رواية حب بعد عذاب الفصل السابع عشر 17

الصفحة الرئيسية

رواية حب بعد عذاب الفصل السابع عشر 17 بقلم ريم علي الجالي

رواية حب بعد عذاب البارت السابع عشر 17

عهد:بترجع لورا مش مصدقة اللي قدامها  ياربي انا لغيت امتي افضل اتخيلك يامعتز  وماشية كدا
معتز:أميرتي
عهد:أميرتي وبصت لورا انت حقيقي ولا تخيلتك
معتز:وحشتيني ياأميرتي
عهد:وعد انتي شايفة معتز ولا انا بس اللي شايفة
وعد:معتز عايش ي عهد
عهد:كفايا هزار بالله
وعد:بصي تاني وهتعرفي
عهد:بصت طب انت حقيقي ولا هزار حد يقولي
معتز :تطلع يجري واخدها بحضنه
عهد:ببكاء انت حقيقي وفضلت تحضن فيه مش مصدقة انت عايش ياروحي وحشتني كل يوم مش بتروح من بالي والله العظيم
معتز:انتي وحشتيني اكتر يانبض قلبي وحشتيني ويحضن فيها
عهد:لا اوعي كدا وقشرت متل الطفلة أنا زعلانة منك بقا كل الايام دي بعيد عني وسايبني بتعذب بغيابك وجاي تقولي وحشتيني انا زعلانة منك خالص
معتز:باس ايدها والله غيابك عني كنت بموت فيه وحشني صوتك ضحتك هزارك شكلك وانتي بتقشري زي الطفلة يأم خدود ههههههه
عهد:انا مكنتش عارفة هكمل حياتي ازاي من غيرك اصلا
معتز :عارف والله وانك جالك عرسان كتير وكنتي بترفضي
عهد:عمري ماكنت هتجوز ي معتز انا وعدك اني هكون ليك انت بس
ده الحب اللي بجد مافيش حاجة اسمها دي صغيرة عن الحب الحب ميعرفش كبير ولا صغير فقير ولا غني وحش ولا حلووو   القلب لمه بيدق لحد خلاص بينسي اي حاجة  مش بيبقي عايز غير الشخص ده لو هيموت هيفضل يحبه 
ده الحب ياساده 
**
وعد:وانا ماليش دعوة انا لمه عرفت انك عايش معملتش معايا كدا 
معتز :انتي اختي وحبيبتي 
بس القلب مع الأستاذة دي هههههه 
عهد:يااااه وحشتني ضحتك يامجنون 
معتز :انتي وحشتيني كلك علي بعضك
عهد:انت ولد مش مؤادب 
معتز:ههههههه انا بحب طفلة ياناس 
عهد:انت تطول تحبني 
معتز:لا والله هتشوفي نفسك ارجع تاني 
عهد:مقدرش اشوف نفسي عليك ياقلبي وحضنت معتز بدموع وحشتني اوووي ي معتز 
معتز انتي اكتر ياروح معتز وضمها بقوة 
نسبهم شوية بالجو ده 
وعد سمعت صوت واطي وعد وعد 
وعد خرجت :مييين 
عمر:انا ي وعد 
وعد تعال ي عمر 
لا مش هاجي تعالي انتي عايزك
طيب خييير قول 
عمر:اناااا 
وعد اااه انت ايه 
عمر اناااااا بحبكك
وعد :مندهشه أصل هو عارف حصلها ايه ورغم كدا بيحبها 
وعد:ههههه اكيد كلام زي ماغيرك قالوو 
عمر:لا مش كلام ولو كلام مكنتش قابلت بموضوعك ده ومكنتش فكرت فيكي انا بحبك من تلت سنين وحبي ليكي مش عشان غلطه عملتيها اتنازل عن حبي ليكي مقدرش اما بعشقكك 
وعد:انا مش عارفة اقولك ايه انت صدمتني بكلامك 
عمر متخافيش اديني فرصة وجربي مش هتخسري ي وعد 
وعد :طب سبني أفكر 
عمر :مافيش تفكير خالي فرحتك اتنين لقيتي حب واخوكي رجعلك 
وعد :طيب موافقة 
عمر بجدددد ده أحلي خبر سمعتو بعد رجوع معتز واوعدك اني هنسيكي اي حاجة وحشه فحياتك 
وعد طيب 
عمر:بحبكك 
وعد :بخجل شكرآ 
عمر:ههههه لا قوليلي وانا كمان 
وعد:حبك برص مش هقول 
عمر:خلاص خلاص اسف ههههه 
وعد:ههههه ايوه كدا 
**
نادر مختفي من ساعتها محدش يعرف عنه حاجة خاااالص 
والأب فرح جدا برجوع معتز ورجع الشغل تاني 
عهد :طب مش هتقولي عملت نفسك موووت ليه هااا رد 
معتز:اهدي يابنتي بطلي زننن
عهد:عايزة اعرف أقول يلا رد
معتز يتربي عليكي وعلي زنك هقولك بعد الفرح 
عهد :بخجل فرح مين 
معتز:ياسلام خدودك احمرت ومش عارفة فرح ميين يابت 
عهد:بت فعينك قصدك فرحنا 
معتز :لا فرحي انا وسلمي 
عهد:بعصبيه ومسكت ودن معتز تعرف لو تجبلي سيرت بنت تانية انت حررر
معتز :اسف ياستي خلاص فرحي انا وانتي يانور عيني 
عهد:طيب ياعمري بكره 
معتز :شوفي البت مستعجلة ازاي هههههه 
عهد:انا غلطانة كمان سنة كدا اكون جهزت نفسي 
معتز:مقدرش الفرح بعد بكره ياقلبي جهزي نفسك .. يتبع الفصل الثامن عشر اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent