U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية انا لست جارية البارت السادس - اسماء محمد

رواية انا لست جارية بقلم الكاتبة اسماء محمد الفصل السادس
رواية انا لست جارية كاملة بقلم اسماء محمد

رواية انا لست جارية الفصل السادس  

ادهم في المكتب مع مفسر الاحلام
ادهم .،نعععععم
الشخص .، هو دا التفسير الوحيد للحلم بتاع حضرتك يا ادهم بيه
ادهم.، انت شكللك بتخرف
الشخص.، يا ادهم بيه انت لو جبت ميت واحد هيقول نفس الكلام الي انا قولته
ادهم بتوهان .، طب امشي انت
ادهم .،ازاي الكلام ده امال مين الي احنا دفنها لا اكيد في غلط وغلط كبير كمان
اسر دخل.، ايه يا ادهم في ايه
ادهم بابتسامه بتطلع غصب عنه وكمان مش مصدق .، عايشه يا اسر نور عايشه بصوت عالي قام من علي المكتب وقال عااااايشه
اسر .، اهدي يا بني كده وفهمني
ادهم .، افهمك ايه إذا كنت انا مش فاهم بص اهم حاجه اعرف اي حاجه وكل حاجه حصلت يوم الحادث سمعت
اسر.،بس دا صعب اوي دي بقالها 13سنه يعني مستحيل اعرف حاجه
ادهم انتبه لكلمه 13سنه .، اسر جبلي كل المعلومات عن نور مراتي حالا من يوم ما اتولدت
اسر.، انت قصدك أن ممكن يكون
ادهم.، احتمال كبير او يمكن شبه اسماء
اسر.،هوا يا برنس
ادهم مشي وأسر كمان مشي

/ بقلم اسماء محمد

عند نور

قاعده بتعيط وبتلم هدومها وبتكلم نفسها
ليه بيحصل معايا كده انا عملت ايه في حياتي ليه كده بابا انت كنت سندي صحيح كنت صغيره بس كنت حاسه معاك بالأمان ومع ماما ليه سبتوني ليه كدا حرااااام 😭😭😭😭
فونها رن برقم غريب
نور.، السلام عليكم
ادهم .، حوش الاحترام يا بت الي بيقع منك
نور .، انت جبت رقمي منين واخلص عايز ايه
ادهم .، انا تحت انزلي يلا
نور .، نزله في زورك يا بعيد وقفلت في وشه السكه وقفلت الشنطه ونزلت
ادهم نزل من العربيه وخد منها الشنطه
نور في نفسها .، لا شهم اوي يا اخويا
ادهم. قالها يلا اركبي
نور ، هنروح علي فين
ادهم بتريقه .، علي دريم بارك علي البيت طبعا
نور اول سمعت دريم بارك عيطت جامد اوي لدرجه انها ماكنتش تقدر تاخد نفسها و ادهم استغرب من عياطها المفاجئ وقلبه وجعه عليها اوي فقام بتلقائية واخدها في حضنه
ادهم .، خلاص اهدي اهدي وبيطبطب عليها لحد اما هديت
بعد اما خلصت عياط اتفاجئت انا في حضن ادهم قامت من حضنه بسرعه وقالت
نور. ، انت ازاي تسمح لنفسك تحضني كده انت اتجننت
ادهم باستغراب.، انا ابن كلب اصلا اني عبرتك ياكشي تولعي بجاز انا مالي
واتحركوا وراحوا علي ڤيلا أهله الاول وعرفهم عليها وقالهم أن هو حبها اول اما شافها وهي كمان حبته بس الأغرب من كده ان أهله حبوها اوي كأنهم يعرفوها من زمان ادهم خدها وراح بيها علي ڤيلته نور وهي بتنزل من العربيه السلسله وقعت منها ادهم شافها واصطدم من لما شافها ورجع بذاكرته

فلاش باك

نور وادهم كانو ماشين ونور بتاكل ايس كريم و وقفت علي محل وبما أن هي صغيره معرفتش تاخد السلسله
نور .، ادهم ادهم
ادهم، ايه يا نور
نور .، انا عايزه السلسله دي
ادهم شاف السلسله ولقاها قلب وعليها اسم نور وادهم
ادهم باستغراب لنور .، اشمعنا السلسله دي يا نور
نور كانت طفله في الوقت ده .، علشان انا بحبك ولما اكبر ألبسها واتجوزك
ادهم ضحك علي نور .، ههههههههه تتجوزني
نور بغضب طفولي .، اتجوزك
ادهم .، ماشي يا ستي وانا هستني لحد اما تكبري واتجوزك ماشي
نور .، ماشي

بااااك

ادهم بتوتر بص لنور وقلها نور خشي جوه دلوقتي وسابها وركب سيارته ومشي
نور .، ماله ده

عند ادهم في الشركه كان مستني اسر
اسر جه علي المكتب ووشه كله حزن
ادهم .، ايه عرفت حاجه هي ولا اكيد هي انا شوفت السلسله الي انا جايبهالها لما كانت صغيره هي صح
اسر بحزن .، اه هي بس في مشكله كبيره اوي يا ادهم ممكن تخسر فيها نور بجد والمشكلة الأكبر أن .......

/بقلم اسماء محمد

في مكان ما
الشخص .، يعني ايه اتجوزت واتجوزت مين
الشخص التاني .، ادهم بيه وهي دلوقتي في الڤيلا بتاعته
الشخص بصدمه .، ايه ادهم طب قفل دلوقتي
الشخص.، معقول ادهم عرف انها هي لا لا مستحيل يكون عرف انا لازم اعرف كل حاجه

عند ادهم
وصل الڤيلا عند نور وأول انا شافها ماسكه الفون
مسكها من شعرها وقال لها انتي من النهارده هتكوني خدامتي والجاريه بتاعتي واي حاجه اعوزها تعمليها ومش معني اني اتجوزتك انك هتكوني اميره انتي جاريه اوعي تكوني نسيتي المئه الي انتي حدفتيها عليا انا هخليكي تتمني الموت وضربها بالقلم ووقعها علي الأرض
نور بخوف بس حاولت تداريه .، اوعي تكون فاكر أن الشويتين الي انا عملتهم دول هتخليني اخاف وانا مش جاريه عندك ولا خدامه سمعت وكمان انت أحقر من أن تكون راجل ولاخر مره بقولهالك انا لست جاريه للك وعمري ما هكون كده حتي لو مت
ادهم اتعصب من كلامها وخلع حزامه
نور بخوف .، انت هتعمل ايه
ادهم قال .، انا هوريكي اعمل ايه وازاي ازللك واخليكي جاريه وخادمه عندي
ومسك الحزام وضرب نور لدرجه انها اغم عليها من كتر الضرب وسابها وطلب من الداده سميحه أنها تجبلها الدكتور
وسبها و دخل اوضه الرياضه بتاعته
وقعد يكسر كل حاجه فيها حتي جاء أحد وحط أيده علي كتف ادهم
ادهم .........

/بقلم اسماء محمد
كفايه كده اظن طولت وفي احداث كتير ايه رايكوا
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة