U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية أحببت معلمة ابنتي الفصل الثاني - بقلم امولة

   رواية أحببت معلمة ابنتي بقلم امولة الفصل الثاني 2 كامل عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل (pdf)

رواية أحببت معلمة ابنتي كاملة

رواية أحببت معلمة ابنتي البارت الثاني 2 بقلم امولة

انتهي البريك ودخل الأطفال للفصل مرة اخري

آية :يلا يا حلوين عشان اسألكوا

رأت آية علامات الخوف على وجه الأطفال فأكملت :واللى هيعرف هياخد بونبوني واللى مش يعرف هياخد بوسة

طفل :بسلعة يلا

آية :قولي يا جميلة 3+3

الطفلة :6

اية :برافو.. خدي البونبوني دي... مين هيقول 4_2

الأطفال :مس... مس....مس

آية :قولي يا ملاك

ملاك:2

آية :برافو... خدي

وضع طفل يده أمام صدره وقال :انا عايز اسأل

آية :طب 5+2

الطفل :6

ذهبت آية للطفل ظن انها ستضربه فمد يده أمسكت اية يده وقبلتها وقالت :الإجابة 7 بص... قامت بعمل اثنان على يد وخمسة على يد وأكملت..... عدِّ كدا

الطفل :1..2..3..4..5...6.. 7

آية :يبقى الإجابة ايه

الطفل :7

آية :شاطر خد دي بقى

الطفل :انتي جميله جدا وانا بحبك عشان مش بتضربني

آية :وانا كمان بحبك.. هات بوسة بقى

الطفل :اممممممواه

آية :هههههه

وظلت اية هكذا طوال اليوم في هذا الفصل وقد احبوها الأطفال جدا وهي احست ان هؤلاء الأطفال يتأذون من معاملة المدرسين لذا قرررت قرار (مش هقول 😜)

بقلم امولة

"في الشركه"

دخل مراد للشركة دقائق ودخلت السكرتيرة وبيدها كوب القهوة وقالت بجدية :استاذ مراد في واحده برة عايزة حضرتك

مراد :مقالتش مين يا إسراء

اسراء :لا يافندم

مراد :طب دخليها

إسراء :تمام

وخرجت إسراء بينما دخلت فتاة تلبس لبس فاضح جدا

مراد:انتي!! انتي ايه اللي جابك يا ملك

ملك :عايزة بنتي

مراد :بنتك؟؟ بنتك دي مش هتطولي منها شعرايا

ملك :هرفع عليك قضية وهخدها

مراد :أعلى ما في خيلك اركبيه.. بنتي مش هتاخديها

ملك :ماشي هتشوف

مراد :خودي الباب في ايدك

خرجت ملك بينما اتصل مراد برائد

رائد:حبيب اخوك

مراد :عايزك تشوف حد يراقب ملك حركة حركه

رائد :ليه

مراد :بعدين يا رائد.. بس عايز حد ثقة

رائد:اوك... سلام

مراد :سلام

أغلق مع رائد واتصل بوالده

محمد :في حاجة يا مراد

مراد :بابا ابعت حد يجيب ملاك من الحضانه بسرعه

محمد :في حاجة يا مراد

مراد:بسررعة

محمد :طيب طيب سلام

مراد :سلام
---
ملاك :ثلام يا مث أية

اية :سلام يا لوكا.. انتي هتروحي لوحدك؟

ملاك :لا انكل السواق هيوصلني

آية :هو فين

ملاك :هيجي الوقتي

آية:طب هستني معاكي اما يجي.

ملاك :اوك

بعد عدة دقائق

آية :هو ده

ملاك :لا

آية :بس ده ببشاورلك

ملاك :بس مش هو يا مث

آية:متأكده

ملاك :ايوة

بعد دقائق أخرى

ملاك :أهو انكل سامح

آية :هو ده

ملاك :ايوة

آية :طب سلام

ملاك :ثلام

ذهبت ملاك برفقة السائق بينما آية ركبت سيارتها اتجهت لبيتها الصغير الرائع 👇🏻👇🏻
---
"في الفلة"👇🏻👇🏻

اوصل السائق ملاك

ملاك :جدو يا جدو

محمد وهو ينخفض قليلاً ويفتح زراعه اتحرى له ملاك فيحملها:ايه بتنادي بعلو صوتك

ملاك :عايزة احكيلك حاجة حلوة قوي حثلت معايا

محمد وهو يتجه لاحد الكراسي ويجلس ويجلسها على رجلها :ايه

ملاك :ثوفت اللي حصل

محمد :ايه

ملاك :المث الوحثة مثت وايجا مكانها مث حلوة ومث بتضرب الصوغانانيين...وثوف كمان جابتلي بونبون.. وكمان لما يوسف مث عرف الإجابة اديتلوا بوثة

محمد:طب كويس

ملاك :اه وكمان كان في واحد واقف قدام ال School وبيثاورلي اركب معاه

محمد :غير انكل سامح

ملاك وهي تأكل البونبون بلامبالاه:اه

محمد :طب اطلعي خلي دادة مني تساعدك والبسي البيجامة

ملاك :اوك.. ونزلت من على قدميه صاعدة لغرفتها
  • ملحوظة الرواية كاملة أكتب في جوجل (رواية أحببت معلمة ابنتي دليل الروايات)
أما آية بعد وصلت وبدلت ملابسها اتصلت على رشة لتطمئن عل والدها

آية :السلام عليكم

رشة :وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

آية :إزيك يا رشة عامله ايه

رشة :الحمد لله

آية :وباياكي عامل ايه

رشة :الحمد لله

آية :طب يا حبيبتي انا كنت بس يطمن عليه.. اه صح كنت عايزة اقولك حاجة

رشة :ايه في حاجة

آية :....

رشة بصدمة:ايه؟؟

خلص الفصل والتفاعل جميل جدا
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة