي في كده كتير 
وبعدين قعدو كلهم يتكلمو وبعد شويه وقت امير قال طيب أنا هامشي عايزين حاجه 
كيان هتمشي 
امير لو عايزه افضل هافضل 
كيان اترددت وبعدين قالت لا روح بس هشوفك تاني 
امير عايزه تشوفيني تاني 
كيان مش بقينا صحاب 
امير كل يوم هاتلقيني مستنيكي عند ايمي ده لو ما عندهاش مانع
ايمان لا ما عنديش تنوروني 
امير قرب من كيان وقال عايزه حاجه 
كيان سلمتك خلي بالك من نفسك
امير ما تقلقيش وانتي كمان
كيان ابتسمت وعيونها جت في عيونه 
امير سرح شويه وبعدين قال طيب أنا هامشي 
وسابهم ومشي طلع راح ركب عربيته وكان قلبه بيدق جامد وفرحان اخيرا قرب منها اخير ركب وراح شركته
ايمان دخلت لقيت كيان سرحانه قالت هاتفضلي سرحانه كتير
كيان هاا أنا مش سرحانه اصلا
ايمان باين علي فكرة انك مش سرحانه لدرجة دي خطف قلبك 
كيان قصدك اي
ايمان كوكي انتي فهمه قصدي كويس امير شب محترم جدا وبصراحه الواد مززز
كيان اتلمي وبعدين امير صديقي بس
ايمان متاكده يعني قلبك ما دقش
كيان بكذب لا 
ايمان طيب ي ستي برحتك وبعدين قعدو 
امير وصل الشركة وكانت الابتسامه على وشه كل اللي في الشركه استغربو من فرحته 
امير راح مكتبه ودخل وراه فارس صحبه وقال الله الله 
امير انت جيت 
فارس ده الكل من ساعت ما دخلت وهما متنحين حتي أنا ما شفتنيش وأنا واقف قدامك
امير كان بيبصله وبيضحك
فارس لا كده الموضوع كبير قعد على الكرسي وقال احكيلي اي اللي حصل
امير حكاله اللي حصل وقال بس أنا مش فاكر اني طرتدها
فارس امممم على فكره انت جت عليك فتره كنت بترفد من غير ما تشوف وبعدين اللي حصل حصل بس انت لي كذبت عليها 
امير لو شفت طريقه كلامها عني كانت هاتعمل اللي عملته 
بس اكيد هايجي الوقت اللي تعرف فيه الحقيقة وتعرف حبي ليها 
فارس ربنا يوفقك يا صحبي
امير طيب عملت اي في اخر اجتماع وفضلو يتكلمو عن الشغل 
نروح عند كيان 
كيان ايمي أنا هاروح عايزه حاجه
ايمان لا ي قلبي 
مشيت كيان وروحت طلعت اوضتها وفضلت طول الوقت تفكر ولي كذبت على ايمان وما قلتش الحقيقة ممكن علشان لسا مش متاكده من مشاعري  أو مشاعره وقالت اكيد هايجي الوقت اللي اعرف احدد مشعري فيه ووقتها هاقولها 
امير خلاص شغل وبعدين روح لقي امه قاعدة هي واخته سلم عليهم چني غمزتله 
امير عايزه اي ي بت 
چني ولا حاجه ي باشا 
سهير اطلع غير ي حبيبي لحد لما الاكل يجهز 
امير حاضر ي ست الكل 
طلع چني طلعت وراه 
امير عايزه اي ي بت 
چني قابلتها صح احكيلي والنبي
امير طيب ي ستي وحكالها 
چني الله بقا طيب جبت رقمها 
امير لا وبعدين ما ينفعش 
چني تمام
امير انتي عامله اي في دراستك 
چني تمام اهي ماشيه 
امير اممممم طيب انزلي بقا هغير واجي 
چني طيب نزلت 
امير قعد على السرير وضحك لما افتكر شكلها 
وبعدين غير ونزل قعد مع مامته شويه وبعدين طلع اوضتها وفضل يبحث عن الايميل بتاعها لحد لما وصله وبعتلها اد 
كيان كانت قاعده في اوضتها وصلها اشعار عن طلب صداقه 
فتحت الموبيل وندهت على اختها تسالها عن مين اللي بعت 
ندي ده واحد مززز كده اسمه امير مهران تعرفيه 
كيان لا بس اقبلي عادي 
ندي طيب 
امير كان مستني وبعدين قال انت غبي ازاي هاتقبل 
وبعد دقيقة تم الطلب
امير فرح اوووي 
كيان قالت امير وابتسمت ندي أنا هاروح انام عايزه حاجه 
كيان لا روحي 
امير قال طيب دالوقتي لو بعتلها فويس احتمال ما تعرفش تفتحه أنا لازم اجيب الرقم 
رن على واحد صحبه وفضل يتكلم معاه شويه وبعدين طلب منه يجب رقم كيان 
الشخص حاضر وجابله الرقم 
كيان كانت سرحانه فاقت على رنت الفون بتاعها 
كيان الو
امير هو صوتك حلو كده في الفون كمان
كيان امير جبت رقمي منين 
امير أنا والله ليا واحد صحبي في شركه اتصالات طلب منه الرقم وهو اداهولي
كيان اممممم وعايز اي
امير مش عايز حاجه أنا شكلي غلطت لما رنيت عايزه حاجه
كيان اصبر ي عم انت بتقفش كده على طول
امير ماهو بصراحه طرقتك تعصب 
كيان طيب ي سيدي ما تتعصبش 
امير حاضر عامله ايه
كيان تمام وأنت
امير تمام التمام 
وفضلو يتكلمو شويه وبعدين كيان قالت هو انت شغال اي
امير أنا شغال محاسب في شركه
كيان بجد
امير اه 
كيان ربنا يوفقك
امير يارب وبعدين
كيان اي 
امير هاشوفك بكره 
كيان  اكيد 
امير تمام اوي وفضلو يتكلمو وبعدين قفلو كيان حضنت الفون وكانت فرحانه اوووي
امير ما كنش مصدق وفرحان اوووي
تاني يوم في حيات ابطالنا
امير صحي ونزل علشان يروح يقابلها
وكيان صحيت بدري كمان وغيرت ونزلت 
عم محمود صباح الورد والفل والياسمين
كيان صباح الورد ي عمو عامل ايه
عم محمود تمام ي ست البنات انتي اللي اخبارك ايه
كيان الحمد لله بخير والله ي عمو
عم محمود يارب دايما ي قمر
كيان تسلم وبعدين مشيت 
وصلت وقبل ما تدخل شمت ريحه البرفيوم بتاعته وابتسمت 
دخلت صباح الخير 
ايمان صباح الورد 
امير صباح الجمال 
كيان صباح الفل 
ضحكو التلاته وقعدو امير عامله ايه 
كيان بخير والله انت اللي اخبارك ايه 
امير تمام التمام
كيان يارب دايما
امير بقلك اي
كيان قول
امير أنا عايز اروح البحر بكره تيجي معايا
كيان بجد 
امير اه تيجي 
كيان اووووك 
امير تحبي بكره على 5
كيان اووووك ما فيش مشاكل
ايمان ايوه بقا تروحو البحر من غيري 
امير ومين قال اننا هانروح من غيرك انتي هاتيجي معانا
ايمان لا ي عم أنا مش رايحه
كيان لا مهو مش بمزاجك يعني هاتيجي يعني هاتيجي 
ايمان هو حضرتك نسيتي اني بكره لازم اسافر علشان اشوف انواع الورد بنفسي
كيان اجليها
ايمان ما ينفعش وانتي عارفه وبعدين امير اهو هايكون معاكي
كيان طيب 
وبعدين فضلو قعدين يتكلمو وامير وهو معاها ما بيحسش بالوقت وهما قعدين الفون بتاعه رن 
امير الو 
فارس فينك ي يبني الاجتماع بداء من بدري وحضرتك كا العاده
امير نسيت خالص طيب أنا جاي
فارس اللي اخد عقلك
امير بقلك اي أنا مش ناقصك أنا جاي 10دقايق واكون عندك
فارس طيب وقفلو 
امير طيب أنا هامشي علشان شكلي هاترفد قريب
كيان طيب سلام
امير سلام 
مشي امير 
ايمان عسول اووووي امير ده 
كيان معاكي حق 
ايمان لا ده انتي شكلك واقعه خالص 
كيان مش عارفه 
وعدي اليوم وجه تأني يوم 
كيان صحيت وفضلت تجهز نفسها 
وعدي الوقت 
وامير كان متوتر خالص هو مستغرب هو لي متوتر 
رن عليها 
كيان الو
امير جاهزه 
كيان اه 
امير اجي اخدك 
كيان لا هانتقابل هناك
امير اللي تحبيه بس اهم حاجه خلي بالك من نفسك
كيان ما تقلقش 
وقفلت معاه 
وخرجت كانت لبسه درس ابيض طويل وكانت لمه شعرها وحطه ميك اب خفيف وكانت تجنن
اسماء رايحه فين ي كوكي 
كيان رايحه البحر
اسماء طيب خدي ندي معاكي
كيان ي ماما هاروح لوحدي
اسماء طيب خلي بالك من نفسك
كيان حاضر نزلت كيان وكانت لبسه نضارتها ومسكه العصايه بتاعتها وكانت طايره من الفرحه وصلت بس هنا حست بالعجز ما كانتش عارفه هي هاتلقيه فين 
وهي ماشيه كان في شباب وقفين وفضلو يرزلو عليها 
كيان ادايقت بس ما ردتش عليهم 
وفضلت ماشيه واتمنت لو امير يجي دالوقتي او يرن عليها وفعلا امير رن 
كيان الو ي امير
امير انتي فين 
كيان أنا عند البحر وتعالي خدني بسرعه ي امير
امير كيان في اي
كيان في شباب هنا كتير ومش عارفه عايزين اي وهي بتتكلم واحد اخد التلفون بتاعها ومسك ايدها جامد 
كيان ابعد عني 
وقتها امير حس انه عاجز فضل يلف ويدور عليها لقي مجموعه شباب وقفين حس انهم هي اللي بتتكلم عنهم 
كيان كانت واقفه سمعت واحد بيقول رايحه فين ي قطه لما تكوني شايفه قدامك امشي
كيان دموعها نزلت
جه صوت من وراهم بيقول  ومين قال إنها ما بتشفش
google-playkhamsatmostaqltradent