Ads by Google X

رواية احببت صاحبة القهوة الفصل الرابع عشر 14

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت صاحبة القهوة الفصل الرابع عشر 14 بقلم نونو

رواية احببت صاحبة القهوة كاملة

احببت صاحبة القهوة البارت الرابع عشر 14

وصلو بيت عمها 
وعد اتصدمت من اللي شافته 
لقيت الكل متجمع وقاعدين وحازم وساجد وكله مسكت ايد كريم جامد وقالت انت ناوي تقتلني في اي 
كريم ادخلي بس 
وعد لما نشوف اخرتها اي معاك ي سي كريم
كريم ضحك وقال بجد وحشتيني
وعد اتكسفت
دخلو الكل رحب بيهم وعم وعد رحب بكريم
دخلو وعد دخلت مع امها وامرات عمها وبنتها دخلو قعدو في اوضه 
والرجاله قعدو بره 
وعد كانت وقفه مش عارفه تقعد غير لما تعرف هايقولو اي
وفاء اجعدي ي بتي اكده ماينفعش 
وعد بصت لاامها امها فهمت
ساميه سبيها برحتها ي وفاء 
وعد بصت وابتسمت 
عند الرجاله كريم قال بص ي عمي أنا جاي طالب ايد وعد أنا بحبها جدا لا انا بعشقها ومستحيل اعيش من غيرها واي حاجه هاتطلبها اعتبرها اتنفذت 
منصور بص ي ولادي اني  مش عايز اي حاجه غير انو بتي تكون مبسوطه 
كريم ابتسم وحازم 
ووعد فرحت قوووي 
منصور وعد تعالي ي بتي
امها ووفاء وكلهم دخلو ووعد في الاخر 
وعد نعم ي عمي
منصور  كريم جاي وطالب يدك موافجه 
وعد بكسوف ووشها جاب الاوان قالت اللي تشوفه ي عمي
منصور مش اللي اشوفه اللي انتي تشوفيه 
وعد بكسوف ذاد عن حده موافقة 
كريم ما كنش عارف يعمل ايه قام حضن حازم
وعد فصلت من الضحك
كريم ووعد انصدمو من اللي سمعوه 
حازم كان فاتح الفون ومني وفيروز ومصطفى كلهم سامعين كل حاجه مني لما سمعت موافقه وعد وفرحه كريم ظغرطتت اللي هيا لولو لولو لولو لولو لي😂
كريم بص لحازم 
مني قالت عارفه انك دالوقتي سامعني ي كريم وانتي كمان ي وعد كلكم سامعين أنا دالوقتي بطلب منكم تسامحوني كنت غلطانه وعيطت 
وعد دموعها نزلت وقالت مسمحاكي ي طنط ومسكت ايد كريم وبصت في عيونه وقالت وكريم كمان مسامحك ي طنط 
مني ذادت في العياط وقالت أنا ظلمتكو كتير سامحوني ي حبيبي
كريم خلاص ي امي ما تعيطيش واهدي كلنا بنتعلم من غلطنا واتمني تكوني اتعلمتي انو مش كل حاجه مظاهر
وقال مسامحك ي امي
مني بجد ي كريم 
كريم بجد ي ماما مسامحك وعلشان خطري بقا بطلي عياط وسمعيني ظغروطه حلوه كده
مني وفيروز لولو لولو لولو لولو لولو لي 😂
ووفاء وساميه هما كمان ظغرطو والبيت اتملي فرح 
كريم طيب نقراء الفاتحه علشان هاننزل كلنا القاهره بكره
وطبعا وعد هاترجع علشان نظبط الخطوبه والفرح 
منصور تمام ي ولادي 
وقراو الفاتحه واتفقوا على كل حاجه والفرحه كانت لا توصف 
وعد لمت حاجتها هي واخوها وامها وكريم ما كنش مصدق نفسه وكل شويه يحضن حازم 
حازم في اي ي عم اختك لو عرفت انك بتعمل فيا كده هاتقتلني
وضحكو كلهم على كلام حازم
ركبوا كلهم عربيه حازم وراحو علي القاهره وبعد شويه وقت وصلو
وعد كريم روحني علئ بتنا 
كريم هاتيجو معايا 
وعد لا مش هاينفع بيتك مش هادخله غير وأنا عروسه 
كريم اللي تحبيه وصلها علي بيتها واستني لما طلعت 
وبعدين مشيو
كريم تعرف ي حازم أنا مش عارف اوصف الفرحه اللي جوايا دالوقتي بس انا فرحان جدااااا
حازم ربي يسعد قلبك وأيامك كلها ي صحبي
كريم وأنت كمان ي صحبي 
روحوا كريم نزل مامته حضنته جامد وفضلت تعيط وتقوله سامحني ي كريم الكل عيط من المنظر
كريم حضنها وباس رأسها وقال ما تقوليش كده تاني أنتي اللي سامحيني على اللي أنا قولته
وبعدين فيروز قالت في اي ي جماعه احنا هانقضيها نكد
 كلهم ضحكو علي طريقتها وبعدين قعدو وفيروز وحازم قعدوا في جمب لوحدهم وفضلو يتكلمو ويحبو في بعض شويه 
نسبهم بقا انتو عايزين تعرفو لي 😂
عند وعد كانت قعده فرحانه جدااا ومش مصدقه اللي حصل وفضلت تفتكر في أحداث اليوم كله وبعدين دخلت نامت 
