رواية للعشق لقاء اخر الفصل السادس 6 - بقلم موني

الصفحة الرئيسية

    رواية للعشق لقاء اخر الفصل السادس 6 بقلم موني

  • ملحوظة لما تبحث عن الرواية أكتب في جوجل "للعشق لقاء اخر دليل الروايات" لكي تظهر لك جميع الفصول

رواية للعشق لقاء اخر كاملة بقلم موني

رواية للعشق لقاء اخر البارت السادس 6

"حسن " طلاق اي يا متخلفة دحنا مكملناش شهر جواز
"صبا " وتتساقط دموعها بقهر مليش دعوة طلقني انا بكرهك
"حسن " وتعتليه الدهشه دا اي يا رب الجوازه الي مش جايبه همها دي دنا دافع دم قلبي اااي هاخد بالباقي نكد ولا ااي
"صبا " نكد انا نكد دي اخرتها اخره الحب انتا مش طايقني لي ها ااه خلاص خدت الي عاوزو مني ذهدت فيا مش كدا
"حسن " بقولك اي ورحمة ابوكي انا مش ناقص ع الصبح انتي شكلك رايقة وانا دماغي وجعاني دا اي الهم دا
"صبا وتغيرت لهجتها " عجولك اي يابن محاسن اياك تچيب سيره ابوي علي لسانك والا الله ف سما اجطعهولك
"حسن " لا بچولك اييه هتغيري لهچتك عليا بابلغا وع دماغك
"صبا بعصبيه " بلغة عليك انتا واهلك كلاتهم ياواكل ناسك انتا چرا ااايه فوج لنفسك والا افوجك اني
"حسن" طلاج تلاته لو ما سكتي لكون مكسر البيت فوج راسك
"صبا" طب طلاج علي طلاجك منتا داخلها يا بن الحراميه وجتالين الجتلا انتا
"حسن "فوجي لنفسك ي بت عمي انا مش مسؤال ع الي هيحصول بعد اجده
"صبا " قبر يلمك انتا وابوك يا جتلالين كان فين راسي وانا بتچوزك يا ناجص
"حسن " قسما بالله لطلجك يا صبا واخلص من جلة ادبك دي
"صبا " هتطلجني يابن عمي هو ديه وعدك لامي لي لايف ع وحدا اياك وعتتجوزها ولا ايه دني جولت خلااص انسي الي فات وهملي لكن انتا منك لله يا حسن يابن عمي عاوز تطلجني لاجل تتچوز غيري
"حسن " ياااارب صبرك ياااارب مش انتي الي طلبتي تطلجي انا هطلجك يا صبا وشيل دا من دا يرتاح دا عند دا
"صبا بصدمة " انا يابن عمي اطلج منيك دنا بعشجك عشج دنتا روحي اني بحبك يا حسن
حسن بملامح ساكنه وقد اجري اتصال
الو ايوة يا محمد بقولك معلش عاوز دكتور نفسي بس يكون كويس ايوة لا حاجة بسيطة مراتي اتجننت ايوة عاوز حجز بسرعة قبل ما اقتلها
"صبا " تقتلني لي ي حبيبي هو انا زعلتك دنتا جوزي وحبيبي وعمري وحياتي مالك يا حسن انتا سخن ولا اي بتخرف
"حسن " اااه ااه يارب اه بخرف يا صبا اقولك لابسني جن اوعي كداااا ثم رفع يده للسما ياااارب انا صغير ع الشلل دا يارب
"صبا " لي بس يا حبيبي سلامتك من الشلل

بقلم موني 

استيقظ ليجد نفسه باحضان زوجته
"مراد " هو انا نمت اد اي
"ياسمين بضحكة " ابدا خمس ساعات بس
"مراد " ينهار مش فايت وماما زمانها قلقانه عليكي
ابتسمت رغما عنها وقالت " طالعة منك حلوة اوي يا دودي واضح كدا ان ف ناس قربو من بعض من ورايا
"مراد " ماما دي حياتي كلها مش عارف منغيرها كنت عملت اي
"ياسمين بغيرة " هي مين دي الي حياتك انا بس الا حياتك محدش غير ثم امسكته من ملابسه
بص بقي عشان نبقي ع نور بتحب الضيق والمرقعة هعملهالك بتحب الدلع هدلعك بتحب اي حاجة هعملهالك لكن عينك تبص لغيري قسما بالله اسيحك زي البلاستيك ولا هيفرق معايا امين يابا
"مراد " ايه يا وليه مالك قلبتي ع محمد رمضان كدا لي
"ياسمين " هو دا الا عندي يا شبح ف اعتراض
"مراد" بدهشة هي نادين فين تطري القعده دي بدل ماهي ناشفة اجبلك جوان امعلم ولا حجر شيشه
"ياسمين بهمس " حبيبي انا بهزر معاك نادين مين دنا اغزك
"مراد " متحاوليش تبقي رقيقة خلاص هو برعي البواب لزق فيكي
"ياسمين " برعي مين يا بيبي بس اي دا
"مراد " اي يا روحي في اي
كان ردها قبلة اشعلت نيرانه الخامده
"مراد" استغفرالله العظيم انتي عاوزا اي ي بت انتي انا مش مستحمل خلقة
ضحكت برقة
"مراد" انا بقول اوصلك بيتكو احسن
وبالفعل اوصلها لبيتها وما ان راته امها حتي ابتسمت وفتحت يدها له دخل باحضانها وظلا محتضنان بعضمهما ومتناسيات تلك التي تستشيط غضبا
"ياسمين " خشو ريحو جوا والله اتفضلو منا لقيطة هنا
"سلمي " انتي يا بت غيرانة علي جوزك مني الله يرحم ايام ما كنتي تغيري عليا من اي حد
"ياسمين " تأففت عبطو ف بعض براحتكو انا هروح اشوف حسام فين وحشني بقالي كام يوم ماشوفتهوش مراد غمز سلمي
"سلمي " طب ياروحي انا هروح اشوف الي ع النار
امسك مراد بكتف ياسمين وضغط عليه بقوة وقال "هو مين يختي الي وحشك انتي محدش يوحشك غيري انا وبس اخوكي ابوكي مليش فيه
"ياسمين باستمتاع " خليك ف حضن ماما سلمي وسبني ف حالي
"مراد بشدة " ماماااااا
اتت سلمي مرتعبة من صوته الجهوري
"مراد" موجه لها حديثه لنا بقول نعمل فرح بقي وانا وياسمين لقينا الاسبوع الجاي مناسب جداااا
سلمي وقد اطلغت صوت من فمها يسمي بالزغاريط
الف مبروك يا ولادي الف الف مبروك
نظرت له ياسمين بغضب
بس احنا لسه مجبناش حاجة قدامنا كتير
قالتها ياسمين محاوله منها علي تعطيل الزواج ولو قليلا
"مراد بثقة " ههههههه ودي تفوتني بردو. يا حياتي انا جبت كل حاجة وكماان جبتلك نادين وروكا خدمتين هيساعدوكي اوووي ويشوفو طلباتي لما تبقي مشغولة
"ياسمين. " عدي ليلتك يا مراد هاااا

اماني خالد

مازن يا مازن يا ابني رد وشيل الزفت دا من ودانك
"مازن " معلش يا بلبل مسمعتش عاوز اي يا قلب مازن
"نبيل " مروان رجع
"مازن" مروان مين
"نبيل " يا بني مروان جوز اختك
"مازن " يابابا مروان مات واحنا ادبسنا. ف قتله انتا ناسي ولا اي احنا لولا هربنا من البلد كان زمانك مسجود ومحكوم عليك بالاعدام
"نبيل " لازم تعرف يا بني ان جوز اختك عايش والا دبر قاتله هي هاجر سامحني يابني خبيت عليك لكن لازم اقولك دلوقت بعد مجينا لبنان محبتش افتح الموضوع معاك بس دلوقتي صاحب الحق رجع
"مازن " بعصبيه هي عاوزا اي مننا الست دي
"نبيل " اهدي يابني ومتنفعلش ربنا هيعديها ع خير صدقني سامحني يا حبيبي اانا الي اتجوزت وحدا زي دي وظلمتكم لما خلتها امكو
"مازن " محتضن اباه حبيبي يا بابا وانتا زنبك اي بس هي الا متستاهلش ضفرك انا هنزل اتمشي وجايلك يا حبيبي
نزل مازن للتسكع بالشوارح محاوله نسيان ما حدث له من امه وكبت غضبه من الظهور
"مازن " الو ملك انتي فين. محتاجلك اوي يا ملك
خلص البارت 
رواية للعشق لقاء اخر الفصل السادس 6 - بقلم موني
أيمان محمد

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق
  • Unknown photo
    Unknown19 أكتوبر 2020 في 11:49 م

    الرواية حلوه جدا كملى بليييييييز بليييييييز بليييييييز بليييييييز

    حذف التعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent