رواية ماذا جنيت انا الفصل السابع والثامن والتاسع

الصفحة الرئيسية

 رواية ماذا جنيت أنا الفصل السابع والثامن والتاسع بقلم هند حمدي عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل pdf

رواية ماذا جنيت انا كاملة

رواية ماذا جنيت انا البارت السابع

شهاب .. اخذ يحتسي المشروب بكثره .. حتي دخلت عليه احدي بائعات الهوي بملابس فاضحه لا تستر من جسدها الا القليل

شهااب بعدم وعي. ... اثير😯

الفتااه .... هيييااهااااااهه وماله هتسميني اثير ميضرش

شهاب جذبها من زراعها ... ليه كدا يا اثير ليه بتعملي فيا كداا ... انا بحببااااااااك ... وسقط مغشي عليه
--
الفتاه ذهبت الي الخارج .... يلا يا خويااااا اخلص احسن دا لو فاق وعرف بنعمل ايه هيبقي ذي الطور الهايج وهيطيح فيناااااا ...

دخلوا الي الغرفه ... وقام وبوصعه ع السرير وهي بجانبه وقام بالتقاااط صور له مع تلك الفتاه ف اوضاع غير لائقه

ثم اعطي لها المبلغ المتفق عليه وانصرفت

الرجل ... اخد رجال شهاب ولكن ابيه وامه هو القرش

الوووو ... تمام .. الصور معايا يجيني اشعار من البنك بالايداع هتلاقي الصور علي موبايلك

وبالفعل لم يمر سوئ بعض الدقائق واتي له اشعار بالايداع

فقام بارسال الصور ع الفور
---
اثير ..... اخذت تدندن ... يا دنيا هاتي كمان هاتي ميهمكيش غدر حياااتي ..فهي تتمتع بصوت عذب

فقطع استرسال اغنيتها اشعار باكثر من رساله من رقم مجهووول

فظنت انه شهاب ..... ابتدينا بقي الارف

فقامت بفتح الرساله فوجدتها مجموعه من الصور لشهاب وباحضانه فتاه لا يستر جسدها شئ ووضع اخر وهي تقبله

وبعدها.... فاعل خير
--
القت الهاتف حتي تحطم الي اشلاء

واخذت تبكي ..... وتصرخ وتكسر كل ما تطاله يدهاااااا حتي مراتها قامت بكسرها فلمعت براسها فكره الانتحار فقامت بوضع قطعه علي يدها .... وفي نفس اللحظه سمعت اذان الفجر ... فرمت ما بيدها واستغفرت ربها وعزمت انها لم تضعف ثانيتآ وان تطالب بحقهاااا وقررت ان تضع قلبها تحت قدميهااااا الذي عشق ذلك المتعجرف

فقامت لتتوضئ وتصلي وتناجي ربهاااا ....

وبعدهااا عزمت علي تنفيذ مخطتها وان شهاب لن يصبح زوجها وان كان علي الورق فلم يصبح واقع مهما كلفها الامر

--
قامت اثير باخراج الكارت الذي اعطاه لها مراد ولكنها تذكرت انها قانت بكسر هاتفها ...

فاخرجت هاتف صغير كان بحوزتها والدتها كانت اعطته لها بمناسبه ميلادها واخفوا عن والدها .. فقامت بالاتصال به

الوووووو ....

مراد بصوت حزين .. مين معايا

انا اثير يا ابيه مراد

مراد بلهفه .... اثير انتي كويسه طب انتي فين اوعي يكون الحيوان دا عملك حاجه ... كدا يا اثير تتجوزي واحد ذي دا .... اذي ماسه تتجوز شيطان

بس انا عارف انك مظلومه واتجبرتي علي الجوازه دي

اثير .... ابيه مراد ممكن تهدا وتسمعني

لو لسه بتعزني وبتعتبرني ذي اختك ممكن تنفذلي طلب هطلبه منك بس محدش يعرف عنه حاجه

مراد ..... بحزن شديد اختي ... قولي يا اثير ولو طلبك دا فيه حياتي مش هتاخر

لن يعلمها ان زوجها استغل نفوذه وقام بنقله الي اقصي الصعيد عقابا له

مراد..... انتي متاكده من طلبك دا يا اثير

اثير .... ايوه ولو مش هتقدر تنفذوا قولي وانا هتصرف

مراد بفرحه شديده .... لااااا تتصرفي ايه بس اللي هقولك عليه تعملي مفهوم

اثير .... تمام

--
شهاب عند الشروق استعاد وعيه وكاد الصداع ان يفتك براسه ولم يتذكر شئ مما حدث بالامس

فخرج من الغرفه فوجد اثنين من رجاله ينامون بالصاله
فقام بيقاظهم

تماااام معاليك

شهاب ... هو ايه اللي حصل امبارح ... فقص عليه الرجل الاخر انه قضي ليله حمراء مع احدي الفتايات ولكنها ذهبت فور استيقاظها

لعن شهاب نفسه الاف المرات والي الحال الذي وصل اليه

--
فقام باخذ حمام سريع واستعد للذهاب الي شركته وعمله الذي اهمله ليوم كامل بسبب اثير

كان يريد ان يقوم بالاتصال للاطمئنان عليها ولكن كرامته ابت فهب من اخطاءت وعليها الاعتذار وطلب الصفح

--
شهاب .... لسكرتيرته الحسناء التي حاولت بشتي الطرق لفت نظره ولكنه لم يعيرها اهتمام فهو فعمله شخص اخر
ولا يقبل التهاااااون

اروي ... تحت امرك يا شهاب بيه

ابعتيلي مدير الحسابات حالا اذي شادي يسحب المبلغ الكبير دا من غير ما يرجعلي

اروئ ....هااااااااه حاضر

شهاب بتافف ... اروئ اتظبطتي لظبطك

احممممم تحت امرك يا فندم

--
شهاب متحدثآ بهاتفه .... ايه صفقه لمصطفي الراوي تنضرب ... وايه مناقصه تاخد منه حتي لو بالخساره مفهووووم

الطرف الاخر تمااام معاليك

شهاب ... ان ما جبتك زاحف يابن الراوي انت وبنتك

بس لازم اعرف مين قوي قلبك وخلاك تقف قصادي ... معقول يكون حد عاوز اثير

وعند هذه النفطه قلبه انتفض بقوه ... فاخد هاتفه وقام بالاتصال عليها

الرقم المطلوب مغلق او غير متاح

ماااشي يابنت اللللل

فقام بالاتصال علي احد رجاله الذي تركهم ببيتها

الو معاليك .... لا مخرجتش والدها واخوها خرجوا لكن هي لوحدها ف البيت

قام بغلق الهاتف وسحب جاكيته وذهب لها علي الفور

--
شادي .... عصام بقولك ايه متشتغليش انت عارف ساحب مني كام لدلوقتي

عصام .... طيب وذنبي ايه اخوهاااااا بلاعه ف الشرب والبودره ... ولو سهبنا عنه مش هيعمل اللي بيطلب منه

شادي .... عموما هانت عملت اللي قولتلك عليه

تمام وزمان الهديه ف الطريق ليها متقلقش

شادي .... بحاول اتصل بيها وتلفونها مقفول هتجنن يا عصام. ......

عصام .. يا عيني علي اللي حب ولا طلشي

طب افرض هي عوزه اخوووك هيبقي ايه الحل

شادي بعد ان كسر الكاس بيده ..... لو دا حصل هقتله .. وهقتلها وبعدها هقتل نفسي اثير ليا انااااا وبس

--
مصطفي بعد ما علم بنتيجه المناقصه ... يا خراب بيتك يا مصطفي ثم قام بالاتصال بعادل

انت فين يا زفت عشر دقايق والاقيك ادامي بدل ما اولع فيك😡
--
اثير كانت تشعر بقدوم شهاب لها .. فقامت بلبس بجامه برسوم كرتونيه ووضعت حجاب رقيق يماثل لون عينيها وارتدت قناع البراءه وانتظرت

نصف ساعه من خروج والدهااا وسمعت طرقا علي الباب

فعلمت انه هو .... واخبارها والدها ان زوجها المصون ترك حراسه عليها خوفا من هروبها

اثير .. بعد ان قامت بفتح الباب ..... تنحت حانبا

شهااااب ... مجرد رؤيتها بهذا الشكل الطفولي سلب قلبه
فبتلع ريقه ... اذي تفتحي من غير ما تسئلي مين بره

اثير ..... قلبي حس انك انت فمفكرتش وطلع احساسي صح

علم شهاب ان قطته المشاغبه عادت له وعلم انها تدبر لشى ما

قفله تلفونك ليهربا هانمم

اثير ... بدموع زائفه .... ثانيه واحده

فذهبت لغرفتها واجمعت اشلاء الهاتف وذهبت له

فوجدته يجلس علي احد الكراسي ويضع ساق فوق اخري وشعرت كانه احد الحكام وان هيبته لا يختلف عليها اثنين

اثير ببراءه .... اتفضل فوضعت الهاتف امامه ووقفت ناظره للارض ويديها خلف ظهرها كانها طفله وتقف امام والدها الذي يقوم بتوبيخها

مين عمل ف التلفون كداااا انتي عشان متكلمنيش صح

ارادت الصراخ وضربه علي وجهه الاف المرات وان تقوم بطرده ليذهب الي الجحبم مع عاهراته ولكن احكمت عقلهت حتي لا يفسد مخطتها

مش اناااااا .. داااا بابا هو اللي كسره وقالي عشان ميعرفش يوصلك وهيطلقك ورجله فوق رقبته

شهاب وقد سمعت استكاك اسنانه بقي كداااا ماشي

اثير ... اظاهر انه لقي شاري اغني يتمن البضاعه

شهاب ... اثير متجنننيش والا وربي اجرجرك للبيت واخليكي مراتي علي الورق وف اللل

ولا البيت ليه هو هنا وحش

اثير .... وقد تسرب الخوف البهااااااا

انت تقصد ايه 😨

شهااااب ... هوريكي الساعه اللي بتنور ف الضلمه يا صغنونه 😉
--
ثم سحبها من يدها بالقوه وذهب الي غرفتها والاقها علي الفراش وقام برمي جاكبته وفتح اول زرارين من قميصه

اثير بخوووف ... لااااا مش هتعمل كدا ارجوك خلاص هسمع كلامك ياسي شهاااب بس ورحمه باباك متجيش جنبكي ثم قامت بالبكاء التمثيلي الذي اصبحت بارعه به لانها تعلم انه يعاقبها ليس الا ....

ثم قامت برمي نفسها باحضانه واخذت تجهش بالبكاء حتي تثير عاطفته عليها

شهاب وقد لان قلبه من منظرها الطفولي

شهااااب قام برفع وجهها امامه وكاد يسحر بجمال عينيها مع لمعتها اثر دموعها وفاخد يتهته بكلماته

انتي غلطتي ولاااااازم تتعاقبي ... مش همرر خروجك من غير اذني علي خير

اثير .... كادت ان ترد ولكنها سمعت طرقات متتاليه علي الباب

شهاااب فكك دا اكيد الحراسه كنا بنقول ايه فكاد يقبلها

وكادت هي ان تنهره فهي لم تعد تحتمل قربه

توالت الطرقات ..... فاخذ يسب بداخله وتركها وذهب ليري من القادم

فوجد احد حراسه .... ايه يا زفت بتخبط ليه

اسف يا باشا بس فيه حد ادانا الهديه دي وقال انها لاثير هانم ومشي

فاخذها منه وقام بغلق الباب بوجهه
--
اثير .... مين علي الباب

تعالي يا هانم .... مين اللي بعتلك ورد احمر وهدايا

دا كارت كمااان ..... اخبرت هذه الوردات ان جمال حبيبتي يضاهي جمالك بل ويتفوق عليه فكذبتني فارسلتها لكي لكي تتاكد وتنحني امام سطوت حسنك ودلالك

شهاب ... نهار ابوكي ازرق مين دا يا بت

وايه دا كمان ... فقام بفتح الهديه الثانيه ..

فوجدها ... زجاجه عطر برائحه الياسمين وبحوزتها كارت ثاني

رائحتك كالياسمين تمطر علي قلبي الحانآ ترقص عليها نغماااات قلبي ❤

شهااااب .... يا ليلتك المطينه بطين معايا

فقام بفتح اخر قطعه بالهديه

فوجد بهااااا قميص نوم صارخ ومعه رساله ... متي حبيبتي سترتدين لي هذا الثوب لنصبح كيانآ واحدااا

شهاااااب ..... الله

البارت الثامن

شادي .... الله يخرب بيتك اذي تعرف ان شهاب جوه وتسبلها الحاجه وترجع ... دا لو شفهااااا ممكن يقتلها

عصام .. بص انا لما لقيت عربيته كنت هلف وارجع بس فكرت انه لما يشوف الحاجات دي هيبدء يشك والمشاكل تزيد ودا هيبقي لصالحنا ومش بعيد يطلقهااا وتبقي جتلك علي الطبطاب يا معلم

شاادي بنرفزه .... تفتكر ...... اصلك غبي انت متعرفش شهااااب لو عايزهاااا ممكن يقتلها ولا ان حد ياخدها منه

عصام .. بسره دانتوا عيله الجملكه عليا بالوراثه باين

بقولك ايه اللي حصل حصل وبعدين كلم اخوها يكلمها ويشوف حصل ايه وانجز

شااادي .... اخيرا فكرت صح .. ثم قام باخراج هاتفه

--
عادل .. خلاص يابوووب بقي قولتلك انا مالي من العريس الجديد ... يعني متقلقش وبعدين شهاب دا يخوف مش هنعرف نقلبوا ف ايه مصلحه ..

مصطفي .... اخرس خالص اظاهر اني غلطت لما مشيت وراك وصدقتك لازم احاول اتصرف ف المصيبه دي

عادل .. هتعمل ايه

مصطفي .. فيه موظف من اياااهم بس كرشه بلاعه .. هتفاهم معاه وهخلي يعرفلي اقل سعر متقدم ف المناقصه ... وهنزل باقل عرض ... الصفقه دي لو راحت مني هدخل السجن

عادل .. جاء ليرد .. صدع رنين هاتفه فعلم انه شادي

الوووو.. حبيبي يا صاحبي كنت لسه هكلمك

شادي .... اسمعني كويس شهاب عندكم ف البيت وممكن يكون عمل حاجه ف اثير كلمها بسرعه واطمنلي عليهاا

عادل بعدم استيعاب .... هيعملها ايه دي مراته ومش معقول هيآذيها

شاادي ... والاااا انت تنفذ الاوامر وبس تتصل بيها وتتطمن انها كويسه وبعدها تكلمني علي طول

عادل ... حاضرر بس المعلوم بتاعي معاده النهارده انا دماغي هتوج الحقني به

مصطفي .... عادل ... بتكلم مين

باباد... الحق شهاب عندنا ف البيت وممكن يكون راح عشان يخطف اثير

مصطفي ... لا يا غبي دا اكيد راااح عشان يتمم الجوازه ويحطنا ادام الامر الواقع .. ورحمه ابويا لو حصل لقتله

ثم قام بسحب سلاحه الخاص من المكتب وذهب الي منزله

--
شهاب ..... والشرر يتطاير من عينيه

انا لا هتعصب ولا هتنرفز ولا هقوم اقطم زماره رقبتك ف ايدي

براحه كدا فهميني مين دا واذي يبعتلك الحاجات الذباله دي😡 انطقي ومن غير تهتهاااا

اثير .... لم تعلم هويه من بعث بتلك الاشياء ولكنها اعتقدت انه مراد من فعل ذلك ليساعدها ف التخلص من هذه الزيجه

ااااصل بصراحه .... وربنا انا مليش دعوه دا بابا هو اللي مصمم ياخد الهدايا ولما قولتله انك هتزعل ضربني وقالي مجبلكش سيره

شهاااب .. يحاول السيطره علي اخر ذره عقل لديه

ااه يعني دي مش اول مره امممم طب والله كويس مراتي بيتبعتلها هدايا وقمصان نووووم وانا قاعد ذي القرطاس لااااا دا حاجه جميله .... بس انتي غلطانه مش تقوليلي عشان افرح اني بقيت اريل

اثير ... وانا مااالي بتزعقلي ليه انت عارف اني مقدرش اقول لبابا لااااا ماتكلم معاه هو انا الحيطه المايله بتاعتكوا
واخذت تبكي

شهاااب .... بعتلك ايه قبل كداااا يا اثير ... فرحيني اتخيلك ف ايه تاني وبعتهولك يا مراتي فاخذ بالتقدم نحوهااا وهي تتراجع للنها شعرت ببدء فقد سيطرته علي نفسه من فرط غضبه ظلت تتراجع حتي التصقت بالخائط فحصرها بيديه .....

اثير ..... بدءت بالتهتا .. مبعتش حاااجااات ذي دي قبااابل كدااااا كان بيبعت الماظ ومعرفش ايه تاااني بابا هو اللي كان بياخدهم

شهاااب ... هششششش هي حاجه واحده اللي عايز اعرفها هو مين. .. اسمه ايه وشافك فين عشان يضحي بالالماظ عشانك .... انطقي😡

اثير .. معرفوووش فارادت ان ترد له اهانته ولكنها اختارت التوقيت الخطأ

معرفوووش ... يمكن عمل معاه ذي ما عمل معاااك عرض البضاعه .. وهو اشتري ... بس اظاهر انك مش مالي عينه والا كان استني لما نطلق وبعدين عرض

شهاب ... قام بضرب الحائط من خلفها بقوه لدرجه انها وضعت يديها علي وجهها خوفآ منه .. ولكن عندما نظرت اليه وجدت يده ملطخه بالدماء فقفز قلبها خوفا عليه

انت اتعورت وريني الجرح

قام بدفعهاااااا حتي كادت ان تسقط علي الارض

ثم قام باخراج ولاعته من جيبه واقترب منها .... وقرب الهيب من وجهها حتي صرخت خوفا منه فاعتقدت انه سيحرقها

شهاب

مسمعش صوووتك .. اظاهر اني اتسهلت معاكم زياده عن الازوم وجه الوقت اللي اعرفكم فيه مين هو شهاب الاسيوطي. ثن قام بسحبها خلفه بالقوه حتي وصل الي مكان الهدايا فقام بسكب زجاجه العطر عليهم حتي افرغها ثم قام باحراق الهدايا امامها

شفتي اهووو دا اللي يحصل للي بعتهم .... اصل اللي يتجرء ويبص علي حاجه ملك شهاب الاسيوطي يبقي حفر قبره بايده ..

فاتي له اتصال من الحراسه بان والدها اتي وذاهب اليهم

نظرت اثير لشهاب .. أخذت الدموع تتلالا بعينيها فقد علمت ان اكبر خطآ بحياتها هو الموافقه علي هذه الزيجه المشؤمه وسوف تصلح خطاءها مهما كان الثمن

اتي مصطفي من الخارج ....

ايه اللي جابك بيتي وانا مش مووجود جاي تعتدي علي بيتي ف غيابي .... يعني لوقتلتك دلوقتي ملكش ديه

وانتي يا زفته ايه اللي موقفك معاه واذي متتصليش تعرفيني انه هنا .... ايه عجبك وجاه علي هواكي ... اظاهر اني معرفتش اربيكي ... وقام برفع يده لكي يصفعها

فوجد من يمسك يده ... لحد هنا وتقف لو لمست شعره منها هدفعك تمنها غالي اوووي وانت فاهمني ...

لم تشعر اثير بالسعاده لانها تعلم ان هذا لانها ع اسمه فقط وليس خوفآ عليهاأ

شهااب ... خشي جوووووووه عشان عاوز المصون ابوكي ف كلمتين ميصحش تسمعيهم

ذهبت اثير علي الفور الي الداخل

مصطفي .... ايه اللي كان بيولع دا انت كنت بتعمل ايه كنت بتخوفهاااا

شهاب ..... جلس بكل غرور ووضع ساق فوق اخري كعادته .... هي حاجه واحده اللي عاوز اسمعها منك

هو مين ... مين اللي عرضت عليه بنتك ف سوق النخاسه بتاعك ووافق واشتري وغرقك بالالماظ وهي علي ذمه راااجل ..... هو مين والا قسمآ بربي اقتلك دلوقتي

قام مصطفي بسحب مسدسه بايدي مرتعشه ....ورفعه امامه ااطلع بره والا هقتلك ... واحنا مش اوطيا ذيك عشان نعمل كدا

شهاب اخذ يقهقه حتي دمعت عيناه ... فقام بفتح صدره امامه يلاااااا اضرب ووربني شجعتك

اخذ السلاح يهتز بيده حتي سقط منه

انطق هو مين خليني امشي من البيت المؤرف داااااا

قبل ان ينطق مصطفي بحرف اتت اثير من الداخل وبيدها ادوات التعقيم ... وركعت امام شهاب واخذت يده فبدءت بمسح الدماء وتعقيم الجرح ...

شهاب قلبه كاد يرقص فرحآ لمجرد احساسها بالخوف عليه

فقامت بلف الجرح ... وبعدهااااا

تآمر جاربتك بحاجه تاني يا سيدي .. فقد تعمدت الجلوس قرب حذائه

شهاااب .... بذهول .... ايه اللي انتي بتقولي دا

مصطفي .... انتي يا زفته قومي من مكانك .. وحسابك معايا بعدين

اثير ... غرببه .... مالك يا بابا مش كنت دايمآ بتقول لماما ان الست ذي الجزمه لو مريحتش جوزها تترمي ف الشارع ويجي غيرها ... اهو بربحوا عشان ميرمنيش بعمل ذي امي كا كانت بتعمل لحد ما ماتت بحصرتها

وانت ياسيدي شهاب مستغرب كلامي ليا مش انت قولت اني بضاعه اتعرضت عليك وانت اشتريت يعنى جاريه والجاريه مهمتها تبصت سيدها وتريحوا وانا بنفذوا اهووو مش كل ما تكلمني تقولي ان الست خدامه عايشه تحت رجلين سيدها ولراحته بس .... عشان ميبقاش اضحك عليك وطلعت البضاعه مضروبه

القت ما القت وذهبت لغرفتها واوصدت الباب خلفهاااا

وهي تتوعد بالاتتقام منهم
--
مصطفي ..... اطلع بره وابعت لبنتي ورقتها احسنلك

شهاب ... هخرج .. بس وديني وما اعبد لتجبني انت وبنتك تطلبوا مني السماح .. واللي اتجرء وبص لمراتي هعرفه وهاخذئلوا عنيه اللي بصلها بيها
--
اثير .... الوووو ايه يا مراد كلمتك كذا مره ومكنتش بترد

اسف يا اثير كان عندي مهمه ولسه مخلصها ...

الورق انا استلمتوا خلاص وكلها كام يوم وهيوصلوا الاعلان بس متخلهوش يشك ف حاجه احسن الخطه تبوظ ... المهم هتعرفي تهربي ولا هتطلعي خايبه وتتقفشي ..

اثير ... يا عم متخفش ... بس حركه الهدايا دي جننتوا برافو عليك صحيح ظابط اراري

مراد ... يا عم اومال ابيه راحت فين😂 اخرت اللي يقل نفسه معزالعيال صحيح

بس خدي هنا هدايا ايه مش فاهم

فقصت عليه ما حدث .. ودور امينه رزق الذي اقتبسته واخذت تضحك

مراد ... بس انا مبعتش حاجه يا اثير

اطاهر ان باباكي فعلا اتجنن لان كدا ببقي فيه حد تاني

اثير ..... يا نهار اذي يعني

مراد .... اظاهر فعلا انك لازم تخلصي من الارف دا وتبدئي حياتك بطريقتك

اثير ..... المهم اكسب القضيه يا مراد والا هتعمل بوفتيك

--
شهاب ذهب الي صاله الالعاب واخذ يلهث من كثره التمرين واخذ يتردد كلام اثير بعقله .. فقد علم انها ترد له اهانته

ماشي يا اثير مش عجبك دور الجاريه والمسكنه استحملي بقي اللي جاي

وانت يا مصطفي الكلب حسابك معايا تقل اووي

فاتي له اتصال من اخد رجاله

الو .. تمااام وهيقبله امتي لاااا كويس تمام ... لا بلغ عنهم ويتقبض عليهم وهما متلبسين سامعني

--
احست اثير بالمللل فقررت الاتصال بشادي

الوووو.. نين معايا

انا اثير يا شااادوووو

اثير مش معقول ... انتي كويسه انا حاولت اطمن عليكي كتير بس فونك كان مقفول

بسسس ايه قطر دخل اسمعني شويه

انا زهقانه وعوزه ادردش نعاك شويه

شادي بفرحه .... طيب ما تكلمي شهاب

اثير ... لا يا عم متخانقين ومن امبارح معرفش عنه حاحه

شادي ... انتهز الفرصه ... طب بقولك ايه ما تجي نخرج واسهرك سهره هتحلفي بيهاااا

اثير .... نخرج واسدين قصر النيل اللي اخوك سيبهملي دووول .... وبابا واخويا لو رجعوا وملقونيش مس بعيد يغسل عاره😂

شادي .. بس بس وافقي وملقكيش دعوووه

اثير .... طب هنروح فين

شادي ... الديسكو

اثير .... موافقه مش دا حاجه كويسه

شادي بضحك علي سذاجتها ... جدااااا

--
بعدها اتصل باخيها واخبره بان يشغل والده حتي لا يعود الي البيت مبكرا

ثم ذهب الي منزلها ... واتي خلف الشرفه ...

الوووو ايوه يل اثير جاهزه .. طب هرميلك حبل تربطي ف البلكونه وتنزلي يلا بسرعه قبل ما حد من الاسود يصحي وياكلنا😂
--
بعدها بدقائق كانت بسيارته فرحه بهذه المغامره مثل الطفل المحروم الذي اتت له هديه لاول مره بعمره
--
وصل امام الدسكوووو ....ودخل بها فانبهرت اثير بالموسيقي الصاخبه والاضواء فاخذت تقفذ فرحآ

قادها شادي الي الداخل .... وبدء بالرقص معاها حتي لفتت انظار اغلب من بالمكان لانها وجه جديد عليهم فحاولوا التقرب لها

فقام شادي باعطاءها مشروب وهي تجرعته ولم تعرف ما الذي ابتلعته

فاخذت ترقص وتتمايل وبعض الشباب يرقصون معاها فقام شادي بتصويرها مع اكثر من شاب

وبعدهااااااا

يتبع

البارت التاسع

شهاب ... ظل مستيقظ وقلبه قلقلآ علي صغيرته ولكنه ما زال يكابر لانه يعلم انها مخطئه وتكابر

سمع طرقآ خفيفآ علي باب غرفته فعلم انها والدته

اتفضلي يا امي

مساء الخير يا حبيبي ... كنت جايه اطمن عليك

شهاب ... امي انا تعبان واللي فيا مكفيني قولي عوزه ايه من الاخر

السيده رقيه والدته .. كنت عوزه اتكلم معاك بخصوص اثير

اعتدل فور سماع اسمهااااا .... اثير مالها عرفتي حاجه تعبانه .. محتاجه حاجه... فيه حد دايقها متكلمي يا امي

السيده رقيه ... خلاص يا شهاب انا عرفت اللي كنت عوزه اعرفه عن اذنك

استني يا امي ... عرفتي ايه

اللي ف قلبك يا شهاب ومداري ...

خفت تظلم اثير معاك لان اثير غير كل اللي اتجوزتهم ... بس لما شفت لهفتك عليها اطمنت وعرفت اد ايه انك بتحبها ومش هتظلمها ذي اللي قبلها

شهاااب ... امي اثير بريئه زياده عن اللازوم متستهلش اللي بيحصلها بس حظها اللي وقعها ف طريقي يمكن عشان انقذها من ابوها

انما اللي قبلها انا مظلمتهمش كل واحده فيهم كانت متجوزه شهاب الاسيوطي لمصلحه يعني فيد واستفيد

بس مش هنكر ان اثير حركت اللي جوايا وافتكرته مات بموتها .. هي بس اللي كانت..

اثير ... مش لازم تفضل في حياتي كتير .. اثير خطر عليا ولازم اخلص من الموضوع دا في اسرع وقت

السيده رقيه ... ربنا يصلحلك الحال وعزمت علي امرآ ما لن تظل ساكنه وبكريها يضيع حياته بيده

--
شادي ظل علي وضعه فالتقط لها عددآ لا بأس به من الصور ..

وف نفسه كداا تمام اوووي لو الخطه فشلت واثير رفضت حبي ليها ...

يبقي الصور دي اللي هتجبها لحد عندي تترجاني مفضحهاش ويبقي كدا معايا الجوكر يا سمعتها يا 😂

وبعدها ذهب اليها وابعد طاقم الشباب الملتف حولها واخذ يرقص معها وحاول اكثر من مره ملامستها ولكنها رغم عدم وعيها كانت تصده وتبعد يده عنها ربما الفطره

فكلما نظر اليها تآججت شهوته.... وابتلع ريقه فقد السيطره علي نفسه وحاول تقبيلها فقامت بدفعه فوقع علي الارض وضحك عليه كل من كان بالمكان

غضب شادي بشده ... فقام علي الفور بصفعهااا علي وجهها حتي تركت اصابعه الخمسه اثرآ قويآ علي وجهها

فقام بسحبها من يدهااااا .... اخذت تسير تبكي كل ما نظرت اليه

شادي .... اثير انا اسف مكنتش في وعي وبعدين انتي غلطتي لما زقتيني وضحكتي الناس عليا

اثير ... لم تفق من تاثير المشروب عليهاااا ... روحني يا اسمك ايه

قام بايصالها الي المنزل ... اثير انا اسف

تركته وانصرفت .... حاولت الصعود تلي غرفتها ولكنها لم تستطع فظلت تترنح فبدون وعي اخرجت هاتفها الصغير وقامت بطلب شهاب دون وعي

--
كان شهاب يتقلب بفراشه .. فقد اراد النوم باكرآ ولكن جفاه ولم يعلم لما .... فصعد رنين هاتفه

فوجد رقم غريب ... فقرر عدم الرد .. ولكن وجد نفسه يضغط علي زر الاجابه

الووووو ..... ابيه مش عرفه تطلع الشقه ممكن تجي تطلعني

اثير .... تطلعي فين هو انتي بره اصلااااا

يا ابيه يلااااااا احسن مش قادره اقف علي رجليا وبعدين لو اللي اسمه شهاب دا عرف هيطين عشتي وهي مش ناقصه

علم شهاب انها ليست بوعيها .. وهو يحادثها كان يرتدي ملابسه وركب سيارته وانطلق

فاخذ يتردد بعقله من هذا المدعو الذي تستنجد به .. ومن اتي لها بذلك الهاتف ... هل هو من بعث بتلك الاشياء ام هو غريم جديد له

كل هذا وهي معه علي الهاتف .. انا قربت خلاص انتي فين بظبط ....

انا ورا البيت عند الشباك يا ابيه مراد يلاااااا لو بابا جه هيدفني تحت الكالون

وصل شهاب الي منزلها .. فوجد الحارسين يتسامرون وامامهم اكواب القهوه ولم يدورا بشئ

الهانم فين يا بهايم .... تفاجئوا به امامهم

شهاب باشا .... الهانم جوه ومخرجتش ... والدها واخوها هما اللي لسه داخلين

فقام علي الفور بلكمهم وطردهم من العمل دون اخبارهم بشئ ثم ذهب بعدها علي الفور مكان ما اخبرته اثير

فصدم انها بالفعل بالخارج ... وترتدي بنطالآ من الجينس محددا تمامآ لخصرها مع بلوزه لا يعلم كيف ادخلتها ولكن حمدالله انها بحجابها فاقترب منها اثير

ترنحت بوقفتهاااا مع صدمه وجوده

انت .. عرف اذي اني هناااااا

فتاكد انها لم تقصد محادثته وظل اسم مراد يتردد بعقله فقرر ان يعلم ما يدور من وراء ظهره

انتي وقفه مش مظبوطه ليه وايه الارف اللي انتي لبساه دا واذي خرجني من غير جوز التيران ما يشقوكي كل هذا وهو يهزها من زراعيها ....

فاشارت الي الحبل .... نزلت من هنا اااا سفت بقي انا شاطره ولما بحب اعمل حاجه بعملها

شهاااب ... با نهار ابوكي ازرق .... فاقترب من وجهها فشم رائحه الكحول تفوح منها فتاكد ظنه انها تناولت مشروب ولكنه ظن انها احضرته من عند والدها او اخوها المستهتر

ولكن ما جعل جنونه يجن اثار صفعه قويه علي خدهاااا فقد اعتقد ان والدها من قام بذلك وهو من تسبب في حالتها تلك 😡

اثير مين اللي ضربك ابوكي صح ... انتي لسه نازله

ولا خرجتي وجيتي .... بدءت اثير تفقد وعيهااااا

ابيه مراد .... بحب ... فكادت تكمل بحب شهاب ولا اريد الطلاق .... ولكن فقدت وعبها بين يديه ... بعدما اعتقد انها كانت ستنطق ابيه مراد بحبك

فحملهاااا وذهب بها الي المنزل ونيران الغيره تشعل قلبه وكاد يصبب بالجنون فقرر البحث عن المدعو مراد والانتقام منه اما اثير فسيكمل زبجتها ليذيقها العذاب لخيانتها له
--
وصل الي الباب واخذ يضربه بقدمه ... حتي اتي مصطفي وعادل ركضآ مين الحيوان اللي بيخبط علي الباب بالشكل دا

فتح الباب .... وتفاجئ بشهاب وهو يحمل اثير وعب فاقده للوعي

مصطفي بعصبيه ..... اثير ..... انت كنت بيها فين وايه اللي حصل انطق بدل نا اقتلكم انتم الاتنين

القاها شهاب علب الكرسي بعدم اهتمام

المفروض انا اللي اسىئلك يا بيه يا محترم مراتي كانت بتعمل ايه في نص الليل بره بتها .... ولا محترم منين وانت اللي بتاحر بيها يا راجل دانت متعرفش اذا كانت في البيت ولا لا ... صحيح الهانم سكرانه يا بيه ابقي شفها بتستغفلك ومدورها مع مين

قسمآ بربي لدفعك وادفعها تمن شرفي اللي مرمطوا غالي وغالي اوووي كمان

تفوووق واعرف كل اللي حصل ... ولما تضربها ابقي خف ايدك عشان الفرح

ثم تركه واغلق الباب خلفه .... فقام مصطفي بالقاء المزهريه خلفه حتي تحولت الي اشلاء
--
ذهب مصطفي الي اثير واخذ يكيل لها الكمات .. وهي فاقده للوعي .... جبتيلي العار يابنت الللل

عادل ... بمجرد ان راي شهاب ومعه اثير قام بالاتصال ع شادي ليسمع ما يدور

كان شادي وقتها يطبع الصور التي التقطها لاثير ليستخدمها عند اللزوم ..... فوجد عادل يتصل به ففتح الخط واستمع لكل ما تفوه به اخبه فقد ظن انه سيرمي عليها اليمين وتكون خطته نجحت ع اكمل وجه ولكن سمع تسمكه بهاااا ....

لييبييه طلقها خلينا نخلص

فسمع صوت ان فعلم ان مصطفي ينهال عليها

انت يا زفت حوشوا عن اختك ومتخلهوش يقربلها سااامع
--
نفذ عادل اؤامر شادي فقام بابعاده عن اثير

خلاص با بووب هتموتها وتودي نفسك فب داهيه

سيبك منها دلوقتي ... هنفضلها بعدين المهم الصفقه خلينا ننقد اللي نقدر عليه

استمع له مصطفي .... فقام بركلها ف معدتها بقدمه وتركها مرميه علي الارض لا تعي مما حدث شئ

--
اتي الصباح واتي معه كثيرا من المفاجآت

ذهب مصطفي صباحآ الي الموظف المسؤل عن استلام مظاريف المناقصات .... ليقوم بالاتفاق معه واعطاءه المبلغ المتفق عليه لاظهار عروض المنافسين فقام بالاتفاق معه وقام لاعطاءه النقود فاذا بعدد من رجال الشرطه يحاوطون المكان وتن القبض عليهم واصطحابهم الي القسم

قام علي الفور بالاتصال بوالده

الوو ... اتصل بحوز اختك وقوله اني موافق وهنزل شرطك بس يخرجني من القضيه قبل ما تروح النيابه
--
قام عادل بالاتصال ع شهاب وترجئ ان يسامح والده وان يخرجه من هذه القضيه ... وان والده مستعد لتنفيذ شرطه واتمام الزيجه

--
قام شهااااب بالقهقه فقد تحقق ما خطط له فقام باغلاق الخط بوجه عادل واتصل بالضابط الذي رتب معه كل شئ فما حدث ما هو الا لعبه منه ليصبح تحت سيطرته
--
استيقظت اثير من نومها ... فوجدت نفسها متكومه علي الارض والصداع يكاد يفتك براسها وجسدها يؤلمها وبه كثيرآ من الكدمااات .... وهي لا تتذكر شي بعد خروجها مع شادي .. ووصولها الي الديسكو فما حدث بعد ذلك لا تتذكر منه شئ .... ولكنها بحثت عن هاتفها فلم تجده فعلمت انها فقدته وانها لم تستطع التواصل مع مراد بدونه
--
قام الضابط باعطاء هاتفه لمصطفي للتحدث الي شهاب

الووووو.... بكره الساعه تسعه تكون مرمي هنا انت والمصونه بنتك تترجوني وتبوسوا ايديا عشان اتكرم واتمم الجوازه وساعتها يا اوافق يا ارني عليها اليمن واخلي الحراس يرموكوا ف الشارع

حاااضر هنفذ كل اللي تآمر به بس خرجني انا وابني ارجوووك لو جراله حاجه هموت فيها

فلاش باااك ... بعد ان تم القبض علي مصطفي وقام ابلاغ والده بما حدث ... قرر بعد انها معه الاتصال بشادي ليخبره ما حدث ... ولكن وجد اثنين من افراد الشرطه يقوموا بنهره وتفتيشه فوجدوا بحوزته مخدرات فقاموا بالقبض عليه ... فالتقي بوالده وعلموا ان شهاب احكم الدائره عليهم
--
قام شهاب بفحص هاتف اثير فوجد اسم ابيه مراد

فعلم ان هذا ما يبحث عنه

فثام بارسال الرقم لاحد رجاله لياتي له بكافه المعلومات عنه

فعلم بعدها انه الضابط الذي التقي معه من قبل .... وان النقل لم يكن كافي لتاديبه

فارسل من يضع له مبلغآ كبيرإ من المال في بيته

وقام بعدها شخص اخر بتقديم بلاغ ضده باستغلال النفوذ واخذ رشوووه وقام باعطاءهم ارقام النقوود

فتم القبض عليه بمجرد وحود النقود عنده
  • ملحوظة عند البحث اكتب في جوجل (رواية ماذا جنيت انا) لكي تظهر لك جميع الفصول
قامت اثير ... اغتسلت وصلت وحاولت ان تتذكر شى ولكن دون فائده فسمعت طرقآ علي الباب فذهبت لتري من ... فوجدت شخصآ اعطاها رساله وابلغها انها من زوجها وانصرف

---
فتحت الرساله علي الفور

فوجدت هاتفها ورساله معه

صباح الخير يا زوجتي المصووون

اسمعيني كويس يا جاريتي اللي دفعت تمنها واتمتع بيها غيري .... حبيب القلب اللي اسمه مراد لبستهولك قضيه تضيع مستقبله ... عشان تحبي براحتك وهو ف السجن

في ايدك تخرجي منها ..... هتجيني مكتبي وهتترجيني وتستعطفيني اتمم الجوازه منك وساعتها افكر با اقبل يا ادوسك برجلي ذي الحشره وارميكي له

ادامك لبكره الساعه 9 جت 9.30 انسي سلااااام

يا زوجتي العزيزه

يتبع
google-playkhamsatmostaqltradent