رواية عشقها الأسد الفصل السابع عشر 17 - اسماء محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية عشقها الأسد الفصل السابع عشر 17 بقلم اسماء محمد عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل pdf

رواية عشقها الأسد كاملة

رواية عشقها الأسد البارت السابع عشر 17

حازم كان واقف وسمع الكلام الي حصل بينهم
حازم .، انا اتكشفت لازم مظهرش تاني ومشي
معتز واحمد جريوا علي ام عامر
معتز .، طنط طنط وبزعيق حد يجيب دكتور
احمد .، اوعي انا هشيلها
احمد شالها وراح بيها مع الدكتور الاوضه
الدكتور .، جالها هبوط حاد بسبب تعرض لصدمه وياريت مش تتعرض لأي ضغط عصبي أو نفسي
احمد .، تمام يا دكتور
هاني .، احمد معتز ايمن اسد تعالوا ورايا
كلهم خرجوا ورا هاني
ياسمين كانت خارجه من الاوضه هي وسناء
ايمن .، ياسمين خدي طنط وروحي الاوضه دي هتلاقي ام عامر جوه
ياسمين.، ام عامر مين
ايمن. ، زميلي الي اتقتل
ياسمين بصدمه.، عامر مات
ايمن برق ليها علشان تسكت لوجود سناء
ياسمين فهمت .، احم احم تمام يلا يا طنط
سناء .، هي يارا فين وسليمان كمان
احمد بتسرع .، هما روحوا علشان تعبوا اوي ويارا بتعمل ليكي الاكل يا ست الكل
سناء بابتسامه، ماشي يا ابني
ياسمين وسناء دخلوا اوضه مامت عامر
هاني.، تعالوا عندي في المكتب شكله عرف انو اتكشف
الكل في صوت واحد .، تمام يا فندم
هاني .، يلا علشان نكمل إجراءات الدفن بتاعت الشهيد عامر
معتز ، تمام يا فندم

عند يارا
حازم دخل عليهم هو وماندوا
حازم بتريقه .، هاي
يارا. بضيق .، سم
ريم .، بتريقه زيه .، هاي ورحمه الله وبركاته
حازم .، رايقه يعني طيب وبيضحك النهارده دفن الباشا
الكل جه في بالهم ايمن
ريم .، باشا مين ودفن ايه
حازم .، عامر باشا
يارا .، عامر مين
سليمان.، اه يا ابن *****يا و**** قتلتوا ليه ها ليه
حازم ببرود .، مش عاجبني وعرف عني حاجات مينفعش يعرفها
يارا بغضب .، عامر مين
ريم .، دا كان بيساعدنا علشان نلاقيكي
يارا بصدمه .، انت قتلته
حازم. ، اه طبعا حتي شوفي وفتح فونه كان ماندو مصور موت عامر
ريم بعياط.، انت واحد وا****ليه حرام عليك عايز مننا ايه
حازم بغضب ، حرام عليا انا وماكنش حرام علي ابوكي أنه يسبني في الشارع وميعترفش اني ابنه
ريم ويارا في صوت واحد وصدمه .، ابنه
حازم بغضب اكتر .، اه ابنه ابنه عن طريق الحرام طب انا مالي وذنبي ايه اعيش الي عيشته وأشوف الي شوفته انتي واسد خدته كل الحنيه انا ماخدتش غير الاهانه ولما جيت اقوله بابا شايفه عمل فيا ايه وقلع الجاكت وكان فيه حرق علي كتفه
ريم ويارا غمضوا وشهم من المنظر
حازم بالم .، ايه مش طايقه تشوفي المنظر وسألها وخرج
ريم .، لا مستحيل بابا يعمل كده مستحيل
ماندو خارج ورا حازم
حازم .، خليك هنا
ماندو .، تحت امرك

بقلم اسماء محمد

في المديريه

بعد اما خلصوا دفن عامر
هاني .، دلوقتي كل حاجه هقولها تتنفذ سامعين حق عامر
مش هروح حدر
هاني كان لسه هيتكلم فونه رن وكانت سعاد
اسد .، اسف ورد علي الفون
اسد .، خير يا داده
سعاد .، اسد يا ابني انا كنت بروق اوضه ريم لقيت فيه ظرف فتحته لقيت في صور صوره لشاب وصوره لبنت وتقريبا دي من ساعه اما انتحرت لأن من بعدها محدش دخل الاوضه
اسد باستغراب.، ظرف ايه ده طيب يا داده انا هبعت واحد ياخده
سعاد .، ماشي يا ابني
هاني .، انا هبعت حد من هنا يروح يجيب الظرف يمكن يكون فيه حاجه رن جرس المكتب دخل العسكري
هاني .، روح بيت اسد هتلاقي واحده هناك اسمها الداده سعاد هتديك ظرف
احمد .، معتز ساكت ليه
معتز بيتنهد .، عايزني اعمل ايه اتحزم وارقص
ايمن .، في ايه يا معتز اتكلم عدل احنا كمان زعلانين علي صاحبنا
معتز .، طيب طيب

عند حازم

قاعد في العربيه

فلاش باك
في ملهي ليلي
حازم عنده 12سنه
حازم .، ماما ماما
امه بقرف .، نعم
حازم .، هو مين بابا وليه مش عايز يا خدني
جيجي . ، ابوك عمل عملته وغار ولما جيت أواجه قالي انك مش ابنه وغور من وشي بقا
حازم بعياط .، انا نفسي يبقا ليا اب زي باقي الناس
چيچي.، بقولك ايه غور من وشي انا مش طايقه اشوفك ولا افتكر ابوك وزقته برجلها وراحت تشوف زبون ومعاها كاس خمره
حازم قاعد في الارض وبيعيط وفي صوت جه من ورا
قوم يا ابني انت خساره فيهم غيرهم بيتمني النعمه دي ومش طايل
حازم .،انا عايز بابا
امجد .، ايه رايك اول اما بابا يجي هنا اقولك عليه بس اوعي تقول لحد
حازم ، لا الله مش هقول وشكرا يا عمو
امجد .، لا قولي يا بابا امجد ينفع
حازم بيضحك ، اه ينفع
امجد خد احمد في حضنه

بااااااك

حازم مسح دمعه نزلت منه وطلع بالعربيه الي شخص ما

عند يارا
ريم .، احم احم
يارا بصت ليها وسليمان نايم
ريم بتتكلم بصوت واطي .، عايزه ادخل الحمام
يارا .، ايه مش سامعه
ريم .، وطي صوتك بقوللك عايزه ادخل الحمام اعمل ايه
يارا .، هههههههههههه هههههههههه انتي مخطوفه ولا في رحله
ريم بصوت واطي .، انجزي يا رخمه
يارا .، هههههههههههه اعمل ايه انا مالي
سليمان صح وريم سكتت
يارا .، هههههههههههه سكتي ليه
سليمان.، في ايه
ريم باحراج.، ما فيش يا اونكل
يارا .، هههههههههههه بابا ريم عايزه تدخل الحمام احم
سليمان.، احم اه
ريم فاضل شويه وتقوم تقتل يارا
سليمان بزعيق .، انتو يا حمير يا الي بره
ماندوا دخل .، ايه عامل دوشه ليه
سليمان ، الحمام فين
ماندو.، نعم حمام ايه
سليمان ، ايه عمرك ما دخلت الحمام
وريم هتموت من الكسوف ويارا كاتمه الضحك بالعافيه
ماندو .، هناك اهو وبيشاور علي اوضه في المكان الي هما فيه
ريم بثبات .، طب فكني علشان ادخل
ماندو .، هو انتي طيب وراح فكها وريم دخلت الحمام
ريم في الحمام اول اما دخلت طلعت الفون من جيب البنطلون من حسن حظها أنه صامت
ريم بعتت رساله ما وقفلت الفون وخرجت بعد دقايق
اول اما خرجت ماندو رابطها تاني
ريم .، انا والله حاسه اني في رحله

في المديريه
الباب بيخبط
هاني. ، ادخل
العسكري .، الظرف يا فندم
هاني خد الظرف .، اتفضل انت
العسكري بتحيه عسكريه.، تمام يا فندم
هاني .، خد افتحه يا اسد
احمد .، لا انا هفتحه وخده وبيفتح الظرف
في الوقت نفسه في رساله جت لاسد واتصطدم لما شافها

عند حازم

الشخص .، حمدالله على السلامه يا ابني
حازم .، الله يسلمك يا اغلي بابا في الدنيا وبيبوس رأسه..يتبع
google-playkhamsatmostaqltradent