U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية عشقها الأسد الفصل الرابع - بقلم اسماء محمد

 رواية عشقها الأسد الفصل الرابع 4 بقلم اسماء محمد عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل pdfرواية عشقها الأسد كاملة

رواية عشقها الأسد البارت الرابع 4

في صباح يوم جديد

في ڤيلا اسد
اسد صحي من النوم ولقي نفسه نايم في اوضه أخته
اسد لنفسه .، انا اسف بس اوعدك عمري ما همد ايدي عليكي تاني ولو مدتها مبقاش راجل اسف يا حببتي وابتسم واجهزي بقا للمفاجأة
اسد قام من جمها ودخل اوضته واخد شاور ولبس ونزل
اسد .، داده سعاد يا داده
سعاد.، نعم يا اسد بيه
اسد .، تخلي بالك من ريم وتحطي ليها اكل ولو رفضت تتصلي بيا علي طول ماشي
سعاد.، حاضر يا ابني
اسد خرج وراح الشركه

في بيت سليمان
سليمان .، يلا يا سناء علشان نروح لاحمد
سناء .، حاضر خمس دقايق هلبس ونمشي
سليمان.، ماشي

في المستشفى
ايمن .، هي يارا فين
احمد .، قالت هتروح تقابل واحده صاحبتها وجايه
ايمن .، امممم
احمد، مالك يلا
ايمن.، يارا عرفت أن الي ضربك بالنار اسد
احمد بصدمه .، نعم نهار اسود انت عارف ده معناه ايه
ايمن .، اومال انا خايف من ايه دي ممكن تودي نفسها في داهيه
احمد بغضب .، انت ماقولتش ليه من الاول
ايمن بغضب مشابه ليه .، هو انت كنت في ايه ولا ايه المهم لازم نحميها دي ممكن تروح ورا الشمس علشانك
احمد .، رن عليها قدامي يلا
ايمن.، طيب
ايمن بيرن علي يارا مش بترد
احمد.، ايه
ايمن .، مش بترد
احمد .، اهلا كدا احلوت اوي اكيد بتعمل مصيبه
(واحلي مصيبه وحياتك 😂😂)

بقلم اسماء محمد

يارا كانت مشيت الصبح بدري علشان معاد الشركه ووصلت في نفس الوقت الي وصل فيه اسد
اسد طبعا دخل الشركه بغروره المعتاد ويارا دخلت الشركه اسد ركب اسانسير ويا كمان في نفس الاسانسير
اسد كان وافق في الاسانسير و لابس النضاره
يارا في نفسها .، مالو ده هو اه مز بس شايف نفسه اوي انا ايه الي ركبني اسانسير اصلا
فجاءه الاسانسير وقف والنور قطع
يارا بخضه .، لالالالالالالا مش ممكن ياماما وهتعيط
اسد في نفسه .، مالها دي انا اصلا اول مره اشوفها
يارا بعياط.، انت يا كابتن لو سمحت شوف حل انا عندي رهاب ما الاماكن المغلقه لو سمحت
اسد بيحاول يهديها.، طيب يا انسه ممكن تهدي وانا هحل الأمر دلوقتي
يارا بصوت متقطع لانها مش قادره تتنفس .، ار.ج.وك ب.سر.عه
اسد خاف عليها اوي وافتكر أن الحاجه الوحيده الي ممكن يخلي الإنسان مايخفش انو يحاول يتكلم معاه ويبعد عنه الفكره دي
اسد ،. انتي يا انسه اسمك ايه
يارا بغضب وحالتها بتتحسن .، هو دا وقتوا
اسد.، بجد اسمك ايه اصلك قمر اوي والحجاب مخليكي قمرين كمان
يارا بخجل وقد تناست الموضوع.، ربنا يخليك انت الي قمر قوي
اسد بصدمه .، نعم هو اثر عليكي ولا ايه
يارا وهي باصه في عينه ودا خلاه تاه اكتر .، انت مش شايف نفسك ولا ايه دا انت طول بعرض الا قولي هي عضلاتك ولا سارقه
اسد .، ههههههههه لا سارقها
يارا يهبل.، انا قولت كده بردو
اسد .، ها اسمك ايه
يارا.، يارا اسمي يارا
اسد ويارا فضلوا باصين لبعض واسد بيقرب منها وطبعا هما قاعدين في الارض ولسه هيقرب منها الاسانسير فتح
العامل .، اسد بيه احنا اسفين جدا حصل عطل
اسد ويارا قاموا بسرعه ويارا انتبهت لنفسها وبتوتر .، انا اسفه
اسد سابها وخرج
يارا .، ايه الي انا هببته ده اوف
في المستشفى
احمد وايمن قاعدين واتصلوا بياسمين وسالوها علي يارا وقالت إنها مكلمتهاش
ايمن.، يعني ايه دا انا لما خرجت قالت إنها كانت بتكلمها
احمد.، اكيد عملت مصيبه رن عليها تاني
ايمن رن عليها وكنسلت
احمد .، ايه
ايمن .، كنسلت
احمد .، اوف
الباب بيخبط ودخل سليمان وسناء
سناء جريت علي ابنها وحضنته .، عامل ايه يا حبيبي
احمد .، الحمد لله زي الفل وأخبارك يا ست الكل
سناء .، بخير طلما شوفتك يا حبيبي
سليمان .، حمدالله على السلامه يا يابني
احمد ،.الله يسلمك يا بابا
سليمان .، اومال فين يارا
ايمن واحمد بصوا لبعض بتوتر والاتنين في صوت واحد
ايمن .، عند يا سمين
احمد .، بتجيب حاجه
سليمان بيبص الاتنين وقال. ، عند ياسمين ولا بتجيب حاجه
احمد .، لا هي قالت إنها راحه تقابل ياسمين وبعدين هتجيب حاجه
سليمان بشك.، ماشي

