Ads by Google X

رواية قلبي لك انتي فقط 2 الجزء الثاني كامل - كوكي عاشور

الصفحة الرئيسية

 رواية قلبي لك انتي فقط الجزء الثاني 2 كاملة بقلم كوكي عاشور عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل pdf

رواية قلبي لك انتي فقط الجزء الثاني 2 كامل

رواية قلبي لك انتي فقط 2 الفصل الأول

في حبهم لبعض بلا كان كان يوم يزايد كثير وندى ومحمد كذلك اما هذه المره حياتي زين وحور بها الكثير من الاشخاص والموافق المضحكه يالو نعرف ايه للي حصل في حياتهم وللي لسه هيحصل 😍
في بيت زين سليمان
حور: بجاهز الفطر لعائلته بحب وفي اتنين بيتحرك براحه وفجاه خضو حور
حور: اهاااا
الاتنين بضحكوه
حور: هو انتو مش هتكبر ابدا يعني
نبض: انا اكبر بعد الشر عليا
عز: انا بئا الصغير للي هفضل طول عمرى صغير
مراد: لا بجد حلوه تنافع اغنيه
نبض: ابيه وحشتني اوووى وحضنته
مراد: انتي اكتر ي نبوضه
عز: عامل ايه ي باشا
مراد: الحمد لله وانت
عز: انا حلو اوووى جدا
حور: حمد لله علي السلام يقلبي
مراد: اقرب من حور وباس دمغها وحشتني يست الكل
حور: اخيرنا اخدت اجازه
مراد: هعمل ايه بئا بلدى محتاجني
يس: ليه هو انت المنسي و احنا منعرفش
مراد: لا انا حته ضابط غلبان
يس: بس وحشتني ولله
مراد: لا متخفش اقعد معاكم ١٥ يوم
محمد: لا مده كبيره
مراد: وحشني جدا
محمد: انت اكتر
نبض: ماما هو بابا فين
مراد: اها صح هو زين باشا فين وسايبك كده
حور: ههههههههههه طيب لو سمعكم دلوقتي
مراد: لا احنا مش بنخاف منها اصلا
حور: ولله
يس: ده حتي ده زين باشا غول القاهره بيخوف الناس كلها بس بيخاف من احنا
عز: اهلا ي زين باشا
كلهم طلع يجرو واستخباه في،حور ونبض وعز ههههههههههه
عز اما انتو بتخافه بتكلمو ليه يعني
مراد: ولله لضربك وطلعو كلهم يجرو ورار بعض في البيت كلها
وزين نزل علي الضوضاء للي هما عملينا
زين: ايه ده تار بتجرى وارار بعض هو انتو ايه مش بتكبرها
عز: ابونا مش بيكبر احنا هنكبر ليه يعني
مراد: زيزو عند حق فعلا ده انا بحس اني
انا للي ابنك
نبض: بس ملكمش دعوه ببابا المز بئا
حور: اياكي تقولي علي زين تاني مز احسن اخناقك
يس: انك بتغير من نفسها عليها مش هتغير منك انتي
نبض :عندك حق ي ابيه
😍
نتعرف بئا علي الشخصيات
مراد سليمان: ضابط في الجيش محبوب جدا بين زملائه عنيد واخد شكل زين وعيون حور مز من الاخر 😂

يس سليمان: مهندس هو للي مسك شغل زين كله محبوب جدا بس صعب التعامل معاه واخد جمال حور ونفس شخصيه زين بس بيحاول يهزار مع اخواته ودكتور،في جامعه القاهره

محمد سليمان:ضابط واخد عيون زين واسمر شويه بس لي جذابيه اقوي من يس ومراد بيحب شغل جدا

نبض: في كليه هندسه عايزه تطلع زى بابها شبه حور جدا

عز: الفاشل لسه في ثانوى بيحب الضحك والهزار ونسخه من مراد اخوه هو الوحيد للي شبه زين

نرجع تانييييييييييي

كوكي عاشور

في بيت بسيط في حاره فقيره
في حد بيصحي،حد من النوم
سمحيه: اقومي بئا هتاخرى علي الجامعه وبعدين ده اول يوم
اروى: ايه اها صح الجامعه وطلع تجرى علي الحمام اخد شور وليست وخارجت
سميحه: مجنونه ولله
😂
في بيت زين كلهم اقعدين علي السفره بيضحك ويهزارو
وفجاه: نبض يالهوووى اتاخرت سلام
يس: استني ي هبله انا عليكم اول محاضره وهاخدك معايا
نبض: اها صح نسيت
عز: هههههه بتنساه ودخلت هندسه في قمه الذكاء
زين: اما نشوفك انت هتدخل ايه
عز: لا انا هبئا دكتور
مراد: طيب يارتني كانت طلعت محامي علشان ارفع عنك اما تموت حد
عز: انا هكون احسن دكتور في مصر كله وهتشوف ي مراد هتشوف
مراد: ي رب اهو ما اضرب برصاص انت تعملي العمليه
حور:بعد الشر عليك ي مراد متقولش كدا
مراد: عادى يامي انا ضابط وبطلع عمليات فعادى
حور: برضو مقولش كدا
مراد: حاضر
زين: مراد انا عايزك معايا النهارده جاهز وللي تعبان
مراد: انا جاهز هاخد شور بس
زين: تمام انا هستناك
كلهم خارجو وفضل حور بس هي للي في البيت
في شركه السليماني زين ومراد دخلين والمواظفين هيجنن علي مراد وشيكو وجماله هو اللي معربهم
في مكتب زين
مراد: ايو ي بابا جايبن هنا ليه
زين: علشان عارفت عنك حاجه والازم نكلم
مراد بقلق: اتفضل
وفجاه الباب اتفتح
زين هو انت متعرفش يعني ايه بابا
محمد: لا معرفش ازيك ي مراد عامل ايه
مراد: ازيك ي ميدو
محمد: تمام
زين: ميدو ده يبئا خالك وكمان صاحب ابوك واقدى في السن
مراد: هو بيحب اقول ي ميدو صح
محمد: سيبك من ابوك اقولي ي ميدو
زين: اطلع بره انا غلطان
محمد: كدا كدا طلع بس في اجتماع بعد ساعه في شركه الرجاء
زين : تمام
مراد: اتعامل مع اسم الشركه عادى بس قلقني ، ايه بئا للي عارفته ي زين باشا
زين: انت ضابط بس مش جيش
مراد : ايه ده اما ضابط ايه
زين: ضابط مخابرات صح
مراد: لا طبع مش صح انا الرائد مراد زين سليمان ضابط في الجيش المصري
زين بغضب مكتوم: مرادددد انا ابوك وانت عارف اني مش بحب الكدب
مراد: اوف اها صح بس عارفت منين
زين: من القياده بتاعتك
مراد: شركه الرجاء
زين: اها وانت مش في اجازه انت في شغل
مراد: القياده بلغتني اني في شركه هتساعدني في المهمه بس متواقعتش انها شركه بتاع حضرتك
زين: وانا اصدام من المخابرات
مراد: انا حلف يمين اني احمي بلدى من اى حاجه واني اسمع كلام القياده بتاعتي وطول مانت مش معرف بتعرف تتحرك ارجوك مش عايز حد من اهواتي وماما يعرفها
زين: تمام بس بئا قلق عليك اقوى من الاول
مراد : متخفش كل حاجه هتكون كويسه
زين: ي رب هتحضر معانا الاجتماع
مراد: اها بس الازم يس يكون موجود علشان مفيش حد يشك في حاجه
زين تمام
😍
في كليه هندسه
يس: دخل هو نبض ونبض راحت علي القاعه ويس دخل مكتبه وخارج راح القاعه وبوووم حد خبطت فيها
اروى: انا اسفه جدا
يس: بعد كدا بصي اقدمك
اروى: اوعدك ولله بس انا متاخره علي المحاضره وخايفه الدكتور يزعقلي
يس ابتسام علي الطلفه للي بتكلم
يس طيب يلا بسرعه احسن الدكتور يقفل الباب ويزعقلك
اروي: اها صح سلام
يس بيلبس كاچول علشان كدا محدش بيعرف انو دكتور
يس ضحك: مين الهبله دى
يس دخل القاعه واروى اتصدم
يس: اولا : ازيكم انا الدكتور يس زين سليمان
ثانيا: للي عايز يشترى كتابي يشترى وللي مش عايز عادى جدا وللي عندها ظروف ومش اقدر يجلي مكتبي وانا هتصرف تمام
ثالثا: انا بحب التفاعل معي في المحاضر واعتبروني اخوكم لو سمحتولي يعني
رابعا: بئا انا النهارده مفيش محاضره هتكون تعرف عليكم كل حد هيقوم يعرفني بنفسها
خامسا: معرفش بس يعني نقول خامسا
الطالب كان بيضحك ويهزار مع يس يس انا جامد بس مش بيحب يوجع حد
😂
محمد دخل مكتبه والقياده رنت عليا عايزه وفجاه بيخبطت في
محمد: هو انتي مش بتشوفي وكمان ايه للي بتشربيها ده هدومي باظت
بنت: انا اسفه
محمد: اصرفها منين دى بئا
بنت تاني: من البنك للي اول الشارع عارفه
محمد: انتي عبيطه اللي شكلك كدا
بنت٢: لا مجنونه ومعايا شهاده معملت اطفال
مين ياتره للي مجنونه دى واروى ويس هيعمل ايه هنعرف في الحلقه الجيه

