Ads by Google X

رواية أحببت معلمة ابنتي الفصل الخامس 5 - بقلم امولة

الصفحة الرئيسية

      رواية أحببت معلمة الفصل الخامس 5 ابنتي بقلم امولة 

رواية أحببت معلمة ابنتي كاملة

رواية أحببت معلمة ابنتي البارت الخامس 5 

وفجاءه حدث شيء ادي لبكاء جميع الأطفال

وهو دخول 3 رجال ويبدوا عليهم الإجرام

الأطفال :ماما..... ماااما

اما ملاك ذهبت لآية واحتضنتتها من قدمها

آية انخفضت وحملت ملاك :انتو مين وعايزين ايه

رجل :عايزين اللي في ايدك يا حلوة

آية:قصدك ايه

رجل 2:انتي هتستعبطي ياروح امك ولا ايه عايزين ملاك

آية لملاك :لوكا ياحبيبتي انتي تعرفيهم

هزت ملاك رأسها بمعنى "لا"

آية :بصفتكم ايه وهي متعرفكوش

رجل 3:اخلصي هتجيبهيها ولا ناخذك مكانها

آية :لا مش هتاخدوها

قام اخد الرجال بشد ملاك منها بالقوة وخرج بسرعه للخارج

آية بسرعة للأطفال :بصوا يا حلوين عارفين لعبة الشرطي والخرامي

الأطفال :اه

آية :بلعبها هروح امسك الحرامي وانتو مش تتحركوا من مكانكم اوك

الأطفال :اوك

وخرجت آية بسرعة لتلحق بالسيارة

وبالفعل ظلت ورائها دون أن ينتبهوا رأتهم يدخلون مكان مهجور دخلت ورائهم

ثم:....

بقلم امولة

"في الشركه"

يجلس مراد تدخل له إسراء بكوب القهوة كالعادة

إسراء :قهوة حضرتك يا أستاذ مراد

مراد :ماشي حطيها يا إسراء وتفضلي اقعدي عايزك في موضوع

اسراء:خير يافندم في حاجة

مراد :ايه رايك في الواد رائد اخويا ينفع عريس ولا ايه

إسراء :انا اللي هقول حضرتك بس انا مليش دخل

مراد :يعني انا يعتبرك اختي فبسألك

إسراء :هو كويس يعني مش ناقصه حاجة يعني

مراد :خالص

إسراء :خالص

مراد :طب الساعه 8 جايين نشرب عندكوا شاي

إسراء في نفسها :هو خلص من عندكوا

مراد :لا

إسراء :افندم

مراد :مخلصش من عندنا.. طب بصي هاتي رقمه

إسراء :اه طبعا 010...(دي أرقام ناس ملناش دعوه وبعدين انتو ناويين تخطفوا الراجل ولا ايه 😂)

مراد :طب تقدري تمشي الوقتي

إسراء :عن اذنك يا فندم

*وخرجت إسراء *

رن هاتف مراد برقم غريب

مراد :الو

:اعتقد منستش صوتي

مراد :عايزة ايه يا ملك

ملك :بفكرك بس تسأل عن بنتك كل دقيقة مش يمكن تكون معانا ولا ايه يا كبير

مراد : متقدريش تعملي حاجة

ملك :مشكلتك انك مفكرني ضعيفة

مراد بخوف داخلي :لأنك فعلا ضعيفة

ملك :طب نسمعك صوتك

ملاك ببكاء :بااابي

مراد بصوت :ملاك

ملك :اظن كفاية عليك... الوقتي حالا اقل حاجة 5 مليون لو حبيت تكتر عادي

مراد :هجبلك الفلوس بس سيبيها

ملك :بالانتظار.. اه والعنوان ***... اااااااااه

مراد :الو... الو.... الو

أغلق الهاتف ووقف مسرعا للمكان
---
ظلت آية تتبعهم الي ان دخلوا لهذا المكان دون أن يراها احد
ظلت مختبئة الي ان سمعت صوت ملاك وهي تقول "بابي"
تتبعت الصوت ورأت ملاك وهي جالسة تتضم ركبتها وتبكي وسمعت ملك وهي تتحدث

انتظرت الي ان املت ملك العنوان لمراد وقامت بضربها على رأسها بإحدى العصيان الحديدية ((تتوقعوا ان انا هبلة زي بقيت الروايات وهقولكوا اغمى عليها والكلام ده لاااا طبعا انا واحدة عاقلة 😂))

ملك :اااااه و وقع منها الهاتف

آية في نفسها :مش المفروض تتضرب على دماغها وبعدين يغمى عليها... يخربيت شيفاي وانيتا وارناف وكوشي اللي لحسوا دماغي.. طب اعمل ايه

تذكرت انها في احد الأفلام التي شاهدتها مقطع لطبيب يضغط على عرق محدد في الرقبة.. ذهبت لملك وقامت بفعل هذا حتى وقعت ملك

ذهبت لملاك وضمتها :لوكا حبيبتي اهدي يا قلبي

ملاك بشهقات متفرقة :ها.. ها. تض.. ربني

آية :متخافيش ياحبيبتي خلاص

قامت آية بالاتصال بخط النجدة (ياجماعة خط النجدة "122"ودا حقيقي عشان تعرفوا قيمتي 😂)

آية:يلا اوبح معايا عشان اروحك او نستنى بابا في حتة قريبة من هنا

رفعت ملاك يدها فقامت آية بحملها واتجهت بها نحو سيارتها وركبت واركبتها وبعدوا قليلا عن مكان الاختطاف
ركنت آية سيارتها وانتظرت ان تمر سيارة مراد
---
"في الشركة"

خرج مراد من الشركة واتصل بأحد أرقام للشرطة واملاهم العنوان وذهب متجها هو الآخر

*في مكتب رائد *

رائد في نفسه :ااه يا غُلبي ياني ياما انا مش قادر استنى زمان مراد قالها ولا لسة.. لا مبدهاش بقى انا هقوم اسأله

وقام خرج من مكتبه متجها لمكتب مراد وجده فارغ

رائد لاسراء الجالسة في مكتبها :فين مراد يا إسراء

إسراء :خرج الوقتي يافندم

رائد في نفسه :فندم وانا هبقي جوزك قُرة عينك احيييييه........ احم متعرفيش راح فين

إسراء :لا يافندم

رائد :عل فكرة انتي ممكن تقوليلي يارائد

إسراء :لا يافندم العين متعلاش عل الحاجب

رائد:عين ايه وحاجب ايه احنا بنعمل عملية تجميل يا إسراء... وبعدين مراد مكلمكيش في حاجة

إسراء :حاجة ايه يا فندم

رائد :اسراء غيري انتي حافظة مش فاهمة ياماما انا ابتديت اتخنق من الكلمة دي

إسراء :هههه ماشي يا أستاذ رائد حاجة ايه

رائد:يعني عريس او اي حاجة

إسراء :لا... اه اه افتكرت

رائد :بالصلاة على النبي قالك ايه بقى

إسراء :قالي رائد اخويا ينفع عريس

رائد بصوت واطي : دا بيطفشك ولا ايه.... المهم قولتيلوا ايه

اسراء بحرج :قولت لو انك كويس ومش ناقصك حاجه

رائد :بركة دعاكي ياما

إسراء :ايه

رائد :العب بليه... ومشي

إسراء :دا مجنون دا ولا ايه
---
الفصل خلص بح.. خلاص... ايه يابا انت وهي بقول خلص

    google-playkhamsatmostaqltradent