في ڤيلا اسد
ريم في اوضتها وقاعده علي السرير داده سعاد يتخبط
ريم.، تعالي يا داده
سعاد .، مش ناويه تاكلي بقا يا بنتي حرام عليكي
ريم .، ماليش نفس دلوقتي
سعاد.، براحتك بس انا هكلم اسد بيه هو هيتصرف معاكي
ريم .، كلميه مش فارقه
سعاد بتهز رأسها يمن وشمال .، لاحول ولا قوة الا بالله
خرجت سعاد واتصلت باسد

/بقلم اسماء محمد

في الشركه
يارا.، لو سمحت يا انسه انا معايا معاد مع اسد بيه
ناني بدلع .، اممم بس اسد بيه مشغول ومش هيقابل حد
يارا بصت ليها من فوق لتحت وبنفس لغتها . ،والله حضرتك انا ليا معاه معاد وهدخل فيه ومش هستني ادخل باذنك وسابتها ودخلت
ناني .، انت يا بني ادمه يا لوكل انتي يا بتاعه مينفعش كده
ودخلت وراها عند اسد
في الوقت ده اسد كان بيتكلم في الفون
اسد .، ماشي يا داده انا هتصرف وسمع صوت دوشه بره
اسد بزعيق .، ايه في ايه ايه الدوشه دي
يارا اول اما شافت اسد اصدمت واسد نفس الكلام والاتنين في صوت واحد
اسد .، انتي
يارا.، انت
اسد بص لناني .، اخرجي انتي دلوقتي
ناني بغيظ .، تحت امرك يا فندم وخرجت وقفلت الباب
اسد .، خير حضرتك
يارا في نفسها .، يعني دا اسد ينهار اسود انا ماكنتش عامله حسابي علي كده دا اكيد عمره مايثق في حد بالمنظر الي انا شايفاه ده
اسد عمال ينده عليها .، يا انسه انسه
يارا.، ها
اسد .، ها ايه انا بقالي ساعه بقوللك اسمك ايه وعايزه ايه
يارا.، ماتتكلم عدل يا بتاع انت
اسد بصدمه .، نعم بتاع وقام من علي الكرسي وراح عندها وهي بترجع لورا لحد اما لقت حيطه واسد حاوطها
اسد .، انا بتاع صح وانا بتتكلمي معايا كده وبيقرب اكتر
يارا كان فاضل شويه وتعيط بس مسكت نفسها وبتحدي
يارا .، اه بتاعه وممكن تبعد بقا وداست علي رجله
اسد .، الضربه مش وجعته اكتر من أنه مصدوم من أنها قويه كده
يارا بتحدي . ، انا اسمي يارا سليمان وانا هنا ليه انا هنا علشان شغل مدير الحسابات
اسد لنفسه .، نعم يعني أخته يعني يارب ملقتش الا أخته الي تتحداني دي هتشوف ايام سوده
اسد بغرور.، طب اتفضلي اخرجي خبطي ولما اقولك ادخلي تتدخلي
يارا .، نعم لا طبعا انا دخلت خلاص
اسد .، طيب اتفضلي من غير مطرود
يارا .، اوف وخرجت وخبطت وقالت لنفسها لازم ادوس علي نفسي علشان خاطر اخويا

(يا حببتي هنشوف لحد امتي 😂)

يارا خبطت اسد فضل خمس دقايق ومردش ويارا زهقت وكانت ها تمشي
اسد .، ادخلي
يارا دخلت وقالت .، علي فكره دا مش اسلوب تتعامل بيه مع الناس واحد مستفز
اسد وهو بيقوم .، بتغلطي تاني شكللك محرمتيش ومسكها من دراعها
يارا بقوه وتحدي .، انت متاكد من الي بتعمله ده
اسد بتحدي .، اه وهو بيلوي دراعها
يارا اخذت اسد علي خوانه وشنكلته ووقع علي الارض
اسد بصدمه .، انتي مين يا بت واتعلمتي الحاجات دي فين
يارا بثقه .، معاك يارا سليمان و واخده البطوله في البوكس وكونغ فو و الدفاع عن النفس
اسد بتوعد .، ماشي اما نشوف هتفضلي كدا لحد امتي
الاتنين بصوا لبعض بتحدي
اسد .، تمام انتي استلمتي الشغل بس مش محاسبه وبتحدي هتكوني سكرتيرتي الشخصيه
يارا لنفسها .، لا كدا كتير وبعدين افتكرت ناني ومتعرفش ليه اتغاظت علشان قريبه من اسد وقالت أهي فرصه اغيظ بيها السلعوه الي بره دي
يارا بتحدي .، تمام وانا موافقه
اسد.، اتفضلي اخرجي وهاتي ليا قهوه ساده
يارا بصوت واطي .، كنت الخدامه الي جابتها مامتك في عيد ميلادك انا اوف
اسد سمعها وضحك وبصوت عالي.، يلا بره واندهي ناني علشان انقلها
يارا بصوت واطي .، هي كمان اسمها ناني وبتقلد صوتها اسد بيه مشغول واحده ملزقه كده
اسد سامع كل كده وماسك نفسه بالعافيه
يارا خرجت
يارا بثقه .، انتي يابتاعه انتي اسد بيه عايزك جوه
ناني بدلع .، طبعا دا ميقدرش يستغني عني
يارا .، هههههههه اوي اوي يا ناني
ناني دخلت ويارا قعدت علي المكتب بدالها
ناني خبطت علي اسد
اسد .، ادخل
ناني .، حضرتك طلبتني
اسد .، ايوه من انهارده هتبقي السكرتيرة بتاعت معتز بيه و يارا هي هتبقي السكرتيرة بتاعتي
ناني بغيظ.، ليه يا فندم
اسد بحده .، دا الي عندي واتفضلي
ناني بغيظ .، ماشي يا فندم وخرجت
ناني خرجت لقت يارا قعدت مكانها
ناني بغيظ وبتتكلم من تحت درسها .، ماشي انا هوريكي اعمل معاكي ايه وسابتها ومشيت
يارا.، باي يا ناني وابتسمت

في مكان ما في الشركه
ناني .، بقولك طردني وجاب البت الي انت جبتهالوا اقول عليك ايه بس
الشخص .، يعني ايه دي كانت عايزه تبقي في الحسابات
ناني .، معرفش اتصرف وكمان خلاني السكرتيرة بتاعتك
معتز .، طب اقفلي دلوقتي
ناني .، طيب

يارا قاعده علي المكتب وودت لاسد القهوه وبصت في الساعه
يارا.، ينهار اسود دا انا اتاخرت وبصدمه دا عامله الفون صامت وفتحته لقت 30مكالمه من ايمن واحمد
يارا .، نهار اسود مليون في الميه اتصلوا بياسمين
انا همشي ودخلت قالت لاسد
اسد .، لا السكرتيرة مش بتمشي غير اخر واحده
يارا بغضب .، دا ليه بقا أن شاء الله اسد .، وطي صوتك وبعدين هو كده لو مش عاجبك سيبي الشغل وادفعي الشرط الجزائي مليون جنيه
يارا .، مليون جنيه ليه انا
اسد .، انتي ماضيتي علي العقد بمليون اتفضلي
يارا.، اوف طيب ممكن استاذن النهارده بس وبعدين ابقي اعمل الي انتعايزو لأن اهلي قلقانين عليا
اسد .، اممممم طيب انهارده بس لاني كمان مروح بدري
يارا .، شكرا
يارا راحت المستشفي وأخوها وايمن معرفوش يتكلموا وقالوا بكره هنتكلم
اسد روح ومتكلمش مع أخته طبقا لخطته بتاعت بكره
معتز قعد يفكر هيعمل ايه علشان يرجع ناني
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة