U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية وجع قلبي الفصل السادس 6 - بقلم نور

   رواية وجع قلبي الفصل السادس 6 بقلم نوور

رواية وجع قلبي كاملة

رواية وجع قلبي البارت السادس 6

عزه خلاص ياانجي يابنتي كل حاجه جاهزه
انجي حاضرتي ليا لبس يكفي أسبوع بس مش اكتر
عزه ايوِهِ
انجي طيب حاضرتي لبس عماد بيه
عزه أيوه يابنتي انتي سألتيني يجي ميت مره من الصبح من يومك قلوقه ياست انجي
انجي خَلَأّص تمام ياداده
الشغله ست انجي تيسير بيه بعت السواق علشان السفر للشاليه
انجي طيب بلغوا عماد بيه المفروض يكون جاهز من بدري
السواق اتفضلي يامدام انجي
عماد تتفضل فين
السواق احم تيسير بيه بعاتني بالعربيه لجنابكم ومدام انجي علشان تسافرو شرح الشيخ
انجي أيوه ياعماد بابا إتصل عليا ودا السواق بتاعنا
السواق فتح العربيه وراح ل انجي علشان يشلها ويدخلها جوه العربيه زي ما بيعمل ديمن من ساعة الحادثه
عماد انت ياغبي
السواق نعم ياعماد بيه
عماد هتعمل إيه يا زفت أنت
السواق هشيل ست انجي وادخلها العربيه
عماد تشلها وأنا موجود انت حمار ولا غبي ولاايه
انجي عماد عادي من ساعات الحادثه وانا اتعودت علي كده
عماد دا قبل ما تتجوزي راجل مش طرطور يسمح لحد غيرو يشيل مراته وهو وافق عادي
وحتي لو مش واقف يستحيل دا يتكرر تاني
تمام يا مدام
انجي ليه يعني

عماد بص ل انجي وبعدين شالها وبيحطها في العربيه
عماد قرب علي انجي وبهمس لو الحيوان دا قرب ليكي ولمسك مره تاني انا هكسر دماغه فاهمه
انجي لسه مزهوله وكأنها في عالم تاني عالم
وبتكلم نفسها الانسان دا اكيد عندو انفصام في الشخصيه
عماد ركب انجي وبعدين ركب جنبها وطلعوا علي الشاليه
--------عند جوري
جوري بتكلم حد ها حجزت شاليه في شرم الشيخ قريب من شاليه انجي وعماد
الشخص أيوه وكل حاجه زي ما طلبتي حضرتك
جوري طيب وقفلة الخط
جوري أنا هعرف المشلوله دي قيمتها واعرفها ازاي تتجرء تاخد حاجه عاجبه جوري
ورمت الفون جنبها وراحت علي الدولاب تختار هدوم مناسبه لشرم
جوري اف ولا حاجه حلوه
ياايمان ياايمان
ايمان الشغاله نعم ياست جوري
جوري بصوت عالي ايه ترشطي مش سمعه ساعه انادى عليكي
إيمان والله ياست جوري اول ما سمعت جيت اهو
جوري انتي بترغي كتير يلاه غوري للسواق خليه يحضر العربيه
إيمان حاضر وخرجت
جوري راحت الموال واشترت حاجات كتير ومعظم لبسها خفيف وعريان جدا
جوري انا لذم اجننك ياعماد لذم وضحكة ضحك انتصار وخرجت
جوري للسواق اطلع علي شرم خلاص انا جبت كل حاجه
السواق حاضر ياست جوري

بقلم نوور

عند انجي وعماد
السواق اهي كافتريه لو حابين تنزلوا ياعماد بيه أنت وست انجي
انجي كانت واخده عزه معها علشان تساعدها
انجي لو حابه تنزلي ياعزه معهم انزلي انا هستنا هنا
عماد وانتي مش هتنزلي معانا ليه
انجي لا انا مراتحه كده ومش عاوزه انزل
عزه هتعقدي في العربيه لوحدك ياست انجي ازاي
انجي عادي ياداده
عماد ربنا يهديكي إنتي اللي اختارعتي موضوع العربيه دا كان ركبنا طايره وخلاص
انجي لا انا بخاف من الطياره وبعدين المشوار مش مستاهل طياره
عماد بتخافي ازاي وإنتي كونتي في امريكا
انجي عادي
عماد مش ملاحظة انك بتكرري كلمة عادي دي كتير
انجي عماد انت عاوز تعمل مشاكل اخرج وملكشي دعوه بيا اوك
عماد تمام انا نازل
ونزل عماد والسواق وعزه
عزه ست انجي هروح التولت مش هتاخر عليكي تمام
انجي لا برحتك ياداده انا هقراء كتاب
عزه طيب عن ازنك
------في مكان اخر
جوري في العربيه كانت بتراقب عربية انجي وعماد وتقريبا ماشيه وراهم
جوري اهو سابوها لوحدها في العربيه انزل انت اعمل اللي قولتلك عليه يلاه
الشخص حاضر ياهانم
جوري اوعا تخلي حد يشوفك او ياخد بالهم منك
الشخص حاضر
الشخص دا بلطجي ومسجل خطر وشكله سوابق
فتح العربيه علي انجي انزالي
انجي يامامي انت مين وعاوز ايه
الشخص قبي باللي في معاكي
انجي يعني قبي دي
الشخص شكلك هاتتعبيني معاكي هاتي المني فلوس دهب هاتي كل اللي معاكي انجزي
انجي بقرف وخوف انت عاوز فلوك اوكي بس خليك بعيد عني
الشخص ليه شايفاني جربه قدامك
وفتح سكينه علي انجي
انجي اول ما شافت السكينه سرخت واغم عليها
هو هرب وجري علي عربية جوري
خلاص ياست هانم كله تمام ونفزت اللي طالبتيه مني
جوري اوك خد حسابك أهو وهتصل بيك تاني
الشخص تمام واخد الفلوس ومشي
عزه جات العربيه لقت العربيه متبهداله وانجي
مغم عليه
عزه ست انجي ست انجي
انجي مفيش صوت
عزه بصوت عالي عماد بيه عماد بيه الحقني
عماد في ايه وجري علي العربيه لقا انجي مغم عليها
عماد انجي انجي
انجي مفيش منها صوت
عماد هاتي برفان ياعزه بسرعه
عزه حاضر حاضر
عزه اتفضل اهو
عماد اخد البرفان ورش علي انجي
انجي فاقت كان هنا كان هنا
عماد مين
انجي بدموع وانهيار ووا واحد شكله غريب
كان معها سكينه وكان عاوز عاوز فلوس وووا
وكان هيموتني ياعماد
عماد اخد انجي في حضنه اهدي اهدي ياانجي واوعدك اجيبوا تحت رجلك اهدي انتي بس
انجي بدموع انا خايفه خايفه اوي
عماد اهدي واوعي تخافي انا جنبك ديمن
عماد في نفسه معرفشي ليه انا بضعف قدام دموعها وبحس بشئ غريب انا بكره الاحساس دا وبعد انجي من حضنه ونزل ركب جنب السواق
عماد للسواق اطلع يلاه
انجي بدموع مريض
عماد علي فكره سامعك
انجي........
وصلوا الشاليه
عزه والسواق بيدخلوا الشنط
عماد فتح باب العربيه يلاه تعالي انزلك
انجي بعند لا
عماد بصوت عالي انجي بلاش عند
انجي انا هخلي عبده السواق هو اللي ينزلني متشكره مش عاوزه مساعده من حد
عماد دماغك دي عاوزه الكسر
انجي احترم نفسك
انجي ياعبده ياعبده
عماد شكلك اتعودتي علي حضن الغريب ما انتي كونتي عايشه في أمريكا ومقضيها سرمحه
انجي بدموع انت سافل ومش محترم
عماد لسانك دا لو طول عليا مره تانيه هتشوفي وش تاني لعماد خالص
انجي بدموع انا عاوزه بابي مش عاوزه اكون معاك في مكان واحد
عماد قال يعني انا اللي هموت عليكي انا بكره صنف الستات كلها
انجي ياعبده ياعبده
السواق نعم يا ست انجي
انجي نزلني
عبده حاضر واتقدم علشان يشيل انجي وينزلها من العربيه
عماد مسك عبده وضربه بوكس وقاله ما تحترم نفسك بقا انا مش مالي عينك ولا ايه
عبده انا مالي ياسعت البيه ست انجي هي اللي ندهت عليا
عماد قرب علي انجي وشلها غصب عنها
انجي اوعا سبني بقولك سبني
عماد ماشي بيها ولا كأن سامعها
ودخلها أوضة وقلها دي اوضك وخرج
انجي بدموع مريض نفسي وقعدت تبكي
انجي نزلت رجلها من علي السرير وقعدت تضرب فيها بعنف اتحركي اتحركي وتبكي
عماد خرج بره علي البحر
عماد لنفسه انت غبي مش كافيه عليها الموقف اللي حصل في العربيه اه صح افتكرت انا لذم اعرف الحيوان ده واجيبوا زي الكلب
واتصل علي حد
عماد الووو اخبارك
زين عماد اخبارك انت ايه سمعت انك اتجوزت الف مبروك ياصاحبي الندل
عماد ههههه ندل مره واحده ليه يا زفت
زين ايوه ندل علشان اتجوزت من غير ما تقولي
عماد انا اسف ياصاحبي بس الجوازه مستعجله وتمت في اسبوع وحتي ماعملنشي فرح
زين سيبك انت المهم انك دخلة القفص الذهبي ياصاحبي وخلاص انا كونت بقول عماد دا عمره ما هيتحوز بس قولي مين دي اللي اقتحمت اسوار قلب عماد ودخلة
عماد انت راغي اوي
زين انا
عماد اه بقولك يازين انت شغال ظابط في شرم الشيخ صح
زين اه ليه حصلت حاجه
عماد عاوزه تشوفلي كاميرات المراقبه دام كافتريه المكان كذا ... ووصف المكان ل زين
زين ليه ايه اللي حصل
عماد حكا لزين كل حاجه عن اللي حصل
زين بس دي اول مره تحصل هنا
عماد ازاي اول مره
زين ايوه اول مره
المكان دا سياحي والشرطه ديمن في دورايات مراقبة في كل الشوارع
عماد يعني تقصد انا الواد دا متأجر علشان يعمل كده
زين مش عارف
زين تمام إديني بس يومين وانا هجبلك الواد دا من قفاه تحت رجليك
عماد متشكر جدا يازين سلام وقفل الخط
عماد ياتار مين دا وعاوز ايه من انجي
ولا كان قاصد ايه بالحركه دي

انتها الفصل
تواقعتكم ايه؟
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة