Ads by Google X

رواية احبني مدير شركتي الفصل الخامس عشر 15

الصفحة الرئيسية

رواية احبني مدير شركتي البارت الخامس عشر 15 بقلم سميرة محمد

رواية احبني مدير شركتي كاملة

رواية احبني مدير شركتي الفصل الخامس عشر 15

استيقظت ملك تحاول ان تستجمع قواها لكي تقوم من مكانها لاكن لاحظت انها ليست بغرفه الفندق لكن ببيتها
ملك بضعف: انا...انااا في اوضتي اه راسي ايه الي حصل
دخلت عليها سعاد بخوف: انتي فوقتي ياملك
ملك:ايه الي حصل يا امي
سعاد: ايه الي حصل انتي اتفضحتي ياملك انتي غلطتي اكبر غلط ليه عملتي كدا في نفسك
ملك: ايه الي حصل واذا جيت لهنا
سعاد: فارس الي جابك لهنا بعد ما وراني صورك معاه
ملك بتحاول تستوعب: صور ؟....صور ايه الي بتقوليها عليها
سعاد: صورك وانتي في حضن فارس وهو نايم جنبك على السرير وبيبوسك وبعت صورك ليا وعلاء خطيبك وعلاء جاي دلوقتي
ملك نزلت عليها الصدمه كالصاعقه مش عارفه تتصرف اذاي تاركه لدموعها تنزل كشلال على خدودها لكن كل ما تبحث عنه تليفونها
سعاد: بتعملي ايه يابنتي بتتصلب بمين
ملك: اصبري ارجوكي يامي
فارس ببرود : الو
ملك ببكاء شديد: ليه عملت كدا ليه انتقمت بالطريقه دي حرااام عليك انت دمرتني
فارس ببرود: متقلقيش انا مسلمتكيش
ملك: ملمستنيش ؟ ضحكت ضحكه مصتنعه ...انت سمعتي دمرتها وانت فاكر لما تصورني بالصور الحقيرة دي يبقى الي يشوفها هيفتكر انه ملمستنيش
فارس: اهدي بس خاليني اقولك انتي الي بدائتي اللعبه وصدقيني انا عند وعدي انتي ملكي وبس ياملك لو تفتكري كلامي
ملك: اهون عليا حرق جسمي بإيدي ولا اكون ليك
فارس: خالي بالك حتى لو اذيتي نفسك عقابك هيكون اشد من كدا
ملك: حقيرررر..... سافل ..... بكرهك يافارس بكرهك لغايه اخر لحظه بعمري
فارس: وانا مطلبتش منك تحبيني اصلا واه فكرتيني مكنتش هقدر اسيطر على نفسي لما كنتي بين ايدي بس وعد المره الجايه هفقد السيطرة
ملك: باحلامك صدقني
فارس: متخفيش حتي باحلامي انتي برده ليا انا وبس
قفلت ملك التليفون بوشه تاركه لنفسها سقوط دموعها والبكاء بشده
دخل عليها علاء بلهفه بعد فتح سعاد لباب الشقه : ملك ايه الصور دي
ملك ببكاء: صدقني ملمسنيش والله حاول تصدقني هو عمل كدا علشان ينتقم من الي عملته فيه بس انتقامه كان صعب ياعلاء (وهنا استمرت بالبكاء مجددا)
ضعف علاء لمنظر ملك البرئ من بكاء وجلوسها ملتفه حول نفسها كطفل حزين ضعيف فلم يشعر الا وهو اقترب منها وضمها لصدره واستمر معها باكيا من اجلها
علاء: ملك من غير ماتقولي حاجة انا واثق فيكي والصور دي عمرهت ما هتغير تفكيري ابدا تجاهك ولو نسيتي كلامي افكرك اني بحب وصدقيني بقيت بعشقك(واكتفي بضمها لحضنه وهيا تبادله نفس الشعور بدون وعي )
سعاد: يبقى يابني لازم تتحوزوا انا هكلم خالها حسين بخصوص الفرح نعجله كفايه كدا خالينا نخلص من المشاكل دي وتتجوزوا
علاء: ودا هو الي هعمله يامي من غير ماتقولي اسمعيني ياملك النهاردة التلات الخميس هيكون فرحنا موافقه
ملك: موافقه
سعاد: خلاص انا هقول لخالها حسين ويجي يتفق مع عمك
علاء: تمام ولازم برده نقول لبابا ملك علشان ييجي من السفر ويحضر لانه دا فرح بنته برده
هنا التوتر ساد ملك وسعاد ولكن سعاد كسرت حاجز التوتر: علاء انت متعرفش عن موضوع ابو ملك
ملك: امي ممكن تسيبينا لوحدينا شويه
سعاد:جاضر
ملك: انا كذبت عليك بخصوص بابا انه مسافر بابا هنا
علاء: طب ليه كذبتي عليا في كدا
ملك: انا هشرحلك كل حاجة( عدت فتره ليست بقصيرة)
ودا الي حصل من ساعتها واحنا منعرفش عنن حاجة ولا هو برده
علاء: يعني هو ببيته دلوقتي
ملك: قولتله معرفش عنه حاجة
علاء بتفكير: ربنا يسهل انا لازم اروح مشوار دلوقتي ضروري
ملك: هتروح فين المشوار الضروري
علاء: متشغليش دماغك ياروحي بس ريحي شويه وانا لما ارجع هاجي اتفق مع عمو حسين
ملك: تمام ربنا معاك
علاء وهو خارج: تسلميلي ياروحي
خرج علاء لكن اوقفته سعاد: رايح فين يابني استني اعملك حاجة حتى تشربها
علاء: معلش وقت تاني وهكون مستني بس عمي حسين يجي علشان اقابله مع عمي ايهاب
سعاد: ماشي يابنى ربنا معاك
علاء: ربنا يخليكي ليا يامي
....بغرفه ملك
ملك بحزن: الووو ياميرة
أميرة: الووو ياواطيه مش بتسألي للدرجه دي الشغل وعلاء شاغلينك عن اختك وصاحبتك حبيبتك
ملك: لا والله بس حصلي مشكله كبيرة اووي ياميرة انا تعبت
أميرة بدون فاصل: ايه الي حصل بالتأكيد علاء اه هو علاء انا برده مستغربه تتخطبيله من غير فرح والخطوبه كانت باستعجال ولا يكنش زعلك والله دا انا هنفخه
ملك: يابت لا لا دا انتي دماغك خيالها واسع هو بخصوص حد تاني
أميرة: ايه هو مين
ملك: فارس ...(حكتلها عن كل حاجة من اول يوم في الشركة لغايه النهاردة) انا تعبت اوووي ياميرو تعبت بجد
أميرة: اهدي بس ياروحي وانتي ليه خبيتي عني حاجة ذي كدا انا اختك دا انا كنت لما يحصلي مشكله بجري عليكي تحليهالي ليه كدا متقوليش
ملك بدموع وصوت حزين: محبتش اشيلك همومي ومشاكلي أميرة: ودا ايه الاستعباط بتاعك دا مفيش حاجة ذي كدا انتي اختي نسيتي كلمتك دي ولا ايه بصي انا هرفع محامي ضده الحيوان دا
ملك :يابنتي دا واصل يعني محدش بيقدر يقف قدامه كان عملها علاء لاكن هو عارف انه بنتعامل مع واحد ذئب غدار احنا اتفقنا نتجوز يوم الخميس وهنسافر بعيد عن هنا
أميرة: ياملوكه بس انتي كدا مش هتحضري فرحي
ملك: ياروحي هحضر بس الوضع يهدي هنا ووعد هحضره وكمان انتي هتكوني واقفه معايا في فرحي هتذوقيني وتلبسيني الفستان بنفسك انا مليش غيرك بعد ماما
أميرة بدموع: ياروحي طبعا عمري ماهسيبك دا ليله اختي اسيبها اذاي بس
ملك : ربنا يخليكي ليا ياميرو
ملك: وليا ياروح ميرو
google-playkhamsatmostaqltradent