الفصل الثاني

محمد: لا علي نفسك مش عليا انتي مين اصلا علشان تكلم مع محمد سليمان كدا
بنت: محمد سليمان شخص عادى يعني وممكن يكون مجرم بمننا في قسم
محمد: اقرب منها بشر تعرف انتي لو مكنتيش وحده ست وابويه عملني اني ممدش ايد علي وحده ست كانت رباتك وسابها و ماشي وهي اتغظت من رد فعلها
بنت: مغرور واقل الادب
في اوضه الاجتماع محمد دخل وعطها التحيا العسكرى للواء
محمد: افندم ي فندم حضرتك طلبني
للواء: هو ابوك كان حظها وحش اوووى كدا علشان يخلفكم
محمد فاهم اني القضيه هتكون مع مراد اخوه : ولله ابويه حظها حلو اوووى علشان اتجوز مدام حور وهو بيقول انو محظوظ علشان احنا ولدها احنا اها كلنا بلا ااستثناء مجانين بس هو محظوظ
للواء: هههههه لله يكون عون بس القضيه دى صعبه
محمد: طبعا علشان مراد فيها
للواء: ويس وزين سليمان
محمد: اتخض اول مع سمع اسم اخوه وابوه : بس يس وبابا مالهم بكدا ده يس مش بيحب يقتل نموسه مجرد انها روح
للواء: انت بتكلم جدا وللي بتهزار
محمد: لا ولله جدا يس بيخاف يذاء اى حد حتي لو علي مواتها
للواء: متخفش هو مش هيكون في المهمه بضبط هو بس هعمل الصفقه هو زين وده تمام الموافق من زين بس يس مش هيكون عند خبر
محمد بقلق : ربنا يستر
الباب خبطت وللواء امر بدخلو ودخلت البنت للي خناقه مع مراد بره
للواء: حبيبتي انتي من امتي
بنت: من زمان مش شافت محمد للي تايهه في يس وخايف عليا
للواء: ده حاضرت الرائد محمد زين سليمان
محمد باص ليقي البنت للي دفعت عن البنت للي خبطت بقهوه
للواء: ودى بنتي ملك
محمد بقرف: اهلا وكمل كلمو طيب انا هروح ليس
للواء: اوووك بس زى ما اتقفنا هو ميعرفش حاجه
محمد: اوووك بس لعلمك يس بيعرفنا كلنا سوء انا اومراد احنا كتاب مفتوح اقدموه بسهول بيقدر يعرف احنا فينا ايه
للواء: حاول علشان مصلحته
محمد: ماشي تايهه وملك بصت عليا لحد ما خرج من الاوضه
😍
في كليه الهندسه
اروى: ينهار اسود ده طلع دكتور
نبض: ههههههههههه هو كدا مش بيبان عليا
اروى بتلقائي: اسكتي مانتي متعرفيش انا عملت ايه
نبض : لا اقول اقول متخفيش
اروى اقالت لنبض علي للي حصل بينها وبين يس ونبض ضحكته بصوت كله ونساتها انها في محاضره
يس: استاذه انتي اقومي بضحك علي ايه
نبض: اسفه ي اب ورجعت اسفه ي دكتور
يس: نصرف اسفه دى مني
نبض: زى ما بقول علي طول علي اول شارع الاحلام في مدنيه الاحلام
كل القاعه اتفاجات من التلقائي للي كلمت بيها وفجاه نبض لحظات انها في البيت
يس: هههههه لا حلو عجبتني اقعد
اروى: انا اسفه
نبض: مفيش اسف انا اسمي نبض
اروى: وانا اسمي. اروى
يسخلاص المحاضر وفي طلبها راحت وهو عطلهم الكتاب بس اروى كانت مكثوفه وكانت ولازم تعتذر واقفت عند باب المكتب ونبض كانت جاي عندى يس
نبض: اروى واقف كدا لي
اروى: بصراحه كدا انا جي اعتذر لدكتور يس،
نبض: اوووك نبض خبطت الباب وشد اروى ودخلو
ونبض طلع تجرى علي يس للي اخدها في حضنها نبض ولله ي ابيه نسيت اننا مش في البيت I ,me Sorry
يس: انا من امتي بزعلك منك انتي بنتي لحظه اروى للي واقف بعيد
يس: اتفضلي
اروى: اقربت شويه
يس: انتي جيه ليه
اروى: يجي علشان اتاسف علي للي حصل مني الصبح ولله مكنتش اعرف انك دكتور
يس اتشد اروى وعلي براته وشده اكتر الحزن للي في عنيه : مش زعلان وعادى والحمد لله انك مش معاك بيبسي
نبض: يالهوووى هو انت مش هتنساه ده انا نسيت
يس: لا يختي مش هنساه ده القميصص
ملحقتش افرح بيها
نبض: ما جبتلك وحد زيها
اروى: كانت بتفرج عليهم وهي زعلانه من جوه علي للي حصل معايا
نبض: لحظه انها فيها حزن كتير
نبض بهزار: كدا تفضحني اقدم صاحبتي
يس: صاحبتك هو انتي بئا عندك اصحاب زى الناس العادين
نبض: اتريق بس انا بئا عندى صاحبه. واسمها اروى
اروى: اول ما سمعت اسمها فرحت وكمان صاحبه ده انا لي الشرف
نبض: لا انا للي لي شرف
محمد : ده انا للي لي الشرف اني اشوف نبض زين سليمان
نبض: ابيه محمد طلع تجرى علي،حضنها
يس: ما لسه سايبك الصبح لحق يوحشك
محمد: غيران ليه حبيبت اخوه انت مالك
يس: هو انت جي لي
محمد: مراد كلامني واقالي نروح علي شركه الرجاء معرفش لي
يس: ينهار اسود ده انا نسيت الاجتماع منك لله ي نبض
نبض بهزار: وانا مالي انت للي سرحت
يس ماشي ام لسان وربع
محمد: مش هتروحي
نبض: لا لسه واريها محاضرات
يس: اشطا انا هسيب العربيه والحارس تحت
نبض: ماشي
يس: بص علي اروى اولا انا مش زعلان وثانيا:، اعتبرى الكتاب ده هديه علشان انا مش زعلان منك
اروى:، بس
يس: من غير بس انتي زى نبض عندى وبعدين ده انتي خلتي نبض بئا تقول عندى صاحبه
محمد: كان حطت ايدو علي نبض صاحبه صاحبه مين
نبض: بسسسس انتو بتريق عليا ولله اقول لزين باشا
محمد ويس مثلو الخوف لا لا زين باشا لا
الكل: ضحك حتي اروى ضحك معاهم بتلاقي،
اروى: شكرا
يس: العفو
يس محمد ماشه واروى ونبض الانهم روح طفلوليه زى بعض بحب بعض جدا وكمل اليوم مع بعض هزار وضحك ونبض حبت اروى جدا معنها مش بقرب من حد بسهوله وارى كمان بعد للي حصل معاه مش بقرب من حد غير مامتها بس اشمعنا نبض ارتحتها وكمان وكمان يس
😋
عند مراد وزين وللي اضمام ليهم محمد ويس
يس باستغراب: مراد ومحمد هو في ايه
زين: عادى عايزهم معانا
للي طلبتهم طلما هما في اجازه
يس: بس محمد مش في اجازه
محمد: عادى بئا اخد اجازه يومين
يس بعدم اقنع: ماشي يالو علشان منتاخرش علي الناس
زين دخل بهيبه وكمان هيبات عياله واقفت المكان كله علي رجلي من اول مالك الشركه لحد للي بيعمل الشاء
سمير: اهلا اهلا بزين بااشا
زين: اهلا بيك
استوب نعرف بئا الاشخاص للي ظهرو النهارده
نبداء باروى: بنت بسيطه من حي بسيط جدا في اسكندريه جميل جدا شعرها لون اسود غامض زى ظلام الليل وعيون لونه زى لون السماء صافي بس للاسف ملينا حزن

ملك:اعلاميه ليها برانامج في التلفزيون جميله جدا وعنيده وملاحه مشاعبه وطفل جدا بس بتسقوى علشان مش تبان ضعيفه بنت للواء للي محمد بيشتغل معايا عيونه لون البحر اقاسي زيو اما بتعصب بتلاقب لونه الازرق الغامق

نراجع
زين: اهلا بيك دول ولا دى
سمير: غنين عن التعريف ي باشا
زين علي طول بيحس بفخر من عياله هو المفروض العكس بس زين هو للي،بئا فخور بعياله جدا

سمير: ملاك شركه الرجاء وشغل في كل حاجه من اول لحم المنتهي صلاحيته لحد الادوايه الفساده والمخدرات وسرقه الاعضاء يبقئ ابن عمي صهيب لو فاكرينها للي هاجم علي بيت زين

للواء: ده للواء تباع محمد ومش تحب اوووى يعني علشان وراره سر كبير وهتكره منوها
ويكون في علمكم ملك شبه اروى جدا بس الفرق العيون
زين: اهلا بيك بفاخر دول والادى
سمير: غنين عن التعريف يباشا اهلا بيكم ي بشوات
مراد: اهلا
زين علي طول فخور بعياله وبيكون فرحنا جدا هما حوليه و كتير جدا بيجان معهم ويقعد يلاعب ويهزارو ويضحك
هنعرف ايه حكايه الصفقه وكمان محمد ويس وارى وملك هيحصل ايه معهم و ايه سر حزن اروى هنعرف الحلقه الجيه

الفصل الثالث

لا تتعلق السعاده بشئ سوء النفس فقط 😍
في بيت زين سليمان
حوء في الصالون اقعد سرحنا
نبض: ماما ماما ي ماما انتي فين
حور بهزار: انا هنا ي سلامه انا هنا ي سلامه
نبض: 😂 انتي فين ي جهاد
حور: في الصالون يسلامه
نبض: حضنتها وحشتني اوووى ي اجمل واحلي حور في الدنيا
حور: وحشتك ايه ي بت ده انتي سايبني من ساعه
نبض: يعني انا مش وحشتك
حور بضحك : لا مش وحشتني
نبض: انا عارفه انو من وارى قلبك
حور: لا ده من جوه جوه قلبي
نبض: طيب وحياه زين باشا من جوه قلبك
حور: 😂بتحلفين بحبيبي يعني
نبض: طبعا علشان مش هتعرفي تكدبي
حور: يالا اتكلي من هنا شوفي انتي ريح فين
نبض: فعلا انا هروح اغير هدوم واجيلك علشان عندى رغي كتير اوووى
حور: اوووك يالا
نبض سابت حور وطلعت الاوضه
😍
في شركه الرجاء
يس: تمام يعني،كدا كل حاجه جاهزه
سمير: اها كل حاجه تمام
يس: يبئا مبروووك علينا وعليك
الصفقه تامت والكل بارك بعضها ومحمد ومراد بيبص،لبعض وبعد كدا الكل خارج وزين اخد العياله ورجع البيت وعز كمان كان وصل البيت
😎
في بيت زين سليمان
كلهم اقعد علي السفره
يس: بت ي نبض عايزك بعد الغداء
نبض بستغرب: ليه و لله ما عملت حاجه
يس: مانا عارف بس عايزك في سر
نبض: سر وانا وانتي اكيد في مصيبه
مراد: مصيبه ايه
يس : هو انت ايه ودانك معانا ليه انا واختي
مرادبضحك: وده من امتي ده
يس: من زمان
زين: بتخانق ليه
مراد بمكر: مش عارفه دكتور يس عايز نبض في سر ايه
زين: سر ونبض ويس في حاجه غلط
مراد: اهو بئا عندى حق وللي لا
يس: انت تخرس خلاص
مراد: اهوووو وحط ايدها علي بقوها
عز: بس ي برنس لو عايز تقشط
محمد كان اقعد سرحنا اها اقعد معهم بس باله في حاجه تاني
حور: محمد ي محمد
مراد: محمدددددد
محمد: ايه هو انت فين
مراد: انت للي فين
محمد: مانا اهو
زين: مالك
محمد: مفيش ولله كويس
مراد: طيب عايزك تعالا
محمد: اوووك يا لا
مراد ومحمد ماشها
زين:،حور تعالي عايزك
زيزو: مش كبرات علي الشقط
زين:، اخرس ي حيوان
زيزو: هخرس
زين وحور ماشه وعز جالو تلفون وسابهم وخارج ويس اخد نبض وراحو اوضتها
😂
عند محمد ومراد
مراد: مالك
محمد: طلع التلفون وطلع الرساله للي جتلوه هو دخل البيت
مراد: طيب مين ده وبيهدداك ليه
محمد: معرفش بس الغريبه انو مش بيغر الرقم انا بعت لحد يراقب الرقم وساعه و كدا هيجيبها
مراد اشطا طلع نلعب بلايستيشن عند يس
محمد: اشطا
😂
في اوضه يس
نبض: هو ليه انا حس اني في قسم
يس: لا بس انا عايزه اسالك سؤال واحد بس
نبض: اتفضل يابيه
يس: اروى مرتبطه
نبض برائه : لا بس ولله صعبت عليا اوووى
يس بمكر: ليه يقلبي
نبض: دى تايهه من اهلي
كان واقف علي الباب مراد ومحمد وعز
مراد الود بئا فاشل وبيشقط بنت
عز: اها مانا للي معلمو
مراد: علشان كدا بئا فاشل
محمد: ميكنش البت للي شفتها عندو في المكتب مع نبض وهو عطها الكتب هديه
مراد: اوباااا هديه لا يس بئا في خاطر
زين كان واقف وراهم وبضحك عليهم وفجاه
زين من وراهم بتعملو ايه وهم اتخضو وعز زهقهم وهما واقع علي بعض جوه عند يس
يس : عبوكم خضتوني هو انت هنا من امتي
مراد: من زمان من اول اروى مرتبطه للي،لا
زين: اروى مين
محمد: اسال ابنك يس باشاااا بيبص علي البنات وغير كدا عايز نبوضه قلبي هي للي تقشطهلو
يس:، ده كدب ولله
زيزو: مكنش بيكلم بس كان مايت من الضحكه هو مراد علي محمد
محمد: هو انتو بضحك علي ايه
زيزو: بص علي الباب
محمد:،بص علي للي بيبص عليا نهار اسوح
مراد بضحك: البس يمعلم
محمد: يخربيكم هما جوم امتي
يس اقرب منهم علي الارض الحمد لله اني سمع اروى في الموضوع
كلهم ضحكو اوووى وزين فاهم بيضحكو علي ايه وضحك معهم
محمد بصوت عالي: ي زين باشاااا انا عندى شغل لحد الساعه ٢٠ بليل عايزني وطلع يجرى علي بره
مراد: يالهوووى ده انا كانت ناسي مشوار مهم جدا وباس،زين وطلع وار محمد
يس: اوبس ده انا نسيت اقول لمحمد حاجه الازم الحقو وهرب
زيزو: وانا ولازم اتاسف لمراد انا كانت غلطان في حقهم من سنه كدا سلام
نبض: ايه هو انا هبئا لوحدي استونا خدنوي معاك
كلهم طلع يجرو واره بعض وكلهم فضلو يضحكو علي منظرهم
عندزين
هما جرو كدا ليه هما مش عايزنا يشوفنا
زين: لا بس هما مشغولين جدا
بنت: بس برضو كانو سلمو علينا مش يجرو كدا حتي زيزو ونبض
زين: معلهش هما هيجو شويه كدا
حور طلعت من اوضه وتانيه اتصدم : ينهار اسمر هما ايه للي،جبهم دول
بنت بتكبر: ازيك ي طنط
حور: الحمد لله وانتو
البنات: كويسين
زين: اما يزن مجاش لي
بنت: جاين في السكه
حور: طيب اتفضلو نقعد في الصالون
بنات: ماشي
ولد يزن فكرينها صح اجوز وخالف بنتين بس دمهم تقيل جدا عيال زين مش بيحبهم وامها طمع جدا عايزه يجوز مراد ويس او اى حد من عيال زين علشان الفلوس البنات وحده اسمها لوچي : دمها تقيل
جدا عنيده وشايفه نفسه جدا فاشله بتقسط علي طول في كليه هندسه للي دخلتها علشان توقع يس
نيچار: زيهم زى اختها بس دي عايزه تواقع مراد او محمد الاتنين ميخسرش في كليه تجاره
نرجع بئا
عند مراد ومحمد ويس ونبض وعز
نبض: تعالو نخرج ونجي اما يمشو
مراد: انا موافق والباقي
موافقين طبعا يالو
يس: بس هناخد عربيه واحد
محمد: وحراسه علشان زين باااشا ميزعلش
مراد: اوووك
ايه للي هيحصل في الخروجها وكمان ولد يزن هيماشو من بيت زين وللي هيفضلو في بيت زين هنعرف في حلقه بليل..
google-playkhamsatmostaqltradent