نروح تاني يوم في حيات ابطالنا
وعد وصحيت علي رن الفون بتاعها ابتسمت اول ما شافت اسم حبيبها
وعد الو
كريم صباح الورد والفل والياسمين
وعد احلي صباح ده ولا اي 
كريم فضل يتغزل فيها شويه وقال احنا جايين النهارده علشان نحدد الخطوبه وماما عايزه تشوفك
وعد تنورو في اي وقت 
كريم طيب خلال ساعتين هانكوك موجودين
وعد تمام 
وقفلو مع بعض 
وعد قامت ماما ي ماما 
ساميه اي ي وعد 
ساجد اصطبحنا بقا علي الصبح
وعد انت اللي جبته لنفسك وبعدين أنا حره اعمل اللي عايزاه 
ضحكو كلهم 
وعد كريم جاي هو وأهله علشان يحددو الخطوبه والفرح 
ساميه لولو لولو لولو لولو لي 
ساجد الله الله هو مصدق ولا اي طيب أنا مش موافق
وعد مش بمزاجك خالص 
ساميه بطلو عناد في بعض وعد ادخلي اجهزي وأنا هاحضر الاكل
وعد تمام ي ماما دخلت وعد اوضتها علشان تجهز
نسبها بقا ونروح لكريم 
كريم جهز ونزل 
لقي الكل جاهز فرح قوي 
حازم الله الله ايه الحلوه دي
كريم بغرور كريم الشرقاوي بقا 
حازم  ام الغرور بتاعك ده وقال فيروز شوفي حل في اخوكي
فيروز ضحكت وقالت مش هاتبطلو بقا عايزين نلحق الوقت اتاخر
نزلو وراحوا عند وعد 
عند وعد جهزت وكانت متوتره خالص 
كريم وصل هو وأهله وطلعو البيت 
ساجد رحب بيهم وسلم عليهم وساميه كمان 
وبعدين مني طلبت وعد ساميه راحت وعد يلا اطلعي  حببتي 
وعد طلعت كانت طلتها تخطف القلب
كريم اتسحر من طلتها قام وقف 
وعد سلمت عليهم
مني قامت حضنتها وقالت سامحيني ي وعد 
وعد قالت ما تقوليش كده ي طنط 
وقعدو واتفقوا على كل حاجه الخطوبه بعد أسبوع والفرح مع فرح فيروز وحازم بعد شهر 
الكل كان فرحان وعدي اليوم عليهم 
روح كريم واهله وكانو قاعدين بيتكلمو
لقو ساندي داخله هي واسلام 
مني اتصدمت
حازم وكريم رحبو بيهم مني وفيروز مستغربين 
كريم قال هاتعرفو كل حاجه 
وفجاه الحكومه دخلت اترعبو اكتر 
ساندي طلعت التسجيل والكل سمعوه وسمعو اعتراف خالد 
الظابط دالوقتي عليه تهمه ثابته ولازم نقبض عليه بعد ازنكم وطلعو
في حيره كل من فيروز مني مصطفى 
ساندي اتكلمت ووضحت كل حاجه واعتزرت منهم كلهم 
مني ماكنتش مصدقه 
بس كريم قال سامحيها ي ماما كلنا بنغلط 
مني قامت حضنتها وقالت مسمحاكي ي ساندي وكلهم
فرحو
عند خالد كان قاعد بيخطط تاني لقي الحكومه داخله عليه في اي 
الظابط مطلوب القبض عليك
خالد بصدمه ازاي 
الظابط سمعه التسجيل والعساكر قبضو عليه في حاله صدمه منه وكل تفكيره انه انتهي وده كله بسبب ساندي
وراح اتحكم عليه مؤبد 
وبكده خلصنا من خالد وشره 
نرجع عند ابطلنا عدي كذا يوم ووصلنا ليوم الخطوبه
وعد جهزت 
كريم جهز وراح عندهم البيت 
وعد طلعت وكانت زي القمر 
ولبسو الدبل وكانت فرحه لا توصف ليهم هما الاتنين 
وبعد لماخلصو اخدها وراح علي البحر 
وعد انت جايبني هنا ليه 
كريم علشان برتاح هنا بس جيت اقوله حاجه 
نزلو ووقفو قدام البحر
كريم قال بصوت عالي طول عمري برتاح قدامك 
دالوقتي راحتي جمبي 
وعد دموعها نزلت 
وكريم بردو 
وعد بحبك
كريم بعشقك ي عشقي وحضنها جامد وقال اوعي تسبيني ي وعد اوعي
وعد مااقدرش اصلا ابعد عنك ي روحي 
وبعدين قعدو شويه وروحو 
حازم وفيروز كانو مبسوطين جداا وما كنوش مصدقين خالص ان وعد وكريم بقو لبعض 
اما ساندي واسلام 
اسلام كان سرحان فيها 
ساندي في اي ي عم
اسلام سرحان فيكي وانتي زي القمر كده 
ساندي اتلم ي اسلام 
اسلام حاضر 
ساندي بدأت تحس انها بتحب اسلام بس مستنيه هو يعترف 
عدي كذا يوم وكلهم عايشين في سعاده وفرح 
وكريم معيش وعد احلي ايام عمرها وحازم وفيروز كذالك
نبطل نق بقا شويه ونسيب الناس في حالها 😂
وجه اليوم المنتظر علي الجميع 
استوووووب .. يتبع الفصل 15 والأخير اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent