U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية قلبي لك انتي فقط الفصل الثالث - بقلم كوكي عاشور

رواية قلبي لك انتي فقط الفصل الثالث بقلم كوكي عاشورة 

رواية قلبي لك انتي فقط كاملة

رواية قلبي لك انتي فقط البارت الثالث 3

زين: دخل المستشفي وكان بيزعق لأي حد في وشه لحد ما وصل الدكتور واخد حور منه زين اول مره يحس الاحساس ده روحه بتتسحب منه ومش شايف اى حد غير انكسار حور وضعفها قدام اهل الحاره
زين : طلع تلفون رن علي محمد
محمد: ايو يا زين انت فين
زين: في المستشفي بتاعتي
محمد:، طيب انا هجيلك
زين: لا بس عايز اللي اسمه سلومه في المصنع
محمد: مازن واخده وبيسلم عليه
زين: انا عايزه عايش يا محمد
محمد : هيكون عايش بس انت اول مره تكون كدا
زين: مش عارف بس حاسس اني هموت و روحي بتتسحب مني مش عارف لي
محمد: انا هجيلك يا صاحبي
زين: ماشي
زين قفل مع محمد والدكتور خارج من عند حور
زين : هي عامله ايه
الدكتور: مش هكدب عليك بس الكسر اتضاعف وده ادى اني درعها مش هتقدر تحركه لمده كبيره وكمان هتدخل في علاج طبيعي
زين بصدمه : تمام هو انا ممكن اشوفها
الدكتور: اها اتفضل
زين دخل لحور هي كانت نايمه
زين مش عارف انا حبيتك امتي وازى بس اللي عارفه اني مش هسيبك تضيعي مني انا عمرى ما طلبت حاجه من ربنا بس انا دلوقتي بطلبك من ربنا ي حور حتي اسمك حلو اوووى حور وانشاء لله ربنا هيتكبك لى ي حور قلبي
تلفون زين رن وكان محمد
زين: الو يا محمد
محمد: انا الازم اسافر اسكندريه حصلت مشكله في الشغل هناك
زين: طيب بس ابقا طمني عليك
محمد:،لسه بتعاملني طفل يا زين
زين: انت اخويه الصغير وديما هفضل اخاف عليك
محمد: بحبك يا زينووو
زين: سلام
لحور كانت نايمه وزين جاب الكرسي واقعد جنبها ومن التعب حط دمغو علي السرير جنبها ونام.
حور فاقت لقت زين نايم علي الكرسي ودمغو جنبها علي السرير حور اتفكر ازى كان بيدفع عنها وكمان موضوع الجواز عيطت وبتحاول تكتم
صوتها بس فشلت وزين صحي علي صوت عياطها
زين: بس بتعيطي لي بس اهدى
وبتلقائي حضنها وهي استسلمت لحضنه اول مره حد يحضنها اول مره تحس بالامان في حضن زين فضلت تعيط كتير هي اصلا مش عارفه بتعيط لي لحد مهدت
زين: ممكن اعرف بتعيط لي
حور بدموع: علشان انا اول مادخلت حياتك وهي ادمرت هتتجوزني غصب عنك علشان كلام الناس انا نحس زى ما بيقولي انا بدمر كل الناس اللي في حياتي ارجوك ابعد عني انا هذيك بجد انا فعلا نحس وفقريه
زين: بسسسس اهدى انت مش نحس ولا انا صغير علشان اجوزك غصب انتي عارفه انا مين انا زين سليمان عارفه يعني ايه انا ممكن اغير بلد بحالها يعني مش صغير وبعيدين انا هتجوزك علشان احميكي وصدقيني مش هلمسك ولا هاجي جانبك طول مانتي مش عايزاني انا عمرى ما لمست واحده وديما ليا حياتي الخاصه بس انا هعمل كدا علشان احميكي وبس
حور: صدقت كلامه ووافقت علي موضوع الجواز
زين: يلا نامي انتي تعبانه
حور: انا مش حاسه بدرعي لي
زين: بصي انا هقولك علشان مش بحب الكذب بس اوعديني انك هتكوني قويه مش هتزعلي
حور: هوعدك
زين: درعك هتقعد شويه مش هتعرفي تحركيه بس مع العلاج الطبيعي هتحركيه تمام
حور بدموع: يعني انا بقيت بدرع واحد
زين بعصبيه علشان دموعها اللي نزلت : بسسس قولت مفيش دموع طول مانا موجود مفيش دموع فاهمه
حور: اتضخت من صوت العالي ح حاضر
زين: ويلا نامي علشان انتي تعبانه
حور بطفوله: مش بعرف انام غير في سريرى
زين ببتسامه: طيب اعملها ازى دى
حور لسه بطفوله: اتصرف مش انت تقدر تغير بلد بحالها
زين ببتسامه: شكلك طفله اوووى ي حور
حور بعصبيه: انا مش طفله
زين ضحك بصوت علي الطفله اللي قدمه
حور : الله ضحكته حلوه
زين: بتقولي ايه مش سامعك
حور: بقول اني هنام هنا علشان انا مش طفله
زين: نامي ي حور

بقلم كوكي عاشورة 

بعد يومين زين
بيلم الحاجات من المستشفي وخرج هو وحور
حور: استاذ زين
زين: اسمي زين بس وبعدين في حد يقول للي بعد ساعه هيبقي جوزه يا استاذ
حور: ماشي يا زين اوف نسيت كانت هقول ايه
زين ضحك : يا بنتي انتي كدا علي طول
حور: كدا علي طول ازى
زين: هبله ومجنونه
حور: انا هبله طيب مش هتكلم معاك تاني
زين قدر يكشف اني حور جواها طفله وانها دمها خفيف بس الحزن اللي علي قلبها دافنه جوه واخد وعد من نفسه انو يشيل الحزن ده
زين : مش هتكلميني قد ايه يعني
حور: مش هرد
زين: مانتي رديتي
حور: فين ده
زين: اهو ورديتي تاني اهو
حور: طيب لو عايزني اكلمك هاتي شكولاته
زين: بس كدا انتي تأمرى
زين واقف وعربيه الحراسه وقفت وراه ونزل جاب الشكولاته لحور واتحرك في عربيه الحراسه اول مره اشوف زين باشا كدا
محمود: عندك حق اما فين الوش الخشب
مازن: هههههه وحشك ولا ايه
محمود: لا انا لسه واخده اول امبارح يساتر عليه اما يتعصب بيتحول لغول
مازن: بس بقا احسن الغول يطلع علينا دلوقتي
محمود: اها صح ده بيجي علي السيره
بعد شويه وصل زين وحور الحاره اللي كانت مزينه علشان النهارده فرح حور وزين
حور: هي الحاره شكلها متغير ولا الشكولاته فيها حاجه
زين: هي فعلا متغيره علشان انتي رجعتيها تاني
عربيه زين واقفت ومحمد قرب من زين وكان معاه المأذون ومستنيهم كتب الكتاب تم وحور بقت مرات زين سليمان
صفاء بكره : وعامله فيها غلبانه وخطفت زين سليمان الملياردير بجد سوسه
بنت تانيه: وانتي يا هبله عماله بس تقولي دى هبله وعبيطه اهي العبيطه اخدت زين سليمان وبقت مراته
صفاء: ماشي يا حور اما وريتك
بنت: تعالي نروح نبارك احسن
صفاء بكره يلا يختي يلا
صفاء اقربت من حور وبتمثل المحبه : مبروك ياقلبي والله فرحتلك اوووى
حور: الله يبارك فيكي وعقبالك ياقمر
صفاء: ربنا يخليكي

بنت التانيه: مبروووك يا خور
زين: اسمها حور مش خور وبعد كدا ياريت متغلطيش في اسمها الانها بقت مراتي
بنت: انا ديما بقولها كدا
زين حط ايده علي كتف حور زمان مش دلوقتي حور كانت فرحنا لان زين بيدافع عنها
حور: خلاص يا زين مش قصدها
زين رفع حجبه والله انتي اللي غلبانه
صفاء بدلع: مبروك يا استاذ زين
زين بصلها بحتقار : مرسيي
محمد جيه علي زين
محمد: مبروووك يا عروسه ومد ايدو زين هو اللي مسكها الله يبارك فيك
محمد : اقرب من زين بقينا بنغير من دلوقتي
زين: انا نفسي اخفيها عن العالم كله و مفيش حد يشوفها غيري
محمد: انها الغيره القاتله يا زينوووو
زين مسك محمد من القميص اقسم بالله ي محمد لو قلتلي زينووو دى تاني لكون نفخك
محمد: برستيجي يسطا
زين: يسطااا
حور: في ايه يا زين
زين: مفيش يا حور
محمد: طيب يلا علشان نلحلق الطياره
حور: طياره هو احنا هنسافر
زين: انا مش عايش في القاهره
حور: اما انت عايش فين
زين: في اسكندريه باجي هنا علشان فروع الشركه بس
حور: بس انا بخاف من الطيارات
زين: متخفيش من حاجه طول مانا معاكي ماشي
حور: ماشي . بس
زين: بس ايه
حور: وكليتي
زين: انا هقدملك ورقك هناك في جامعه اسكندريه
حور: حياتي بتتغير بسرعه اوووى
زين: معلش اتعودى علي التغير ده
زين اخد حور و ماشي وراح علي المطار وركبوه الطياره
حور: اوف هو احنا هنقعد كتير
زين: ساعتين بس
حور: انا زهقانه اوووى
زين: فتح التلفزيون اللي في الطياره وجاب كرتون
حور: تانه ورنه
زين: اتفرجي وسبيني انام
حور: ماشي
بعد شويه حور ساندت علي زين ونامت وبعد ساعتين
محمد اقرب من زين وبصوت واطي
محمد: زين ي زين
زين: في ايه
محمد: احنا وصلنا يلا علشان ننزل
زين: ماشي
زين بص علي حور اللي نايمه علي كتفه صحاها وبعد كدا نزلت
علشان حور تدخل عالم عالم مش عالمها ولا شكلها وكمان هي بداءت تعجب بزين بس لسه مش شافتش عصبيه زين واللي عنده واللي مش بيحب حد يرفض حاجه هو قال عليها وفي اشخاص هتظهر في حياه حور جديده وزين هيغير علي حور واعداء مستيين علشان حاجه غاليه تظهر في حياته كل ده هنعرفه في الحكايه
لو عجبكم الحلقه ياريت تشجعوني
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة