رواية وجع قلبي الفصل السابع عشر 17 - بقلم نور

الصفحة الرئيسية

   رواية وجع قلبي الفصل السابع عشر 17 بقلم نور عبر دليل الروايات (deliil.com)

رواية وجع قلبي كاملة

رواية وجع قلبي البارت السابع عشر 17

رميس ياتري ممكن أشوف الظابط اللي اسمو زين دا تاني
روفيده صحبت رميس الانتم من ورها فجأة قالت وليه لا
رميس روفي خضتينى
روفيده/ بضحك ههههههه معلشي ياقلبي وحشاني
رميس/وانتي كمان ياحبيبتي وحشاني موت
روفيده بغمز بس مين الضابط اللي قفشتك بتفكري فيه
رميس /ايه قفشتك دي قولتي بطلي الكلام الغريب بتاعك دا
روفيده ايوه توهيني توهيني علشان مسألشي عن الضابط
رميس /ياسلام
روفيده بغمز قوليلي انا صحبتك
رميس لا
روفيده والنبي قولي الفضول ممكن يقتلني ترضي صحبتك يقتلها الفضول
رميس /بهيام دا ضابط قبلتوا صدفه امبارح في الديسكو
روفيده / بنفس النبره هاا وايه كمان
رميس بهيام/ولا حاجه وصلني هنا بليل علشان مفيش موصلات (ايه البت الميعه دي 😂)
روفيده /قاعده ومش فاهمه
روفيده /أخبار سهرتك اللي كانت إمبارح إيه يارميس قولتي هخرج مع أدهم
رميس وشها اتقلب وصوتها اتبدل/ اسكتي ماتفكرنيشي باادهم الحيوان دا تاني
روفيده ليه يابنـتي بس
رميس بعدين اقولك
روفيده وليه بعدين عاوزه اعرف دلوقتي
رميس لما نخرج سوا هقولك
روفيده لا قوللي دلوقتي
رميس طيب ياستي عارفكي زنانه اوي
رميس حكت ل روفيده كل اللي حصل من اول ماادهم اتهجم عليها لحد ما زين وصلها لحد باب البيت --/
رميس /وبس ياستي دا كل اللي حصل
روفيده اخس عليها ادهم الحيوان دا ليه يعمل كده
رميس/ معرفشي اكيد تقل في الشرب ياروفي
روفيده /بس ياترا زين دا شكله ايه يارميس
رميس /بهايم شكله قمر ياروفي والبداله كانت روعه عليه وشعرو بني ودا لوني المفضل وعيونه ......ولسه هتكمل
روفيده /حيالك حيالك بداله هو ظابط
رميس امال بحكيلك ايه من الصبح
روفيده /اه صح
رميس /نسيت اقولك انو جه اصبح علشان يديني الشنطه بتعتي
روفيده /وجالك تاني جبلك الشنطه كمان
رميس بهيام /اه
روفيده /بهيام بتقلد رميس اه ياقلبي يارب اوعدني بظابط يدافع عني زي زين دا بقا
رميس /ضربت روفيده برحه علي دمغها
رميس/ فوقي انتي سخنه ولا ايه كل دا صدفه واكيد مش هشوفوا تاني وبان علي وشها الزعل
روفيده /اكيد هيجي تاني حد يشوف القمر دا ويبعد
رميس ياسلام بجد
روفيده اه وقعدو يضحكم

بقلم نور

في القسم
تيسير بصوت عالي انجي انجي ردي عليا يابنتي
عماد كان خلاص قرب يوصل علي مكان السجن فجأة سمع اسم انجي وعمو تيسير بيقول اسما بوجع انجي ردي عليا
عماد وقف وقال لشرطي استنا دقيقة بعد اذنك
الشرطي ماينفعش ياحضرت
عماد بصوت عالى ابعد عني انجي مالها ياعمي مالها
جوري كانت ماشيه هي كمان وقربت توصل علي سجن النساء سمعت صوت عماد بيقول انجي مالها ياعمي
جوري بتمثيل علشان تعرف ايه اللي حصل
جوري أه اه رجلي ياشويش
الشرطي مالك ياانسه
جوري دقيقة مش حاسه برجلي وفي نفس الوقت عيونها علي عماد
عماد عمي أوعي يكون انجي عرفت حاجه
تيسير انا رايح البيت دلوقتي اشوف في ايه اول ما قولتلها انك اتقبض عليا الصوت قطع ربنا يسترها بقي
عماد وقولتلها ليه بس ياعمي
تيسير/كانت بتسأل عليك واتصلت كذا
الشرطي /يلاه ياحضرت وبيسحب عماد
عماد /بصوت عالي خلي بالك من انجي ياعمي خلي بالك منها لحد مااخرج
جوري /وفقت بحقد لدرجه دي خايف عليها
يا عماد طيب انا وراكم والزمن طويل
بعدين كملت بحقد وكره ربنا ياخدك ياانجي الكلبه ربنا ياخد
الشرطي يلاه ياانسه قدامي واخدها علي السجن
---عند انجي
إيمان /الشغله كانت جايبه الدوا ل انجي لقتها وقعه علي الارض
إيمان /ياخبر ست انجي ست انجي مالك بس
ايمان/ ياسميه سميه شغله تاني في الفيلا
سميه/ جات تجري بسرعه نعم
إيمان/ هاتي قزازة البرفن دي بسرعه وتعالي سعديني نطلع ست انجي علي السرير
سميه /حاضر حاضر وجابت البرفن وحطيت علي وش انجي علشان تشموا وتفوق
انجي/ بهمهما بابا عماد تاكسي بسرعه
إيمان/ ياترا في ايه ملو عماد بيه وتيسير بيه وايه اللي حصل
إيمان/ ست انجي فوقي يلاه سميه ايدك معايا
وطلعوا انجي علي السرير سميه بسرعه جبت مياه وجات تجري خدي ياست انجي اشربي
سميه /كان مستخبيلك دا فين بس ياستي
إيمان /انتي هتنوحي يلاه روحي علي المطبخ
سميه/ مش لما اطمن علي ست انجي ياعيني عليكي ياست انجي
إيمان /بقول روحي المطبخ يلاه
سميه /يووه حاضر وخرجت
---------عند زين
زين /خرج من القسم علي الكافيه علشان يعرف ازاي عماد خرج سكران او نايم من هناك
زين /انا خلاص حطيتك فى دماغى يا جوري
زين /دخل الكافيه نادا علي الجرسون جه يجري خير يافندم
زين /طلع صوره لعماد علي موبيل وشارو للجرسون تعرف دا
زين /في دماغه لو انكر يبقي دا بيشتغل لحساب جوري لو عرف عماد يبقي ميعرفشي حاجه وفي شريك تاني لجوري
الجرسون /بيتأمل الصوره مش عارف شوفته فين يافندم
عماد/ يعني شوفته قبل كده
الجرسون /ايوه الوش مش غريب عليا
زين /هو كان بيشرب عصير هنا وفجأة سكر او نام علي التربيزه عندك
الجرسون ايوه ايوه افتكرت كان هنا وكانت معها بنت قعدو علي مااعتقد نص ساعه وبعدين هي خرجت وهو نام علي التربيزه هنا
زين وبعدين ايه اللي حصل
الجرسون فلاش باك
عماد بعد ما شرب العصير نام وجوري كانت خرجت قبله
الجرسون شاف عماد نايم او سكران حاول يوفقه وبعدين نده علي شباب يشيلوه علشان يركب عربيتوا فجأة جه السواق وقال عماد بيه هو سكر تاني شيلوا معايا ياشباب عربيته اهي وخرجوه بره وركب العربيه مع السواق بتاعو
انتها الفلاش
الجرسون/بس دا كل اللي حصل يافندم
زين /طيب فين كاميرات المرقبه اللي هنا
الجرسون /في كل مكان
زين فين اوضة التحكم يابني ادم
الجرسون اهي اتفضل حضرتك
زين/ دخل ودور في فديوهات الكاميرات المسجله وكان معها خبير كاميرات ها في حاجه محذوفه ياابني
لا يافندم
زين طيي هاتلي الفديوه اللي في عماد
تمام يافندم
بعد شويه اتفضل اهي جوري وبعدين عماد
جوري كانت فعلا بتستأذن عماد ودخلت الحمام ومن الباب الخلفي خرجت ومش ظهرت تاني
عماد بعد عشر دقايق نام علي نفسي التربيزه
الجرسون /فعلا شاور لناس تيجي تشيلوا
وفي واحد كان شكله غريب جه معهم
زين/ نده علي الجرسون تعالى هنا ياابني
الجرسون نعم حضرتك
زين /بص علي ألشاشه مين قال في دوال اللي قال انو سواق عماد وخدو مع الباقي وخرج
الجرسون /دقيقه وشاف الفديوه بس وافتكر اهو يافندم الاسود دا حتي شكله غريب ولبسه كمان غريب
زين /طيب روح انت
زين/ قربلي الصوره ياابني بسرعه خلينا نشوف مين دا
اي معقول
في ايه يافندم
زين /اجمعلي كل المعلومات عن الشخص دا وشاور علي رشدي
تمام يافندم
بعد دقيقة اتفضل يافندم الاسم رشدي الشهير برشدي الكتوم لان بيداري علي اللي اجرو وكمان مش بيعترف حتي بالضرب يافندم ومسجل خطر
زين مسجل خطر
الشاب ايوه يافندم في كل حاجه ماشي فيها سرق قتل اغتصاب خطف من الاخر يافندم رشدي دا بلوه مسيحه
زين يبقا هو المطلوب يلاه بينا وخرج من الكافيه
----في السجن
عماد رايح جاى انا تعملي فيا كده ياجوري الكلبه انا وانتي والايام جايه
----عند جوري
معقول يتعرفوا علي رشدي لو اتقبض عليه واعترف انا هروح في دهيا رشدي ممكن يعترف علي العربيه وحريق الشاليه وخطف عماد
بس لو اعترف هو كمان هيروح في ستين دهيه لانو قتل عزه الشغله كمان
واحده في السجن ماتتهدي يابت انتي واقعدي
جوري من غير ماتبص حتي عليها
خليكي في حالك يابتاعه انتي وملكيش دعوة بيا خالص
الست وفقت يانهار ابوكي اسود انا بتاعه يومك اسود النهارده ومش فايت
جوري بتبص ورها لقت واحده شكلها غريب ووشها كله علامات ضرب سكاكين ومتخيطه
جوري يامامي انتي عاوزه مني ياانتي
الست اسمي نحمدو ياختي ولما تتكلمي تتكلمي معايا بادب انتي فاهمه
جوري ابعدي ايدي المقرفه دي عني ياغبيه انتي
نحمدو يانهار ابوكي اسود انا تقوللي كده يومك مش هيعدي النهارده
جوري بخوف انا انا انتي هتعملي ايه في شرطه وفي قانون ابعدي عني واوعي تجيبي سيرت بابي علي لسانك
نحمدو ابوكي لو كان عايش هيترحم عليكي النهارده ولو مات يبقي هتحصليه يا حلو وقربت علي جوري
جوري انتي انتي هتعملي ايه ياحيوانه انتي ابعدي عني
بنت من بعيد ايه دا انتي بتشتمي الريسه يومك مش فايت قوموا يابنت منك ليها شكلها تعالوا اما نعمل معها الواجب دي لسه جديده ولذم تعرف مين هي الريسه نحمدو
نحمدو ضربت جوري قلم
جوري اه ووقعت علي الارض
نحمدو تفت عليها وقالت عازكم تستقبلوها احلي استقبال ياستات وعرفوها مين هي ستها نحمود
البنات تمام يا ريسه وقعدو ضرب في جوري وجوري تصرخ بأعلى صوت الحقوني يابوليس ياشرطه والستات تضرب
الحارس جه ايه دا هو في ايه يابت منك ليها محدش قادر عليكن ولا ايه وضرب الستات اللي بتضرب في جوري علشان يعرف يخلص جوري من اديهم
الحارس يانهاركم اسود انتم عملتوا ايه في البنت
جوري كان مغم عليها ووشها كلو ضرب ودم وشعرها منكوش ومتقطع من ايد البنات
----
(يلاه افرحوا في جوري من زمان نفسكم تاخد
علقه صح😂)
نحمدو ولا حاجه ياباشا كانت مش عارفه طريق السجن ولا نظامي والستات عرفوها وقاموا معها بالواجب ماتقلقشي انت
الحارس يومگ اسود يانحمدو النهارده ولذم تاخدي جزا
نحمدو اسود من كده انا ليا خمس سنين في السجن وباقي عليا عشرين سنه تاني ياباشا يعني مش بكيا علي حاجه وقعدت تضحك ههههههههه
الحارس تمام هتشوفي وندا علي ستات حرص في سجن النسا واخدو جوري علي المستشفى
---في المستشفي
الممرضه ايه دا مين دي
الشرطي/ دي سجينه وصلت السجن امبارح
الممرضه /وايه اللي عمل فيها كده
الشرطي /مين يعني غير الستات الغجر اللي في السجن اقعدي حكي انتي
الممرضه بسرعه لا لاا دخلها هنا ودقيقه والدكتور جاي
الدكتور جه وحطت جوري اربع وعشرين ساعه تحت المراقبة لأن كان فيها كدمات شديده جدآ في الوش والدراع والعنق من ضرب الستات الساجناء فيها
الدكتور لذم يتفتح تحقيق مع اللي عمل كده فيها يافندم
الضابظ مش عارف عملت ايه خلهم يعملوا فيها كده دي لسه دخله السجن امبارح وباين عليها بنت ناس
الدكتور عن ازنك
الضابط اتفضل
--عند زين
زين خرج بالقوات وتم القبض علي رشدي
زين في القسم اهلا اهلا ياسي رشدي شرفت
رشدي الشرف ليا حضرتك
زين ضربوا قلم ولك عين تهزر كمان انطق ياد مين اللي حرضك تعمل كده
رشدي اعمل ايه حضرتك
زين ضربوا تاني يعني مش عارف عملت ايه ايوه صح ماهو لذم ماتعرفشي ماانت بلويك كتيره
رشدي هه ربنا يعزك ياباشا
زين بتضحك لسه الضحك مش دلوقتي الضحك جاي اصبر وضربوا تاني انطق ياد
انت اللي سرقت انجي في العربيه في شرم الشيخ
رشدي مش انا ياباشا ولا اعرف مين دي كمان حتي اسمها غريب
زين ياض انطق
رشدي اعترف علي حاجه معملتهاش ياباشا يعني
زين قرب عليه لا شاطر ياض شاطر
صورك اهي في كاميرات المراقبه وانت اللي خت عماد ودخلتوا العربيه صح
رشدي ولا اعرف ياباشا
زين جوري في السجن يعني بلاش تغطي عليها وخليها تشيل معاك في الجريمه بدل ماتشيلها زي الشوال لوحده
رشدي انا معرفشي حاجه ياباشا
زين يعني مصر علي الانكار
رشدي.... سكت
زين بصوت عالي رعب رشدي خدوه وخلوه يتغدا كويس
رشدي انا متغدي ياباشا شكرا
زين لا حلو ياض دمك خفيف وضربوا بوكس يلاه خدوه من قدامي وكمان ساعه جيلك يكون اتروق علي الاخر
الشرطي تمام يافندم واخد رشدي
------())()
-----في النيابه وجع قلبي بقلمي نور
زين راح لوكيل النيابه المسؤول عن قضيه جوري
زين أسمحلي يافندم أروح لجوري المستشفى واحقق معها
وكيل النيابه بس إحنا حققنا معها
زين بعد ازان يافندم في اديلها ظهرت جديده فى القضيه وقدرنا نقبض علي المجرم المشتبه فيه يافندم
وكيل النيابه انت ظابط كفئ يازين
زين متشكر حضرتك يافندم دي شهادة اعتز بيها
وكيل النيابه اتنفضل روح وحقق مع المتهمه جوري وكتب ازن با فتح تحقيق رسميمع جوري
--في الطريق
زين /انا نقلت القاهره مخصوص علشان القضيه دي وعلشان اثبت برئتك ياعماد
-----في المستشفي
زين/ راح لجوري المستشفى
خبط الباب وبكل هدوء دخل عندها
جوري/ انت مين حضرتك
زين/ انا الضابط المكلف بالتحقيق معاكي
جوري/ انا قولت كل حاجه في النيابه ومفيش جديد غير اني انضربت في السجن من شويت ستات زبلاه اكيد مأجورين من عماد
زين /وعماد ليه يأجرهم علشان يضربوكي
جوري /علشان أسكت ومقولشي ان هو جه الشقه وضربني وخلا واحد اغتصبني
زين/ بس احنا قبضنه علي المجرم اللي اغتصبك
جوري /ايه قبضت علي رشدي ازاي
زين /يعني انتي عارفه ان رشدي هو اللي اغتصبك وساكته علشان مايقولشي علي الجرايم اللي ارتكبتيها معها صح
جوري بتوتر/ انا معرفشي معرفشي اي حاجة
زين /لا تعرفي وبدليل زكرتي اسم رشدي مع ان انا مقولتش اسم رشدي قدامك خالص
تنكري انك اجرتي المجرم رشدي علشان يسرق انجي ويقتلها
جوري/ انا انا مليش دعوه بااي حاجه
زين/ تنكري انك اجرتي رشدي علشان يخطف عماد ويجيبوا الشقه علشان تثبتي ل انجي ان عماد متزوجك عرفي
جوري /حطط اديها علي ودنها وبصوت عالي كافيه كافيه مش عاوزه اسمع حاجه تاني كافيه
زين/ للأسف إنتي مش خططتي لكل دا انتي كل هامك كان ان انجي تصدقك وتصدق أن عماد خانها واتجوز عليها وتطلق وتمشي من البيت والجو يفضالك صح ياجوري
جوري /بانهيار ايوه صح صح انا اللي اجرت رشدي علشان يخوف انجي في الاول ولما شوفت عماد بيدافع عنها في الشاليه اجرت كمان رشدي علشان يقتلها ويولع فيها بس رشدي رشدي حمار وغبي كمان قتل عزه
وكملت بانهيار ودموع ساب ساب انجي عايشه وبسببها انا انا هنا
زين /انتي هنا علشان وقتي في شر أعمالك ياجوري
زين/ حضري نفسك لانك قريب اوي هيتحكم عليكي بالإعدام او موئبد وقليل عليكي خمسه وعشرين سنه كمان انتي اللي زيك المفروض يتعدم في مدان عام وسبها وخوج
جوري باانهيار مش مش معقول انا انا اتحبس ومسكت رقبتها او اتعدم لااااا وقعدت تسرخ
الممرضه بسرعه دخلت هي والدكتور وادوها حقنت مهدء

انتها الفصل توقعتكم رئيكم يهمني؟
google-playkhamsatmostaqltradent