رواية معشوقتي الصغيرة الفصل السادس عشر 16

الصفحة الرئيسية

  رواية معشوقتي الصغيرة الفصل السادس عشر 16 بقلم نوران محفوظ عبر دليل الروايات

رواية معشوقتي الصغيرة البارت السادس عشر 16

كارمن ف نفسها  :  احييه دا انا ليلتى طين 
ناردين :  مش تعرفينا  على حبيبك 
كارمن بابتسامه مصتنعه : اها عايزه تعرفيه  بس يا خسارة 
هو مش عارف فاوعدك اول ما اعترفله هتكونى  عارفه  
ناردين بستفزاز  :  اومال مين ده 
كارمن  : اه قصدك  ياسين ده اخو منار صاحبيتى   
ودى منار 
عارفتى  بس شكلك معجبه بيه 
ايه رأيك يا ياسين 
ردت منار سريعا : لاااا  دى  مستحيل  تقرب   من اخويا 
ضحكت كارمن  بصوت مرتفع  
نظر لها أسر نظرة كفيله بأن تخرس 
عمر : أسر الراجل قاعد  من ربع ساعه 
وقف أسر وقال : كارمن تعالى احضرى  الميتنج 
لأنه يخصك 
كارمن : ماشى  سلام  يا منار سلام يا ياسين 
عمر : استاذ محمد 
محمد : أسر باشا  عامل ايه 
أسر ببرود :  تمام 
محمد بتوتر: انا اسف عن الا حصل  للأنسه واعرف انى هعقبه عقاب عسير 
أسر ببرود : انا الا بعقاب المهم  انا قابلتك بس 
علشان  اعرفك  ان انت غلطت مع  الإنسان الغلط 
وكله ساعتين وكل اسهمك  هتقع ويوم وتعلن افلاسك
محمد بتوتر شديد : أسر باشا انا بعتزر لحضرتك 
بس بلاش العقاب ده انت هتهدم  كل الا بنيته 
ف سنين ف لحظه واحده انا ممكن اخلى ابنى 
يجى يبوس ايدك وايد الانسه 
كارمن : أسر خلاص هما 
قاطعها أسر بعصبيه : مسمعش صوتك 
كارمن : بس 
أسر بغضب : اخرررررسى 
كارمن نظرت للأرض وامتلئت عيونها بالدموع 
أسر: احب اقولك انك ماربتش ابنك فقصاد ان مالك يفضل 
فابنك هيكون عندى مده كده اربيه 
محمد : ب بسس
أسر : موافق ولا لااا 
محمد : موافق 
فقام أسر وتركه 
عمر  : سلام يا محمد باشا 
عمر لكارمن : ايه الا انت عملتيه ده انت مجنونه 
كارمن : كنت متافقه مع  صاحبيتى اقبلها  وهو رفض 
عمر بحدة : من امتى مش بتسمعى كلام أسر 
كارمن بدموع : من يوم ما سابنى وسافر 
عمر بحنان اخوى : لينا كلام بعدين يا كارمن 
أسر ببرود : تعالى اركبى 
اسرعت ناردين وجلست بجانب أسر 
كارمن بحدة : انت يا سردين اخرجى  علشان انا هركب هنا 
ناردين : اولا اسمى ناردين 
            ثانيا انا جيت معاه وكنت ركبه هنا 
نظرت كارمن لأسر فلم تجد اى تعبير على وجهه سوى البرود 
كارمن :  خلاص انا هركب مع عمر 
وذهبت ولكن نزل أسر مسرعا وجذبها  من يديها بعنف 
كارمن بدموع : ايدى يا أسر 
أسر و هو يلقيها  ف السيارة :  اركبى ومش عايز اسمع صوت 
كارمن بعناد :لا انا هركب مع عمر  
أسر بعصبيه  : اخرسى 
حاولت كارمن عدم البكاء وذلك بسبب نظرات الشماته 
من ناردين 
وصلوا المنزل 
نزلت كارمن سريعا وذهبت إلى غرفتها 
تحت نظرات الاستغراب من مرفت ويوسف 
دخل أسر وناردين
مرفت: ف ايه يا حبيبى كارمن مالها  
أسر  بهدوء : هى فين يا ماما 
مرفت : طلعت اوضتها 
أسر : ماشى هروح اشوفها 
دخل أسر غرفة كارمن دون استئذان 
وجدها تبكى وهى تحتضن الوسادة 
أسر بهدوء : أخطائك يا كارمن 
كارمن مازالت تبكى 
أسر بصوت عالى : عدى أخطائك 
كارمن ببكاء : خرجت وانت مانعنى مقولتش بس 
أسر بعصبيه : يعنى دى بس أخطائك 
كارمن بحدة : ايوة 
أسر : وانك تقعدى  مع الشاب ده مش خطأ وانك تتدخلى ف الا مش ليكى فيه مش خطأ وانك عايزه تركبى مع عمر مش خطأ 
كارمن بعصبيه : لااا دى مش أخطأ انا كنت رايحه اقابل صاحبتى وكان معها اخوها  وهى راحت الحمام 
فين الخطأ ها وبعدين ايه الا ادخلت فيه ومش خاص بيه 
دا الموضوع ده خاص جدا واه كنت عايزه اركب مع عمر دى  حريه شخصيه 
أسر ببرود : خلصتى 
كارمن بحده : ايه البرود ده هما كانوا بيدوا هدايا للمسافرين ولا الجو اثر عليك 
أسر ببرود : اممم 
كارمن بصوت عالى : اخرج برا
وفجأة  اقترب أسر من كارمن وطوى زراعيها خلف ظهرها 
ياسين كان بيقولك ايه 
احست كارمن بعدم قدرتها على التنفس  بسبب قرب أسر المبالغ فيه 
كارمن : ها 
أسر جبس ضحكته وقال بهمس بجانب اذنها : ياسين كان عايز ايه 
كارمن بتوهان: ياسين مين 
أسر ف نفسه هى البت حصلها ايه دى مش معايا للدرجادى ليه تأثير عليها 
أسر بهمس: ها يا كوكى كان عايز ايه 
كارمن : مش فاكره 
نزلت عين أسر لشفاه كارمن 
واقترب حتى أوشك على تقبيلها 
^^^^^^^^^^^^^^^^^^
ف الأسفل 
دخل سيف وهو متوتر  : هى كارمن فين  
ميرفت:فوق  مع أسر مش عارفين ايه الا حصل 
جات هى وأسر زى ما تقول متخانقين 
سيف بخضه : برررا !!
هما جاين مع بعض 
يوسف : ايوه 
هو انت عارف حاجه 
سيف ف نفسه : كل الا اعرفه انه هتنفخ 
سيف : ها مش عارف 
يوسف : طاب اطلع شوف ايه الا حصل 
سيف بصدمه  :   انا !!
واللهى ما تحصل 
يوسف : سيييف
سيف : خلاص يا حج 
طلع سيف امام غرفة كارمن 
سيف : ايه ده مش طلعلهم صوت 
يا نهار ازرق
اكيد قتل كارمن 
وفتح الباب  فجأة 
انتفض كلا من أأسر وكارمن ع اثرها 
أسر بعصبيه : انت مجنون ازاى تدخل كده 
سيف : هو انتوا كنتوا بتعملوا ايه.. يتبع الفصل 17 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent