رواية الحب مشكلة الفصل الخامس 5

الصفحة الرئيسية

   رواية الحب مشكلة الفصل الخامس 5 بقلم كوكي عاشور عبر دليل الروايات (deliil.com)

رواية الحب مشكلة كاملة

رواية الحب مشكلة الفصل الخامس 5

فهد جرى واخد الرصاص بدل نبض
نبض: صراخت ع فهد فهد فهد
محمد: ده شكلو حب مش حراس بس ي حضرت الظابط
نبض: اخرس بئا انا بكرهت
نبض: فهد انت كويس
فهد: اها وقام فجاه ومسك محمد من رقبتو وفضل يضرب في كان هيموت بس يوسف مسكو
نبض: ييييوسف فهدد متعور
يوسف : اى
فهد: دى ف كتفي مش جرح جامد
فريد: بيحط الكبشات في ايد محمد
فهد: اغمها عليا
يوسف: فهد
نبض: الازم نروح ع المستشفي
فريد: المده طويل
نبض: اتصرفو ده انقذ حياتي
عسكرى: اخد محمد للي كان مش اقدر يماشي من كتر الضرب
يوسف وفريد سندو فهد لحد العربيه ونبض اقعد وراة وحطت راس فهد ع رجليها
نبض : ليوسف اسرع شويه
يوسف: كان طير من ع الارض
نبض: نقله بسرعه وطلبو دكتور كريم
الممرضه : حاليا
دكتور كريم : الاصابه اى
نبض: رصاص في الكتف بس اغمها عليا
دكتور كريم : مقلوش خير
______________
يوسف : دكتور نبض مامتك جلها انهيار وهي مجحوزه ف المستشفي
نبض: اى
فريد: هى ف اوضه ١٠٠
نبض: طيب هروح اطمنها وارجع تاني
يوسف : تمام
--------------________
في اوضه مديحه :_
هدير وشرين وعصام ومريم وسمير اقعدين كلهم اقاليني
نبض: دخلت وكان هدمها عليا دم ( طبعا ما كان فستان ابيض )
هدير: اى الدم ده انا كويسه ولله
مديحه: نبض انتي كويسه
نبض: وجرت وحضنتها انا كويسه هو انتي لى حصل فيك كدا علشان ديما بتقولي عليا قويه
مديحه: اها بس مين للي خطفك وخطفك لى
عصام: مش وقتو ي مديحه
هدير: اى الدم ده
نبض: فهد اخد بدلي الرصاصه هو في العمليات انا هنزلو
مديحه : ربنا يشفي ي رب
هدير وشرين : احنا جينا معاكي
نبض: طيب يالو
______________
الممرضه:طلعت بقول محتاجين دم O سلب والاسف مش موجود في المستشفي
يوسف: مستشفي كبيره مفهش ازى يعنييعني
الممرضه: ما الفصيله دى نادره ٢٪ بس
هجات نبض والبنات سمعت كلام ع الدم
نبض: في اى
ممرضه : دكتور نبض محتاجين فصيله دم Oسلب
نبض: انا فصيله دى انا هديلو
الممرضه : اتفضلي معايا
نبض: ماشي ومشو
شرين: متخفش انشاء لله هيكون كويس
يوسف: انشاء لله
هدير: هو الاصابه فين
فريد: ف كتفو
هدير: اصابه بسيطه انشا لله هيطلعو كويس
كلهم واقفين اقدم اوضه العمليات ونبض جات
بعد شويه طلع ف الاوضه العمليات ورح غرفه عاديه

بقلم كوكي عاشور

ف بيت نبض
نبض: اخد شور وغيرت هدمها
عصام: مديحه هو انتي كويسه
مديحه: ايو ي حبيبي ربنا يخليكم لى
نبض: خبطت الباب ودخلت
عصام: اقام وفضل حضنها ونبض كانت بتعيط جامد
نبض: كانت خايفه اوووى من العتمه ي بابا
عصام: معلهش واسف اني معرفتش احميكي
نبض: لا متقولش كدا انت احسن اب ف الدنيا كلها
مديحه: ربنا يخليك لينا
نبض: كفايه عواطف بئا هه
مديحه: تموتي لو مش دخلتي الهزار ف الجد
نبض: مكنش نبض لو مش عملت كدا
عصام: انت لبسه كدا وريحها فين
نبض: المستشفي اطمن ع فهد
مديحه: اتتي تعبانه
نبض: وانا سبب للي هو في دلوقتي
عصام: براحتك بس خدى معاكي الحراسه
نبض: حاضر ومشت
الحراسه: ريحها فين ي هانم
نبض: المستشفي للي فيها الضابط فهد
الحراسه : اتفضلي هنا
نبض: ماشي
________________
في المستشفي
ف اوضه فهد اقعدين يوسف وشرين وهدير وفريد
اقعدين بيضحكو ويكلمو عن الحاجه للي بتحصل ف التدريب
نبض: خبطت الباب
الكل: ادخل
نبض: فتحت الباب بخضها انتو بتعملو اى هنا
شرين : احنا بئا اصحاب خلاص
هدير: اها دول طلهو دمهم خفيف اوووى
فريد: ده علشان انتو عسل بس
نبض: اها عسل طيب هو فهد فايق
شرين : ربع ساعه ويفوق
نبض: اوووك كانتو بتكلمو في اى
نبض: بضحكه وبقول يعني انت بتخاف من العفريت
يوسف: والله العظيم كانت البنت العفريته واقف اقدمهم وهما مش شافوها وفهد كمان رح واقف جانبها ولله
فريد: انت للي اتخيلت علشان اقالك اني في ناس اقتلت ف المكان ده
فهد: فايق وكان اقعد يتفرج عليهم وهما بيهزارو
نبض: ربع ساعه خلصت من بدرى انا هشوف فهد
فهد: انا فايق من بدرى بس بتفرج عليكم
هدير: بتفرج علينا لي
فهد: كل الاصابات للي فات كانت بفتح عين كانت بلاقي يوسف وبس المرة دى غير
يوسف: اها عندك حق هما كمان كانو خايفين عليك جدا
نبض: انا اسفه انا السبب ف اللي حصلك ده
فهد: لا ده وجبي وانا كانت بعمل شغلي وبس
فريد: وانت للي انقذتي اما عطيلو دمك
فهد: بجد انتي عطيني من دمك
يوسف: الصدفه رهيب الصراحه هههه
شرين: صدفه غريب فعلا ده اول مره كانو هيقتلو بعض
فريد: لى اى حصل
هدير: انا احكيلك
نبض: بسسسسس اياكي تنطقي
يوسف: انا هقولك بعدين
فهد: هوديك للعفريته
يوسف: لا خلاص مش هقول اجعنك ما عرف اصلا
____________
ف اوضه سمير
سمير: بيعمل شغل من ع اللاب ومشغول جدا
مريم: اقعد ع الكنبه بترجم كتاب اقدمها
فجاه الباب اتفتح وناس دخلت كتير وغيرو اوضه سمير ومريم رنت ع يوسف
يوسف : رحها الاوضه بسرعه ليقهم معتز
معتز : لازم تغير الاوضه فورنا
يوسف: انا عارف هوديك فين
معتز: فين
______________،
ف اوضه فهد
نبض: بدى العلاج لفهد
فهد: شكرا تعبتك معايا
نبض: لا مفيش تعب
يوسف : فتح الباب وخل سمير بسرير بتعو وحطو جانب سرير فهد علشان القعده تحلو هنا وبص لمعتز تقدر ترجع المدريه
معتز: تمام يفندم
اقعدو هزارو وكلهم نامو ف الاوضه
_________________________
نبض: كانت نيامه ع الكراسي جانب سرير فهد
فهد: سرح ف جماله واقد اى هي حلووو اوووى بس اما بتعصبي يستر ي رب
نبض: صحت انت كويس
فهد: اها انا عايز اخرج
نبض: تخرج فين
فهد: انا اقعد يوم ف المستشفي كده كتير
يوسف: عندك حق مانت كانت بتفوق وتماشي من المستشفي
نبض: ده غلط الازم تاخد علاجك كلو
فهد: هاخدو ف البيت
يوسف: كداااااااااب من هنا لسنه الجيه
فريد: واللي بعديها
هدير: يالهوووووى عندى كشوافات كتير اوووى سلمتك ي فهد
فريد: صراعتيني ي شيخه
شرين: لا انا ونبض اتعودنا
نبض: الساعه لسه٦
هدير: الحمد لله مش رحت عليا نومها
شرين: هى كدا ع طول
الكل: ههههههههه
سمير: انا كان هيجلي جلطه من الخضها هههه
نبض: ع اساس انك مش عارفه
سمير: نبض انا اسف انا السبب ف التعرف للي حصل بينك والزفت للي اسمو محمد
نبض: لا ي سمورى انتي احلي بابا كفايه انك بتخاف عليا اكتر من نفسك
سمير : تسلملي
الكل: طيب احنا هنروح الشغل وانتو الاتنين هتقعدو هنا
سمير بص لفهد الامر لله
الكل خرجو من الاوضه ونبض وهدير وشرين رجعو لمستشفي نبض القلوب
ويوسف وفريد رجعو ع المديريه
فريد : بيبص ف الاورق والمستندات
يوسف: مع صور ف المشكوك فيهم ببيع اعضاء بشريه وسلاح فيهم وفجاه مستحيل يكون هو مستحيل
فريد: فعلا مستحيل
الحلقه الخامسه خلصت
يوسف وفريد شافو صورت مين
لو عايزين تعرفو في.. الحب مشكلة الفصل السادس 6 أضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent